یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سمینار پشت سمینار، دعوت از کارشناسان و نشست‌های بی‌شمار، مصاحبه‌های پیاپی و سخن از نشان دادن راه‌کارهایی برای برون‌رفت ورزش لرستان از بن‌بست و ده‌ها مورد دیگر هزینه‌بَر؛ شده شم‌ای از فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان طی سالیان گذشته!
اما همیشه موقع عمل که می‌رسد، یک جای کار می‌لنگد که در این مقوله جای پرداختن به آن نیست و در آینده‌‌اي نزدیک نگارنده بیش‌تر در مورد كاستي‌هاي ورزش لرستان خواهد نوشت.
نمی‌خواهم سخن به درازا کشیده شود و مناسب می‌بینم که برویم سر اصل مطلب:
چه فرقي بين مربيان افتخارآفرين بروجرد با برخي نورچشمي‌هاي استان هست؟ از روزی که شنیدیم در رده‌های بالای ورزش استان، فرد تحصیل‌کرده‌ای به نام دکتر علی‌یاور عزیز‌پورفرد سکان‌دار ورزش یک استان حدوداً دو میلیون نفری شده است، بارقه‌های امید در دل علاقه‌مندان به ورزش روشن شد که شاید قرار است شاهد تغییر و تحولاتی در راستای روند رو به رشد استان باشیم.
در همین مدت شاهد بودیم که رئیس جدید و محجوب ورزش لرستان قصد دارد به طور زیر‌بنایی دست به خانه‌تکانی بزند و  روند یک‌سان و تکراری ورزش لرستان را جان تازه‌ای ببخشد.
خوشبختانه ماه گذشته تیم بوکس لرستان در مسابقات کشوری که به میزبانی بروجرد برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی ایران شد و به نوعی از میزبانی‌مان به بهترین حالت استفاده کردیم.
به خاطر همین موفقیت، طی نمابری از طرف فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از بوکسورهای استان‌مان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. بين آن ها 2 بوکسور موفق بروجردی به نام‌های رضا کرزبری در وزن 56 کیلو و سجاد مهرابی در 75 کیلوگرم به عنوان ورزشکار و نيز از آرش روشنایی به عنوان مربی به اولین اردوی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آورده شد.
جدای از این که با افتخار تمام بوکسورهای لرستانی قرار است در تیم ملی حضور داشته باشند، حضور مربی نام‌آشنایی به نام آرش روشنایی که سال‌هاست برای لرستان در زمینه مربی‌گری بوکس افتخار‌آفرینی می‌کند نیز مزید بر علت شد تا شادمانی‌مان کامل‌تر شود.
اما قضیه وقتی جالب شد که دوشنبه‌شب در گزارش سیمای افلاک و در بخش اخبار ورزشی فقط نام ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی بر شیشه تلویزیون نقش بست و در حالی که بر اساس خبر سایت اداره ورزش و جوانان بروجرد، فدراسیون بوکس طی نمابری از آرش روشنايي مربی بروجردی بوکس لرستان نیز برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نموده است، اما نامی از این مربی کاربلد در بخش اخبار سیمای افلاک برده نشد.
شاید در وهله‌ي اول موضوع بسیار ساده و پیش پا افتاده تلقی شود و حتی خطای انسانی در اعلام نام وي از سیمای افلاک مطرح باشد،
اما از مدير كل ورزش و جوانان لرستان درخواست می‌کنیم پی‌گیری بفرمايند که چگونه می‌شود کسب یک افتخار بزرگ توسط سیمای لرستان نادیده گرفته ‌شود؟ مگر نه این که مربی‌گری تیم ملی از بالاترین افتخارات محسوب مي‌شود؟ چرا انتخاب یک بروجردی به عنوان مربی تیم ملی بوکس در خبرهای ورزشی صدا و سیمای استان لرستان با بی‌تفاوتی رو به‌ رو شده و اعلام نمي‌شود در حالي كه در متن خبري كه واحد خبر صدا و سيما از آن استفاده كرده بود (‌وب‌سايت اداره ورزش و جوانان بروجرد) به اين موضوه اشاره شده بود!
مدير كل محترم ورزش و جوانان لرستان می‌دانیم که قصد‌تان تغییر و تحول در وضع نامناسب موجود در ورزش استان است، اما خاطر گرامی شما را به این نکته معطوف می‌داریم همان‌گونه که مستحضر می‌باشید، موفقیت ورزشی و توان رقابت با دیگر استان‌های کشور می‌طلبد که قطعات پازل ورزش استان به دقت در کنار هم چیده شوند.
هر گونه نادیده گرفتن موفقیت ورزشکاران شهرستانی استان در سطح بالای ورزش کشور توسط مسوولین مربوطه در استان مطمئناً باعث خواهد شد کِشتی طوفان‌زده‌ي ورزش لرستان هیچ‌گاه به بندرگاهی آرام و مطمئن نرسد، حتی اگر به جای هر ماه هر روز صدها نشست و سمینار با حضور درس خوانده‌ها و متخصصین دلسوز برگزار شود!

از طرفي، چه فرقي بين افتخارآفريني امثال آرش روشنايي با ساير مربيان استان هست كه شما تا کنون هیچ جلسه‌ای با آن‌ها نگذاشته‌اید اما در دور و بر شما برای بعضی نور‌چشمی‌ها جلساتی برای گرفتن پاداش هم انجام گرفته است؟!

راستی فرق نورچشمی‌ها با ديگر مربيان موفقي چون امثال آرش روشنايي(بوكس) و ناصر نوربخش(كشتي) و بابك فرزاد(دوچرخه‌سواري) و ... كه شاگردان آن‌ها نيز در مسابقات بازي‌هاي آسيايي براي لرستان افتخار كسب كرده‌اند چیست و چرا نسبت به مربیان موفق شهرستانی که نور چشمی نیستند بي‌تفاوت هستيد؟!

 فرهاد  داودوندی / بروجرد
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی1 1393-10-11 09:57
آقای دادوندی ، واقعاً جای تآسف است همه گزارشات شما نشانی از حس ناسیونالیستی دارند ، جنابعالی چرا؟!همین که شما در یک پایگاه با مدیریت یک خرم آبادی اصیل مطلب می زنید ، گواه سعه صدر مرکزنشینان است ، چه در هیچ نشریه الکترونیکی و مطبوعه و یا رسانه شنیداری بروجرد ، نشان و مطلبی از یک خرم آبادی یافت نمی نمایید که البته هیچ وقت هم مهم و مورد گلایه نبوده است و نخواهد بود،
نقل قول کردن
#2 فرهاد داودوندی 1393-10-11 13:56
با سلام و سپاس از آقا یا خانم خرم آباد 1
من نمی دانم واقعا باید به چه زبانی بگویم که برای من بروجرد و خرم آباد و بقیه شهرهای عزیز کشورمان فرقی ندارد؟
سال گذشته در بروجرد از من شکایت رسمی شده بود که چرا خرم ابادی ها را اینقدر بزرگ می کنی؟ چرا از پهلوانان نامی خرم آبادی می نویسی؟ چرا آخر فامیلی ات "وندی" است؟ تو که اصلا لر هستی در بروجرد چکار می کنی؟
نقل قول کردن
#3 فرهاد داودوندی 1393-10-11 13:56
جل الخالق! اگر می نویسیم چرا مدير كل محترم و غیر خرم ابادی ورزش استان مربیان موفق بروجردی را قدر نمی داند توسط عده ای متهم می شوم به ناسیونالیست بودن و علیه ورزش خرم اباد نوشتن.
دوست عزیز، من ساکن بروجرد هستم و بهترین دوستانم خرم ابادی هستند این را با افتخار می نویسم و ثبت می کنم. و به همین خاطر هم هر روز بدون استثناء مورد اتهام مسخره بازی های بروجرد خرم ابادی بازی عده ای در شهرم قرار می گیرم!
نقل قول کردن
#4 فرهاد داودوندی 1393-10-11 13:57
من بیشتر شناختم روی ورزش بروجرد است زیرا متولد و ساکن بروجرد هستم
اما می خواهم از شما بپرسم چرا در همان مدير ورزش استان از سعید سپهوند مربي خرم ابادي دوست عزیزم که با دست خالی فوتبال خرم اباد و خيبر لرستان را رونق داده حمایت نمی شود؟ چرا از یوسف مهری پور مربی زحمتکش جودو و مربی آرش میر اسماعیلی و احسان بهراميان تنها جودكار استان ما كه در بازيهاي اسيايي و خرم اباد ی است نامی برده نمی شود؟ چرا از سعيد حيدري در هندبال و مربي خرم ابادي او عزت رزمگر كه مربي تيم ملي است تقديري نميشود؟ چرا از مربيان قايقراني لرستان كه سعيد عادلي را به بازيهاي اسيايي فرستادند تقدير نميشود؟

من از کمبودهای ورزش بروجرد می نویسم چون آنرا از نزدیک لمس می کنم از دوستان عزیز خرم ابادی هم توقع دارم از مربیان زحمتکش شان که مورد بی مهری هستند حمایت کنند نه اینکه به جای حمایت از مربیان شان وقت شریف شان را برای به حاشیه بردن من به کار بگیرند.

برنارد شاو می گوید: کار درست آن است که منتقد زیر نقدش اسمش را بنویسد و درست تر آنکه زیر نوشته اش را هم امضا کند.
من این کار را برای ورزش بروجرد که قسمتی از ورزش لرستان عزیز است به کار می گیرم.
شما چطور؟ با اسم مستعار پاسخ نقد من را ميدهي كه در حقيقت حرف دل شما همشهريان شما و ساير مردم استان را زدم ؟
نقل قول کردن
#5 علی 1393-10-11 13:59
جای اصلاح و بازنگری کلی دارد که مسئولان استانی نگاهی هم به شهرستان های دیگر بیاندازند.
نقل قول کردن
#6 دوست خرم ابادی آقای داودندی 1393-10-11 14:19
بهتر است اقای داودوندی را که یک تنه در شهرش مشکلات ورزشی شان را به رخ مسوولین بروجرد و استان میکشد و بطور شبانه روز مشغول فعالیت برای رشد لرستان و بروجرد است را به حاشیه نکشیم.
به قول خودشان در بروجرد متهم به خرم ابادی بودن هستند و عده ای هم در خرم اباد ما ایشان را متهم به ناسیونالیستی بودن می کنند.
داودوندی را مدتهاست می شناسم اصلا و ابدا اهل جانبداری کورکورانه از هیچکس و هیچ شهری نیست
اتفاقا مدير نهادي كه ايشان آن را نقد كرده خرم ابادي نيست كه برخي براشفته شده اند
برایش آرزوی موفقیت دارم
نقل قول کردن
#7 شهروند خرم اباد 1393-10-12 01:23
من مطلب اقای دادوندی را مطالعه کردم به نظر بنده هدف ایشان از نوشتن این مطلب حمایت از مربیان زحمتکشیست که عمر و جوانی خود را صرف ورزش می گنند و جا دارد مدیر کل محترم ورزش و جوانان که داعیه ورزش نوین و علمی را دارد از نقد امثال دادوندی استقبال و با دیده منت انرا پذیرا باشد و برایش خرم اباد و بروجرد و الشتر یکسان باشد.
نقل قول کردن
#8 علیرضا از خرم اباد 1393-10-12 22:51
بنظرم اقای داودوندی نه تنها مشکلات ورزشی شهر بوجرد بلکه مشکلات ورزشی استان رو داره به رخ مسئولین استان میکشه. ممنون از خبرنگار با معرفت اقای داودوندی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا