یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مسابقه‌های جهانی کشتی ۲۰۲۲ بلگراد، اغلب کشتی‌گیران تیم‌های فرنگی و آزاد کشورمان، کشتی‌گیران ما کشتی‌های نزدیک و ۵۰-۵۰ را درمیان شگفتی علاقه‌مندان به این ورزش ملی به حریفان خود واگذار کردند! ؟ .
اوج این باخت‌ها، بدترین مبارزه‌ی حسن یزدانی در برابر تیلور آمریکایی بود! ...؟
نگارنده سال گذشته، چند نگارش علمی و اسیب‌شناسانه برای پیشگیری از این روش‌های اندوه بار کنشگری‌های کشتی گیرانمان پیش کش جامعه ارجمند کشتی و مسوولان فدراسیون کشتی کردم.
شوربختانه گوش شنوا و‌اندیشه‌ی خردمندانه‌ای در این باره احساس مسوولیت نکرد! .
 
یکی از آن نگارش‌ها که در تارنمای پایگاه خبری یافته، با عنوان: «چرا از المپیک‌ها پند نمی‌گیریم؟! » در ده قسمت مختلف منتشر شد.
قسمت پایانی آن نگارش که در آغاز نیمه‌ی دوم مهر ماه ۱۴۰۰ یعنی نزدیک به یک سال پیش منتشر شد، در باره‌ی آنالیز علمی وفنی برخی از کشتی‌گیران مانند حسن یزدانی است.
باخت اندوه بار و غیر سزاوارنه‌ی این قهرمان ورجاوند، انگیزه‌ی پیش کش کردن دو‌باره‌ی بخش پایانی آن نگارش علمی و آموزشی است.
امیدوارم مسوولان مربوط که ادعا می‌فرمایند از سوی «ما سوا » و نیرو‌های غیبی کوچ می‌شوند! ، اگر پند نمی‌گیرند، پاسخ این استعداد سوزی‌های شگفت‌آور را به جامعه سرفراز کشتی کشورمان بدهند.
 
با سپاس. ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاه‌ها  

#1 میرمقدم 1401-06-26 20:24
میلاد سرلک بختیاری بچه الیگودرزه و بیکاره و با اینکه پارسال قهرمان شد ولی هیچ کجا استخدامش نکردند خداوکیلی با چه انگیزه ای بره مسابقات؟؟؟
نقل قول کردن
#2 ن.ل 1401-06-27 21:07
چرا صورت مسئله رو پاک میکنیم ؟؟؟ چرا نسل طلایی کشتی گیران آمریکا رو نادیده میگیرم؟ مث دهه ۹۰ آمریکا....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا