یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۲، وحید والی‌زاده مرادی با حکم وزیر ورزش، بر صندلی ریاست اداره کل ورزش و جوانان لرستان تکیه زد.
والی‌زاده که در کارنامه‌ی خود، مدیریت هیأت‌های ورزشی تیراندازی و کشتی را دارد، این بار در یک آزمون سخت، مسوولیت حوزه‌ی گسترده‌ی ورزش و جوانان لرستان را بر عهده گرفته است.


 بی تردید تجربه‌ی گذشته‌ی وحید والی‌زاده در هیأت‌های تیراندازی و کشتی، می‌تواند کمک شایان توجهی به تصمیم‌ها و برنامه‌های وی داشته باشد. شناخت‌ایشان از میزان کیفیت و توانمندی پرسنل اداره ورزش و جوانان لرستان، همچنین رؤسای هیأت‌های ورزشی، مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها، ظرفیت‌های ورزش استان، از جمله دلایلی است که حداقل بر روی کاغذ، می‌تواند انتصاب وحید والی‌زاده مرادی را بر مسند اداره ورزش و جوانان لرستان، مثبت ارزیابی کرد.
 آمایش سرزمینی ورزش، به عنوان یک کلید واژه‌ی بسیار با اهمیت، طی چند دوره‌ی گذشته، از زبان مدیران اسبق اداره ورزش و جوانان لرستان، بار‌ها به زبان آورده شد، اما در میدان عمل و یک استراتژی مدون، کار خاصی انجام نشد. در همان روز‌های آغازین شروع به کار وحید والی‌زاده، اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش بار‌ها و بار‌ها گفته شد، با توجه به اهمیت موضوع‌امیدواریم، مدیر جدید اداره ورزش یک بار برای همیشه، این موضوع مهم را به سرانجام برساند.
 با توجه به اتفاقات دوره‌های گذشته، از دیگر چالش‌هایی که وحید والی‌زاده با آن دست به گریبان خواهد شد، احتمال دخالت نمایندگان مجلس برای تحمیل نیرو‌های خود برای پست‌های مختلفی در اداره ورزش و جوانان لرستان از جمله رؤسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها و رؤسای هیأت‌های ورزشی به شمار می‌رود. والی‌زاده می‌بایست با شهامت در مقابل زیاده خواهی هر شخص، اشخاص ( حقیقی و حقوقی ) نهاد یا حزب سیاسی خاصی، بایستد و منافع ورزش لرستان را به همه‌ی آن‌ها ترجیح بدهد.
 توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در حوزه‌ی ورزش محلات که یکی از مهمترین بخش‌ها برای مقابله با افزایش وزن، کم تحرکی می‌باشد، در اختیار قرار دادن امکانات و شرایط مطلوب برای ورزشکاران ملی پوش و قهرمان لرستانی، سامان دادن و نظارت بیشتر بر عملکرد هیأت‌های ورزشی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی، تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، ایجاد شرایط مناسب و بها دادن به ورزش بانوان، ایجاد انگیزه در بین پرسنل اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها، و برنامه‌ریزی در بحث جوانان در راستای آموزش مهارت‌هایی که در آینده، یک جوان بتواند از طریق آن شغلی برای خود ایجاد نماید، از مباحث اساسی و مهم پیش روی وحید والی‌زاده مرادی محسوب می‌شود.
با توجه به شرایط سخت اقتصادی و بحث تحریم‌های کمرشکن، بی‌گمان دست اداره ورزش و جوانان لرستان، از نظر منابع مالی، تنگ است و همین امر، کار را بسیار سخت و روند حرکتی را کند می‌کند. در این شرایط جذب بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که‌امیدواریم در این بخش، مدیر جدید اداره ورزش و جوانان لرستان بتواند موفق عمل کند.
 
رضا طولابی، پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-01-20 13:22
ورزشگاه کمالوند خرم‌آباد بیست ساله هنوز درست نشده است و لطفا فکری بحال درست کردنش کنید. تشکر
نقل قول کردن
#2 مجتبی 1403-01-20 20:45
به نقل از شهروند:
ورزشگاه کمالوند خرم‌آباد بیست ساله هنوز درست نشده است و لطفا فکری بحال درست کردنش کنید. تشکر

ورزشگاه ولایت بروجرد در سال ۷۰ همزمان با ورود رهبر انقلاب یه تصویب رسید و بالای ۴۰ ساله که نیمه کاره رها شده لطفا فکری به حال این پروژه کنید
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1403-01-21 10:31
به نقل از مجتبی:
به نقل از شهروند:
ورزشگاه کمالوند خرم‌آباد بیست ساله هنوز درست نشده است و لطفا فکری بحال درست کردنش کنید. تشکر

ورزشگاه ولایت بروجرد در سال ۷۰ همزمان با ورود رهبر انقلاب یه تصویب رسید و بالای ۴۰ ساله که نیمه کاره رها شده لطفا فکری به حال این پروژه کنید

انشاالله وزارت ورزش و جوانان کمک کند تا این پروژه‌های ورزشی استان بعد از سالها تکمیل شوند
نقل قول کردن
#4 رضا 1403-01-27 08:58
جناب والیزاده مرادی اولین و مهمترین قدم شما رسیدگی به پرسنل کم تعداد آن مجموعه و رفع تبعیض و اجرای عدالت و قانون در پرداخت حقوق و دستمزد- اضافه کار ، پاداش ، رفاهیات و .. در بین نیروهای زحمتکش میباشد.
قطعا اشراف دارید که تعدادی از نیروهای آن مجموعه بصورت سالانه در محل کار خود حضور ندارند.
هیاتهایی وجود دارند که به ناحق و با مهندسی انتخابات و نفوذ این جایگاه ها را غصب کرده اند.
نیروهایی در اختیار دارید که بدون هیچ ادعایی و با تجربه بدلیل صداقت در رفتار و گفتار گوشه نشین ده اند.
نقل قول کردن
#5 رضا 1403-02-06 10:13
جناب والیزاده لطفا با تشکیل یک کارگروه به وضعیت برگزاری هیات های ورزشی استان ( 1- دلیل برگزاری انتخابات با یک کاندید خاص2- تخصیص بودجه نسبتا چشمگیر سال گذشته و سالجاری توسط اداره کل و فدراسیونهای ورزشی به هیاتهای استانی در کجا و چگونه هزینه ده است3- همچنین وضعیت اماکن مسکونی متعلق به اداره کل و شهرستانها با چه معیار و متری در اختیار پرسنل دارای مسکن قرار میگیرد، اما کارکنان مستاجر با این حقوق و دستمزد باید تمام حقوقشان را بابت اجاره خانه بپردازند!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا