یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دور جدید تمرینات تیم خیبر خرم‌آباد جهت حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه در مجموعه تفریحی ورزشی دانش آموزی واقع در کمالوند زیر نظر علی نیکبخت سرمربی این تیم آغاز شد.
به گزارش یافته، در شرایطی که هنوز حامی مالی برای خیبری‌ها پیدا نشده است و وضعیت تامین هزینه‌های جاری باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، به دلیل زمان کم تا شروع مسابقات مسوولان خیبر به ناچار تصمیم به آغاز تمرینات گرفتند. بازیکنان خیبر دلخور از مسوولان استانی که برگزاری یک جشن ساده‌ی صعود را از آنها دریغ کردند، با انگیزه تمرینات را شروع کرده و خوشبین به اینکه با حضور همایون بهاروند، مسعود شاهرخی، فرزاد کرمی‌فرد، ولی الله خسروی و سعید رستمی اعضای فوتبالی هیات مدیره باشگاه خیبر می‌توان بر مشکلات چیره شد.
با نگاهی گذرا به دوره‌های قبل و حضور بخش خصوصی در فوتبال لرستان شوربختانه مشاهده شد که در استان لرستان به هیچ وجه عزم راسخ و جدی برای حمایت از ورزش در سطح حرفه‌ای وجود ندارد و فرد یا افرادی هم که با نیت خیر به کمک ورزش می‌آیند آن قدر با حاشیه‌ها و سنگ اندازی‌ها مواجه می‌شوند که عطای باشگاه داری را به لقایش بخشیده و کنار می‌روند. این درد همواره در تار و پود ورزش لرستان رخنه کرده و باعث شکست‌های تلخی شده است.
در فصل گذشته‌ی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر خرم‌آباد با کمترین هزینه‌ی ممکن نتایج دور از تصوری را رقم زد و با صعود به لیگ یک موجی از شور و شوق را در میان مردم لرستان ایجاد کرد. پس از صعود خیبر، نگارنده به واسطه‌ی ورزشی نویس بودن هر روز با موجی از سوالات مردم به مواجه می‌شدم: از جشن صعود خیبر چه خبر؟
آیا مسوولان استان برای حضور آبرومند خیبر در مسابقات لیگ دسته اول حمایت و کمکی می‌کنند؟ آیا قولی داده‌اند؟ تا بدین لحظه که در حال نوشتن این متن هستم هیچ مسوولی هیچ قولی نداده است و تنها دلخوشی هواداران و مجموعه‌ی باشگاه خیبر به رایزنی‌های همایون بهاروند است، خیبری‌ها که از حمایت داخل استان دست شسته‌اند تمامی تمرکز خود را به رایزنی با افرادی خارج از استان معطوف ساخته‌اند تا بلکه فرجی شده، کسی جلو بیاید و استانی را از نگرانی خارج کند. اما مسوولان عزیز استان بدانند حضور 20 هزار نفر در استادیوم تختی خرم‌آباد و تماشای فوتبال می‌تواند نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت جوانان داشته باشد و از بسیاری ناهنجاری‌ها جلوگیری می‌شود. مردم نجیب و شریف سرزمینم به رغم بسیاری از کاستی‌ها مردانه پای باورهای‌شان ایستاده‌اند و چه خون‌های پاکی که برای حفظ کشورشان تقدیم نکرده‌اند.
اینک روا نیست این مردم خواسته‌های‌شان کم دیده شود و یا برخی اوقات دیده نشوند. فوتبال و پیروزی‌های آن می‌تواند التیام بخش دردهای قومی باشد جسور و فداکار. لطفا تاثیر فوتبال را باور کنید. تمرینات خیبر آغاز شده است اما هنوز کوهی از مشکلات فرا روی این تیم است، در حالی که حضور حداقل 6 بازیکن خوب و باتجربه در پست‌های مختلف برای تقویت خیبر احساس می‌شود، عدم حمایت مالی باعث شده است کادر مربیگری و مسوولان خیبر توان به خدمت گرفتن بازیکن جدید را نداشته باشند. اگر وضعیت بر همین منوال رو به جلو حرکت کند، عاقبت خوبی در انتظار خیبر و هواداران پرشورش نخواهد بود.تا دیر نشده است همه باید کمک کنیم.



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1394-04-16 20:18
سلام.مسولان محترم اگه خیبر نتیجه بگیرد اونوقت پای کار میان و با بازیکنان عکس یادگاری می گیرند.فقط هنگام برد که نباید حضور داشت.الان این تیم نیازبه کمک داره نه رمانب که خیلی دیرشده باشه.
نقل قول کردن
#2 حسن 1394-04-16 22:36
این تیم بهتر است بازیکن جدید جذب کند
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-04-17 03:14
اگر واقع بين باشيم در فصل جديد از تيم خيبر نميتوان انتظار صعود به ليگ برتر را داشت همين كه بازي هاي زيبا و قابل قبول انجام دهند و در دسته اول باقي بمانند كافيست.
نقل قول کردن
#4 خیبری دو آتیشه 1394-04-17 13:05
:cry: تا کی قراره عمر جوونامون در انتظار حمایت مسوولان تلف بشه؟؟؟!!!
نقل قول کردن
#5 آ. صداقت 1394-04-18 04:24
نیکبخت یادت باشه یاسر باید باشه
انشاالله یاسرحسنوند هم به تیم اضاف بشه
نقل قول کردن
#6 سعید 1394-04-19 14:38
متاسفم برای مسىولینی که قول های بیهوده دادند. اون کسانی که تو تهران اومدن وعده دادند ... آقايون کار سخته. چشم به هم بزارید امتیاز 2_3 ميلياردي لیگ یک شده 500 ملیون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا