یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: نخستین پرواز ویژه اربعین از طریق این فرودگاه ۱۳ شهریورماه جاری برقرار می‌شود.

به گزارش یافته علی کاملی شامگاه شنبه چهارم شهریورماه در این خصوص  اظهار داشت: این پرواز از طریق هواپیمای ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبدا خرم‌آباد به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پرواز ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۳ شهریور انجام می‌شود اظهار داشت: تاریخ و ساعت دقیق پرواز برگشت متعاقباً اعلام می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای تهیه بلیط به آژانس‌های مسافرتی و دفاتر فروش و سایت‌های معتبر مراجعه کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز‌های فرودگاه شهدای خرم آباد با تلفن ۱۹۹ تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است برقراری پرواز‌های خارجی و استفاده بهینه‌تر از ظرفیت فرودگاه خر‌م‌آباد مورد مطالبه مدیران استان، مدیریت فرودگاه، کنشگران، اهالی رسانه و شهروندان لرستانی بود که با برقراری پرواز خرم‌آباد- نجف انتظار می‌رود، پرواز‌های بین‌المللی از فرودگاه مرکز استان در دستور کار ایرلاین‌ها قرار گیرد.


مطلب بافته در این خصوص:

برقراری پرواز‌های اربعین از فرودگاه خرم‌آباد / وعده‌ای که محقق نشد


دیدگاه‌ها  

#1 رسول 1402-06-04 22:59
یکی از دلایل پیشرفت هر منطقه‌ای وجود فرودگاه بین‌المللی در اون منطقه است فرودگاه خرم‌آباد جزء قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایرانه اما امکانات ندارد و پرواز خارجی هم ندارد. شهرداری خرم‌آباد حداقل از فرودگاه تا شقایق را زیباسازی کند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-06-05 07:30
از فرودگاه تا میدان شقایق باند کندرو آسفالت شده را درست کنند
نقل قول کردن
#3 امیر 1402-06-05 09:02
خدا کنه پرواز بصورت روزانه دایر باشه حتی روزی دو پرواز در روز
نقل قول کردن
#4 رضا 1402-06-05 15:21
این که برای چند روز پیش رو هست امیدوارم همون پرواز مشهد رو برقرار کنن که خیلی هم بهتر از این پروازها هست و سودش هم داخل کشور خودمون و استان خودمون برمیگرده
نقل قول کردن
#5 بالاگریوه 1402-06-05 21:44
خواهشا پرواز مشهد برقرار کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا