یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از سطح خوبی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سید موسی خادمی شامگاه 23 اسقند ماه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، در پاسخ به سخنان نماینده مردم دورود و ازنا با بیان اینکه سخنان او کاملاً درست است، اظهار داشت: اینکه مدیران استان بایستی تلاش زیادی بکنند و ریسک‌پذیر باشند حرف درستی است و باید به این موضوع مهم اهتمام داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در جلسات قبلی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، مسائل کلان هم مطرح‌شده است، افزود: در جلسه قبل موضوع محیط کسب‌وکار استان را بررسی کردیم و با توجه به اینکه محیط کسب‌وکار لرستان در فهرست استان‌ها آخرین استان بوده است به دنبال بهبود این محیط هستیم.
استاندار لرستان با بیان اینکه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان از سطح خوبی برخوردار است، اظهار داشت: عمده و نوع مسائلی که در این شورا مطرح می‌شود، موارد خوبی هستند.
خادمی با تأکید بر اینکه به‌هیچ‌عنوان اعتقادی به آمار سازی ندارم، اظهار داشت: در نخستین جلسه شورای اشتغال استان ایراداتی را در خصوص آمار اشتغال استان مطرح کردیم.
وی با بیان اینکه اشتغال‌هایی که به‌صورت پیمانکاری هستند و بعد از مدتی به اتمام می‌رسد، افزود: این اشتغال نباید در آمار اشتغال استان محاسبه شود.
استاندار لرستان با بیان اینکه نماینده دورود و ازنا از نمایندگانی است که مسائل کلان استانی را بیشتر پیگیری می‌کند، افزود: او در مباحث ملی جز نمایندگان همراه است که دغدغه رفع مشکلات استان را دارد.
خادمی همچنین در خصوص عملکرد مدیران استان اظهار داشت: مدیران استان جای بهتر شدن دارند و بایستی بهتر از گذشته باشند، ضعف‌هایی را لمس می‌کنیم ولی به‌هرحال باید بهتر شوند.

مصطفی باقری
پایگاه خبری یافته

مطالب مرتبط:
آقای استاندار! به داد لرستان برسید




 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-12-24 08:20
با سلام
جناب آقای استاندار می دانیم که پروژه های نیمه کاره در اولویت کاری جنابعالی می باشد، لطفاً با همکاری نمایندگان استان در مجلس تلاش کنید در زودترین زمان ممکن این پروژه ها به بهره برداری برسند چونکه این پروژه ها از نیازهای اولیه استان در سنوات گذشته می باشند و بعضاً اجرای آن بسیار طولانی شده است.
نقل قول کردن
#2 قاعدرحمت 1396-12-24 21:08
وقتی کارخانه های بزرگ استان مثل:پارسیلون ، یخچال سازی ، کشت و صنعت ، چرم و پوست ، کارخانه سیمان دورود ، سامان کاشی ، زاگرس خودرو و … تعطیل یا نیمه تعطیل شدند و هیچ کارگاه یا کارخانه ای جایگزین شان نمیشود خب طبیعتأ فضای کسب و کار رو به وخامت میرود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا