یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوولان باشگاه "استوا بخاری" الیگودرز که در ليگ دسته‌ی چهارم فوتبال الیگودرز بازی می‌كند با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری این تیم را به لیگ برتر آوردند!

آنها دلیل این کار را امکانات فوق‌العاده‌ی ورزشی در شهرستان الیگودرز ذکر کردند.

بازی اول اين تيم در ليگ برتر نيز مقابل صبای قم خواهد بود. به همين تمرين گزارشي از آخرين وضعيت تيم استوا بخاري اليگودرز تقديم شما مي‌كنيم:

محل تمرین: به علت این که تنها ورزشگاه زیبای الیگودرز(ورزشگاه یال) در حال آب‌یاری بود پس تیم در کنار قبرستان "اکبر‌علی" مشغول به تمرین شد!

به علت غنای مالی بازیکنان تیم آنها نه تنها با سرویس نیامدند بلکه پول تاکسی هم نداشتند و پیاده آمدند و در راه با چند دسته اراذل و اوباش درگیره شد و کتک هم خورده بودند.

پس از جمع شدن بازیکنان، تیم مشغول تمرین شد هر از چند گاهی صدای فحش‌های مربی با صدای ووی ووی عزاداران ترکیب می‌شد و صوت دل‌نشینی را طنین‌انداز می‌کرد! عجب تمرینی … بعضی موقع‌ها هم توپ داخل جمعیت می‌رفت و عزاداران توپ را می‌دزدیدند در آخر بچه‌ها به علت کمبود توپ با توپ پلاستیکی بازی می‌کردند. لباس‌ها و کفش‌های تیم که بماند؛ از لباس تیم ملی برزیل تا لباس بهشت زهرا تهران تن بچه‌ها بود کفش‌های تیم هم بیش‌تر به درد آبیاری می‌خورد تا فوتبال.

وقت ناهار شد امروز مسوولان تیم ناهار دادن به بچه‌ها را بر عهده گرفتند. ناهار اشکنه بود پس از سر‌شماری متوجه شدند برای 6 نفر کم ناهار درست کرده‌اند که مربی چاره اندیشید و با افزودن یک 7 لیتری آب به غذا مشکل را بر طرف کرد، حال این که تیم مقابل تنها چند 10 میلیون برای خرید مکمل های غذایی خرج کرده است، پس از صرف اشکنه مقوی تیم به ورزشگاه عظیم الیگودرز رفت؛

چمن ورزشگاه شبیه زمین مین‌گذاری شده بود و در چند قسمتهایی از  آن خندق‌هایی حفر شده بود احتمالاً مسابقات گول‌چو و تیله‌بازی را هم در همین زمین برگزار کرده‌اند.

تمرین که تمام شد برای افزایش روحیه بازیکنان دو نفر را با ساز و دهل به ورزشگاه آوردند و تیم یک دست چوپی رفت، مربی این تیم به طرز خستگی ناپذیری تا پایان سر چوپی بود. به جز 11 بازیکن اصلی، تیم 3 نیمکت‌نشین هم داشت که بیشتر جنبه نمادین داشتند. یک دروازه‌بان دوم با 140 کیلو وزن یک بازیکن که پایش در گچ بود و یک نفر که در حاشیه زمین کفتر‌بازی می‌کرد ذخیره‌های تیم بودند.

در پایان تمرین بچه‌ها که لباس‌های‌شان توسط معتادان به سرقت رفته بود با همان لباس ورزشی به خانه برگشتند و در را مورد هو گاله مردم قرار گرفتند بچه‌ها که به علت زیاد بودن آب اشکنه دچار ضعف شده بودند به فکر تغذیه افتادند ولی به علت مشکلات مالی تنها توان خرید 5 نان لواش را داشتند.

ولی خوشبختانه تیم ما مشکل اصلی تیم‌های لیگ برتر که پرداخت حقوق بازیکنان است را ندارد چون  بازیکنان تیم اصلاً حقوقی دریافت نمی کنند. خلاصه روز حرکت به سمت قم  فرا رسید چون تیم توان خرید بلیط اتوبوس را نداشت با یک مینی‌بوس را‌هی خمین شدند تا از آن‌جا با مینی‌بوسی دیگر راهی دلیجان و سپس با یک مینی‌بوس راهی قم شوند. در راه مینی‌بوس خراب شد و بچه‌ها چند کیلومتر مینی‌بوس را هل دادند. این مسابقه فردا قم برگزار خواهد شد.

حال از شما می‌خواهیم نتیجه بازی را پیش‌بینی و به 2000664 اس ام اس کنید!

 

_____________________________

* اين مطلب برگرفته از وبلاگ لرطنز در صفحه 5 شماره 4 نشريه "لرستان ورزشي" به تاريخ 31 مرداد 1388 نيز منتشر شده است.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا رجبی 1400-06-12 09:09
عالی بود یاد خاطرات قدیم افتادیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا