یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دور دوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور دوشنبه با انجام چند بازی حساس آغاز خواهد شد.
به گزارش يافته، در مهمترین رقابت، خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان آلومینیوم اراک است. این دیدار از چند جهت حائز اهمیت است؛ در دور اول مسابقات خیبر به رغم باخت خانگی در مقابل نماینده اراک در بازی برگشت نمایش جسورانه‌ای داشت، اما اشتباهات فاحش داوری و مردود اعلام کردن دو گل سالم خیبری‌ها اعتراض شدید سبزپوشان لرستانی را به همراه داشت.
در اواخر فصل نیز پس از کسب چند تساوی علی نیکبخت مربی فنی و با اخلاق اراکی‌ها از سمت خود برکنار شد تا مهدی پاشازاده هدایت این تیم را بر عهده بگیرید. اخراج نیکبخت در حالی صورت گرفت که آلومینیوم  مقتدرانه و با انجام بازی‌های زیبا موفق به صعود شد.
پس از پایان دور مقدماتی و جدایی سعید سپهوند و پس از آن بهمن موسوی از مربی‌گری خیبر مسوولان لرستانی با علی نیکبخت جهت سپردن سکان مربیگری خیبر با وی به توافق رسیدند.
در کم‌تر از بیست روز سرمربی جدید خیبر بیش‌تر بر روی کارهای دفاعی و جمع شدن در هنگام دفاع تیمی و بستن فضاها کار کرده است. شاگردان علی نیکبخت برای انتقام از آلومینیوم بسیار انگیزه داشته و به خوبی بر این امر واقف هستند که پیروزی در این مسابقه آن‌ها در در جدول برای صعود نگه خواهد داشت.
خیبری‌ها با تفکرات جدید علی نیکبخت و دل بستن به ساق‌ها: محمد فاضلی، پویا عالیخانی، مهدی عبدی، علی صدرا، فرزاد بهاری، حسین جودکی، سجاد خسروی و ... دوخته است. در این بین حضور پرشور و گسترده‌ی تماشاگران خرم‌آبادی می‌تواند جو بازی را برای نماینده اراک سنگین و سخت نماید.
لازم به ذکر است بيش از 90 درصد بازیکنان آلومینیوم اراك غیربومی و با قراردادهای بالا به این تیم ملحق شده‌اند. اراکی‌ها که به عنوان مدیر فنی منصور پورحیدری باتجربه را بالای سر خود دارند، امسال برای صعود به لیگ دسته اول برنامه جدی دارند.

برنامه هفته چهارم: دوشنبه 10 فروردين 94 ساعت 16:15

خیبر خرم‌آباد – آلومینیوم اراک – ورزشگاه تختی خرم‌آباد

سپیدرود رشت – بعثت کرمانشاه – ورزشگاه شهید عضدی رشت

ایران‌جوان خورموج – شهرداری ارومیه -  ورزشگاه تختی خورموج

جدول رده‌بندي گروه يك:

 

Yaftenews.ir

بازي

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتياز

1

سپيدرود رشت

3

2

1

-

5

2

7

2

آلومينيوم اراك

3

2

1

-

5

3

7

3

بعثت كرمانشاه

3

1

2

-

5

4

5

4

خيبر خرم‌آباد

3

1

1

1

4

6

4

5

ايران‌جوان خورموج

3

-

1

2

2

5

1

6

شهرداري اروميه

3

-

-

3

3

6

-

 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1394-01-10 10:10
با سلام
انشاله كه خيبر موفق ميشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا