یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وحید حاج سعیدی: به سلامتی همه عاشقان فوتبال، جام جهانی امسال اگر هیچ بار فرهنگی نداشت ( که خیلی هم داشت) همین که اروپایی‌ها را با آفتابه و شیلنگ دوره المیاه ( همان مستراح خودمان) آشنا کرد به کل بازی‌های ادوار گذشته می‌ارزید! بندگان خدا تازه فهمیدند گلاب به رؤیتان می‌توان کمی تمیز‌تر و بهداشتی‌تر هم قضای حاجت کرد! 
خدا را شکر مصرف نجسی و کثافتی و پدرسوخته بازی و پوشش جلف و... هم در کار نبود و امسال تنها دوره‌ای بود که عزیزان سانسورچی صدا و سیما مثل بقیه نشستند و فوتبال تماشا کردند.
امر قضاوت هم تا حدود زیادی راحت شده بود و ویدئو چک و سایر ملزومات داوری به اعلی درجه در کمک قضات بودند و فکر نکنم حقی از کسی یا تیمی ضایع شد. حالا این وسط لوئیس سوارز و هم تیمی‌هایش یک چیز‌هایی می‌گفتند که زیاد مهم نیست! 
فینال هم که قدرتی خدا در بهترین زمان و حالت ممکن پخش شد و هیچ چیز از هیجان و لذت کم نداشت. روز بعد از فینال هیچ کس سر کار یا پشت فرمان یا در کلاس درس خمیازه نمی‌کشید چرا که هیچ کس مجبور نبود شب فینال برای بیدار ماندن بلاتشبیه زور بزند! بازی قبل از ساعت ده تمام شد و سفره شام را با سفره جام جهانی با هم جمع کردیم. 
حرمت بزرگان فوتبال هم حفظ شد و آقا مسی و آقا مودریچ در حد بضاعت فیفا تجلیل شدند و خوشنود و راضی به ولایت‌شان برگشتند. فقط این لابلا فوتبال در حق آقا رونالدو کمی بی‌مهری کرد و دست این بابا از جام کوتاه ماند که با توجه به انواع و اقسام افتخارات فردی و تیمی، عیبی یوخ! 
 
تیم ملی ما هم که گفتن ندارد و خودتان بهتر می‌دانید آه چه کسی دامن گیرش شد. پیش خودمان بماند همین جابجایی اگر برای ما آب نداشت برای یک عده نان خوبی داشت! دو رو خاشخاشی و برشته! ما نفهمیدیم شش تا گل خوردن از انگلستان چه فضیلتی دارد که دوباره قرار است با این مربی تمدید کنند و اساساً پشتش به رادیاتور چه کسی گرم است بر ما پوشیده است!
فقط خدا کند این لابلا تاج و اعوانش با دیدن این جام جهانی آسیایی، جو گیر نشوند که ما هم می‌خواهیم جام جهانی برگزار کنیم و ریشه گز و پسته‌های مملکت را بخشکانند! خدا به خیر بگذراند...  

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1401-09-29 17:20
آخرش متوجه نشدیم این آقای تاج پشتش به کجا گرمه...
نقل قول کردن
#2 شهروند 0 1401-10-01 07:57
اگه ششتا از اروپایی ها امسال خوردیم با همین فرمانی که آقایان دارن میرن سال بعدی از همین کشورهای به ظاهر کوچولوی جدا شده از ایران می خوریم... تاج فقط رو داره و دیگر هیچ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا