یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشریه «بامداد لرستان» با مدیر مسوولی و صاحب امتیازی عزت‌اله چنگایی به عنوان قدیمی‌ترین هفته نامه در استان لرستان است به چاپ هزارم رسید.
بامداد لرستانبه گزارش یافته، هفته نامه بامداد لرستان یكم اردیبهشت ۱۳۷۶ و با مدیر مسوولی و صاحب امتیازی عزت‌اله چنگایی آغاز بکار کرد و امروز با گذشت بیش از ۲۵ سال به چاپ هزارم خود رسید.
چنگایی از پیشکسوتان برجسته و کاربلد حوزه رسانه و مطبوعات لرستان است که تا کنون شاگردان بسیار زیادی را در این حوزه آموزش و به جامعه رسانه‌ای کشور معرفی کرده است. وی علاوه بر مطبوعات بیش از ۴ دهه در رادیو نیز فعالیت داشته است.
 
عبدالرضا قاسمی مدیر مسوول پایگاه خبری یافته در خصوص چاپ هزارم این نشریه نوشت:
 انتشار هفته‌نامه " بامداد لرستان " که از یكم اردیبهشت ۱۳۷۶ به عنوان اولین رسانه نوشتاری استان لرستان موفق به اخذ مجوز فعالبت شد، تا کنون که شاهد تولد یکهزارمین نسخه آن هستیم، هر روز پخته‌تر از گذشته در حال فعالیت بوده و توانسته است جایگاه ویژه خود را به عنوان بکی از ارکان اصلی مطبوعات لرستان حفظ کند. اعتبار و شخصیت ارزنده نشریه بامداد لرستان بر کسی پوشیده نیست و این اعتبار مرهون مدیریت کم نقص عزت‌الله چنگایی مردم خوشنام حوزه رسانه است. هنر چنگایی علاوه بر حرفه‌ای بودن و تخصصی که در این حوزه دارد به مدیریتش در بکارگیری نیرو‌های دلسوز، کارکشته و وفادار است. حضور مداوم و طولانی مدت برخی از نویسندگان این نشریه از جمله مرحوم ایرج كاظمی، دكتر فتح‌الله شفیع‌زاد، كمال گل‌مرادی، تیمور احمدوند و خبرنگارانش موید وفاداری همکاران چنگایی در این رسانه معتبر است. بدون شک " بامداد لرستان " یکی از انگشت‌شمار روزنامه‌های چند دهه اخبر لرستان است که پوشیده و آشکارا به حوزه‌های مختلفی چون توسعه لرستان، فرهنگ و هنر، جامعه و مسائل شهروندی و مطالبه‌گری منطقی، توجه داشته و تلاش نموده تا مدیران و همچنین جامعه را در جهت رفع موانع موجود ترغیب نماید که د ر این راه هم موفق بوده است.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای همکاران در این نشریه وزین و به امید چاپ شماره دو هزارم نشریه «بامداد لرستان».

عکس: فارس

 به مناسبت چاپ هزارمین شماره هفته نامه بامداد لرستان مراسمی با حضور هیات تحریریه این نشریه، معاون و مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در دفتر «بامداد لرستان» برگزار شد.



نشریه بامداد لرستان/ چاپ هزارم

pdf 1 (6) (908 KB)
pdf 2 (9) (644 KB)
pdf 3 (7) (1.70 MB)
pdf 4 (10) (729 KB)
pdf 5 (9) (1.07 MB)
pdf 6 (10) (1.35 MB)
pdf 7 (8) (413 KB)
pdf 8 (9) (754 KB)




بیشتر بخوانید: هفته‌نامه " بامداد لرستان "

دیدگاه‌ها  

#1 خورشیدوند 1401-07-26 12:08
احسنت. خدا حفظش کنه
نقل قول کردن
#2 نیما چاغروند 1401-07-26 12:09
آفرین بر شما. از نشریات دلسوز لرستانه که قبلا پیشنهاد بندر خشک خرم آباد را داد و دولتمردان مجوزش را داد ولی در دوره نمایندگان قبلی خرم آباد امتیازش را به سلفچگان قم فروختند
نقل قول کردن
#3 احمد دریکوند 1401-07-26 12:11
سایت مردمی یافته لطفا رسیدگی کنید و گزارشی کار کنید که چرا از سال ۱۳۹۶ تا الان پل ماسور در ورودی خرم آباد ناتمام و بلاتکلیف رها شده و شهرداری خرم آباد تکمیلش نمی کند؟
نقل قول کردن
#4 بتول صادقی... 1401-07-28 08:30
سپاس از لطف جناب قاسمی به مجموعه بامداد لرستان.و سپاس از تحریریه یافته...
نقل قول کردن
#5 جودکی 1403-02-13 07:06
درود بر استاد چنگایی و کلیه عوامل نشریه بامداد لرستان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا