یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در یکی از محلات اطراف شهر خرم‌آباد خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از محلات اطراف خرم آباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ این شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشته است، گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، یک نفر در محله‌ای اطراف خرم آباد اقدام به آتش زدن یک باب منزل مسکونی می‌کند و متواری می‌شود که با هوشیاری مأموران پلیس خرم شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خرم آباد، گفت: متهم پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.
 

کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی در الیگودرز دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی ، اظهار داشت: پی مراجعه سه شهروند به پلیس فتا الیگودرز مبنی بر اینکه یک نفر در سایت دیوار با تبلیغات فروش برنج ارزان قیمت مبالغی را از آنها کلاهبرداری و متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی، افزود: مأموران پلیس فتا الیگودرز با انجام کارهای اطلاعاتی فرد کلاهبردار را در این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار الهی با اشاره به اینکه پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کلاهبرداران و متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 سید رسول موسوی 1401-10-15 10:11
چرا منزل مردم را آتش زده و فرار کرده؟ بخدا اینها باید د تيمارستان تحت درمان قرار بگیرند چراکه خیلی حسود و تنگ نظر و مشکل دار هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا