یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نزدیک به 10 روز از تغییر رسمی مدیر مسئولی یافته می‌گذرد؛ محبوبیت یافته مدت‌هاست که برای فعالان عرصه مجازی اثبات ‌شده است و خوشبختانه اکثریت اظهارنظرها و پیام‌های رسیده حاکی از این می‌باشد که یافته (به عنوان پربيننده‌ترين رسانه مجازی لرستان) توانسته رضایت خوانندگان خود را جلب کند؛ در چنين شرايطی، رسالت این حقیر برای ادامه‌ی کار دو چندان می‌شود.

لذا جهت ادامه این راه لازم دانستم نکاتی چند را به اطلاع برسانم:

1- به مصداق حدیث "من علّمني حرفاً فقد صيّرني عبداً" که حضرت علی(ع) فرمود: هر کس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا "بنده" خود کرده؛ اعتراف می‌کنم که هر آن‌چه آموخته‌ام از طریق برادر عزیزم "رضا جایدری" بوده و اگر گام در این راه نهاده‌ام به حرمت احترامی است که برای مخاطبان پرشمار، آقای جایدری و حرکت ارزشمندش قائل هستم و با قبول این مسئولیت، تلاش دارم تا چراغی که ایشان برافروخته را روشن نگه دارم؛ ضمن این که همواره آقای جایدری را پدر معنوی یافته می‌دانم و از رهنمودهای ایشان استفاده خواهم کرد.

2- این پایگاه خبری در طول 3 سال فعالیت، در حد توان ثابت کرد که دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم، کمک به توسعه لرستان و هم‌افزایی بیش‌تر برای نیل به این اهداف بوده و بدون وابستگی جناحی، سیاسی و اداری گام در این راه گذاشته است. اگر چه به دليل پاره‌ای محدوديت‌ها (خواسته‌های بعضا نامعقول)، گاهی ناچار شده‌ايم خلاف ميل‌مان عمل كنيم.

جایگاه فعلی این پایگاه خبری که نشان داده "رسانه‌اي برای همه است"، جز با تلاش و همت مدیر مسئول، نویسندگان و اتکای به دل‌گرمی خوانندگانش نبوده و توانسته بدون کمک مالی و حتي معنوی متولیان امر به این مهم دست يابد، لذا ادامه فعاليت با هدف ارتقا سطح فعاليت رسانه‌ای در چنين شرايطی کاری (محروميت استان لرستان از وجود صنايع خصوصي، آشفته‌بازار رسانه‌اي و بي‌توجهي و بي‌برنامگي در اين زمينه)، سخت و دشوار است. شایسته است متولیان امر در تلاش برای رفع نیازهای این پایگاه خبری و نيز رسانه‌هايي كه مورد پسند مردم لرستان قرار مي‌گيرند مساعدت لازم را به عمل آورده و برنامه‌ای مشخص داشته باشند و بين خوب و بد، تفاوتي قائل شوند بلكه در آینده شاهد خداحافظی نيروي رسانه‌اي دیگری در این حوزه نباشیم.

3- پایگاه خبری یافته با هیچ نهاد و مسوولی دشمنی ندارد. این پایگاه خودش را چشم بینای مردم می‌داند و با رصد کردن همه امور شهری و استان، انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه خود را خواهد نوشت و با هیچ مسوولی تعارف ندارد و تلاش دارد در کنار مسوولین دلسوز و کارکشته (فارغ از رپرتاژ‌بگیری و آگهی‌پرستی) در خدمت مردم خوب لرستان باشد و دست در دست هم در راه توسعه لرستان گام بردارند. لذا در خصوص مطالب انتقادي منتشره، اميدواريم برخي مديران به جاي بدبيني، با استفاده از نفرات توانمد در واحد روابط عمومي، پاسخ‌گوي دغدغه‌هاي مطروحه در رسانه‌ها باشند و بدانند كه رسانه‌ها زبان گوياي مردم هستند و مسئوليت پذيرفتن نيز با پاسخگو بودن توام و هيچ مديري در استان نيز قداست خاصي ندارد كه نتوان عملكرد او را نقد نكرد.

4- این پایگاه خبری خود را فارغ از محدودیت‌های شهری و جغرافیایی استان می‌داند و هدفی جز ارتقاء فرهنگی و توسعه لرستان را دنبال نمی‌کند، لذا جهت نیل به این هدف آمادگی دارد مطالب مدیران، کارشناسان، صاحب‌نظران و مردم را منتشر کند و افتخار دارد که هر شهروندی حکم خبرنگارش را داشته باشد (البته با رعايت اصل مشخص بودن هويت ارسال كننده خبر).

5- در سال‌های اخیر، پایگاه‌های خبری زیادی شروع به فعالیت کردند، ما ضمن احترام به همه این دوستان رسانه‌ای که اکثراً در تلاش برای ارتقاء جنبه‌هاي مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سياسی و... استان هستند، اعتقاد داریم شرایط حاکم بر فضای مجازی مستلزم و مبین رقابت فشرده و تنگاتنگ است و اذعان داریم که رسانه‌ای می‌تواند مخاطبان را در عرصه رقابت فشرده رسانه‌ای همراه داشته باشد که خواست‌های آن‌ها را برآورده کند و پیام‌رسان خوبی برای انعکاس دغدغه‌های‌شان به مسئولان باشد، لذا تمام تلاش ما نیز در این راستا یعنی جلب رضایت مخاطبان بوده و خواهد بود و همواره رفاقت را بر رقابت ارجح مي‌دانيم اما در شرايط درست و سالم كاري. اين است كه يافته تا آن‌جا كه مقدور بوده و اطلاع از منبع اصلي خبری داشته و آن را به نقل از رسانه‌ای ديگر ذكر كرد.
سیاست ما گام برداشتن در انتشار مطالب متنوع با اولويت فرهنگی، اجتماعي و ورزشی البته با حفظ صداقت و درستکاری، خلاقیت، نوآوری، تقویت محتوایی، اتخاذ تدابیر مناسب و شیوه‌های مؤثر و کارآمد و حفظ احترام به مخاطبان است. (بايد اذعان داشت كه برخي مخاطبان از محدوديت‌های مالی و كاری ما اطلاعی نداشته و بعضاً انتظاراتی نابه‌جا دارند كه اين موضوع را به برخی از آن‌ها منتقل كرده‌ايم) پس تلاش می‌کنیم هر روز در پی اندیشه و فکر جدیدی باشیم و مطالبی تازه و متفاوت با دیروز و تبیین‌کننده فردا، پیش روی مخاطبان محترم قرار دهیم.

6-  لازم می‌دانم از کسانی که نسبت به بنده لطف داشتند و با عبدالرضا قاسميارسال پیام ضمن دل‌گرمی، مسیر پر پیچ ‌و خم مأموریتم را یادآور شدند تقدیر و تشکر کنم. همچنان در انتظار نوشته‌ها، مقالات، پژوهش‌ها، آثار و اخبار شما در مورد لرستان عزيز و زيبا و مردمانش پرمهرش هستیم و امیدوارم اين ديار كهن، روزي به آن‌چه لياقتش مي‌باشد دست یابد که این امر جز با تلاشي همگانی امکان‌پذیر نیست.

عبدالرضا قاسمي/ مدير مسئول

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم شریفی 1395-01-23 11:51
با سلام و عرض ادب
امیدوارم پایگاه یافته همچنان مانند گذشته با مدیریت جدید برادر قاسمی در کنار رسانه های لرستان در توسعه استان نقش آفرینی کند.
--------------------------------------
قاسمی: سلام و سپاس از لطف شما و با آرزوی لرستانی آباد
نقل قول کردن
#2 عابد بابك بهاروند 1395-01-23 12:04
هيچ كاري بدون زحمت و تلاش نيست بخصوص كارهايي كه از حوزه شخصي فراتر ميروند و با عموم مردم سر وكار دارند و به تبع همين ميتواند مورد قضاوت سلايق مختلف قرار بگيرد و اين هنر مديريت يك شخص است كه بتواند با سلايق مختلف كنار بيايد اگر چه اين بدان معني نيست كه مديريت بخواهد روي اصول و قوانين موجود پا بگذارد و حرمت و صداقت قلمش را به بازار حراج عرضه نمايد كه هر كس بيشتر هزينه كرد سهم بيشتري را بردارد شكي نيست با توجه به اندوخته هاي شما در اين چند سال ميتوانيد از پس مشكلات بربياييد و حتما چنين نيز خواهد بود اميدوارم موفق باشيد.
--------------------------
قاسمی: تشکر از شما جناب بهاروند یارو همیشگی یافته
نقل قول کردن
#3 مصطفي حسنوند 1395-01-23 12:09
باسلام و عرض ارادت خدمت جناب قاسمي عزيز
آرزو دارم در مسئوليت جديد سرافراز و سربلند باشيد
----------------------------
قاسمی: سلام و سپاس از لطف شما
نقل قول کردن
#4 حسین همتی 1395-01-23 12:26
عرض ادب

امیدوارم به این مرامنامه پایبند باشید. کار سختی است . اما دور از دسترس نیست.
موفق باشید

--------------------------
یافته: سپاس. تمام تلاش ما همین است
نقل قول کردن
#5 میراسماعیلی 1395-01-23 14:12
با سلام
ضمن خداقوت و خسته نباشید به آقای جایدری عزیز و زحمت کش امیدوارم شما برادر عزیز جناب قاسمی و سایر همکاران موفق و موید باشید.

----------------------------
قاسمی: سلام و تشکر از شما
نقل قول کردن
#6 امیر هوشنگ میر 1395-01-23 14:14
درود بر بچه های پرتلاش یافته

-----------
سپاس
نقل قول کردن
#7 شهروند 1395-01-23 15:16
با تشکر وسپاس از تلا ش کلیه دست اند ر کاران یافته خصوصا جناب جایدری و برادر ارجمند جناب قاسمی همیشه سلامت وپایدار باشید.

-----------------------
یافته: سپاس از شما
نقل قول کردن
#8 فرهاد داودوندی 1395-01-23 15:34
با سلام
مدتهاست یافته بعنوان یک پایگاه خبری کاملا مستقل قدم در راهی گذاشته تا یک برند برای استان لرستان به حساب بیاید.

خوشبختانه در این راه هم موفق بوده است.

شاید باورتان نشود بسیاری از بروجردی هایی که پیگیر خبرهای استانی هستند بیننده ثابت یافته می باشند و همین مسوولیت یافته را بعنوان یک سایت فرا شهری بسیار سخت تر از بقیه سایت ها نموده است. زیرا زیر ذره بین نگاه دیگر هم استانی ها هم می باشد

بعنوان عضوی از خانواده یافته برای مدیر مسوول جدید صمیمانه آرزوی موفقیت دارم

فرهاد داودوندی- خبرنگار یافته، بروجرد

-----------------------
قاسمی: سلام و سپاس دوست و همکار پرتلاش
نقل قول کردن
#9 امین جعفری 1395-01-23 15:37
باسلام. باشناختی که از صداقت و درستکاری جناب قاسمی و همکاران پرتلاش پایگاه خبری یافته دارم ، بدون شک کما فی سابق، شاهد انتشار مطالب متنوع فرهنگی،اجتماعی و... در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و توسعه استان خواهیم بود. موفق و موید باشید.

---------------------------
قاسمی: سلام تشکر همکار گرامی
نقل قول کردن
#10 محمدفیضی 1395-01-23 16:25
باسلام وخسته نباشیدبه جناب آقای رضا جایدری و تلاش های شبانه روزی ایشان برای فعالیت واعتلای پایگاه یافته، به جناب آقای عبدالرضا قاسمی نیز جهت پذیرفتن این مسئولیت بزرگ و سنگین تبریک گفته امیدوارم با مدیریت این عزیز بزرگوار، یافته در فضای مجازی همچنان دست نیافتنی باقی بماند، به دیگر زحمت کشان این پایگاه خبری نیز خسته نباشید می گویم.

---------------------
قاسمی: سلام و سپاس جناب فیضی عزیز
نقل قول کردن
#11 حمیدرضا مرادی 1395-01-23 16:39
ضمن خسته نباشید به همه بروبچه های یافته.... خداییش رسانه های کمی وجود داره که واقعا بدون هیچ چشمداشتی به وطنش خدمت کنه... من در این دو سالی که هر از گاهی سری به یافته میزنم جز صداقت چیزی از دوستان ندیدم... لرستان واقعا نیاز به همچین کسانی داره که برای آبادی اون تلاش کنن... بی تردید تلاش دوستان هم بدون اجر نخواهد بود...امیدوارم در این راهی که تلاش میکنند همیشه سربلند باشند.

---------------

یافته: سلام و سپاس از لطف شما
نقل قول کردن
#12 حمیدرضا مرادی 1395-01-23 16:46
برای آقای قاسمی هم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

-------------------
قاسمی: بسیار سپاسگذارم
نقل قول کردن
#13 آرمین 1395-01-23 17:11
❤❤❤❤❤❤❤❤❤ یافته
نقل قول کردن
#14 امیر اسماعیلی/لکنا 1395-01-24 01:06
جناب قاسمی عزیز ضمن آرزوی سلامت وعزت برای دوست وهمکار فرزانه واندیشمندتوانای مان جناب جایدری،برای حضرتعالی موفقیت روز افزون وتداوم رویکرد فعلی سایت بر مبنای عدالت وانصاف رادارم،انشاله که تعامل وهمکاری منطقی وبر مبنای اخلاق رسانه های استان،چراغی روشن باشد برای نشان دادن چالش ها ومشکلات به مسئولین استان
پاینده وبرقرارباشید

------------------------
قاسمی: سلام و درود/ در خدمت شما و سایر دوستان رسانه ای هستیم
نقل قول کردن
#15 باقری دانشجوی گردشگری 1395-01-24 01:22
آقای قاسمی ،تلاش شما در پربیننده ترین سایت خبری استان ، قابل تحسین است ،مسئولیت سنگینی به دوش دارید ، اما در پیمودن این راه تنها نیستید .قوم لر همان قدر که مهمان نواز است ، قدر شناس هم هست و شما در این راه تنها نیستید ،تک تک خوانندگان شما ،با پیشنهادات سازنده ای که دارند می توانند در صورت نیاز ،شما را در ارامه راهی که در پیش گرفته اید ،رهنمون سازند ، هرچند با شناخت کوتاهی که در این چند وقت از شما پیدا گرده ام باید بگویم شما یکه تاز انتشار اخبار به روز لرستان هستید . برایتان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همینطور موضع تان را در انتشار اخبار گردشگری و توسعه آن در لرستان حفظ نمایید.

---------------------------------------
سلام و تشکر از لطف شما/
شما یکی از خوانندگان ارزشمند یافته هستید که در اکثر مطالب، نکات ارزشمندی را می نویسید/ خوشحال میشم از قلم شما در این پایگاه خبری استفاده کنیم
نقل قول کردن
#16 حمید نوروزی 1395-01-24 08:54
با سلام
در ادامه راه پر فراز و نشیب فعالیت رسانه ای در لرستان ضمن آرزوی توفیق برای دوست عزیزم جناب جایدری، برای برادر بزرگوارم جناب قاسمی سلامت و پیروزی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
-------------------
قاسمی: سلام و تشکر
نقل قول کردن
#17 ظفر پاپی 1395-01-25 09:50
با عرض سلام و تبریک به شما جنای قاسمی و رضا جایدری.
تلاش شما و تمامی زحمتکشان یافته در طول این سال ها بسیار ستودنیست.خبرنگا ری در لرستان و پشتیبانی از یک سایت خبری و به روز بودن آن نیاز به یک تیم مدیریتی دارد که با تلاش های رضای جایدری این کمبودها و کاستی های تیم مدیریتی تا حدودی برطرف شد است.امید است شما بتوانید در این راه سخت و دشوار همانند سابق و بدون کوچکترین دلسردی به کار خود ادامه دهید تا لرستان حداقل یک تریبون مستقل و زنده در فضای مجازی داشته باشد.
با آرزوی موفقیت

------------------------
قاسمی/ با سلام و سپاس از شما/ امید به سربلندی لرستان
نقل قول کردن
#18 فیروز اسماعیلی 1395-01-25 17:51
درود بر مخاطبان عزیز یافته و خداقوت جانانه به رضا جایدری مدیر مسئول سابق و دستمریزاد حسابی به جناب قاسمی عزیز مدیرمسئول کنونی این پایگاه خبری وزین.
هماره روزگار پایدار و سلامت باشید ان شاالله
-------------------
قاسمی: سلام و تشکر جناب اسماعیلی عزیز
نقل قول کردن
#19 *باران* 1395-01-26 03:07
ممنون بابت این سایت بسسسسیارمفید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا