یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌های كشور با تقاضای تغيير مدير مسئولی پايگاه خبری يافته موافقت كرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، در جلسه روز دوشنبه 24 اسفند 1394 هيأت نظارت بر مطبوعات كشور، شماري از تقاضاهای تغيير وضعيت با تقاضاي تغيير مدير مسئول پايگاه خبري يافته موافقت شد/ خداحافظي مدير قبليرسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و با تقاضای تغيير مدير مسئولی پايگاه خبری يافته از "رضا جايدری" به "عبدالرضا قاسمی" موافقت گرديد.
پايگاه خبری يافته با 4 سال سابقه فعاليت رسمی به مدت 2 سال است كه به عنوان محبوب‌ترين و پربيننده‌ترين رسانه مجازی لرستان فعاليت دارد اما از آن‌جا كه در استان لرستان ‌توجهی به فعاليت‌های بخش خصوصی به ويژه در امور فرهنگی و اجتماعی نمی‌شود، صاحب امتياز و مدير مسئول پيشين پايگاه خبری يافته به دليل بی‌انگيزگی تصميم به كناره‌گيری گرفت.
البته به منظور بقاء اين پايگاه خبری و احترام به مخاطبان پرشمار آن كه بعضاً لرستاني‌های خارج استان و حتی خارج كشور هستند، صاحب امتياز يافته، تقاضای تغيير مدير مسئولی را به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد كه خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و روز 15 فروردين‌ماه و پس از تعطيلات ابلاغ شد تا از اين پس "عبدالرضا قاسمی" سكان هدايت پايگاه خبري يافته را به عنوان مدير اين مجموعه بر عهده گیرد.
 
اطلاعيه خداحافظی مدير مسئول پيشين پايگاه خبري يافته
از آن‌جا كه دوران حدوداً 3 ساله مدير مسئولی اين‌جانب "رضا جايدری" در پايگاه خبری يافته به پايان رسيده، لذا واجب مي‌دانم مراتب تقدير و تشكر صميمانه خود را از مخطبان فهيم اين رسانه كه به عنوان پرمخاطب‌ترين و محبوب‌ترين رسانه مجازي بين لرستاني‌ها موفق شد با همه كاستي‌ها و كمبودها، طرحي نو در عرصه‌ي اطلاع‌رساني استان لرستان در اندازد، اعلام نمايم.
از آبان 1391 كه مجوز اين پايگاه خبري به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی لرستان و سومین پایگاه خبری کشور صادر شد تا کنون كه فروردين 1395 است با وجود مشكلات عديده از جمله نداشتن منابع مالی، فراهم نبودن امكانات مناسب و توجهات لازم و همچنین عدم حمايت از سوي مسئولين و ادارات استان، ناچار شديم با ابتكار و ذوق شخصي، بخش‌هاي متنوع اين پايگاه خبري را كه هر يک مخاطبان خاص خود را داشتند، اداره نماييم.
از آن‌جا كه ظرف اين مدت به دليل نداشتن نيرو ناچار به حذف برخي از بخش‌هاي سايت به صورت دائم يا موقت شديم و به دليل عدم شناخت مسئولين بخصوص برخي روابط عمومي‌هاي ادارات استان از اهميت سرعت پوشش اخبار به وسيله سايت‌هاي خبري بومي و در كنار آن هزينه‌ي به‌صرفه‌تر براي مخاطبان و نيز دسترسي آسان لرستاني‌ها به اخبار استان در سراسر جهان توسط پايگاه‌هاي خبري با رويكردي بومي، متاسفانه از تمامی ظرفیت‌های پایگاه‌های خبری در لرستان استفاده مطلوب نشد و طرح توسعه دامنه کار یافته ابتر ماند.
مدير مسئول سابق پايگاه خبري يافته نيز بر اساس روحيات كاري و اخلاقي كه همواره سعي دارد در كارش بهترين باشد، هم‌پاي ساير همكاران  تلاشگر لرستاني در نشریات دیگر كه دغدغه‌ي رشد و توسعه‌ي استان‌شان را دارند، با تحمل مرارت و صرف زمان و انرژي زياد براي انتخاب، تنظيم، ويرايش و... سعي در ارائه مطالبي متنوع و موثر براي ارائه به مخاطبان یافته داشت؛ به همين دليل گاه فرصت اندک استراحتی 48 ساعت يك بار برايش ميسر مي‌شد كه تداوم اين روند باعث ايجاد مشكلاتي براي سلامتي‌اش گرديد. دريغ كه چشمان بينا خود را به نديدن زدند و از اندك حمايتي كه مي‌توانستند داشته باشند، چشم‌پوشي نمودند تا در راه خدمت به هم‌استاني‌ها؛ بدون آن‌هايي بمانيم كه در ظاهر مسئوليتي در ادارات به دست گرفته اما نامسئوليتي كرده و عملاً آن را بر زمين نهاده‌اند!
از آن‌جا كه چند مرتبه تقاضاي رسيدگي به وضعيت آشفته‌ي حاكم بر رسانه‌هاي استان توسط ما و برخي ديگر از اهالي رسانه‌ي لرستان ظرف سال‌هاي اخير موثر وقع نشد، ترجيح داديم از اين وادي جان سالمي به در ببريم و عطاي حضور در اين عرصه را به عنوان مدير يك رسانه به لقايش ببخشيم و تعطيلش كنيم! اما به پاس احترام به مخاطبان فراوان اين رسانه، آقاي "عبدالرضا قاسمي" سردبير يافته با اصرار من پذيرفت كه از اين پس به عنوان مديرمسئول جديد عهده‌دار نظارت‌هاي مديريتي بر پايگاه خبري يافته شود. البته لازمه‌ي دوام و استمرار فعاليت ايشان، همكاري و همراهي حداقلي از سوي نهادهاي دولتي است.
اميدواريم بالاخره كسي در اين استان پيدا شده و با قاطعيت سر و ساماني به وضعيت ناخوشايند و پر هرج و مرج رسانه‌اي لرستان بدهد، بلكه بين كار خوب و بد در اين عرصه تفاوتي قائل گردند و رسانه‌هاي تاثيرگذار استان كه بدون تعصب و وابستگي به سياسيون، دغدغه‌ي اول آن‌ها حل مشكلات مردم است را مورد حمايت قرار دهند و بين رسانه‌هاي فاقد مخاطب و رسانه‌هاي پربيننده، رسانه‌هاي توليدگر و زحمتكش و رسانه‌هاي سارق و كپي كننده و خلاصه هر آن‌چه كه ارزيابي دقيق رسانه‌اي محسوب مي‌شود، خط مرزي مشخص كنند تا بدها و ضعيف‌ها كنار رفته و خوب‌ها، خوب‌تر و تقويت شوند چرا كه بدون شك اين موضوع در توسعه لرستان بي‌تأثير نخواهد بود.
براي كسي كه بخواهد در هر عرصه‌اي تحولي ايجاد كند حتي چند روز زمان نيز كافي است اما دريغ كه در استان لرستان اكثراً يا افراد توانمند و كننده‌هاي كار، مسئوليت دست‌شان نيست، يا آنان كه مسئوليت دارند، كننده‌ي كار و توانمند نيستند و گرنه وضعيت لرستان و لرستاني نبايد چنين باشد.
تا  تو مُراد من دهی، کُشته مرا فراق تو               تا تو به داد من رسی، من به خدا رسیده‌ام
از آن‌جا كه اعتقاد راسخ دارم اگر "جايي" موفق عمل نكردم بايد "جاي" خود را به ديگري دهم، تصميم بر اين شد تا مديريت جديدي بر اين پايگاه خبري حاكم شود بلكه با ايده‌هاي تازه، آن‌جا كه من به بن‌بست رسيدم، توسط مدير جديد با افكاري نو و ديدگاهي متفاوت راهي گشوده شود كه اميدواريم اين تغيير، منشاء خير براي تداوم فعاليت مطلوب پايگاه خبري يافته و افزايش رضايت مخاطبان محترم باشد.
از روزي كه فعاليت رسانه‌اي خود را در سال 1382 به صورت رسمي آغاز كرده‌ام و به خصوص از آغاز سال 1388 كه مديريت برخي رسانه‌هاي استان را تا كنون بر عهده داشته‌ام، تا حد امكان اولويت دادن به دغدغه‌هاي مردم را سرلوحه كار خود قرار دادم كه بر اين اساس، بسياري از پيشنهادات شخصي را نيز كه ظرف بيش از 7 سال مديريت در رسانه‌ها‌ به منظور به دست گرفتن مناصب مختلف در ادارات به من ارائه شد را بدون معطلي رد كردم تا ضمن احترام به حرمت حرفه‌ي روزنامه‌نگاري، شائبه‌اي در خصوص سوء‌استفاده از موقعيت كاري جهت ارتقاء شخصي و كسب پست و مقام از اين طريق براي كسي پيش نيايد.
اگر چه در اين وادي متضرر شدم اما پشيمان نيستم و خرسندم كه هيچ‌گاه سنگ جناح‌هاي سياسي را بر سينه نزدم و هميشه به جاي ادعاي اصلاح‌‌طلب يا اصول‌گرا بودن؛ مردم‌طلبِ مردم‌گرا بوده‌ام و افتخاري بيش از اين براي من نيست كه در هر منصبي كه فعاليت داشته باشم، با ايده‌هاي نو، اولويت اولم خدمت به مردم محروم لرستان به هر طريق ممكن با بهره‌گيري از راه‌كارهاي متفاوت نسبت به سايرين باشد.
به همين جهت يكي از معيارها و دلايل انتخاب آقاي "عبدالرضا قاسمي" به عنوان مدير مسئول جديد پايگاه خبري يافته، موضوع نزديك بودن ديدگاه‌هاي كلي ما به هم بود آن‌چنان كه در مدت حدود 3 سال همكاري، همواره در محيطي برادرانه به هدف مشترك‌مان در خدمت به لرستان و لرستاني انديشيديم و عمل كرديم.
با توجه به شناختي كه از روحيات اين برادر بزرگوار دارم، شخصيت ايشان را به عنوان كسي كه همواره دغدغه‌ي مردم را داشته و به دنبال سوء‌استفاده از جايگاه رسانه براي منفعت خويش نيست، شبيه روحيات خودم يافته و به عنوان مدير مسئول جديد پيشنهاد دادم كه خوشبختانه مورد موافقت اعضاي محترم هيأت نظارت بر مطبوعات كشور نيز قرار گرفت.
اميدوارم با فراغتي كه از كار رصد و به‌روزرساني شبانه‌روزي اخبار و مطالب پايگاه خبري نصيبم مي‌شود، فرصتي براي تكميل و تدوين تحقيقات گسترده لرستان‌پژوهي كه بيش از يك دهه قبل آغاز كرده‌ام و مدتي به خاطر 7 سال مديريت در نشريات لرستان ورزشي، اقتصاد لرستان و پايگاه خبري يافته در اين كار وقفه افتاده، ميسر گردد و بتوانم با انتشار نتايج تحقيقاتي كه بهترين سال‌هاي جواني‌ام را پاي آن‌ها نهادم، در سنگر فرهنگي ديگري به زادگاه عزيز و تاریخی ام و مردم مهربانش خدمت نمايم.
تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن         به دَمی یا دِرَمی یا قدمی یا قلمی
رضا جايدري: يافته 
 
خاك پای مرديم شريف لرستان:
رضا جايدری/ فروردين 1395
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 بهزاد مرادي 1395-01-16 12:48
با تشكر از زحمات جناب آقاي جايدري.


آرزوي توفيق براي جناب آقاي قاسمي وهمكاران و


همكاران ارزشمندشان
نقل قول کردن
#2 نظری. روابط عمومی بهزیستی 1395-01-16 12:56
با عرض سلام وخدا قوت . امیدوارم همواره تندرست و موفق باشید .
نقل قول کردن
#3 حمید نوروزی 1395-01-16 13:50
با سلام
جناب آقای رضا جایدری بی شک و بدون اغراق و هرگونه تعارفی جنابغالی بعنوان یکی از فعالترین و اثرگذارترین اهالی رسانه، فرهنگ و ورزش این استان بوده اید و خدمات ارزنده شما تا ابدالدهر در ذهن لرستان و لرستانی ثبت و به یادگار می ماند.

خبر کناره گیری شما برای بنده بسیار ناراحت کننده بود اما از طرفی هم آرامش فکری شما در درجه اهمیت بیشتری قرار دارد.
خدارا شاکریم که مسوولیت شما به برادر عزیز و گرامیمان جناب عبدالرضا قاسمی واگذار شد زیرا ایشان بحق یکی از دلسوزان لرستان می باشند که بدون هیچ گونه چشمداشتی و بعضا با صرف هزینه شخصی گاه برای انعکاس اخباری در مورد لرستان حتی اگر در شهرهای دیگر باشد تلاش بیدریغ خود را انجام میدهند.
برای جناب عبدالرضا قاسمی برادر ارزشمند خودم آرزوی سلامت و تندرستی خواستارم.
نقل قول کردن
#4 همشهری 1395-01-16 13:57
سلام . تبریک به آقای قاسمی.با شناختی که از رفاقت این دو عزیز دارم؛ حتم دارم یافته پرانرژی ادامه خواهد داد.
نقل قول کردن
#5 همشهری 1395-01-16 14:19
هر کچا هستی و می روی خداوند نگهدارت باد. خدمات جنابعالی هرگز از ذهن مردم نخواهد رفت و انشالله جناب قاسمی نیز این راه پر افتخار را با موفقیت ادمه دهد.
نقل قول کردن
#6 حسینی راد 1395-01-16 14:58
بعید میدونم ترکیب این دو زوج طلایی به هم بریزه. هر دو از خوبانند و امید که یافته استوار بماند.
موفق باشی جناب قاسمی
نقل قول کردن
#7 فرهاد داودوندی 1395-01-16 15:02
با سلام
طی این چند سال گذشته که افتخار دوستی با آقایان رضا جایدری و عبدالرضا قاسمی را داشته ام، به واقع شاهد دلسوزی های این دو عزیز برای رشد لرستان بوده ام.
مظمئنا یافته با تلاش مدیریت جدید و استفاده از تجربیات مدیر قبلی پر توان تر به راه خود ادامه خواهد داد.
نقل قول کردن
#8 همراه همیشگی یافته - معصومه باقري 1395-01-16 15:51
جناب اقای جایدری از زحماتی که طی سه سال گذشته در انعکاس اخبار روز استان ،در سایت خبری پرخواننده یافته متحمل شده اید ، از شما کمال تشکر را داریم و برایتان در ادامه راهی که در پیش گرفته اید ، ارزوی موفقیت می کنیم،امیدواریم یافته با مدیریت آقای قاسمی نیز همچنان مسیر شما را ادامه دهند و با هدف اطلاع رسانی به انعکاس اخبار روز استان بپردازند ،و دغدغه های مردم محروم لرستان را فراموش نکنند وصدای انان را به گوش مسئولان برسانند . برای ایشان از صمیم قلب ،آرزوی موفقیت می کنیم
نقل قول کردن
#9 آروند 1395-01-16 17:41
سلام ،جناب آقای جایدری، زحماتی که طی مسئولیتت در این خبرگزاری کشیدی بر هیچ کس پوشیده نیست. آمیدوارم همیشه موفق باشی.
برای آقای قاسمی عزیز هم که هموار دغدغه مردم لرستان را دارد و بدون هیچ چشم داشتی زحمت می کشد آرزوی موفقیت راداریم/.
نقل قول کردن
#10 حمیدی 1395-01-16 17:45
سلام. نمیدونم چرا همیشه فکر میکنم قاسمی و جایدری یک نفر هستند( البته از نظر فکری) . این دو عزیز همیشه دغدغه مردم را دارند.
امیدوارم این تصمیم جناب جایدری موجب خستگی آقای قاسمی نشه و ایشون را کمک کنند.
هر دوی شما از خوبان هستید
نقل قول کردن
#11 رضا عبدی 1395-01-16 19:21
با تشکر وسپاس خالصانه از آقای جایدری سلامتی وتوفیق روز افزون برایتان آرزومندم.به آقای قاسمی پرتلاش ویکی از زحمتکشان عرصه فرهنگ مدیریت جدید روتبریک گفته امیدوارم مثل همیشه دراین عرصه نیز سربلند وموفق باشن.
نقل قول کردن
#12 بازگیر 1395-01-16 23:20
سلام‌ و‌عرض احترام
این تغییر مدیریتی با تمام تغییر مدیریتهای ایران به نظرم یه تفاوت دارد‌ چون فرد جدید دغدغه اش رفتن قبلی است.

به جهت دوستی با آقای قاسمی ؛ امروز باهاش تماس گرفتم تا تبریکی بگم.
به جای اینکه خوشحال باشد؛ به شدت ناراحت بود و میگفت که جانشین کسی چون رضا جایدری شدن خیلی سخت است و ...
برای هر دوی این بزرگواران آرزوی موفقیت دارم
نقل قول کردن
#13 محمد حسن شفیعی 1395-01-16 23:30
از خدمات برادر هم تبار خودم جناب جایدری عزیز تشکر و قدردانی نموده برای دوست فرهیخته ام جناب آقای قاسمی آرزوی توفیق داریم
نقل قول کردن
#14 نشریه تحلیلی خبری گُفتار 1395-01-16 23:32
شورای سیاستگذاری نشریه تحلیلی خبری گُفتار برای عوامل اجرایی این سایت وزین توفیق روزافزون و قدردان خدمات همکارمان جناب جایدری می باشد
نقل قول کردن
#15 امیر رضاپناه 1395-01-16 23:51
درود به جناب رضا جایدری عزیز
خسته نباشی
نقل قول کردن
#16 محمدی/نسیم دلفان 1395-01-17 00:46
آقایان جایدری و قاسمی
برای هر دوی شما همکاران خوب و پرتلاشمان آروزی موفقیت و سربلندی دارم
رضا محمدی
نقل قول کردن
#17 رنجور 1395-01-17 02:01
باسلام وخسته نباشیدخدمت فرزندان هم دیارم لرستان ......... برادر عزیز وسخت کوش ومهربان جناب آقای جایدری همیشه و همه شب مهمان خانه های ما بودی بدون هیچگونه پذیرایی و چشم داشتی !!وحالاکه تصمیم به ترک محفل نه چندان گرم خانه های ما نمودی به باورت احترام گذاشته و برایت آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و از زحمات شبانه روزی تیم یافته کمال تشکر را دارم همچنین برای برادر عزیز آقای قاسمی توفیق روز افزون و سلامتی آرزومندم....... ........ موفق باشید
نقل قول کردن
#18 علی آقا حسین پور 1395-01-17 07:47
یک خسته نباشید جانانه به جناب جایدری
و یک تبریک ویژه به جناب عبدالرضاقاسمی
به امید تلاش های مداوم برای بهتر شدن لرستان
نقل قول کردن
#19 زيدي نژاد 1395-01-17 08:06
سلام
بي شك زحمات برادر عزيزم جناب جايدري بر كسي كه دل در گروه راه حق در فضاي رسانه اي دارد پوشيده نمي باشد و حضور جناب قاسمي تكميل كننده پازل حقايق خبري در عرصه رسانه مي باشد
نقل قول کردن
#20 امین جعفری 1395-01-17 09:37
باسلام. دغدغه های فرهنگی و تلاش شبانه روزی برادر عزیزم جناب آقای جایدری و همکاران پرتلاش وی، در انعکاس اخبار و رویدادهای مختلف استان در جهت آگاهی بخشی به هم استانی های عزیز، بدون حمایت جانبدارانه از جریانات سیاسی و در کمال بی طرفی ستودنی است.
متن اطلاعیه فوق حاوی نکات قابل تاملی است! از وضعیت آشفته حاکم بر رسانه های استان گرفته تا عدم تحقق معیارهای فرهنگی مورد نظر نگارنده که به دلایل آن اشاره کرده اند. مهمتر از همه، آقای جایدری به این جمله ("جايي" موفق عمل نكردم بايد "جاي" خود را به ديگري دهم) اشاره می کند. جمله ای که بیانگر، تعهد، شجاعت وشهامت وی می باشد که متاسفانه در سطوح مدیریت های مختلف به ندرت شاهد اینگونه تصمیم گیری ها هستیم. به هرحال برای حاج رضای عزیز آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی را دارم. همچنین برای برادر بزرگوارم جناب آقای قاسمی و همکاران محترم ایشان، موفقیت و سربلندی را آرزومندم.
نقل قول کردن
#21 منصور ملک محمدی 1395-01-17 10:08
بدون اغراق پایگاه خبری یافته یکی از رسانه هایی بود ه و هست که هرگز جایگاه واقعی خویش را فدای مطامع مادی ننمود .رنج ها و سختی های مالی را تحمل نمود اما راضی نشد که واقعیت ها را کتمان کند.رسانه ای آزاده به تمام معنا .
این همه صفات نیک مرهون اخلاقیات ومنش جناب جایدری است .بنده شخصا از شنیدن این خبر رنجور شدم ولی از حضور و تداوم فعالیت یافته با مسولیت جناب قاسمی خشنود.
برای آقای جایدری عزیز آرزوی توفیق روز افزون دارم و امیدوارم ارتباط رسانه ای خود را با مردم لرستان همچنان ادامه دهند .
نقل قول کردن
#22 قدرتی 1395-01-17 10:17
خدا قوت جناب آقای جایدری
خسته نباشی و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و سلامت باشی انشاالله که جامعه لر زبانان قدردان زحمات حضرتعالی در عرصه رسانه و مطبوعات خواهند بود.
نقل قول کردن
#23 قبادمهرپور 1395-01-17 10:19
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست.
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.
باسپاس بیکران اززحمات جناب آقای جایدری وآرزوی موفقیت برای آقای قاسمی وپیروزی وسربلنی بیشتر یافته ی سربلند ولرستان سر فراز
نقل قول کردن
#24 علی قربانی 1395-01-17 14:20
پایگاه یافته یکی از معدود پایگاههای خبری است که در راستای توسعه فرهنگ و اندیشه لرستان گام برمی دارد و رویکرد تخصصی و فنی آن و حرکت در چارچوب مسائل رسانه ای آن بر کسی پوشیده نیست . آقایان رضا جایدری و عبدالرضا قاسمی هم دو رسانه ای فعال و جدی در عرصه اطلاع رسانی هستند که در این مسیر هیچگاه تحت تاثیر حواشی قرار نگرفتند و جایگاه رسانه ای خود را با چیزی معاوضه نکردند .
خداحافظی آقای جایدری از این عرصه قطعاً خبری ناخوشایند و زنگ خبری برای مسئولین فرهنگی استان است و باید تلاش شود تا افرادی همچون جایدری که ثابت قدم خود را وقف اعتلای فرهنگ و اندیشه این سامان کرده اند ، جذب شوند . و حضور جناب قاسمی عزیز که آراسته به متانت ،ادب ،جدیت و دلسوزی است امید دهنده تداوم حرکت یافته در عرصه رسانه خواهد بود .
برای این دو عزیز آرزوی توفیق و سلامت دارم
نقل قول کردن
#25 مهدی صارمیان 1395-01-17 14:24
تشکر از زحمات فراوان اقای جایدری عزیز و ارزوی موفقیت و توفیق برای جناب قاسمی
نقل قول کردن
#26 مصطفی حسنوند 1395-01-17 16:12
ضمن عرض تشکروقدردانی اززحمات دوست ارجمندوفرهیخته ام جناب جایدری برای اقای قاسمی عزیز ارزوی موفقیت و سربلندی دارم
نقل قول کردن
#27 صفربیرانوند 1395-01-18 10:00
سپاس و خسته نباشید به جناب آقای جایدری و همچنین آرزوی موفقیت و سربلندی برای جناب آقای قاسمی
نقل قول کردن
#28 طاهری نیا- دانشگاه تهران 1395-01-18 11:52
حوزه فرهنگ و میدان قلم زدن عرصه خطیر و پر خطریست که باید قدر اصحاب و قلمداران آن را دانست.
ضمن تقدیر از مدیر مسول محترم پیشین ، حضور جناب اقای قاسمی را بسیار گرامی می داریم.حکایت این آمد و شد همانست که فرمود صد حیف که آن رفت و صد شکر که این آمد.
نقل قول کردن
#29 محمد اكبري 1395-01-18 16:03
آقای جایدری يه رسانه مردمي وواقعي را هدايت كرد
منافع مردم را برديگران ترجيح داد
اميدوارم خط نقد مردمي با انتصاب اقاي قاسمي تداوم يابد جامعه ما تنها مفرش براي احقاق حق رسانه هاي مردميند
نقل قول کردن
#30 میرحسین شیخی بهاروند 1395-01-18 17:33
باعرض خداقوت و خسته نباشید به دوست و همشهری خودم اقای جایدری وآرزوی سرافرازی برای ایشان در تمام مراحل زندگی
و همچنین توفیق اقای قاسمی در این پایگاه خبری مردمی و پرطرفدار غرب کشور
نقل قول کردن
#31 عباس کاظمی 1395-01-19 10:20
ضمن عرض خسته نباشید وآرزوی توفیق برای آقای جایدری ، آرزوی موفقیت وسربلندی برای جناب آقای عبدالرضا قاسمی عزیز راداریم ،واین مسئولیت خطیر را به ایشان تبریک می گوییم
نقل قول کردن
#32 عابد بابك بهاروند 1395-01-21 08:41
ضمن عرض سلام به تمامي كساني كه يافته با ميخوانند و به جهت صداقت در اطلاع رساني همچون رفيقي همراه هر روز با اين رسانه ديداري دارند به عرض ميرساند اين صداقت در گفتار تا كنون به واسطه وجود برادر گرامي جناب آقاي جايدري عزيز بوده است كه بنده افتخار آشنايي با ديدگاه و افكار ايشان را داشته ام اگر چه از اين موضوع كه رضا جايدري در اين رسانه مديريت نميكند ناراحت هستم ولي از طرف ديگر خوشحالم كه برادر و دوست عزيز ديگري به نام عبدالرضا قاسمي كه رفاقت سي ساله اي با ايشان دارم هدايت اين رسانه خوب را به عهده گرفته است و از اين بابت نميتوانم خوشحالي خودم را ابراز نكنم و تا جايي كه عبدالرضا را ميشناسم كسي است كه هرگز حقيقت را فداي مصلحت نكرده است و حركتي نامربوط براي خوشايند ديگران انجام نداده است اميدوارم جناب جايدري هر جايي كه هستند و در هر بخشي كه مشغول هستند لرستان را فراموش نكنند كه ميدانم فراموش نخواهد كرد و به فعاليت ها و خدمات ارزنده اش براي لرستان و بالاخص خرم اباد از هيچ كوششي دريغ نورزند و براي عبدالرضا قاسمي دوست عزيزم آرزوي توفيق سربلندي و موفقيت در مديريت يافته را دارم .
نقل قول کردن
#33 رضا جايدري 1395-01-21 15:07
از تمامي عزيزان سپاس‌گزارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا