یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بعضی وقت‌ها آدم‌ها تصمیم به روزه سکوت می‌گیرند، و دوست دارند اوقات خود را در آرامش سپری کنند اما همه ما در عصر ارتباطات و دنیای فضای مجازی و اخبار گوناگون کاملاً غرق و به آن‌ها معتاد شده‌ایم و به دلیل بمباران‌های خبری لحظه‌ای جدا شدن از ان‌ها جز لاینفک زندگی همه افراد جامعه شده است و بی‌تفاوتی نسبت به خبر‌های امروزه باید ادعا کرد انسان‌های فرا زمینی را می‌طلبد.




اخیراً نشست خبری با مجری‌گری پیمان یوسفی و حضور علیرضا دبیر وایرال شده که بحث‌های فراوانی را در جامعه حادث نموده است و کلیپ‌های پخش شده میزان محبوبیت و یا عدم آن برای علیرضا دبیر قهرمان نه چندان دور المپیک، جهان، و آسیا را کاملاً محرز کرد و علیرضا دبیر خواسته و یا ناخواسته میزان محبوبیت خود را در مقیاس با رسول خادم با ادبیات ویژه طرح کرد و با تفکر اینکه‌اندیشه‌های او می‌تواند در قفا بردن خادم و برجسته کردن خودش تأثیر‌گذار باشد متأسفانه کامنتهای دنیای مجازی عکس تصورات و یا تفکر این قهرمان پیشین را نشان می‌دهد. و حتی در بیان طنز گزارشگر برنتابید و با ادبیات سخیف ( تنت می‌خواره) پاسخ یوسفی را در رسانه ملی که بینندگان زیادی را در بر داشت داد. و در خصوص پوشیدن البسه شش جیب ادعا کرد که بچه جنوب شهر بود و از کودکی پوشیدن شلوار‌های آمریکایی جز آداب جنوب شهری‌ها بوده.
همه مراتب و ادبیات دکتر دبیر خارج از پوزیشن اداری و شخصیتی حال حاضر او بود بعضی وقت‌ها سکوت کردن به مراتب آسان‌تر و مطلوب‌تر از سخن گفتن است و افکار عمومی سره از ناسره را بخوبی متمایز می‌نماید و نمی‌توان انکار کرد که افکار عمومی در روند کاری و زندگی افراد تأثیر‌گذار نیست شاید این قصه برای بعضی‌ها که دست از همه چیز شسته‌اند درست باشد اما برای کسی که در مسند فدراسیون کشتی قرار گرفته قابل پذیرش نیست. جناب دبیر شما در موقعیت ریاست فدراسیون کشتی قرار دارید که افکار عمومی در بود و نبود، یا خواستن و نخواستن شما بسیار تأثیر‌گذار هستند مگر اینکه عطای ریاست فدراسیون کشتی را ببوسی و در آرشیو تفکرات خود بایگانی نمایید.

مهرشاد عنبری ۲۱/ فروردین

دیدگاه‌ها  

#1 امیری 1403-01-22 17:17
سلام
شخصیت و پرستیژ و محبوبیت آقای خادم به مراتب بیشتر از آقای دبیر هستش. ضمنا آقای خادم بسیار مردمی می باشند.

با سپاس
نقل قول کردن
#2 لرستان 1403-01-22 20:01
با سلام و احترام
پوشیدن شلوار شش جیب چه ایرادی داره؟
لباس نشانه شخصیته؟
ضمیر انسان با پوشش عوض میشه؟
به دیگران ارتباطی داره شلوار من چند جیب داره؟
نماز خواندن کار بدی محسوب میشه ولی تیکه انداختن خوبه؟
ادم کت و شلوار بپوشه تخریب شخصیت کنه خویه یا شش جیب بی آزار؟
رسول خادم سرور همه ماست ولی آیا خودمون حتی کمک حال اقوام درجه یک هستیم (البته که خیر)که از دبیر انتظار داریم مثل خادم باشه ؟
والله باید یاد بگیریم سرمون تو زندگی خودمون باشه نه مدام‌ دیگران رو کنکاش کنیم.
نقل قول کردن
#3 تیمسار 1403-01-23 01:18
عکس با متن خبر همخوانی ندارد و متضاد هم هستند.
نقل قول کردن
#4 حسن آباد فشافویه 1403-01-23 01:33
سلطان علیرضا دبیر
نقل قول کردن
#5 فریاد 1403-01-23 03:07
سر ناکسان را برافراشتن وز ایشان امید بهی داشتن سر رشته خویش گم کردن است به جیب اندرون مار پروردن است.از دبیر بیشتر از این انتظار داشتید.وقتی یاد منش و روش مرحوم تختی می افم مو به بدنم سیخ میشه.تفاوت ی قهرمان با بنده شهروند عادی اینه باید در کنار مردمت باشی حتی وقتی مردم دارن کار اشتباهی می کنن و انتخاب اشتباهی دارن مهم اینه در کنارشون باشی و درمقابلشون قرار نگیری.توانستن اما نخواستن .می توانست او اگر می خواست ............... ............... ......
نقل قول کردن
#6 فرزاد 1403-01-23 11:45
جهان پهلوان تختی رو شنیدیم ، اما جهان پهلوان خادم رو دیدیم....
به عمل کار برآید ، به سخندانی نیست...
نقل قول کردن
#7 فریاد 1403-01-25 00:49
جناب دبیر مدال آوردی برای خودت آوردی داری نونشونو می خوری .ملت نوکر پدر تو و امثال تو نیستن .اگر گزینش صحیح و درستی انجام می شد تو و امثال تو در تیمهای ملی جایگاهی نداشتید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا