یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رحیم چگنی از خطه‌ی فرهنگ‌پرور بروجرد است که با ايجاد يك شركت توليدي موفق پوشاك در اين شهرستان، سال‌هاست برای ایران اسلامی و لرستان افتخار آفریده است.
او با احداث شرکت بزرگ تولید پوشاک با نام تجاری "زاگرس‌پوش" در شهرستان بروجرد نام خود را در فهرست مردان کارآفرین ایران ثبت کرد. رجيم چگني مدير زاگرس‌پوش بروجردچگني اهداف خود را در راه پیشرفت صنعت کشور قرار داد تا بتواند گامی در جهت اعطلای نام میهن اسلامی در زمره بزرگان صنعت پوشاک در کشور و جهان بردارد. وي توانسته است برای بخشی از جوانان تحصیل‌کرده و جویای نام هم‌استانی‌اش اشتغال ایجاد نمايد.
چگني با توکل به خدای متعال و با تدبیر و درایت خود اقدام به توسعه شرکت تولیدی زاگرس‌پوش نمود و نام این شرکت را در کنار برخی از شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور به عنوان واحد نمونه کشوری سال 90 ثبت نمود و در حال تحقق رویای ثبت شرکت زاگرس‌پوش به عنوان یکی از تولید‌کنندگان نمونه جهانی پوشاک می‌باشد.
شرکت بزرگ تولید پوشاک زاگرس‌پوش، نه تنها در سال 90 بلکه در سال‌های پس از آن نیز همواره واحد نمونه‌ی استانی و کشوری بوده است. روز چهارشنبه نیز در جشنواره امتنان از کارگران و کارآفرینان برتر لرستان، لوح تقدیر و تندیس یادبود این جشنواره را از دستان دکتر محمود اسلامیان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هوشنگ بازوند استاندار لرستان دریافت کرد تا بر کلکسیون افتخارات او افزوده شود.
معاون وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در حاشیه‌ی این همایش گفت: به واسطه‌ی واحدهای خوش‌نامی چون زاگرس‌پوش، لرستان را همگان می‌شناسند.
اسلامیان به تحریم‌های اقتصادی کشورها علیه ایران اشاره کرد و افزود: این تحریم‌ها برای واحدهای تولیدی و شرکت‌ها مشکلاتی ایجاد کرد به طوری که برخی از آن‌ها ورشکسته و تعطیل شدند اما شرکت زاگرس‌پوش نه تنها در برابر این مشکلات سر خم نکرد بلکه به موفقیت‌هایی نیز دست یافت که نشان از دور اندیشی مدیریت این مجموعه دارد.
وی ادامه داد: باید از تجربیات این مجموعه‌ی بزرگ در صنعت پوشاک، بهره‌گیری کرد و از آن الگوگیری کرد.
 

ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 رسول 1394-02-10 17:09
خدا قوت بده
خسته نباشی آقای چگنی
به امید خدا موفقیت شما هر روز بیشتر باشه
نقل قول کردن
#2 همشهري 1394-02-10 19:22
هم اقاي چگني و هم زاگرس پوش باعث افتخاربروجرد هستند
نقل قول کردن
#3 گراوند از کوهدشت 1394-02-11 23:40
یک فرهنگی ساکن غرب لرستان هستم د وسال پیش یک دست کت و شلوار از طریق تعاونی اداره خودمان گرفتم متاسفانه در اولین شست و شو رنگ گذاشت طوری که مجبور بودم به یک گدا بدمش و به خود شرکت در بروجرد تماس گرفتم و قرار بود یک دست دیگر به حقیر بدهند دو سال پیش تماس گرفتم و یک خانم بعد از اینکه ده دقیقه پشت خطم گذاشت فرمودن اون دست که خراب شده را بیارم و نشون بدم و در صورت تایید برام مشکل را حل کنند منم دو سال دنبال گدا میگردم ولی پیداش نکردم شاید اونم پرتش کرده باشه حال جناب مهندس چگنی عزیز ما از سربلندی و نمونه شدنتان مسروریم کاش دنبال بهترین کیفیت ها باشید بعضی مواقع دانشجوای شیک پوشی که دارم و کت و شلوار قشنگی برتن دارند منم با غرور از زاگرس پوش حرف میزنم با اینکه بنده بخاطر مشکل قبلی با زاگرس پوش میانه خوبی ندارم ولی از اینکه مهندس چگنی و مجموعه زیر دستیش کار افرین نمونه شدن خوشحالم و بهش تبریک میگم
نقل قول کردن
#4 فرهادی 1394-02-16 12:27
آقای گراوند وجداناً کت و شلوار رو با چی شستی؟
نقل قول کردن
#5 گراوند از کوهدشت 1394-02-16 17:19
جناب فرهادی سلام درود بر شما که حداقل بجای مهندس چگنی پاسخگو بودید اتفاقا من منتظر کامنت و جوابگو بودن مهندس چگنی هستم ایشان چون از مدیران موفق هستند اتفاقا باید بررسی کند که ببیند اشکال کار از کجاست تا در این زمینه مشکل را حل کند ومشتری مداری را ترویج کند حالا سوال شما فرمودی وجدانا با چی شستی ؟ با شربت که نشستم وجدانا با اب ولرم شستم و با دست گفتم نکنه با ماشین شستشو بدم خراب بشه حالا وجدانا شما کارمند اونجایی؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا