یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آخرین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال 1396 به ریاست استاندار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، امشب شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار، نماینده مردم دورود و ازنا، دادستان خرم‌آباد، مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصادی، شماری از اعضای شورای شهر، شهردار خرم‌آباد و جمعی از فعالین اقتصادی و مدیران بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد.
در این جلسه که 3 دستور کار داشت مسائلی در خصوص نحوه قرارداد و استفاده از پیمانکاران بومی، مشکلات حوزه مطالبات واحدهای تولیدی دارو موردبررسی قرار گرفت.
نماینده بخش خصوصی در حوزه دارویی در این جلسه از مشکلات پرداخت مطالبات دارویی استان سخن گفت و اظهار داشت سازمان‌های بیمه‌گر و علوم پزشکی استان مطالباتمان را در مدت‌زمان طولانی پرداخت می‌کنند و این باعث شده که واحدهای تولیدی در این حوزه با مشکلات جدی مواجه شوند.
استاندار نیز در این خصوص دستور داد ظرف مدت یک هفته علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر با مدیران بخش خصوصی در حوزه تولید دارو جلسه‌ای بگذارند و مشکلات مطالباتشان را حل کنند در غیر این صورت علوم پزشکی لیست داروخانه‌های درون بیمارستانی را با ذکر طلب به سازمان بیمه‌گر بدهد و پرداختی مطالبات مشابه داروخانه‌های بیرون از بیمارستان پرداخت شود.
در این جلسه همچنین در خصوص مشکلات پیمانکاران و نحوه قرارداد با پیمانکاران بومی استاندار دستور داد که زمان ارزیابی پیمانکاران اولویت با بومی‌ها باشد.
استاندار در این رابطه گفت: این موضوع مشکلاتی هم دارد و اگر ما آن را اجرا کنیم سایر استان‌های دیگر ممکن است با پیمانکاران بومی قطع ارتباط کنند.
مشروح سخنان این جلسه در لینک‌های زیر ملاحظه نمایید:
 
 








مصطفی باقری
پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سید نادر صورتیان 1396-12-24 00:36
خروجی جلسه ای که اکثراعضا به جای تمرکز رو موضوعات مطرحه سرشون تو گوشی و تلگرامه مشخصه.... وای به احوال مردم این استان فلک زده با این مسولین که به قول فرمایش جناب نماینده 70 سال از استان های مجاور عقب تریم....
نقل قول کردن
#2 ناصر 1396-12-25 00:34
برادر این اشخاصی که سرشان توی گوشی است همه از اصحاب رسانه هستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا