یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با انتشار اخبار منفی چهره نامناسبی از لرستان را نمایش داد.
به گزارش خبرنگار یافته، مهرداد ویسکرمی در نشست خبری که روز سه‌شنبه 16 دی‌ماه در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی درست و شفاف، تأکید کرد: نباید با انتشار اخبار منفی چهره نامناسبی از لرستان را نمایش داد.
وی افزود: ما باید به اصلاح چهره لرستان در سطح کشور کمک کرده و به عوارض خبرهایی که منتشر می‌کنیم آگاه باشیم.

 



حوادث کشت و صنعت سرمایه‌گذار صدر فولاد را پشیمان کرد
وی در مورد کشت و صنعت خرم‌آباد اظهار کرد: وقتی آقای الحی برای گردشگری به لرستان آمد، از منطقه کشت و صنعت دیدن و تصمیم به سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌خصوص برای رونق گردشگری کرده است.
ویسکرمی در ادامه به اهمیت همراهی مردم و رسانه‌های برای جذب سرمایه گذر اشاره کرد و افزود: ما باید برای قضاوت در خصوص عملکرد کشت و صنعت اطلاعات کافی داشته باشیم، زیرا برخی رفتارها باعث بروز خسارات به این مجتمع شده است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با اشاره به این که باید به عوارض خبرهایی که منتشر می‌شود، آگاه بود. افزود: بعد از اتفاقاتی که در کشت و صنعت رخ داد، یک سرمایه‌گذار که برای راه‌اندازی صدر فولاد پای‌کار بود پشیمان شد و رفت.
ویسکرمی تعدیل نیرو و مشکلات اقتصادی را از مشکلات کشور دانست و افزود: ما باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که با آمدن یک سرمایه‌گذار، سرمایه‌گذارهای دیگر هم برای ورود به لرستان ترغیب شوند.
ویسکرمی با بیان اینکه تعارضاتی بین مجتمع کشت و صنعت و افراد محلی منطقه ایجاد شده است ادامه داد:  این مجتمع ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در استان است و در حال حاضر بعضی از تحقیقات کشور در حوزه کشاورزی در کشت و صنعت لرستان در حال انجام است و ما هم باید همکاری کنیم.
 
مشکل بیمارستان مهرگان حل شد
او در خصوص مشکلات بیمارستان مهرگان گفت: بعد از ۲۷ سال توانستیم مشکلات این بیمارستان را حل کنیم.
 وی گفت: در حال حاضر تمام بدهی‌های این مجتمع پرداخت شده است و بانک‌ها حاضر به پرداخت تسهیلات شده‌اند و این بیمارستان هیچ مشکلی ندارد.
 
 
هتل صخره‌ای مشکل دسترسی دارد
نماینده مردم خرم‌آباد در خصوص هتل صخره‌ای گفت: در خصوص این هتل چندین جلسه با حضور استاندار برگزار شده و در حال حاضر هیچ مشکل اداری وجود ندارد و تنها مشکل مربوط به راه دسترسی آن است که قرار است مالک هتل موضوع را حل کند.
وی افزود: دولتشاهی درخواست کرده تا ۷ هزار متر ورودی این هتل نیز در محدوده هتل قرار گیرد تا به یک مکان توریستی زیبا تبدیل شود و موضوع در دست بررسی و تصمیم‌گیری است.
او خواستار همکاری بیشتر با سرمایه‌گذاران شد و افزود: من می‌خواهم که آقای دولتشاه سرمایه‌اش را در این جا خرج کند نه خارج از کشور.
 
به چهار سال بعدی فکر نمی‌کنم/ خودم را انقلابی میدانم
 ویسکرمی با اشاره به این که باید این چهار سال تمام تلاشم را بکنم، افزود: اصلاً به چهار سال بعدی فکر نمی‌کنم و در انتخابات دور بعد هم به کسی باج نمی‌دهم.
وی افزود: مردم تلاش ما را می‌بینند و اگر مردم راضی باشند و بخواهند، به تلاشم ادامه می‌دهم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: ما برداشتمان از انقلابی، پایبند بودن به مردم و وابسته نبودن به چپ و راست است و خودم را انقلابی میدانم، زیرا ارزش اسلامی منافع مردم و صراحت را دلایل انقلابی بودن میدانم.
ویسکرمی همچنین اظهار کرد: من در مجلس حرفی نمی‌زنم که نتوانم ثابتش کنم، نطق نماینده باید مثل تشتی که از پشت‌بام می‌افتند همه صدایش را بشنوند.
من معتقدم هنوز مجلس یازدهم آن چیزی که مردم توقع داشتد و وقت آن رسیده که ما خودمان را جمع‌وجور کنیم.
وی افزود: اگر ما انقلابی هستیم باید تمام دخالت‌ها در عزل و نصب را کنار بگذاریم.
 
 
گزارش و عکس: فاطمه دارابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 حیدر 1399-10-16 18:33
آقای ویسکرمی کدوم سرمایه گذاری؟به خدای احد و واحد کشت وصنعت ومدیران ارشدش به دنبال گذران وقت و هدر دادن منابع هستند به حرف من خواهید رسید
نقل قول کردن
#2 احمد محمدی فرد 1399-10-16 23:04
آقای ویسکرمی لطفا ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که حدود ده سال است که هی بلا تکلیف است وفقط اسکلت است واهن های آن زنگ زده اند ونمای پارک را کاملا خراب کرده است را لطفا زودتر تکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن
#3 مجید 1399-10-17 07:34
آقای ویسکرمی شما به عنوان نماینده مردم مطمعنا نمی دانید که سرمایه گذار کشت وصنعت آقای الحی از اردیبهشت امسال تابه الان به محل سرمایه گذاریش سر نزده چون نا امید شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا