یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که عصر روز دوشنبه ۱۰ خردادماه سال جاری در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: در بودجه سال جاری اعتبارات سدها بیشتر و حجم سد معشوره افزایش‌یافته است اما این بودجه‌های قطره‌چکانی به درد ما نمی‌خورد!
او ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی شهر ما ساماندهی آب سطحی است وی افزود: انجام این کار ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و بر عهده شهرداری است.
ویسکرمی اظهار کرد: هنوز معلوم نیست که این هزینه در بودجه سال جاری تامین می‌شود یا نه؟!
 او گفت: از آن جا که سرمایه‌گذار خارجی در این باره وارد عمل نمی‌شود انجام کار خیلی سخت است.
او گفت: سعی می‌کنیم به دور از جنجال به دنبال حل این مشکل باشیم.
ویسکرمی افزود: اگر شورای شهر قوی داشته باشیم که درد مردم را داشته باشند می‌توانیم پیشرفت کنیم.
 
فرود هواپیماهای سنگین در خرم‌آباد
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در خصوص فرودگاه خرم‌آباد گفت: هنوز جو روانی ناشی از سقوط هواپیما در سال‌های گذشته در خرم‌آباد وجود دارد.
وی اظهار کرد: درصدد هستیم هواپیمای نیمه سنگین و سنگین وارد فرودگاه خرم‌آباد شوند و پروازهای حجاج از این فرودگاه انجام شود.
او افزود: قرارگاه خاتم به تعهداتش در خصوص فرودگاه عمل کرده است.
 
پیشرفت ۴۰ درصدی راه‌آهن خرم‌آباد- اندیمشک
مهرداد ویسکرمی گفت: راه‌آهن خرم آباد-اندیمشک ۴۰ درصد فیزیکی داشته و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.
وی اظهار کرد: برای به نتیجه رسیدن این طرح به بودجه‌های کلان نیاز داریم. او افزود: سرمایه‌گذار خارجی انگیزه چندانی برای سرمایه‌گذاری در این باره ندارد. چرا که چنین افرادی به دنبال بازگشت سرمایه‌شان در مدت‌زمان کوتاهی هستند.
او ادامه داد: اگر سرمایه‌گذار خارجی پیدا نشود تکمیل این طرح سال‌ها به طول می‌انجامد؛ مگر اینکه شرایط کشور بهتر شود.
 
بخش پاپی شهرستان می‌شود
وی در خصوص تبدیل بخش پاپی به شهرستان گفت: این طرح پذیرفته شده و به زودی انجام می‌شود.
او افزود: با توجه به کوهستانی بودن این منطقه مشکلات زیادی در این باره وجود دارد.
 


 
عبدی میلی به همکاری با ما ندارد؟!
مهرداد ویسکرمی گفت: ما وظیفه داریم که از تیم خیبر حمایت کنیم اما آقای اسدپور وکیل تام‌الاختیار دکتر عبدی میلی به همکاری با ما ندارد.
وی افزود: ما حامی ورزش هستیم و با رییس هیات های مختلف هر سه ماه یک‌بار جلسه داریم و در مورد تیم خیبر هم کوتاهی نخواهیم کرد.
او ادامه داد: در حال حاضر دکتر عبدی درخواست داده که زمین ورزش کارخانه پارسیلون به مدت ۱۰۰ سال به تیم خیبر اجاره داده شود. وی افزود: اما این امکان وجود ندارد چرا که سرمایه‌گذار پارسیلون تمام زمین این مجتمع را می‌خواهد و ما نمی‌توانیم ۳۰_۴۰ هکتار زمینی که به‌واسطه جاده از ۲۰۳ هکتار دیگر جدا افتاده را به او ندهیم. ویسکرمی گفت: سرمایه‌گذار کلان در این منطقه حتماً فضای ورزشی آن را هم می‌خواهد.
 
واگذاری کارخانه آب‌معدنی بیشه به شرکت مینو
ویسکرمی گفت: آب‌معدنی بیشه به دلیل مشکلات اقتصادی ناچار شد تعدیل نیرو کند. او افزود: این شرکت ۲۵۰ نیرو از ۵۰۰ نیرو را در کنار گذاشته است و در چنین شرایطی شرکت مینو که زیر مجموعه هلدینگ آزادگان است بخش عمده‌ای از سهام این کارخانه را خریداری کرده است و علاوه بر استفاده از نیروهای گذشته به ۱۰۰ نیروی جدید هم نیاز دارد.
وی اظهار کرد: شرکت مینو از جمله شرکت‌های پول‌دار در کشور است که امیدواریم در زمینه‌های دیگر نیز ترغیب به سرمایه‌گذاری در استانمان شود.
 
کشت و صنعت یک پروژه گردشگری است
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع یکی از کاربردهای اصلی کشت و صنعت خرم‌آباد, رویکرد گردشگری آن است و قرار است که سرمایه‌گذار عرب این پروژه مسافرانی را که به منظور زیارت به ایران می‌آورد را چند روزی در این منطقه گردشگری ساکن کند.
 قراردادی که با آقای الحی سرمایه‌گذار مجتمع کشت و صنعت بسته شده سی‌ساله است.
 
حمایت من از هتل صخره‌ای شخصی نیست
او گفت: حمایت من از هتل صخره‌ای در چهارچوب قانون است و شخصی نیست وی افزود: هنوز راه دسترسی به هتل صخره‌ای داده نشده است و تا وقتی سرمایه‌گذار این بخش به تعهداتش عمل نکند راه دسترسی در اختیارش قرار نمی‌گیرد.
 ویسکرمی ادامه داد: سرمایه‌گذار هتل صخره‌ای می‌توانست سرمایه‌اش را در جایی خرج کند که در مدت کم سود بیشتری عایدش شود اما او این کار را نکرده و پولش را در شعرش هزینه کرده است بنابراین وظیفه داریم که از او حمایت کنیم.
 


مسکن مهر کمالوند هنوز به شهرداری واگذار نشده
وی اظهار کرد: مسکن مهر کمالوند هنوز به شهردار واگذار نشده و نمی‌شود در این منطقه از شهرداری توقعی داشت.
 
اختصاص وام ۲۰۰ میلیاردی به بیمارستان نیایش
ویسکرمی گفت: در حال حاضر در بیمارستان نیایش ۲۰۰ نفر در حال کار کردن هستند.
وی افزود: به‌زودی تسهیلات ۲۰۰ میلیاردی در اختیار این بیمارستان قرار می‌گیرد و با ۵۰ میلیاردی که از بودجه سال گذشته این طرح مانده امید می‌رود که پروژه ساخت آن تا حد زیادی پیش رود.
 
فاطمه دارابی_پایگاه خبری یافته


ویسکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه: (بخش اول)

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-03-11 07:43
بله اعتبارات قطره چکانی به درد ما نمیخورد.با تشکر از شما اما چند نکته را خدمت شما بزرگوار عرض کنیم برای راه اهن دورود-خرم اباد-ااندیمشک مطالب شما در حد گفته های مسئولین وزارت راه است که از زیر بار ساخت این خط اهن شانه خالی کنند تا بودجه را در شهرهای مورد نظر خود هزینه کنند مثل انتقال طرح نیروگاه دوم خرم اباد به استان همدان وگرنه در کشور خطوط راه اهنی هست که در هفته فقط یکبار قطار از ان تردد میکند.در ضمن امار شما در خصوص پیشرفت این خط اهن اشتباه است چون اون 40 درصد پیشرفت مربوط به قسمت دورود تا خرم اباده نه دورود -خرم اباد - اندیمشک.کل پروژه 20 درصد هم رشد نداشته.لطفا با قدرت و تلاش بیشتر پیگیر احداث خط اهن خرم اباد باشید.راه اهن کارخانجات را با خود به استان میاورد راه اهن یعنی اشتغال برای هزاران نفر راه اهن یعنی پیشرفت در صنعت-کشاورزی و در همه سطوح.
نقل قول کردن
#2 حبیب 1400-03-11 14:41
آقای ویسکرمی ازوقتی رفته مجلس وتکیه به صندلیهای راحتش داده کم کم بابودجه ودرآمد پایین نفتی وخزانه خالی وعدم علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری درلرستان آشنا شده دیگه فریادوااسلاما سر نمی ده یاشاید نیروشوگذاشته نزدیک انتخابات بعدی
نقل قول کردن
#3 مهرداد 1400-03-11 18:22
سلام
جناب آقای دکتر ویسکرمی، پیشرفت 40 درصدی راه آهن در چند سال؟ مدت پیمان اتمام پروژه چند ساله بوده؟! گرفتن تسهیلات برای اتمام پروژه بیمارستان، چرا استان های دیگر پروژه های خود را به اتمام و بهره‌برداری رسانده اند اما ما که خیلی خیلی عقب افتاده ایم الان میخواهند لطف کنند وام بدهند، اصل و سود وام از کجا پرداخت خواهد شد؟! این بیمارستان بایستی تا الان به بهره برداری میرسید اما در حال حاضر...
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1400-03-11 18:30
درخصوص بیانات آقای ویسکرمی:
1- احداث راه آهن خرم اباد را با جدیت پیگیری کنید چونکه از کارهای زیربنایی است و علاوه بر اشتغال دایم زمینه سرمایه گذای در استان را فراهم می کند.
2- واقعاً یکبار بررسی کارشناسی در خصوص فرودگاه انجام دهید که باید جابه جا شود یا توسعه یابد.
3- تبدیل شدن بخش پاپی به شهرستان به نفع آن منطقه و استان است چونکه بودجه مستقل خواهد داشت.
4- سرمایه گذاری در زمینه صنایع غذایی و صنایع تبدیلی کشاورزی توسط مینو در استان دارای مزیت رقابتی است.
5- سرمایه گذار کشت و صنعت را مجاب کنید پرسنل شاغل را تامین مالی نماید که به نفع کارگر زحمت کش هم باشد.
6- ساخت سدها ، زمین های کشاورزی را به طلا تبدیل می کند پس تا می توانید اعتبار بگیرید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا