یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزارش تصویری

برگزيده‌ها

گزارش ویدئویی

مقاله و يادداشت

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است و فرمانداران و سایر اعضاء ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آن‌ها، اظهار داشت: کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و با توجه به عملکرد غیرقابل پیش‌بینی ویروس، ازاین‌رو کمک‌ها به دانشگاه علوم پزشکی ادامه‌دار بوده و تأمین نیازهای آن‌ها در اولویت قرار گیرد.
خادمی بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز با تأمین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد.
 وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است و فرمانداران و سایر اعضاء ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند.
 استاندار لرستان تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل و نقل استان رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در جابجایی مسافران را مدنظر قرار داده و اجرایی کند.
خادمی با اشاره به لزوم جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، زباله گردها و کودکان کار گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آن‌ها به استان را مدنظر قرار داده و عشایری که به استان وارد شده‌اند، شرایط خروج آن‌ها فراهم شود.
وی ضمن تأکید بر اطلاع‌رسانی مصوبات ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در صدا وسیما، فضای مجازی و رسانه‌ها افزود: هدف نهایی مصوبات ستاد کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و خدمات‌رسانی به مردم است.
خادمی در پایان عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع‌رسانی به ستاد در جهت رفع آن اقدام کنند.

بازگشت به بالا