یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پي درج جوابيه‌اي از طرف عبدالرضا مهاجري‌نژاد مدير كل ميراث فرهنگي لرستان به اظهارات دكتر ايرج عبدي نماينده مردم خرم‌آباد كه در نشست خبري وي با اصحاب رسانه بيان شد، اينك جوابيه‌‌اي بر جوابيه‌ي ميراث فرهنگي لرستان روي خروجي وب‌سايت دكتر ايرج عبدي نماينده مردم خرم‌آباد و چگني بدين شرح قرار گرفته است: مردم شریف‌، نجیب و عزتمند لرستان‌، خاصه همشهریان عزیز شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی
در پی انتشار پاسخ مدیر کل میراث فرهنگی لرستان که با زبان استدلال و منطق درخور ایشان و به دور از ادب شایسته مدیر نظام مقدس جمهوری اسلامی به مطا‌لب از سر وظیفه نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در حوزه نظارت بر اجرای قانون و پاسخ‌گو بودن مدیران در حوزه‌های عملکردی که در سایت‌های خبری انتشار یافته بود، مطالب زیر به محضر شما نشست خبري ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلاميهم‌استانی‌های عزیز ارائه می گردد:
در ابتدا آقای مهاجری‌نژاد باید بداند و بیاموزد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجلس به نمایندگی از مردم مسلمان ایران و به فرمایش رهبر کبیر انقلاب در رأس امور بوده و برابر اصل هفتاد و ششم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد و برابر اصل هشتاد و چهارم قانون اساسی هر نماینده در برابر تمام ملت مسوول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید. 
برابر اصل هشتاد و ششم قانون اساسی نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر و رأی خود کاملاً آزادند و نمی‌توان آنان را به سبب نظراتی که در مجلس اظهار کرده‌اند یا آرایی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده‌اند تعقیب یا توقیف کرد. این اصول و اصول دیگر قانون اساسی برای دفاع تمام قد نمایندگان مجلس از مردم و در راستای پاسخ‌گو کردن مدیران اجرایی و سایر مستخدمین دولت در برابر ملت است.
و اما پشت پرده برآشفتگی مدیر میراث فرهنگی چیست که در کمال ناباوری به مردم و نمایندگان استان و نخبگان این قوم تاخته‌اند و گویی ایشان از طرف خداوند فرود آمده تا مشکلات این دیار را که سال‌ها از مدیر خالی بوده و مشکلاتی را که به زعم ایشان توسط مدیران بومی به خاطر رعایت حال مردم ایجاد شده‌اند خاتمه داده و حل و فصل نمایند به طوری که در کمال تعجب در فرودی، فراز آمده که "تازه این‌جانب با ادله علمی و منطقی و مصادیق ثابت می‌کنم که بومی‌گرایی محض و صرف باعث شده است که مدیران کل محترم بعضاً به خاطر معذورات محلی اسیر بازی‌های سیاسی و فشارهای غیر قانونی تفکر امثال جناب‌عالی شده باشند" که در این فراز هم به "امثال جناب‌عالی" یعنی مردم لرستان و سایر نمایندگان گذشته و حال مجلس را خطاب قرار داده و به فرزندان این دیار که مدیرانی پرتلاش و پرزحمت و فرهیخته می‌باشند توهین مستقیم نموده که گویی فقط جناب مدیر کل میراث فرهنگی، کشف عارضه نموده و این عارضه را وجود مدیران بومی و نمایندگان بومی قلمداد نموده‌اند حال آن که همه شما مردم شریف خوب می‌دانید بعد از 36 سال از انقلاب برای اولین بار استاندار لرستان بومی انتخاب شده و این استان همواره جولانگاه مدیران پروازی و غیر‌بومی بوده است.
 هر چند مطالب زاییده‌ي تفکر آقای مدیر، نیاز به پاسخ ندارد  ولی برای استحضار هم استانی‌های عزیز، پشت پرده برآشفتگی مدیر میراث فرهنگی لرستان به محضر شما که محرمترین کسان به مسائل استان می‌باشید به زبان خلاصه اعلام می‌گردد تا همه عزیزان بدانند که این همه توهین و ناسزای آقای مدیر به خاطر مسائل میراث فرهنگی و حل مشکل اشتغال استان نبوده بلکه موضوع از این قرار است که بعد از چند ماه از تصدی این مدیر‌، چند تن از خواهران شاغل در سازمان میراث فرهنگی به خادم خود مراجعه نموده و از هتاکی، بی‌احترامی و گستاخی این مدیر به خواهران و پرسنل میراث به شدت اعتراض داشته و خواستار برخورد با این پدیده عجیب مدیریتی شدند‌.
نماینده شما با صبر و حوصله همیشگی آنان را به آرامش دعوت نموده و قول رسیدگی به موضوع را دادند‌. در جریان سفر معاون محترم رییس جمهور جناب آقای دکتر سلطانی‌فر به استان‌، در حضور استاندار و معاون محترم رییس جمهور و رسانه‌ها با لحنی بسیار گستاخ و خارج از ادب و نزاکت خارج از شأن مدیر نظام جمهوری اسلامی‌، نظامی که رهبر فقید آن خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانست به یکی از خواهران خبرنگار بی‌احترامی نمود و همان‌جا از طرف نماینده شما مردم شریف از استاندار خواسته شد که هرچه سریع‌تر با این پدیده برخورد گردد.
یک روز قبل از نشست خبری 23 بهمن 93، چند تن از پرسنل میراث به همراه یکی از خواهران شاغل در این اداره کل مراجعه نموده و خواستار برخورد جدی با این مدیر شدند که بر علیه حرمت‌شکنی ایشان پرونده قضایی نیز تشکیل شده است، لذا با توجه به رویه فوق و بی‌حرمتی به عزت و احترام مردم مخصوصاً زنان و دختران مردم که در فرهنگ قوم لر همواره جایگاه و شأن ویژه و ممتازی داشته‌اند از استاندار خواسته شد که نسبت به جابه‌جایی ایشان اقدام کنند و به استاندار گفته شد که مردم لرستان اگر به قول مدیر کل "در حوزه شهرسازی و تراکم و تغییر کاربری و معضل پارکینگ آپارتمان‌ها مشکل دارند‌" حداقل شرافت و عزت و احترام دارند و اجازه نمی‌دهیم کسی از هر جایی بیاید و به مردم فخر بفروشد و بر سر زنان و خواهران ما داد بزند و احساس کند مردی در این استان وجود ندارد که جلوی هتاکی اورا بگیرد‌.
آقای مدیر کل، اگر قرار بود با هر قیمتی پیشرفت کنیم‌، هم رضاخان از شما قلدرتر بود و هم محمدرضا‌شاه ملعون از شما دست پرتر! پس بدانید که آن‌چه برای این قوم، مردان و زنان و جوانان این شهر در اولویت است عزتی است که از گذشتگان‌مان به ما رسیده است و ما آن را به هیچ قیمتی با هیچ کس معاوضه نمی‌کنیم‌. مابقی آنچه از آثار تمدن این دیار برما برشمرده‌اید پیش‌کش آقای مدیر. اگر نمی‌دانی از مشاورینت صداقت این مطلب را بپرس که اگر در بین قوم لر نزاعی در می‌گرفت و خونی ریخته می‌شد با وساطت لچک یک زن از این قوم، آن خون بخشیده می‌شد و این میراث فرهنگی این استان است نه جوی آبی که بر ما شمرده‌اید‌.
میراث فرهنگی مردم این دیار ادب و صداقت است که متاسفانه در مکتوبه زاینده ذهن‌تان آن را بر باد داده‌اید‌. ما نگران ترک پل شکسته و قلعه فلک‌الافلاک نیستیم چرا که باور داریم بهتر از آن را این قوم خواهد ساخت بلکه نگران عزت مردمان‌مان هستیم که به علت ناآشنایی امثال جناب‌عالی به فرهنگ و میراث این قوم، عزت‌مان خشی برندارد. هر چند آقای استاندار از عملکرد شما در سایر حوزه‌ها هم رضایت ندارد و آمار عملکرد جناب‌عالی نشان می‌دهد ورود شما برای آثار باستانی این دیار هم خوش‌یمن نبوده و گلی به سر این آثار نزده‌اید و حتی یک متر از فضای قلعه فلک‌الافلاک را نیز آزادسازی نکرده‌اید و تمام اقدامات انجام شده قبل از شما صورت گرفته است و از اعتبارات صندوق توسعه نیز ریالی جذب استان نکرده‌اید، اما بحث ما با شما ربطی به عملکردتان در حوزه‌ي آثار تاریخی استان ندارد بلکه از این که با میراث فرهنگی ما ناآشنایید و آن را خدشه‌دار نموده‌اید معترضیم.
آقای مدیر در فراز و فرودی دیگر بیان نموده‌اید که "گوشم به کسی بدهکار نیست". نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم شریف خرم‌آباد و چگنی حامی مدیرانی هستند که گوش‌شان به مردم، به مسوولین، به ولایت فقیه، به خدا و خلق خدا بدهکار باشد و ما تحت هیچ شرایطی مدیر بی گوش نمی‌خواهیم!
آقای مدیر غیر‌آشنا به مسائل لرستان که خود را در همه حوزه ها صاحب نظر می‌دانید، در فرازی فرود آورده‌اید که "‌متاسفم برای کسی که داعیه اصلاح‌طلبی را در سر می‌پروراند‌! حرف از تعامل می‌زند ولی زیر منطق تحمل خم می‌شود". همه مردم شریف خرم آباد خادم خود را خوب می‌شناسند که حتی یک بار هم از چپ و راست دم نزده است و مردم این دیار اگر از اصلاح‌طلبی چیزی را باور داشته باشند اصلاح‌طلبی حسینی برای امر به معروف و نهی از منکر است و هر خواننده‌ای خوب می‌داند در تمام زور نوشته شما نیز منطقی یافت نشد که کسی زیر بار آن خم شود.
و اما مطلبی دیگر به دروغ سیاهه نموده‌اید که "‌در خواست دیگر خارج از عرف شخص شما در رابطه با خرید زمین تپه دارایی بود که آقای ... را معرفی نمودید‌" مردم شریف بدانند که شخصی را که ایشان به آن اشاره نموده‌اند دارای یک ساختمان مسکونی با سند رسمی است که میراث فرهنگی استان مدت 5 سال است که آن را تملک نموده و قرار شده است  5 سال قبل بهای آن را به مبلغ 160 میلیون تومان به وی پرداخت کند که به علت وجود مدیران غیر‌بومی و غیر دردآشنای محرومین در منطقه ماسور و دارایی از پرداخت بهای املاک مردم خودداری نموده‌اند و ظاهراً آن‌چه برای آقایان اهمیتی ندارد حق و حقوق مردم است‌.
آقای مدیر اگر مردم‌مان درد و رنج‌های‌شان را به نمایندگان‌شان نگویند بفرمایید با چه کسی باید در میان بگذارند که شما آن را خارج از عرف می‌دانید؟!
آقای مدیر، نماینده مردم خرم‌آباد پزشک است و در میراث فرهنگی و گردشگری متخصص نیست و اصلاً بحثش هم با شما آثار باستانی و گردشگری نیست. ما به دنبال عزت مردمان‌مان هستیم اگر پی‌گیر رادیو‌تراپی و شیمی درمانی هستیم به خاطر این است که مردم‌مان آواره سایر شهرها نشوند، اگر دنبال توسعه فرودگاه هستیم به خاطر این است که پدران ومادران‌مان در فرودگاه‌های سایر استان‌ها معطل پرواز به مکه و مدینه نشوند‌.
اگر هلیکوپتری برای این استان گرفته‌ایم به خاطر حفظ عزت خواهران‌مان و مادران‌مان برای انتقال به بیمارستان در موقع نیاز هستیم  وگرنه حاضر نیستیم برای همه امکانات رفاهی کسی حتی نگاه چپ به خواهران‌مان داشته باشد‌.
آقای مدیر! نماینده مردم خرم آباد پزشک است و سال‌ها تجربه کار درمانی در زمینه سلامت روان دارد و با توجه به دانشی که دارد به شما توصیه کرده جداً از مصرف دخانیات بپرهیزید و مخصوصاً اگر سیگارت خارجی مصرف می‌کنید تا 4 ساعت بعد از مصرف، مطلبی ننویسید و کار مدیریتی انجام ندهید چرا که تنباکوی آن‌ها در بسیاری موارد آلوده به مواد روان‌گردان است و ممکن است دست‌نوشته‌های شما باعث تعجب همگان گردد.
و من الله التوفیق
دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی
30 بهمن 1393
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مطلع بی طرف 1393-12-01 14:54
از شمال اندیمشک وانتقال به وزارت نگفتید این مطالبی که گفتید انصافا جواب این بنده خدا نیست بی ربط نوشتی
نقل قول کردن
#2 هتاکی؟ 1393-12-01 14:57
نماینده محترم،"حق اظهار نظرتان"را در مسیر پیشرفت لرستان هزینه کنید.این حق به معنی این نیست که هرکاری حتی برخلاف خواست اکثر مردم خواستید انجام دهید.کجای پاسخ مدیرکل دور از ادب بود؟ شما برخلاف نوشته تان دم از اصلاح طلبی "زدید". متاسفانه قبلا از هواداران شما بودم و به دیگر نماینده شهرم فقط بخاطر شما رای دادم.....
شما بحث "چند تن از خواهران شاغل" را معلوم است چرا به میان آورده اید
مدیرکلی که در برابر خواسته همسر معاونش ایستادگی کند، در پاکیش چگونه تردید کنیم؟؟؟
نقل قول کردن
#3 حسنوند از اصفهان 1393-12-01 15:03
اینم جواب نامه اقای مدیر کل که به نظر بنده شایسته است. البته از مسائل پشت پرده فقط خدا خبر دارد. از خوندن چند خط آخر خندم گرفت..........
نقل قول کردن
#4 سعید 1393-12-01 15:06
ایجاد اختناق و تنش توسط هیچ کس قابل توجیه نیست به ویژه اگر این فرد در جایگاه مسئول یک دستگاه دولتی باشد.
شایسته تر این بود که جناب مدیر کل میراث فرهنگی در پاسخ به انتقاد نماینده مرکز استان کوتاه و مفید و بدون فرافکنی و توهین به شعور جمعی ،از تعریف و تمجید از خود صرفنظر می کرد و تنها به انتقاد فرد مقابل پاسخ می گفت. خود شیفتگی آن هم برای یک مدیر معضلات بسیاری را در حیطه مدیریتی او ایجاد خواهد کرد که شاید سالها نیاز باشد تا آثار منفی به جامانده از عملکرد و رفتار این مدیر در دستگاه مربوطه از بین برود و در واقع باری مضاعف بر دوش مدیر بعدی خواهد گذاشت.
به امید روزی که تدبیر انتقاد و تحمل پذیرش نقد در جامعه ایران نهادینه شود و کمتر از احساسات به جای قانون، عقل و انصاف در رفتار شهروندی خود استفاده کنیم.
نقل قول کردن
#5 محمد 1393-12-01 15:07
احسنت بر نماینده عزیز در کمال ادب جواب ایشان را دادید.... خدا یارو یاورت باشه. هرچند یافته این نظارات را تایید نمیکند یا بعداز تایید دوباره حذف میکند
نقل قول کردن
#6 میلاد. 1393-12-01 15:08
با این نامه دفتر اقای نماینده یاد روزنامه ... افتادم. کلمات زنان و دختران و خواهران رو معمولا کسانی بکار برده اند که بدنبال اهداف نادرستی بودند.
نقل قول کردن
#7 فرید 1393-12-01 15:10
با سلام
این نماینده اسم ندارد؟ در کل مطلب نامی از ایشان نیست. یک غریبه که متن را می خواند از کجا بداند نام ایشان چیست؟

بازی با کلمات، خدایا چرا این استان ما اینگونه شده؟ به این جمله دقت کنید:

ما نگران ترک برداشتن قلعه فلک الافلاک نیستیم، مردم ما بهترش را خواهند ساخت!
اتفاق مردم ما از نمایندگان شان می پرسند وقتی بودجه کشور تقسیم می شود ایا شما هم در مجلس حضور دارید؟

نویسنده محترم به جای بازی با کلمات بهتر است بفرمایند با این نمایندگانی که لرستان دارد چرا هر روز وضع استان مان بدتر از روز قبل می شود؟
در ضمن این همان نماینده ای نیست که به استاندار قبلی گفت: نمی گذارم یک ریال به تیم گهر دورود بدهی، یک ریال به آنها بدهی باید یک میلیون تومان به تیم ما بدهی!!!
نقل قول کردن
#8 میلاد. 1393-12-01 15:10
و نگران کننده است که نماینده نگران آن نهر و قلعه و پل ها و دیگر آثار نیست!!!!!!!!!!! ! :sad:
نقل قول کردن
#9 اهل شهرستان دلفان 1393-12-01 15:13
جناب آقای دکتر عبدی
از اینکه سنگ صبور مردم هستی و شهروندان به شما مراجعه کرده و درد دل می کنند خوشحالیم!
اما اگر می شود بگویید، آیا شما در قبال مردم سایر شهرها هم مسئولیت دارید؟
آیا دخالت شما در کار بهداشت و درمان شهرستان دلفان هم بعلت درد دل مردم دیار دلفان با شماست؟
آیا دفاعیات شما از مدیر بهداشت دلفان و اجازه ندادن برای تغییر ایشان هم وظیفه ذاتی شماست؟
آیا وضعیت سونوگرافی دلفان که به درد گرانی برای دلفان مبدل شده بخاطر دخالت های شما از مدیر بهداشت و پزشک مربوطه نیست؟
اگر امکان دارد شما در رابطه با همین خرم آباد و چگنی حلال مشکلات باشید و به سایر شهرها کاری نداشته باشید بگذارید برابر روال کارها پیش برود!
متشكريم
نقل قول کردن
#10 محمد 1393-12-01 15:15
اقای عبدی مدیران قبلی همانند ... که با مشاورشاران خود مشورت می کنند اکثرند سیگاريند :sigh:
نقل قول کردن
#11 کارمند میراث 1393-12-01 15:46
با سلام
بنده بعنوان کارمند میراث فرهنگی از عملکرد آقای مهاجری نژاد بسیار راضی و خشنودم چرا که عده ای از کارمندان كم كار را سر جای خود نشاند که البته بعضي از از یاران آقای عبدی بودند
دورود بر مهاجری،آقای عبدی بهتر است از مدیران حمایت بکنید و بگویید امسال برای مبراث فرهنگی چکار کردید
چرا در سالهای قبل برای آن آقایی که در تپه دارایی زمین دارد اعتباری از سازمان نگرفته اید و چرا خودتان برای آزاد سازی قلعه که اتفاقا تنها پروژه داری مصوبه مجلس است اعتبار نیاورده اید بهتر است دست از سر ادارات بردارید و در مرکز کشور دنبال کارهای مردم خرم اباد باشید ،مصرف سیگار ربطی به عملکرد مدیران ندارد ای کاش همه سیگار بکشند ولی عملکرد مثبت داشته باشند. در ضمن همه اداره کل ، آن چند نفر مرید شما نیستند پس بهتر است به دوستان خود بکویید حرمت زنان لر را نگه دارند نه مثل آتش باشند و با بی حرمتی بر روی مدیر كل دست بلند کنند، اتفاقا از بین کارکنان بیشترین کسانی که حاشیه سازند و بدرد اداره نمی خورند از دوستان شما هستند
نقل قول کردن
#12 انجمن 1393-12-01 16:02
دورود برمهاجری نژاد که بالاخره دکتر را متوجه این موضوع کرد که برای آزاد سازی قلعه نیاز است اعتبار جذب شود
نمایندگان محترم هم بدانند که به جای گوش دادن حرف چند نفر از طرفدارانشان در ادارات دنبال رفع مشکل بیکاری این استان باشند
مطمئنا اگر همه مشغول کار باشند کمتر دنبال نمایندگان می روند و بیشتر دنبال کار هستند و نمایندگان محترم نیز وقت بیشتری به وظیفه اصلیشان که قانون گذاری است می پردازند
نقل قول کردن
#13 امین 1393-12-01 16:07
ضمننا ما که تا حالا رادیو تراپی ندیدم و ضمننا توسعه فرودگاه خرم اباد هم با پیگیری و تلاش شبانه روزی استاندار محبوب لرستان، مهندس بازوند است
نقل قول کردن
#14 کارمند میراث 1393-12-01 16:08
آقای عبدی عزیز
شما اگر میخواهید با حقیقت ماجرا پی ببرید بهترین قضاوت پرس و جو از کارمندان میراث فرهنگی است من به عنوان کارمند میراث فرهنگی به شرفم قسم میخورم که از خرداد ماه 93 که آقای مهاجر نژاد به عنوان مدیرکل اداره منصوب شده اند به جز خدمت و مبارزه با مفاسد اداری و بی عدالتی چیزی ندیده ام یکی از کارهای مثبت که انجام داده 7 نفر از افرادی را که در زمان مدیران قبلی بدون هیچگونه استخدامی ... جذب اداره شده بودند را از کار برکنار کرد.
نقل قول کردن
#15 همشهري 1393-12-01 16:10
نماينده مردم در برابر يك انتقاد نبايد اينقدر آشفته شود بهتر با حوصله بيشتري پاسخ منطقي داده شود فكر كنم آقاي عبدي نيز اصلاح طلب است نبايد موضع خالي كند
نقل قول کردن
#16 امین 1393-12-01 16:15
مردم دارن میبینن که که چه کسی داره کار میکنه و چه کسی در حال تخریب مسوولان استان و تصاحب و قبضه کردن پروژهای فعال شده استان به اسم خودشه ! ... مسوولان استان وام دار کسی نیستند جز خون شهدا
نقل قول کردن
#17 یاسر 1393-12-01 16:17
بعد از مطالعه ی یک مقاله ی آشفته و سرشار از توهین، عاشق این جمله ای شدم که در قسمت نوشتن دیدگاه هست!!!!
تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند.
________________________________
يافته: دليل آن عدم اطلاع شما از قوانين مطبوعات است. مطلب بالا نام اظهار كننده مشخص است و از يك خروجي معتبر گرفته شده لذا مسووليت آن بر عهده گوينده است كه هويت او نيز در متن مشخص است، اما اين كه شما با اسم ننه قم و شهقلي بيايي و اين‌جا به بقيه بگويي دزد و بي‌ناموس و ... حسابت با كسي كه هويت مشخص دارد فرق دارد و مطابق قانون نظر شما منتشر نمي شود.
هر چند الحمدولله به خاطر پيشرفت علم و نيز تلاش مسوولين براي برقراري امنيت در فضاي مجازي، در صورت لزوم، تشخيص هويت افراد هتاك نظردهنده توسط مراجع ذي‌صلاح در صورت لزوم مشخص خواهد بود اگر چه از يك كافينت نيز نظر گذاشته باشند ... (از روي ip نظر دهنده و نيز دوربين‌هاي مستقر در كافينت‌ها و ديگر راه‌هاي امنيتي) كه خوشبختانه راه فرار را تا حد زيادي بر سودجوياني چون شما خواهد بست.
نقل قول کردن
#18 حسین 1393-12-01 16:35
مدير كل نبايد به زنای استان ما بی احترامی کنه
نقل قول کردن
#19 انجمن 1393-12-01 16:36
من به شخصه از آقای مهاجری متشكرم چراکه بعد از چندین دهه مطالعه و شروع عملیات مرمت و ساماندهی نقوش صخره ای میرملاس وهومیان كوهدشت را شروع کردند
نقل قول کردن
#20 حسین 1393-12-01 16:37
خودت راهتو بکش بکش برو بیرون از استان تا تیکه تیکه نکردیم
ما پول نداریم ولی غیرت داریم ...
نقل قول کردن
#21 مطلع 1393-12-01 16:43
ايا عملکرد دکتر عبدی بعد از سه سال کشف آشپزخانه مدیر ... و سيگار مدیر ميراثه؟
نقل قول کردن
#22 محسن - دورود 1393-12-01 16:53
ما مردم کاملا به مسائل واقفیم. با اینکه از زندگی شخصی هیچ کدومتون آگاه نیستیم و شماها رو اصلا نمیشناسیم ولی تو این دو سه روزه کاملا خلق و خوی شما دست ما اومده. آقای مهاجری اخلاق تندی دارند ولی کاملا به نظرم یک فرد پاکدست و یک مدیر لایقه. آقای عبدی اگه قرار بر اینه که با اخلاق تند و بد یک نفر اون شخص رو از سمتش برکنار کنید که الان دیگه با این وضع عصبانیتی که مردممون دارند میبایستی همه از سر شغلشون اخراج شده باشند. کاملا مشخصه که شما به چه دلیل میخواهید ایشون رو برکنار کنید. خوبه خودتون هم اعتراف کردید که مدیر باید گوش به فرمان باشه. خیلی جالبه یعنی به این اعتقاد دارید مدیران باید گوش به فرمان و بله قربان گوی نمايندگان باشند. هرچی فقر و محرومیت بکشیم بازم حقمونه...
نقل قول کردن
#23 دارایی 1393-12-01 16:54
من مطالب را پیگیری کردم. به نظرم حق با آقای مدیرکل است و جناب عبدی به جای این فرافکنی ها بروند دنبال مسائل محرومیت لرستان و خرم آباد
نقل قول کردن
#24 علم 1393-12-01 17:17
به نقل از حسین:
خودت راهتو بکش بکش برو بیرون از استان تا تیکه تیکه نکردیم
ما پول نداریم ولی غیرت داریم ...

واقعا برای شما از صمیم قلب متاسفم .
نقل قول کردن
#25 همشهري 1393-12-01 17:25
بهتر است همشهريان محترم نظر منطقي بدهند تهديد به تكه پاره كردن بدور از شان مردم لر است
نقل قول کردن
#26 محمد 1393-12-01 17:46
با سلام
جناب آقای دکتر عبدی یادنه موقع انتخابات در منزل آقای دهقان(کوی ارتش)گفتی من کارم مهره جابجا کردن نیست!
نقل قول کردن
#27 عادل 1393-12-01 17:58
احسنت اقای عبدی
ای کاش تو استان ما ده نفر مثل شما وجود داشت تا حق این مردم رو بگیره احسنت بر شما و مشاورانتان
نقل قول کردن
#28 سورنا 1393-12-01 18:07
آقا من برگهای دو طرف خوندم.از مدیر کل میراث فرهنگی بعیده که تاریخ و هنر ایران رو تمسخر کنه.سورنا رو چرا بی دلیل با سرنا مقایسه می کنه.به نظر من آقای نماینده ادب و احترام رو بر خلاف مدیر کل رعایت کردند.در ضمن سورنا سردار بزرگ دوره اشکانیان و فرد وفاداری به وطنش بوده.
نقل قول کردن
#29 عادل 1393-12-01 18:10
با سلام,درود بر دکتر عبدی که با ادب و نزاکت جواب بی احترامی مدیر کل محترم رو داد,افرادی هم که به طرفدار ی از اقای مدیر کل کامنت میزارن میدونن که دکتر عبدی نجیبه و محبوب دلها در ضمن اسمش هم توی لیست١٧٢نفره نیست به همین خاطر احساس خطر کردن شروع کردن بصورت هدفمند به تخریب دکتر بابا تو رو خدا به اخرت هم فکر کنید اون دنیایی هم در کاره
نقل قول کردن
#30 وحید 1393-12-01 18:14
جناب عبدی آیا مقایسه این مدیر با رضا خان و محمد رضای ملعون صحیح است ؟
نقل قول کردن
#31 هتاک؟ 1393-12-01 18:19
نقل قول از کامنت جالب توجه (رشد ح):
ادبیات آقای مهاجری را نمی پسندم ولی واقعاً آقای عبدی هم شورش در آورده ايشان پاسخ دهد كه آيا عمو زاده اش را به مدیر کل جهاد تحمیل نکرد؟ خواهر خانمش را رییس دانشکده فنی خواهران نکرد؟ برخي از اعضاي ستاد انتخاباتش را به آموزش و پرورش تحميل نكرد؟ سعي نكرد باجناقش را رييس دانشگاه لرستان كند و...این که نمی شود هر مدیری حاضر نشد براى آقاي عبدی آدم بگذارد عوض بشود. حالا آقاي عبدی رفته به لشگر کشی نمایندگان، خدا مابینی نمایندگان خوب بود حرف آقای مهاجر را هم مى شنیدند. گرچه ادبیات ایشان پسندیده نیست ولی رفتار آقاي عبدی هم برخي جاها پسندیده نيست و ما شهروندان مطلع بسيار از ايشان گله داريم چون وعده هاي انتخاباتي ايشان چيز ديگري بود

:-| :-| :-|
نقل قول کردن
#32 سعید 1393-12-01 19:11
تو صداقت آقای مهاجری نژاد شک نکنید. ضمن اینکه تو جوابیه نماینده شهر چرا از تحمیل یک شخص بعنوان معاون میراث حرفی زده نشده. مقایسه 2تا جوابیه خودش صداقت انسان راستگو رو بیان میکنه
نقل قول کردن
#33 باستانشناس آگاه 1393-12-01 19:17
به نقل از دارایی:
من مطالب را پیگیری کردم. به نظرم حق با آقای مدیرکل است و جناب عبدی به جای این فرافکنی ها بروند دنبال مسائل محرومیت لرستان و خرم آباد

به نظرم هیچ آدم عاقلی که در متن جریانات نباشه نمیفهمه حق با کدومه تو چطور فهمیدی احتمالاً علم فرازمینی داری!!!! من معتقدم هردوتا ناحق اند و حق فقط خداست....
نقل قول کردن
#34 شهرام 1393-12-01 19:17
دکتر عبدی عزیز بما ثابت کن که بحق به شما رای دادیم ، این مدیر هتاک رو بفرست به دیار خودش .
مثل شیر پشت سرتیم
نقل قول کردن
#35 بختیار آقایی 1393-12-01 19:55
آقای دکتر عبدی باسلام
پاسخ شمارا خواندم . از شما یک فرد تحصیل کرده اینگونه موارد بعید است چرا که :
استاندار محترم لر هستند ولی بومی استان نیستند
در هیچ جای قانون برخورد مستقیم با یک مدیر استانی از سوی نمایندگان پیش بینی نشده است
جمله "برسر زنان ما و خواهران ما داد بزند" در بیانیه شما مصداق موج آفرینی در میان عوام است
مقایسه یک مدیر با پادشاهآن قیاس مع الفارق است .
بومی گرایی محکوم است چرا که همه ایران متعلق به همه ایرانیان است
آیا اگر فرزند ان لرستان را که در جای جای کشور خدمت میکنند را به جرم بومی نبودن از آنجاها طرد کنند شما می پسندید ؟
نقل قول کردن
#36 کیوان 1393-12-01 20:00
با سلام از اینکه اقای عبدی اسم مقام معظم رهبری میاری یک استفاده است اقا خیلی بزرگ تر از اینهاست در ضمن راست میگی اثار باستانی واسه لرستان هیج ارزشی نداره بزار تخریب شه. ما لرهای با غیرتیم همین کافیه ما کار نمی خواییم چون غیوریم ما پیشرفت نمی خواییم غیور بودن می خواییم ... وای بر ما که خدا ناظر کار های ما است امید هست موفق باشید بتونی اون کسی که خودت می خوایی مدیر کنی اون از شورامون این از نماینده هامون. خدا قوت
نقل قول کردن
#37 سعید 1393-12-01 20:10
با سلام عرض سلام دارم واقعآ جای تقدیر و تشکر دارد از مدیر کل
نقل قول کردن
#38 لرستانی 1393-12-01 20:17
دکترعبدی تازمانی که ازقوم لرحمایت میکنی ماهم حمایتت میکنیم
نقل قول کردن
#39 عباس پور 1393-12-01 20:20
در کامنتی که قبلا زیر جوابیه مدیر کل نوشتم و متأسفانه منتشر نشد ادبیات مدیر کل محترم رو شایسته یک مدیر فرهنگی ندانستم ولی مسائلی که در جوابیه آمده بود فارغ از ادبیاتش قابل اعتنا بود الان هم جوابیه دکتر عبدی جز سفسطه چیزی نیست و وحتی در ادبیات هم آنجا که مینویسد: «آقای مدیر! نماینده مردم خرم آباد پزشک است و سال‌ها تجربه کار درمانی در زمینه سلامت روان دارد و با توجه به دانشی که دارد به شما توصیه کرده جداً از مصرف دخانیات بپرهیزید و مخصوصاً اگر سیگارت خارجی مصرف می‌کنید تا 4 ساعت بعد از مصرف، مطلبی ننویسید و کار مدیریتی انجام ندهید چرا که تنباکوی آن‌ها در بسیاری موارد آلوده به مواد روان‌گردان است و ممکن است دست‌نوشته‌های شما باعث تعجب همگان گردد» تفاوتی با آن جوابیه ندارد کاش اندکی تأمل میکردند ایشان یا مشاوران محترمشان در نوشتن جوابیه
نقل قول کردن
#40 ستمدیده گان 1393-12-01 20:21
سلام آقای عبدی شما خودتان در زمانی که ریاست اورژانس 115را به عهده داشتید قسمت عظیمی از اثر تاریخی نهر ناصری را جهت برپایی کانتینر در ابتدای میدان تیر خرم آباد ویران کردید حالا شدیددوستدار تاريخ و فرهنگ مردم .آقای مهاجری ازوقتی که مدیر میراث فرهنگی شده مدام مورد کارشکنیهای یک سری افرادی قرار گرفته که جایی برای سوء استفاده های خود مانند گذشته ندارند.
نقل قول کردن
#41 عباس پور 1393-12-01 20:27
در ضمن جناب عبدی خواهش میکنم شما به جای همه مردم فکر نکنید ترک برداشتن قلعه هم یکی از دغدغه های مهمه همه جای دنیا میراث فرهنگی و حفظ امن از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولین هست ظاهرا شما این دغدغه رو جدی نمیدونید و در صدد ساخت آثار تاریخی بهتر و جدیدتر با مصالح به روز و مدرن تر هستید
نقل قول کردن
#42 سمیه روزبهانی 1393-12-01 20:53
به نقل از حسین:
خودت راهتو بکش بکش برو بیرون از استان تا تیکه تیکه نکردیم
ما پول نداریم ولی غیرت داریم ...

آقا حسین! در کجای دنیا به تیکه تیکه کردن کسی "غیرت" می گویند. مردم لرستان گرگ و یا حیوان درنده نیستند که بخواهند کسی را تکه تکه کنند! جهت اطلاع عرض کنم، مردم این دیار به مهمان نوازی شهره بوده و هستند.
نقل قول کردن
#43 دلفانی 1393-12-01 21:02
به نقل از اهل شهرستان دلفان:
جناب آقای دکتر عبدی
از اینکه سنگ صبور مردم هستی و شهروندان به شما مراجعه کرده و درد دل می کنند خوشحالیم!
اما اگر می شود بگویید، آیا شما در قبال مردم سایر شهرها هم مسئولیت دارید؟
آیا دخالت شما در کار بهداشت و درمان شهرستان دلفان هم بعلت درد دل مردم دیار دلفان با شماست؟
آیا دفاعیات شما از مدیر بهداشت دلفان و اجازه ندادن برای تغییر ایشان هم وظیفه ذاتی شماست؟
آیا وضعیت سونوگرافی دلفان که به درد گرانی برای دلفان مبدل شده بخاطر دخالت های شما از مدیر بهداشت و پزشک مربوطه نیست؟
اگر امکان دارد شما در رابطه با همین خرم آباد و چگنی حلال مشکلات باشید و به سایر شهرها کاری نداشته باشید بگذارید برابر روال کارها پیش برود!
متشكريم

پس نماینده سلسله و دلفان چكار ميكند و چرا اجازه ميدهد نماينده خرم اباد در حوزه كاري وي دخالت كند و چرا جلوي او را نميگيرد؟
نقل قول کردن
#44 سید حمید موسوی 1393-12-01 21:35
آقای مدیر کل سیگار نکش :lol:
نقل قول کردن
#45 کیوان 1393-12-01 21:47
ما نگران ترک برداشتن قلعه فلک الافلاک نیستیم، مردم ما بهترش را خواهند ساخت!
پس همه رو تخریب کنیید بهترش رو بسازید ممنون که به فکر اثار باستانی هستید من فقط ناراحت اینم چرا این اثار تو شهر مونه باید تواصفهان و..... باشه
نقل قول کردن
#46 لر 1393-12-01 22:01
افرین به نماینده مردمی.دلیل پیشرفت استان هایی همچون اصفهان استفاده از مدیران بومی هست
نقل قول کردن
#47 سامان نجاتی 1393-12-01 22:30
درود بر مهاجری که چوب رو برداشت و پشت پرده ها رو برای مردم نشون داد.
نقل قول کردن
#48 محمد 1393-12-01 22:50
تعریف غیرت از نظرآقای حسن تکه تکه کردنه وای بحال استان که بااین ادبیات میخوادمدیرعوض کنه.
نقل قول کردن
#49 ناظرعدالت 1393-12-01 23:05
جناب دکترعبدی عزیزنماینده محترم شریف خرم آباد و چگنی
به نظرمیرسدعصربرده داری داردمدمیشوداگرم دیری گوش به فرمان نباشدچه بهتراست که عزل شود چون رسم برده داری رابعمل نیاورده است ؟
بنده ازنزدیک شاهدکارهاوبرنام ه های مهاجری نژادهستم خدامیداندکه بیشتراز برخي نمایندگان استان برای استان دلسوزی می کنندبه طوری که تمامی زندگی خودراوقف میراث فرهنگی نموده برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم .
جناب دکترعبدی این رابدان که مدیری بهتر وپاکتروحلال تر از ایشان برای مدیریت میراث فرهنگی دراین استان وجود ندارد.
جرم ایشان فقط صداقت و رك گويی شان است .
نقل قول کردن
#50 دکتر سعید 1393-12-02 00:12
سلام . متنای بالا رو خوندم .خدایی شما همونایی نیستید که نتونستید از اقای عبدی باج بگرید ؟چون حق مردم رو به کسی نداد.چرا شما دنیا رو با اخرت عوض میکنید دروغ میگید .چون چیزی بهتون نرسید .چرا فقط بدی هاشو میگید ؟اقای عبدی یکی از نماینده های فعالیه که خرم اباد تا حالا دیده متن اقای مدیر کل هم توهین به همه مردم بود نه فقط نماینده.من به عنوان یکی از جوانان استان از اقای عبدی تشکر میکنم
________________________
توضيح مدير مسوول پايگاه خبري يافته: به دليل كثرت نظرات مخاطبان و لزوم دقت در بررسي و مطالعه‌ي آن‌ها، گاه ممكن است نظارت با 24 ساعت تأخير از زمان ثبت منتشر شوند.
نقل قول کردن
#51 رضا یاراحمدی 1393-12-02 00:22
جناب آقای عبدی بدور از حاشیه قدمی در جهت رفع بیکاری جوانان و حرکتی در راستای آبادانی سریع لرستان انجام بدید......
نقل قول کردن
#52 باستانشناس آگاه 1393-12-02 02:22
درود بر همگی
من در کامنتهایی جواب آقای مدیرکل و آقای مشاور ایشان را به دور از انصاف دادم و بیانیه ایشان را به دور از ادب، و توهین به شما که برآمده از آرای واقعی مردم بودی و نیز مردم حوزه انتخابی شما دانستم و ایشان را شایسته مدیرکل ندانستم و نمیدانم.... اما جوابیه حضرتعالی را نیز دارای اشکالات فنی و تا حدودی فرافکنی میدانم: 1- در مواردی از اصول قانون اساسی وظایف نمایندگی رو برشمرده ای و حق تحقیق و تفحص که بجا و قانونی است ولی نفرموده ایید که سفارش برای بر مسند نشاندن افراد طرفدار شما هرچند نالایق هم جزء وظایف نظارتی شماست؟ 2- تمسک جستن به شرافت و حیثیت زنان قوم لر در جواب بیانیه سراپا ایراد آقای مهاجری فرافکنی و یکی از ضعفهای جدی پاسخ شماست که انتظار میرفت مستدل و آگاهانه تر بیان خود را ابراز دارید.
نقل قول کردن
#53 باستانشناس آگاه 1393-12-02 02:23
3- آقای دکتر عبدی اگر در مورد میراث فرهنگی و اهمیت آن اطلاع ندارید حداقل مشاوره بگیرید تا بدانید که قلعه و پل شکسته و "جوی آب"!! و ماسور و هومیان و چقابل و .... میراث پدران ما هستند و اگر آنها رو از قوم لر بگیرند نه تنها نمیتوان آنها رو دوباره ساخت بلکه این قوم به انسانی میماند که دچار فراموشی شده و چون هیچی از گذشته اش نمیداند هرکسی میتواند به آن هویتی نو بدهد و در مسیر خودساخته اش ببرد. در همین شهر خودمان مردان و زنانی هستند که شرف خود را قلعه و پل شکسته و... میدانند. 4- باز فرموده ایید که مردم باید درد و رنجهایشان را با نماینده شان در میان بگذارند. اگر این سخن از سر صدق است از شما و باقی همکارانتان و نیز استاندار محترم میخواهیم از این پس به دنبال شخصی متخصص، دلسوز برای میراث و مهمتر اینکه پاکدست باشید تا این بیمار رو به موت را شاید دوباره به زندگانی برگرداند.....چن ین باد
نقل قول کردن
#54 بیرانوند 1393-12-02 03:03
ما نگران ترک پل شکسته نیستیم چون باور داریم مردم ما بهتر از آنرا خواهند ساخت!!!
جناب دکتر مگر زمان را به دوران ساسانی پیش از ساسانی بازگردانی تا بهترش را بسازیم.پل های ما که در سال 93 افتتاح می شود دوماهه ترک برمیدارند شما احتمالا مزاح فرمودید.
نقل قول کردن
#55 محسن - دورود 1393-12-02 03:04
به نقل از لر:
افرین به نماینده مردمی.دلیل پیشرفت استان هایی همچون اصفهان استفاده از مدیران بومی هست

نه خیر دلیل پیشرفت اونها استفاده از مدیران لایق و پاک و شریف و مردمیه. حالا چه بومی چه غیر بومی...
نقل قول کردن
#56 بیرانوند 1393-12-02 03:12
به نقل از حسین:
خودت راهتو بکش بکش برو بیرون از استان تا تیکه تیکه نکردیم
ما پول نداریم ولی غیرت داریم ...

شما تشریف ببر چاله میدون بعد از این ادبیات استفاده کن.اینجا یک وبسایت و محیط فرهنگیه برادر.
نقل قول کردن
#57 شهروند 1393-12-02 06:39
جهت پاسخ به شهروند ارجمند که گفتن فرودگاه خرم آباد را مهندس بازوند توسعه دادند باید گفت که تمام پیگیریها و قراردادها با قرارگاه خاتم با تلاش دکتر عبدی و در زمان دکتر دهمرده بوده است که آغاز کار با ورود مهندس بازوند صورت گرفته است .
نقل قول کردن
#58 شهروند 1393-12-02 06:45
به جای اینکه نماینده را تخریب کنید بیایید به دور از قضاوت شخصی خودتان مسائل مربوط به استان را از ایشان جویا شوید . چرا همیشه دوست داریم فقط هر چی که ما میگیم را به خورد دیگران بدهیم . مثلا فردی گفتن دکار برو پیگیر اشتغال جوانان بشو شما از کجا میدانید که نماینده هیچ تلاشی نکرده است. به نظر من اگر دکتر گفته ترک برداشتن قلعه مهم نیست به خاطر این است که تحقیر قوم لر خیلی هزینه سنگینی برای ما است و ما به خاطر کارهایی که مدیرکل انجام داده ولی قوم لر را تحقیر کنن ایشون را نمی خواهیم
نقل قول کردن
#59 شهروند 1393-12-02 06:50
شهروندان ارجمند از اولین کارهایی که دکتر در زمینه میراث انجام دادند اعتراض به ساخت و ساز در حریم پل شکسته است و پیشنهاد تبدیل اطراف پل به رستورانهای سنتی و بازارچه های سنتی بوده چندین جلسه با سرمایه گذار هم صورت گرفت اما متاسفانه نبودن اقبال لازم برای شناساندن این اثر تاریخی کار مسکوت مانده . تنها کسی که پیگیر آزاد سازی کامل حریم قلعه بوده و در بودجه هم تخصیص اعتبار لازم را انجام داده دکتر عبدی بودن .
نقل قول کردن
#60 شهروند 1393-12-02 07:13
از جناب مطلع بیطرف میپرسم شمال اندیمشک و انتقال به وزارت به چه معنی است . شمال اندیمشک پلدختر است و در ضمن دکتر نماینده مجلس هستن به وزارتخانه ای نرفتن!!!!!!بیشت ر توضیح دهید
نقل قول کردن
#61 شهروند 1393-12-02 07:21
شهروندان ارجمند باید بدانیم که یک مدیرتوانا نباید در محیط کار خود بد اخلاقی کند و جنجال بوجود آورد اگر کارمندی تخلف کرد به تخلفات اداری ارجاع دهد نه خودش با فحاشی با کارمندش برخورد بکند.به فرض از باستانشناسی کاملا خبره هستند ولی از دانش مدیریتی سررشته ای ندارند که در طی 7 ماه اینقدر با چالش مواجه شده اند . در عصری که ما زندگی میکنیم بهترین راه برای پیشرفت گفتگوی صحیح با اطارفیانمان است نه بی ادبی . حالا ایشان با کارمندانش و نماینده (و حتی من شنیدم با معاون بودجه استان هم بد صحبت کرده) نمیتواند این مجموعه را هدایت کند . چون مشخص است که ایشان بسیار عصبی مزاج هست
نقل قول کردن
#62 شهروند 1393-12-02 07:49
شخصی بیان کرده که دکتر عبدی پسر عموی خود را جهاد تحمیل کرده در حالیکه موضوع برعکس است. دکتر ایرج سپهوند پس از روی کار آمدن مدیریت جدید از پست خود عزل شدند و ایشان الان با رای اکثریت مهندسین کشاورزی به رییس سازمان نظام مهندسی انتخاب شدند اگر نالایق بودن که توسط همکارانشان انتخاب نمیشدن. در ضمن دولت عوض شده نباید مدیران قبلی تغییر بکنند؟ یعنی همه اش باید از نوابغ قبلی استفاده بشه
نقل قول کردن
#63 شهروند 1393-12-02 07:56
در صورت خروج هزينه فروش زمين سواركاري خرم‌آباد از استان: وزیر ورزش استیضاح می‌شود
این عنوان را در خبر همین سایت مطالعه کنید .دکتر عبدی به عنوان نماینده پیگیر این کار هستن حالا چون خودش سوار کار نیست نباید حق مردم را بگیره . چون مدیرکل میراث گفته شما که سررشته ای از باستانشناسی نداری حق اظهار نظر نداری و من به هیچ کس پاسخگو نیستم.
این قضاوت با شماست
ما مردم مدیر پاسخگو میخواهیم چون مدیران و نماینددگان خادمان مردم هستن نه ولی نعمت ایشان
نقل قول کردن
#64 حسنوند 1393-12-02 08:10
با سلام هر كسي مخالفي داره مخالفان دكتر عبدي هم الان فرصت رو مغتنم شمردن و شروع كردن به تخريب دكتر ولي مطمئن باشيد با اين كارا به جايي نمي رسيد
نقل قول کردن
#65 حامی لرستان 1393-12-02 08:11
[quote name="دکتر سعید"]سلام . متنای بالا رو خوندم .خدایی شما همونایی نیستید که نتونستید از اقای عبدی باج بگرید ؟
حالا خدایی تو همونی نیستی که بهت پست ومقام داده. البته امیدوارم از اون جوانهای بیکار باشی که آقای عبدی برای شما اشتغال زایی کرده باشه.
نقل قول کردن
#66 ازنا - وفادار 1393-12-02 08:28
مدیر چه بومی و چه غیر بومی ، اگر برای مردم کار کند،باید دستانش را بوسید.
آقای دکتر عبدی:عملکرد مهندس مهاجرانی را با سایر مدیران کل قبلی،مقایسه کنید،سپس انتقاد نمایید.
نقد و جوابیه ی غیر منصفانه دفتر شما،خدشه ای به عزم مدیریت میراث فرهنگی،جهت روبرو شدن با مشکلات و استقامت در برابر زیاده خواهان،کم نمیکند.
به امید داشتن لرستانی آباد
نقل قول کردن
#67 جودکی 1393-12-02 09:42
آقای عبدی هر مدیری که باب میل شما رفتار نمی کند باید از مدیریت کنار برود ودر مورد بحث بومی گرایی که ایراد سخن فرمودید مگر مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی بومی وازطایفه بزرگ بالاگریوه نبود چرا شش ماهه اول نمایندگی شما در راهروهای وزارت دادگستری برای عزل ایشان سپری شد؟واز آنجا که خدا جای حق نشته ایشان از این استان تشریف بردندوباعث پیشرفتشان شد تا جایی که در سال جاری به عنوان مدیر نمونه کشوری تعزیرات حکومتی انتخاب شدند این هم ازافراد بومی ولایق که اجازه کارکردن به آنها هم داده نمی شود پس بهتر است برای پیش برد اهداف شخصی خود پای بانوان محترم همشهری را به این مسائل باز نکنیم.ودر پایان لازم می دانم عرائض خودم را بااین ضرب المثل به پایان ببرم.عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.
نقل قول کردن
#68 یک لر ایرانی 1393-12-02 10:05
نگران صندلی نمایندگی نباشید چون زیاد وفادار نیست حداقل سعی کنید اگر مدیرتان بومی نیست از تخصص و درایت ایشان در پیشبرد و پیشرفت کارها ی استان بهره ببرید نه اینکه با برخورد بد و در نهایت بی ادبی خاطره تلخی از خود برایش به جا بگذارید
نقل قول کردن
#69 شهروند 1393-12-02 10:35
ترک برداشتن قلعه و خراب شدن آن یعنی فاتحه خواندن تمدن ما لر ها ... مطمن باشید هیچوقت همانند قلعه و پل شاپوری ساخته نخواهد شد.
کاش در بهارستان رفتار های بزرگ خیلی ها را سرلوحه خود قرار می دادید و بزرگ بینی را سرمشق خود می کردید.
کاش در خصوص 48 درصد بیکاری جوانان استان هم جوابیه ای صادر می کردید.
کاش در خصوص عزل مهرابی هم از شهرداري خرم آباد سخنی در میان می آوردید.
نقل قول کردن
#70 عادل 1393-12-02 11:03
یک خبر جالب
در طبقه سوم اداره کل میراث فرهنگی شش نفر ساکن شده و هستند که اكثرا با نام های مختلف به نفع مدیرکل و تخریب جناب دکتر عبدی مشغول فعالیت هستند،
صرفا جهت اطلاع
نقل قول کردن
#71 نادر 1393-12-02 11:49
مدیر میراث یکی از بهترین پتانسیل های خوب سازمان میراث است . واقعا حیف شد که نتونستیم از این مدیر بالیاقت و شجاع استفاده کنیم . آینده میراث لرستان را خواهم دید ..............ا ما افسوس اون موقع دیگه دیر است برای جبران
نقل قول کردن
#72 حجت 1393-12-02 12:17
دکتر عبدی بهترین نماینده ادوار شهرمان
نقل قول کردن
#73 با انصاف 1393-12-02 13:10
جناب دکترعبدی دوربعدکه احتمال زياد مثل بقيه دیگه راي نمياري و به خرم ابادم برنمیگردی
چون پات بازشده اون بالاها،اگه جایی پستی گرفتی خوبه بهت بگن غیربومی هستی ؟
اين نظرات هم كه به تمجيد شما در سايت منتشر ميشوند احتمالا از طرف مهره هایی است که در ادارات چیدی .
پستی میذارن به دفاع ازت
نقل قول کردن
#74 کارمند میراث 1393-12-02 13:29
سلام خواستم بگم مدیران بومی مگه چه گلی بسر این سازمان زدند .اكثرا درفکر باند بازی خودشان بودند .آقای مهاجری دلسوزانه داره زحمت میکشه چرا دست از سرش برنمیدارید و مدام فضا را مسموم میکنید بخدا از این مدیر دلسوز تر .قاطع تر و متخصص تر واسه این سازمان نخواهد آمد
نقل قول کردن
#75 يعقوبي ازخرم آباد 1393-12-02 15:23
باسمه تعالي :آقايان نماينده گان استان لرستان باتوجه اينجانب مقيم شهر خرم آباد چندين بار به دفترگردشگري مديركل لرستان مراجعه نموده ام جهت كار وداراي مدرك مديريت گردشگري وهتلداري مي باشم هيچگونه جوابي نميدهند .بايد به استان هاي شمال وغيره بومي لرستان جهت اشتغال مراجعه نمايم از استاندار وامام جمعه لرستان خواهشمندم جهت اشتغال ورسيدگي لازم رامبذول فرماييد. وسلام
نقل قول کردن
#76 یوسفیان 1393-12-02 15:52
متاسفم برای سایت یافته که فقط نظراتی را که به مردم و نماینده محبوبمان اهانت نمودن درج میکنه.من از صبح چند پیام تشکر نوشتم که حتما حاوی توهین بوده که ثبت نشده.رسانه باید بی طرف باشه مثل سايت ...
_______________________
يافته: به ديگران بدون دليل و مدرك و با نام مجازي و مستعار اهانت نكنيد و تهمت نزنيد تا نظرات شما منعكس شود.
براي ما طرفيت ماجرا فرقي ندارند و سرنوشت استان‌مان را از همه مهم‌تر مي‌دانيم چون همه نماينده‌ها و مديران روزي رفتني‌ هستند.
اما به عنوان رصد كننده مطالب و نظرات بايد عرض كنم كه بسياري از نظرات عليه نماينده خرم‌آباد منتشر و تاييد نشده و حداقل در بخش سانسور، به نفع شخص محبوب شما عمل شده است! فكر كنم اين بازخورد اجتماعي، كمك بسياري به نماينده محترم خرم‌آباد نمايد ...
مي‌توانيد نمايند‌ه‌‌اي از طرف نماينده‌ي محبوب خود به ما معرفي كنيد تا به دفتر ما بيايد و تعداد كثير نظرات مردم با ip هاي مختلف را كه از نقاط مختلف شهر عليه ايشان ثبت شده‌اند ملاحظه نمايد. حتي مي‌توانيم از طريق سيستم پيامكي سايت با حضور خود شما اين موضوع را نظرسنجي كنيم كه آيا مردم لرستان از عملكرد نمايندگان خود در شوراها، مجلس راضي هستند و حتي مديران استان يا خير؟!
متاسفيم كه فرافكني مي‌كنيد و ما را با وب‌سايتي كه به دليل "ترس از فيلتر شدن" فقط نظرات موافق را منعكس مي‌كند مقايسه مي كنيد. البته حق هم دارند چون آن سايت غيررسمي است و اگر دست از پا خطا كند فيلتر خواهد شد اما ما يك پايگاه خبري رسمي هستيم و فقط با دستور مراجع محترم قضايي و وزارت ارشاد اجازه‌ي برخورد با ما وجود دارد و لا غير!
مطابق ماده 4 از فصل 3 قانون مطبوعات كشور: هيچ مقام دولتي و غيردولتي حق ندارد براي چاپ مطلب يا مقاله‌اي در صدد اعمال فشار بر مطبوعات برآيد و يا به سانسور و كنترل نشريات مبادرت كند.
چنان‌چه كسي سعي كند چنين عملي عليه پايگاه خبري رسمي و داراي مجوز ما كه به گواه مردم بي‌طرف و مستقل است مرتكب شود، ما نيز عليه وي اقدام قانوني لازم را به عمل خواهيم آورد.
فراموش نكنيد ما با سايت‌هاي متخلف و بدون مجوز فرق داريم و اعتبار و شخصيت ما در گرو درستكاري و بي‌طرفي ماست و همين تهمتي كه به ما زده‌ايد نيز قابليت پي‌گرد قانوني دارد.
ما را با بازي‌هاي سياسي كساني كه يك روز نماينده، مدير، معاون و ... هسستند و فردا نيستند كاري نيست. اين مردم لرستان هستند كه براي ما مهمند و پشتوانه ما نيز آن‌ها به شمار مي‌روند.
يقيناً هر گونه تهمت و يا اقدام عليه يك پايگاه خبري مردمي، توسط اشخاص مغرض، پاسخ و خسارت براي آنان در پي خواهد داشت و مي توانيد اين موضوع را در مقام عمل امتحان كنيد!
بهتر است نوع رفتار ما و شما با مردم طوري باشد كه نياز به گدايي محبوبيت نداشته باشيد و باشيم!
نقل قول کردن
#77 کیوان 1393-12-02 16:03
سلام بر همه نویسندگان محترم سایت یافته خدمت شما عرض کنم من بارها مطالب نوشتم ولی شما انها رو نگذاشتید اینم بگم که هیچ توهینی توش نبوده و ناراحت نشدم چون شما این حق رو دارید این کارا رو بکنیید و روزی چندین بار به سایت شما سر میزنم و راستش فقط اخبار استان را از طریق سایت شما دنبال می کنم و همیشه کامنت ها رو لایک میکنم واگه نظر میدهیم به خاطر این است که می گوییم شاید نفعی برای شهر مان داشته باشد حالا گله من این است که شما نباید بعضی از افراد رو که مطالب بدی میزارن رو تهدید کنید و باید بی تفاوت از کنارشون بگذرید و مطالبی که فحشو.. دارن رو نگذارید چون ما شما رو الگو خودمون و شهرمون می دانیمممم و باز سپاس گذاریم از اینکه یکی ازبهترین سایت ها هستید و جسارت من رو ببخشید 17 یاسر رو می گم هر کس تو نوشتارش شخصیت خانوادگیشو نشون میده ما دوست نداریم لطمه به سایت شما و همه شهرمون بخوره لطفا اگه میشه اینو نزارید تو کامنتا اگه این سایت یافته و شما نباشید لرستان هم خاموش می شود
_________________________
يافته: با سلام و سپاس
گاهي تعداد كامنت‌ها آن‌قدر زياد است كه كه يك روز بعد ممكن است براي نمايش ظاهر شوند و همچنين بيش از 2-3 ساعت از وقت مدير مسوول صرف بازبيني كامنت‌ها مي‌شود، در اين بين ممكن است خستگي ناشي از اين امر باعث شود اشتباهي نيز صورت گيرد.
پوزش ما را از اين بابت پذيرا باشيد
نقل قول کردن
#78 محسن - دورود 1393-12-02 16:22
به نقل از حسنوند:
با سلام هر كسي مخالفي داره مخالفان دكتر عبدي هم الان فرصت رو مغتنم شمردن و شروع كردن به تخريب دكتر ولي مطمئن باشيد با اين كارا به جايي نمي رسيد

آقای یا خانم حسنوند چرا فرافکنی میکنی؟ کدوم مخالف؟بالفرض منی که تو دورودم یا اونی که تو نورآباد و پلدختر هست ماها چه ربطی به مخالفان آقای عبدی داریم؟مشکل امثال شما اینه نمی خواهید واقعیت رو بپذیرید. فکر میکنید هرکس با نظر کسی مخالفت کنه حتما دشمنش هست و هرکس موافق نظر یک نفر هست از نزدیکان ایشونه!!! شما دیگه فکر نمی کنید که مردم باهوشند و خوب و بد رو تشخیص میدن. گذشت اون زمانی که مردم از روی احساسات تصمیم می گرفتند و حرف می زدند! خیلی از مردم خرم آباد هم که تو این بحث شرکت کردند از طرفداران آقای عبدی بودند و الان نظرشون برگشته چون بی طرفانه به قضیه نگاه کردند. مصداق این حرف من نظرات کاربران هست. اتفاقا این شماها هستید که دارید کورکورانه از آقای عبدی حمایت می کنید به عنوان طرفدارشون، نه به عنوان یک شخص بی طرف.ما هم لر هستیم و غیرت داریم و اگه میدیدیم توهینی شده حتما واکنش نشون میدادیم در صورتی که میدونیم نشده...
نقل قول کردن
#79 یک لر ایرانی 1393-12-02 19:09
به نقل از شهرام:
دکتر عبدی عزیز بما ثابت کن که بحق به شما رای دادیم ، این مدیر هتاک رو بفرست به دیار خودش .
مثل شیر پشت سرتیم


شما اگر شیر بودید آنقدر غیرت داشتید ک نگذارید یک نفر خیلی راحت آثار باستانی زادگاهتان را یعنی تمام گذشته و افتخارتان را زیر سوال ببرد و بگوید ک ما هیچ نیازی ب این ها نداریم ... این است غیرت ما ؟!
نقل قول کردن
#80 شهروند آگاه 1393-12-02 19:21
به نقل از حسنوند:

با سلام هر كسي مخالفي داره مخالفان دكتر عبدي هم الان فرصت رو مغتنم شمردن و شروع كردن به تخريب دكتر ولي مطمئن باشيد با اين كارا به جايي نمي رسيد

( درست همانجوری که مخالفان آقای مهاجری نژاد فرصت را مغتنم شمردند ؟
نقل قول کردن
#81 محمد 1393-12-02 19:29
به نقل از عادل:
یک خبر جالب
در طبقه سوم اداره کل میراث فرهنگی شش نفر ساکن شده و هستند که اكثرا با نام های مختلف به نفع مدیرکل و تخریب جناب دکتر عبدی مشغول فعالیت هستند،
صرفا جهت اطلاع

اون وقت شما کجایی که از طبقه سوم اداره کل میراث فرهنگی خبر دای؟؟؟؟؟ نکنه همه اونایی که بر ضد آقای مهاجری نژاد نوشتن تو طبقه سوم دفتر آقای عبدی نشستن؟؟؟ کاش میشد این دو بهم زنی هارو کنار بزاریم...بعنوان یک لر واقعا جای تاسف داره...
نقل قول کردن
#82 امین 1393-12-02 21:28
سایت یافته متاسفانه روش مناسبی را برای انتقال اخبار در پیش نگرفته، چاپ مطالب توهین آمیز و تشویش افکار عمومی جامعه و حمایت از یک مدیر چه در متن نوشته ها و انتشار کامنت های یکطرفه خبر از یک تبانی با مدیر مربوطه یا یک جریان خاص را می دهد. امیدوارم این روش رو کنار کذاشته و به جای این اخبار مطالبی رو در مورد مسائل و مشکلات لرستان مطرح نموده و از مردم راه حل بخواهید.
_______________________
يافته: سلام. آن‌ها كه ما را مي‌شناسند مي‌دانند فقط تابع نظر مردم هستيم. اگر احساس مي‌كنيد كه كفه‌ي ترازوي نظرات به سمتي سنگيني دارد، جهت اطلاع شما عرض كنيم حدود دو برابر به نفع همان كفه‌ي سنگين، نظرات به دليل عدم رعايت قوانين مطبوعات منتشر نشده‌اند!
مي‌توانيد نماينده‌ي امين‌تان را نزد ما بفرستيد تا نظر واقعي مردم را مشاهده كنند. (با بازبيني ip نظرات مختلف)
نقل قول کردن
#83 شهروند دوستدار میراث فرهنگی 1393-12-03 10:46
من آقای مدیر کل میراث فرهنگی رو نمیشناسم، ولی همین که صدای نماینده مجلس رو که اغلب حامی دور و بریهای خودشونن در آورده معلومه آدم خوبیه ، اغلب مدیرای ما بخاطر منافع خودشون امکان نداره با نماینده ای درگیر بشن ولی خدا روشکر این یکی قضیه اش فرق میکنه...
نقل قول کردن
#84 mm.fadaie 1393-12-03 22:59
به نظر من جای پاسخ زده کانال دیگه و سعی کرده از طریق احساسات قومیتی توجیه کنه
نقل قول کردن
#85 mm.fadaie 1393-12-03 23:00
ضمنان مقام معظم رهبری فرمود مجلس در راس امور هست ولی نماینده مجلس در راس امور نیست
نقل قول کردن
#86 ساکی 1393-12-04 01:18
امام جمعه اهواز در خطبه های این هفته :
بخدا قسم استفاده از نیروهای غیر بومی برای این استان (خوزستان)بعنوان مدیر .جفا در حق این مردم (مردم خوزستان)است ....
نقل قول کردن
#87 بيرانوند 1393-12-04 08:35
..از طرفداران دكتر عبدي نيستم ولي جناب آقاي دكتر مهاجري نژاد زمان رفتن شما فرا رسيده و اينكه شما افراد زيادي را روزانه مسول لايك كردن نموده ايد كمكي به شما نخواهد كرد.
نقل قول کردن
#88 بيرانوند 1393-12-04 13:37
...ولي من آخرش متوجه نشدم آقاي مدير بايد سيگار رو ترك كنه يا ترك قلعه رو درست كنه . اصلا كدومش تركه كدومش تركه!!!!!!؟
نقل قول کردن
#89 حسین 1393-12-04 23:12
من از همه معذرت میخوام بخاطر مطلب قبلیم عصبانی شدم شنیدم یه نفر بخاطر موقعیتش سر یه زن داد زده
نقل قول کردن
#90 بی طرف 1393-12-05 08:30
ما نگران ترک پل شکسته نیستیم چون باور داریم مردم ما بهتر از آنرا خواهند ساخت!!!
به یه نفر گفتن شهر شما آثار باستانی و تاریخی داره ؟ جواب داد نداره ولی دارن براش می سازن . آقا خودمون برا خودمون طنز و لطیفه درست می کنیم . نگید آقا بعضی وقتا سکوت بهتره ...
نقل قول کردن
#91 ندا 1393-12-05 12:35
نبايد حرفاي نژاد پرستانه زد و ايجاد اختلاف كرد ...
نقل قول کردن
#92 محمد 1393-12-12 09:16
سلام من طرفدار اقای مهاجری هستم احسنت بر شما اقای مهاجری
نقل قول کردن
#93 کاظمیان گلباغی 1394-02-15 05:45
دوستان گرامی، لطفا اگه در مورد موضوعی اطلاع ندارید(صرفا بخاطر سرگرمی و از روی احساسات) کامنت ندارید،چون شما در پیشگاه الهی و در برابر وجدان خویش بخاطر نشر مطالب "خلاف واقع" مسئول هستید.
نقل قول کردن
#94 mmmmm 1394-04-29 19:18
هیچ نماینده ای از خرم آباد دو بار به مجلس نميره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا