یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در چهارمین سال حضورش در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور( لیگ آزادگان)، با کسب نتایج خیره‌کننده، با اقتدار قهرمان مسابقات شد و به لیگ برتر صعود کرد.
اختصاص پرواز چارتر برای مسابقات بیرون از خانه، بهترین و باکیفیت‌ترین شرایط برای تمرین، تیم روان‌شناس، پزشکی، مربیان حاذق و باتجربه، تماشاگران پر شور و پرشمار هوادار خیبر، همه جزئی از پازل صعود و موفقیت نماینده فوتبال لرستان در لیگ دسته اول به شمار می‌رود. مدیریت برنامه‌ریزی شده‌ی این پازل، بر عهده‌ی مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر بود.
خیبر با حضور احسان ناصر رئیس هیأت مدیره و حسین خیبری به عنوان مدیرعامل در زمینه‌ی موضوعات پشتیبانی و اداری بسیار قوی و مسلط عمل کردند.
در بحث فنی نیز خیبری‌ها با هدایت رضا مهاجری و یکی از مربیان خوش فکر و تئوریسین فوتبال ایران به نام آرتا منهاجی، یک سر و گردن از دیگر تیم‌ها بالاتر بود.
تنوع تاکتیک‌های اجرا شده‌ی تیم خیبر در طول فصل، نشان دهنده‌ی سطح بالای دانش کادر مربیان خیبر بوده است.
در اکثر بازی‌ها بازیکنان خیبر، بیلدآپ ( بازی‌سازی از عقب زمین ) را در برنامه تاکتیکی خود به نمایش گذاشتند. با وجود بازیکنان تکنیکی و باتجربه‌ای چون: مهدی کیانی، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، فرید‌امیری، علیرضا دغاغله، سینا خادم پور، شهرام سالاری که قدرت حفظ توپ، قدرت نگه داشتن بازی، سرعت بخشیدن به بازی، ارسال پاس‌های مورب، ارسال پاس‌های عمقی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دادند، تبدیل به یک کابوس هولناک برای رقبای خیبر شده بود.
در طول فصل خیبری‌ها با زیرکی و اجرای برنامه‌های تاکتیکی خود، بار‌ها و بار‌ها با استفاده از کانال‌های half specs و عمق دفاع حریفان، به گل رسیدند.
اضافه شدن فول‌بک‌ها ( fullback) به صورت شناور در زمان حمله، و برتری عددی بازیکنان خیبر، هر سد دفاعی را با شکست و گسست مواجه کرد.
در فوتبال روز دنیا، برای رسیدن به گل، داشتن برتری عددی، رسیدن به کانال‌های بین دفاع کنار و دفاع وسط ( half specs) و عمق دفاع حریف، از کلیدی‌ترین حربه‌هایی است، که تمام مربیان برای رسیدن به آن دارای استراتژی هستند.
بی‌تردید در زمان حمله خیبر تمام آیتم‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، در زمین مسابقه به نمایش گذاشت.
از دیگر موضوعات بسیار با اهمیتی که در پیروزی‌ها و نتایج شگفت‌انگیز خیبر، تأثیرگذار بود، باید به پرواز چارتر و راحت بازیکنان در بازی‌های خارج از خانه اشاره کرد. در لیگ فرسایشی و طولانی دسته اول باشگاه‌های کشور، استراحت به موقع و ریکاوری بازیکنان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، که در این زمینه هم، با درایت مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد، به بهترین نحو ممکن انجام و نتیجه‌ی آن در کسب نتایج نمود پیدا کرد.
و اما نقش تماشاگران پرشور، فهیم و عاشق خیبر در تبدیل کردن ورزشگاه خانگی این تیم به یک دژ غیرقابل تسخیر، کاملاً مشهود و قابل احترام است. بازی در مقابل ۱۰ هزار تماشاگر لرتبار که ۹۰ دقیقه بی‌امان خیبری‌ها را تشویق می‌کردند، برای هر بازیکنی و هر تیمی، بسیار سخت است.
خیبر در پایان رقابت‌های لیگ یک با صعود به لیگ برتر، یک رویای بزرگ را تحقق بخشید، مجموعه‌ی باشگاه خیبر نوار حسرت حضور یک تیم خرم‌آبادی در لیگ برتر را قطع کرده و با صلابت و اقتدار قهرمان لیگ یک کشور شدند.
 امیدواریم باشگاه خیبر در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور، نماینده‌ای سرسخت و شایسته برای فوتبال لرستان باشد.

📝رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1403-03-21 09:27
ای ملت احساسی دو سال بعد متوجه میشد که چی شد
نقل قول کردن
#2 خادمی 1403-03-21 09:36
تبریک تبریک تبریک به اهالی مرکز استان و همچنین همتباران
نقل قول کردن
#3 مجتبی 1403-03-21 09:38
به عنوان یک لرستانی این موفقیت را تبریک میگم
نقل قول کردن
#4 احمدزاده 1403-03-21 18:35
در صورت امکان لیست کامل بازیکنان و کادر فنی همرته با شهر محل تولدشون رو بنویسید
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1403-03-21 19:04
تبریک به جوانان ورزش دوست استان لرستان و ایشالا کمک کنند تا لیگ برتر جذاب تر شود و تعداد تیم های شهرستانی زیاد شود
نقل قول کردن
#6 مجتبی 1403-03-21 21:28
۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی می‌باشد .به همین مناسبت شورای شهر بروجرد ۲۰خرداد رو روز بروجرد تصویب کرده.مبارک همه بروجردیها
نقل قول کردن
#7 نواب معظمی 1403-03-21 23:00
به نقل از مجتبی:
۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی می‌باشد .به همین مناسبت شورای شهر بروجرد ۲۰خرداد رو روز بروجرد تصویب کرده.مبارک همه بروجردیها

مرجع نامگذاری شهرها، شوراها نیستند. شوراها یا شهرداری باید پیشنهاد را به شورای فرهنگ‌عمومی ارسال کند. بعد توسط دولت تایید شود.
نهاد نامگذاری و یا هرگونه اصلاح روز‌ها و مناسبت‌های خاص از سوی اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی به شورای فرهنگ عمومی ارائه می‌شود و پس از بررسی و تصویب در آن شورا به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسد تا در متن تقویم و یا ضمیمه تقویم ثبت شود. بر اساس آیین‌نامه نحوه نامگذاری مناسبت‌های خاص روز‌ها و مناسبت‌های خاص به دو دسته مناسبت‌های مندرج در « متن تقویم» (مناسبت‌های ملی ـ اسلامی) و مناسبت‌های مندرج در « ضمیمه تقویم» (مناسبت‌های صنفی ـ سازمانی) تقسیم می‌شود.
ضمن اینکه نام روز هیچ شهری در تقویم درج نمیشه. بلکه پیوست تقویم است
نقل قول کردن
#8 دانشجو 1403-03-22 06:28
موفق باشند
به تمام مردم لرستان تبریک میگم
ایشالا توی لیگ برتر نماینده قوی و خوبی برای ورزش فوتبال باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا