یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

100 درصد سهام شرکت صنایع غذایی خمیر مایه امید لرستان (45,000,000 سهم) مربوط به شرکت‌های زیر مجموعه بانک سپه ( گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و سایر شرکت‌های گروه ) به اشخاص حقیقی به فروش رسید.







به گزارش اختصاصی یافته، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از فروش سهام شرکت خمیرمایه امید لرستان خبر داد.
در این اطلاعیه که به تاریخ 18 مرداد 1402 در سامانه کدال و خطاب به " اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار " منتشر شده ، آمده است:
در رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار میرساند شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به همراه سایر سهامداران ،گروه تعداد ۴۵،۰۰۰،۰۰۰ سهم شرکت صنایع غذایی خمیرمایه امید لرستان طبقه بندی شده در گروه انواع فرآوردههای غذایی و آشامیدنی پرتفوی غیر بورسی به شرح جدول ذیل را طی قرارداد شماره ۱۴۰۲/۲۵۲۱ مورخ 18 مرداد 1402 به آقایان محمد محمدی فرزند یوسف و آقای محمد محمدی فرزند اسحق جمعا به مبلغ ۷۴۷۰۰۰ میلیون ریال واگذار نمود که کل ثمن معامله از محل خرید املاک واقع در تهران و شاهرود از نامبردگان تسویه گردید.
 
 


بر اساس این اطلاعیه 100 درصد سهام شرکت صنایع غذایی خمیر مایه امید لرستان (45,000,000 سهم) مربوط به شرکت‌های زیر مجموعه بانک سپه ( گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و سایر شرکت های گروه ) به افراد حقیقی فروخته شده است.
 
شایان ذکر است این شرکت قبلا به نام خمیرمایه دورود فعالیت داشت. شرکت اولیه خمیر مایه متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری امید و وابسته به بانک سپه بود که در سال 1370 تحت عنوان پروتئین دامی ثبت و در سال 1381 با اسم خمیرمایه لرستان تغییر نام داد. ظرفیت تولید این شرکت دو هزار تن در سال بود اما هیچ‌وقت تولید آن به این ظرفیت اسمی نرسید و در سال 87 عملاً دیگر نتوانست تولید کند و در نهایت شرکت سرمایه‌گذاری امید تصمیم به انحلال این شرکت گرفت. بعد از انحلال و توسط مدیران وقت استان مذاکراتی جهت خروج این شرکت از انحلال صورت گرفت تا این که در تاریخ 10 تیر 1400 شرکت جدیدی به نام (شرکت صنایع غذایی خمیر مایه امید لرستان) ثبت و فعالیت را آغاز کرد. برابر آخرین صورت‌های مالی منتشر شده، حدود 80 نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند.
 
خبر: عبدالرضا قاسمی/ یافته






بیشتر بخوانید:

اما و اگرهای راه‌اندازی مجدد شرکت «خمیرمایه» لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1402-05-18 21:27
ممنون از آقای قاسمی که شفاف سازی کرد.
گروه جدید استانداری اعلام کرده بودند که خمیر مایه را آنها احیا کردند اما گویا قبل از ورود استاندار این بنگاه احیا شده بود
نقل قول کردن
#2 نوید 1402-05-18 23:15
به نقل از سپهر:
ممنون از آقای قاسمی که شفاف سازی کرد.
گروه جدید استانداری اعلام کرده بودند که خمیر مایه را آنها احیا کردند اما گویا قبل از ورود استاندار این بنگاه احیا شده بود

یادم میاد در یکی از مطالب سال قبل برخی خبرگزاری های استان ، احیا خمیر مایه را اقدامات گروه فعلی قلمداد کرده بودند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا