یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از احیا و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی این استان در سال 98 خبر داد.
به گزارش یافته، محمدرضا صفی خانی در حاشیه مراسم اهدای 54 واحد اسکلت کارخانه ماشین‌سازی خرم‌آباد به مناطق سیل‌زده لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهداف مهمی که در راستای رونق و جهش تولید در دستور کار قرار دارد استفاده از ظرفیت واحدهای راکد و فعال کردن آن‌ها است.

بیش از 50 فرصت شغلی با احیای کارخانه پرس خرم‌آباد ایجاد شد

وی ادامه داد: سال گذشته بر اساس سیاست‌های ابلاغی و حمایت‌های مدیریت ارشد استان بیش از 38 واحد کاملاً راکد به چرخه تولید بازگشتند و همچنین بیش از 58 واحد افزایش ظرفیت داشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شرکت پرس خرم‌آباد که به‌عنوان یکی از واحدهای مهم راکد استان به شمار می‌رفت و احیای دوباره آن به‌عنوان یک مطالبه عمومی محسوب می‌شد توسط یک سرمایه‌گذار موفق و باتجربه خریداری و فعال شد.
صفی خانی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 50 نفر در این واحد تولیدی در حال فعالیت هستند، افزود: خوشبختانه در گام ابتدایی شاهد اشتغال‌زایی 50 نفر در این مجموعه هستیم که البته با اجرای کامل طرح‌های پیش‌بینی‌شده به‌خصوص تولید بویلرهای حرارتی در سال جاری در این واحد این عدد مطمئناً افزایش خواهد یافت.
وی گفت: امروز سرمایه‌گذاران این پروژه 54 سازه فلزی منازل به سیل‌زدگان لرستان اهدا کردند.
این مسئول بیان کرد: همچنین تاکنون چندین پل در استان توسط این واحد تولیدی ساخته‌شده که برخی از آن‌ها نصب و یا در حال نصب هستند که نمونه آن را باید پل تازه احداث اناری خرم‌آباد دانست.
صفی خانی گفت: خوشبختانه شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد (پرس سابق) می‌تواند بسیاری از سازه‌های موردنیاز طرح‌های عمرانی و اقتصادی را تأمین کند که در همین راستا شاهد ساخت کوره واحد در دست احداث سیلیکون متال بروجرد در این واحد هستیم و این امر به‌عنوان یک ظرفیت جدید برای لرستان به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها  

#1 ارحیمی 1399-01-26 00:19
آقای رییس استخدام در لرستان بر اساس رابطه هست ؟مثلا دو تا فرزند مونث برخی از کارشناسان مسوول بودجه سازمان مدیریت لرستان ؟؟
نقل قول کردن
#2 آریاوند 1399-01-26 21:56
پرس ایران برده استخدام کرده نه نیرو....قطره چکان حقوق میده واز هرنیرو چندکار می خواد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا