یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

18 مرداد 1402 ، علی کاملی مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد با اشاره به برگزاری جلسه تسهیلات فرودگاهی با محوریت هماهنگی پرواز‌های اربعین با حضور ارگان‌های مرتبط استانداری، بانک ملی، گمرک، گذرنامه، نهاد ریاست جمهوری، پلیس فرودگاه، یگان حفاظت هواپیمایی، هواشناسی، هندلینگ، شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان فرودگاهی از برقراری پرواز‌های اربعین در فرودگاه خرم آباد از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریورماه خبر داد و گفته بود :  آماده سرویس دهی استاندارد به شرکت‌های مختلف هواپیمایی و پرواز‌های زیارتی هستیم و مشکلی در پذیرش آن‌ها نیست.
 بر اساس اطهارات مدیر فرودگاه خرم‌اباد قرار بود از ۲۷ مرداد شاهد انجام پروازهای اربعین از فرودگاه مرکز استان باشیم؛ اما با کذشته حدود 10 روز از این وعده، اما متاسفانه بازهم شاهد خلف وعده ایرلاین‌ها و دستگاه‌های مربوطه برای برقرای پروازهایی غیر از مسیر تهران در فرودگاه خرم‌آباد هستیم.
 
وعده پشت وعده
بعد از بازسازی کامل فرودگاه طی سالهای اخیر، بارها وعده برقراری پرواز مشهد و پروازهای بین‌المللی، افرایش پرواز تهران و ... داده شد اما هیچ‌کدام عملی نشد که نشد.
براستی تا کی قرار است این مردم نجیب و صبور را با وعده‌های درازمدت سرکار بگذاریم؟
سخنان تمام رده‌های مدیریتی استان طی یک دهه گذشته و بسیاری از مسئولین کشوری حاکی از اتفاق‌نظر در خصوص اهمیت توسعه گردشگری و توریسم لرستان بوده و هست، اما آیا غفلت از اهمیت نقش فرودگاه خرم‌آباد در توسعه مذکور تعمدی است یا سهوی؟
ما به‌عنوان خبرنگاری از خیل اصحاب رسانه خود را در خط مقدم مبارزه و نقد کمبودها، نارسایی‌ها و انعکاس مسائل جاری استان می‌دانیم و از استاندار لرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نهادهای نظارتی درخواست داریم، هر چه سریع‌تر کمیته‌ای برای پرداختن به این موضوع تشکیل تا مشخص گردد که چرا این وعده‌ها عملیاتی ‌نشده و لرستان سهمی در پروازهای بین‌المللی نباید داشته باشد.
گفتنی است در حال حاضر فقط  ۱۲ پرواز رفت و برگشت در هفته، از فرودگاه خرم آباد به مقصد تهران برقرار است.
 
 
عبدالرضا قاسمی/ مدیر مسوول پایگاه خبری یافته


دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-06-04 15:23
ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا شقایق باند کندرو ندارد
نقل قول کردن
#2 لرستان 1402-06-04 20:38
به نقل از دانشجو:
ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا شقایق باند کندرو ندارد

فعلا بحث چیز باند کند رو نیست دانشجو.بحث اینه که چرا به جز تهران به جاهای دیگه پرواز نداریم و واقعا خیلی جای تاسف داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا