یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد در روزي كه با كسب يك پيروزي با حداقل مي‌توانست راه صعود خود را به ليگ دسته اول فوتبال كشور هموار كند، از ياري بيش از 4 هزار تماشاگر لرستاني بهره‌اي نبرد و برابر مهمانش سپيدرورد رشت در ورزشگاه تختي خرم‌آباد به تساوي بدون گل رسيد.
اكنون خيبر بايد هر 2 بازي خود را كه بيرون از خانه دارد با پيروزي پشت سر بگذارد و منتظر لغزش آلومينيوم اراك در 2 بازي خانگي‌اش باشد تا بتواند به عنوان تيم اول از اين گروه به صورت مستقيم به ليگ دسته اول راه يابد، در غير اين صورت، خيبر بايد براي دوم شدن در گروه، با سپيدرود رشت و بعثت كرمانشاه رقابت نمايد و اگر در اين گروه دوم شود، 2 بازي رفت و برگشت با تيم دوم گروه "ب" ليگ دسته دوم كشور، تكليف سومين تيم صعود كننده به ليگ يك را مشخص خواهد كرد.

حاشيه‌هاي بازي خيبر خرم‌آباد و سپيدرورد رشت
 
حواشي بازي:
* به دلیل تأخير در حضور نيروهاي یگان ویژه بازی با حدود نیم ساعت تاخیر آغاز شد.
* اصرار حسن فرجي نماینده فدراسیون به جابه‌جا شدن تماشاگران لرستانی از پشت نیمکت سپیدرود رشت دقایق ديگري، شروع بازی را به تعویق انداخت.
* سپيدروردي ها 2 شب قبل از بازي به خرم‌آباد آمده و در هتل ساليز واقع در ميدان امام خميني(ره) اسكان يافتند. ‌آن‌ها روز سه‌شنبه ساعت 12 تا 14 يك جلسه تمرين در زمين شماره يك ورزشگاه تختي برگزار كردند.
* جو همدلی خاصی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حاکم بود و همه از پیر و جوان 90 دقیقه یک صدا به تشویق بازیکنان خیبر پرداختند.
* بهروز وثوقی‌راد لیدر معروف فوتبال لرستان با ظاهر خاص و تيپ قدیمی‌اش، تماشاگران را به تشویق بی‌امان خيبر ترغیب می‌کرد.
* با توجه به حساسیت بازی، پیشکسوتان فوتبال لرستان با حضور در ورزشگاه تختی، قوت قلبی برای بازیکنان بودند. افرادی چون پرويز جايدري الين داور و مربي رسمي فوتبال خرم‌آباد، محمدحسين نصيرمقدم بازيكن سابق تيم‌هاي خرم‌آباد در دهه 40 و 50 كه ساكن نروژ است، اکبر سلاح‌ورزی ساكن تهران و بازيكن سابق ذوب آهن اصفهان كه به گفته خودش بعد از 24 سال دوباره به ورزشگاه تختي خرم‌آباد امده بود، سيد مسعود میرآقایی، فرزاد کرمی‌فرد و در بین مسوولین نیز علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و ضرغام علیجانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در ورزشگاه حضور داشتند كه البته مدير كل پس از 10 دقيقه ورزشگاه را ترك كرد.
*  از دیگر چهره‌های ورزشی كه بازي را از جايگاه به نظاره نشستند می‌توان به آرش میراسماعیلی نايب رئيس فدراسيون جودو، حمید بهرامی، بهروز بیرانوند، سيد مسعود شاهرخی، همایون بهاروند، سعید رستمی‌چگني و ولی‌الله خسروی اشاره کرد.
* نماینده فدراسیون رفتار بسیار تندی با خبرنگاران داشت و قبل از آغاز رقابت بین دو تیم کلید درب ورودی را از نگهبان به زور گرفته و مانع از ورود خبرنگارها به داخل جایگاه شد! این حرکت نماینده فدراسیون‌، دقایقی فضای جایگاه را ملتهب کرد.
* اکثر ورزشی‌نویسان لرستانی در ورزشگاه حضور یافته و با هر حمله بازیکنان خیبر به امید گل نیم‌خیز می‌شدند.
* جایگاه آهنی موقتي که برای سخنرانی رؤساي جمهور از 6-7 سال قبل در ورزشگاه نصب شده بود، پس از سال‌ها، روز قبل از بازي جمع‌آوری شد.
* هر چقدر که بازی در نیمه‌ی اول سرد و کسل کننده بود، در عوض نیمه دوم شاهد یک بازی جان‌دار و باکیفیت بودیم.
* با اين تساوي، خیبری‌ها بهترین فرصت برای صعود را از دست دادند. آن‌ها حالا باید در دو دیدار سخت و خارج از خانه در مقابل بعثت کرمانشاه و ایران‌جوان خورموج به دنبال 6 امتیاز کامل باشند.
قضاوت بی‌نقص "عباس راکی" داور این مسابقه، رضایت هر دو تیم را به دنبال داشت. جاگیری مناسب و نزدیک بودن به صحنه‌ها، آوانتاژهای به موقع و کنترل بازی، باعث سربلندي وي در اين روز شد.
* در ترکیب تیم سپیدرود رشت شاهد حضور چندین بازیکن لیگ برتری و صاحب نام بودیم.
 


 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد ساکی 1394-02-11 18:38
از جمله حواشی دیگر بازی خیبر می توان به مصدوم شدن بازیکن حریف و به دنبال آن در خواست برانکارد اشاره کرد که دو نفری که برانکارد را حمل می کردند از لحاظ جسمی شدیدا ضعیف بودند و با کلی زحمت و تلو تلو و چند بار احتمال زمین خوردن حمل کنندگان و متعاقبا سرنگون شدن برانکارد و بازیکن مصدوم همراه بود که مدتی تماشاگران را به خنده مشغول کرد
یکی از آن افراد که اتفاقا در اول پشته حسين اباد یخ در بهشت می فروشد در حین درخواست داور برای حمل بازیکن با برانکارد با قد کوتاه خود و گام های بسیار بلند به صورت عجیبی به سمت محل حادثه می دوید و از ان جایی که آشنایی با برانکارد نداشت و پس از بلند کردن بازیکن مصدوم با برانکارد به صورت عقب عقبکی و به قولی خودمان چوآرشه در حال جابه جایی مصدوم بود که بازیکنان و داور مسابقه و تماشاگران را غرق در خنده و شادی کرد
نقل قول کردن
#2 همشهری 1394-02-13 13:24
[سپاس از توصیف تصویری شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا