یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار و امام‌جمعه الیگودرز با صدور اطلاعیه‌ای از توقف اجرای طرح بازیافت زباله‌های صنعتی در این شهر خبر دادند.
به گزارش یافته، در ‍ اطلاعیه مشترک فرماندار و امام‌جمعه شهرستان در خصوص توقف اجرای طرح پسماند صنعتی آمده است:
 
به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار شهرستان الیگودرز می‌رساند:
پیرو مطرح‌شدن اجرای طرح پسماند صنعتی در محدوده شهر الیگودرز و بنا به دغدغه‌های بجا و به‌حق آحاد مردم و همچنین روشنگری و موضع‌گیری به‌موقع رسانه‌ها، سمن‌ها و گروه‌های فعال در عرصه اجتماعی، فرهنگی و زیست‌محیطی، امروز پنج‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه، این‌جانبان در یک نشست صمیمی با استاندار محترم و معاون محترم هماهنگی امور عمرانی، نگرانی‌های مردم و مخالفت افکار عمومی با ایجاد و احداث طرح پسماند صنعتی در الیگودرز، به استحضار ایشان رسید.
استاندار محترم ضمن توجه به نظر اقشار مختلف و در راستای احترام به افکار عمومی و مردم متدین شهرستان، با درخواست این‌جانبان مبنی بر توقف و عدم اجرای پسماند صنعتی در الیگودرز موافقت و دستور اکید و لازم مبنی بر توقف و عدم اجرای طرح مذکور را در شهرستان الیگودرز صادر نمودند.

حمید کشکولی: فرماندار شهرستان /حجت‌الاسلام سرلک: امام‌جمعه شهرستان الیگودرز
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر حقیقت گو 1398-11-18 10:07
مگر کارشناسی های لازم از قبل انجام نشده بود؟؟ متوقف کردنش یعنی ضرر؟ سرمایه گذار بخش خصوصی این چیزارو میبینن سمت لرستان نمیان. حالا حتما مخالفین طرح احساس پیروزی میکنن!!!
نقل قول کردن
#2 فعال محیط زیست 1398-11-18 15:17
ورود به موقع فعالان محیط زیست و امام جمعه محترم الیگودرز طرح اشتباه بازیافت مواد شیمایی نقش بر آب شد ... امیدواریم در خصوص کارخانه سیمان سفید در حال احداث ازنا و جاده مخرب منتهی به بالادست دریاچه گهر نیز برای همیشه منتفی شود...
نقل قول کردن
#3 الیگودرز سرای من است 1398-11-19 21:26
من ی خرم آبادیم و الیگودرز و سایر مناطق لر نشین رو احترام میذارم..چرا زباله های صنعتی و شیمایی رو توی کویر یزد و کرمان طبس خراسان سمنان دفن نمیکنن اینقدر احمقند ک‌میخوان توی سرزمینهتی حاصلخیز لرستان دفن‌کنن تا باعث الوده شدن سیفی جان ک‌ کشترارهای گندم جو بشن تا سلامت مردم به خطر بیفته..ما توی لرستان مسئول خودفروخته باعث میشه لرستان در خطر بیفته
نقل قول کردن
#4 ازنایی 1398-11-20 19:05
به نقل از امیر حقیقت گو:
مگر کارشناسی های لازم از قبل انجام نشده بود؟؟ متوقف کردنش یعنی ضرر؟ سرمایه گذار بخش خصوصی این چیزارو میبینن سمت لرستان نمیان. حالا حتما مخالفین طرح احساس پیروزی میکنن!!!

آقای حقیقت گو وقنی در جریان ماهیت طرح و ضررهی آن برای استان و محیط زیست نیتی چرا فرافکنی میگنی . سرمایه گذار چرا در صنعت و گردشگری فعال نیستن در استان ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا