یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با هماهنگی مقام قضائی، پنج عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه محصولات لبنی پگاه استان، طی دستگیر شدند.
به گزارش روز پنجشنبه یافته از پایگاه خبری پلیس سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: در پی قتل مدیر عامل سابق کارخانه پگاه لرستان در چهارم بهمن ماه سال جاری توسط افراد ناشناس، بلافاصله موضوع به صورت ویژه به منظور شناسایی عاملان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به پیچیدگی ابعاد قتل، پس از چند شبانه روز تلاش مستمر با اقدامات پیچیده و علمی توسط تیمی از کارآگاهان مجرب و زبده پلیس آگاهی استان و با به دست آوردن سرنخ هایی از این قتل، عاملان شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، پنج نفر که در این قتل مشارکت داشته اند طی چهار عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.
سردار الهی با بیان اینکه از این تعداد ۲ نفر به عنوان قاتل اصلی و سه نفر با اتهام معاونت و مشارکت در این قتل نقش داشته اند افزود: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.
وی بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و استفاده از عناصر مومن، متعهد و مجرب با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

 

حشمت الله بهرامی مدیرعامل سابق شرکت پگاه لرستان ۴ بهمن  پس از تودیع از سمت خود توسط افراد ناشناس با ضرب گلوله به قتل رسید. این حادثه در محور شهرستان چگنی به خرم‌آباد رخ داد. بهرامی در نهم خرداد ماه ۱۳۹۷ به‌عنوان مدیرعامل شرکت پگاه لرستان منصوب شده بود.

مطلب مرتبط:

مدیرعامل شرکت پگاه بعد از مراسم تودیع به قتل رسید

دیدگاه‌ها  

#1 هم ولاتی 1401-11-13 18:51
بنده ی خدا رو به خاطر منافع شخصی خودتون کشتید
خدا ازتون نگذره
اونی که برای قتل نقشه مي کشه
اسلحه تهیه می کنه
ماشین سرقت می کنه
و قتل رو انجام میده و جان یک انسان بی گناه رو که خدا به او بخشیده به راحتی و با قساوت میگیره
باید به اشد مجازات رساند
روحت شاد مرد بزرگ
نقل قول کردن
#2 عابر رهگذر! 1401-11-13 20:48
هرچه هزینه های زندگی داره می ره بالا ولی هزینه جرم و جنایت در جامعه داره پایین میاد لازمه مجازات و برخوردها شدیدتر بشه و جرمهای کوچک که زمینه عادی شدن جرمهای بزرگتر هستن را با شدت بیشتری مجازات کنن تا مجرم جنایت را به زیان خود ببینه و سراغش نره هرچند این یکی از راه های جلوگیری از جرائم هست دلایل فرهنگی اقتصادی و اجتماعی را نیز نباید فراموش کرد...
نقل قول کردن
#3 گودرزی 1401-11-14 13:08
خون آدم بی گناه هیچوقت پایمال نمیشه مملکت قانون داره چرا الکی میزنند کارمند دولت را می‌کشند و فرار می‌کنند تا کی قراره دست به چنین کارهای خلاف قانونی بزنند؟
نقل قول کردن
#4 چگنی 1401-11-14 13:09
آیا قاتلها بفکر زن و بچه بی گناه این فرد بی گناه نبودند؟ فردا ازادشون نکنند یا خانواده قربانی رضایت نده اینها باید اعدام شوند و قصاص شوند یک آدم را غیر منتظره و ناگهانی کشتند و فرار کردند و حکم فقط اعدامه
نقل قول کردن
#5 سلاحورزی 1401-11-15 11:17
افرادی بخاطر منافع شخصی خود این مدیر دولتی را کشتند ما از قاتلها نمی‌ترسیم و سرشون هم بالای دار میره البته اون افرادی که قتل را مرتکب شدند باید بشدت مجازات و اعدام شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا