یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عبدالرضا قاسمی/ پایگاه خبری یافته: شامگاه یکشنبه ۲۳ مردادماه، خیبر خرم آباد در مصافی دوستانه با شمس آذر قزوین در حالی که تا دقیقه ۷۶ با نتیجه یک بر صفر پیش بود، اما با قطعی برق ورزشگاه تختی خرم آباد بازی نیمه کاره به پایان رسید.
قطعی برق ورزشگاه اعتراض سرمربی تیم خیبر را بلند کرد و وی به تندی به مسئولان استان تاخت.
بعد ازاین اتفاق فراز کمالوند مسئولان را مقصر ماجرا دانست و در یک استوری اینستاگرامی به ماجرا واکنش نشان داد و نوشت: «شش ماه است فریاد می‌زنیم که یا ورزشگاه را درست کنید یا به مجموعه خیبر واگذار کنید. بعد از ۳ ماه می‌خواستیم یک بازی در استادیوم شهرمان انجام بدهیم، فقط آبروریزی‌اش برای ما ماند. »
کمالوند در ادامه از هزینه زیادی که برای دعوت از تیم حریف شده سخن گفت و نوشت:" با این رویه صد سال دیگر هم بگذرد، باید خواب لیگ برتر را ببینیم. از ماست که برماست".
کمالوند ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰، سکان‌داری باشگاه خیبر را پس ازآنچه«کسب نتایج ضعیف اعلام شد» در اختیار گرفت تا در هفته بیستم جانشین عبداله ویسی شود. خیبر تا پایان هفته بیستم با ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار داشت. حضور کمالوند از هفته بیستم تا پایان فصل گذشته لیگ دسته اول هم نتوانست کمکی به این تیم بکند و خیبر فصل را با ۵۹ امتیاز و همان جایگاه چهارم به پایان برد، فراز کمالوند جام حذفی را هم فدای نتیجه‌گیری احتمالی در این رقابت‌ها کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی و در روزی که خود هم به همراه تیم نبود و وی به اکثر بازیکنان اصلی استراحت داده بود، با شکست برابر مس کرمان از مسابقات جام حذفی کنار رفت.
اما با شروع فصل جدید، خیبر در فصل   نقل و انتقالات تقریباً موفق عمل بوده و بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کرده تا جایی که مدیران این باشگاه از یک تیم منسجم خبر می‌دهند، حال در روز‌هایی که دو هفته تا شروع فصل جدید لیک دسته اول کشور باقی مانده، به نظر می‌رسد فراز کمالوند با ذکر این مسائل به دنبال بهانه‌های قبل از آغاز فصل است.
خیبردر فصل گذشته هم در همین ورزشگاه به میدان رفته بود، ضمن این که اداره کل ورزش و جوانان با کمک مالک تیم خیبر اقدام به بهسازی بخشی از ورزشگاه نموده، لذا به نظر می‌رسد بیان این انتقاد‌ها از سوی مربی خیبر که همه شرایط را از قبل بررسی کرده و سکان تیم را در اختیار گرفته، فرار رو به جلو بوده و جز بهانه‌ای برای عدم موفقیت احتمالی تیم نباشد.
انتظار می‌رود سرمربی خیبر که ادعای بومی بودن را هم دارد، بدور از حواشی وعذر و بهانه‌های اینچنینی تمام تلاش خود را معطوف نتیجه‌گیری تیم کند تا پس از سال‌ها شاهد حضور یک تیم لرستانی در لیگ برتر باشیم.
شایان ذکر است تیم خیبر خرم‌آباد هفته‌های آغازین دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم‌هایی برود که طی دو فصل اخیر از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده‌اند و از این نظر با قرعه دشواری مواجه است.
شنبه ۵ شهریور خیبر در هفته اول فصل جدید لیگ دسته یک کشور، در خانه از پارس جنوبی جم میزبانی می‌کند.
این تیم در هفته دوم و سوم به ترتیب می‌همان فجر سپاسی شیراز و سایپا تهران است.

دیدگاه‌ها  

#1 فرزاد 1401-05-24 18:13
با کمال احترام برای جناب آقای قاسمی...باید عرض شود که ما باید کمک کننده تیم باشیم نه اینکه با درج همچین مواردی در سایت یافته استرس و تنش را به جان سر مربی تیم خیبر بیاندازیم...اگر آقای کمالوند انتقادی داشته به نظر به حق میباشد.
نقل قول کردن
#2 حیدری 1401-05-24 18:45
به نقل از فرزاد:
با کمال احترام برای جناب آقای قاسمی...باید عرض شود که ما باید کمک کننده تیم باشیم نه اینکه با درج همچین مواردی در سایت یافته استرس و تنش را به جان سر مربی تیم خیبر بیاندازیم...اگر آقای کمالوند انتقادی داشته به نظر به حق میباشد.

اتفاقا اولین کسی که باید این استرس را از تیم دور کنه خود سرمربی است
نقل قول کردن
#3 مسلم 1401-05-24 18:50
سرمربی همین حرفها را در پایان فصل زد.
خب همه شهرها ممکنه با مشکل قطع برق مواجه شوند.
چون برق رفته باید عنوان بشه که فاتحه صعود را بخوانید :-* :-* :-*
نقل قول کردن
#4 حیدری 1401-05-24 18:53
وظایف سرمربی فوتبال

> بحث روانشناسی و ارتباط با بازیکنان از وظایف سرمربی فوتبال است.

> از وظایف سرمربی فوتبال، برنامه ریزی و مدیریت در همه حال (تمرین- بازی دوستانه و مسابقات) است.

> شناخت جامع بازی فوتبال (داوری و....) توسط سرمربی فوتبال باید انجام شود.

> سرمربی فوتبال باید به ارتقا مهارت های ورزشکار کمک کند.

> تدوین بازی های تفریحی توسط سرمربی فوتبال برای خودش و ورزشکاران باید انجام شود.

> سرمربی فوتبال موظف است امانتدار باشد.

> چینش بازیکنان در زمین و زمان سنجی تعویض ها

> ایجاد همکاری مثبت سرمربی فوتبال با کمک مربیان و سرپرست و تماشاچیان.
> سرمربی فوتبال، باید قانون های ورزش را رعایت کند.
> سرمربی فوتبال با دوپینگ باید برخورد کند.
> عق به کار مربیگری و تعلیم نکات جدید.
> سرمربی فوتبال باید نسبت به کارش وجدان داشته باشد.
> از دیگر وظایف سرمربی فوتبال، رفتار و گفتار درست و لباس مناسب و استفاده از امکانات مختلف است.
-------------
حالا قضاوت کنید ایشون بر اساس کدام وظیفه حرف زدند
نقل قول کردن
#5 امین بیرانوند 1401-05-24 21:20
با سلام و احترام خدمت آقای قاسمی
به نظر جناب کمالوند حرف بدی نزده و این لفظ کلیشه ای که شما بکار بردید اینجا جایی نداره...یعنی شما بعنوان یه شهروند خرم آبادی قبول ندارین که شهرمون از لحاظ سخت افزاری در زمینه فوتبال زیر خط فقره...اگه سرمربی تیم اول شهر به وضعیت خیلی خراب ورزشگاه تختی انتقاد نکنه پس چه کسی باید این انتقاد رو بگوش مسئولین استان برسونه...قبول کنید انتقادتون بجا نبوده...
نقل قول کردن
#6 یک لربا تعصب 1401-05-24 22:41
سلام کدام مسول تو بازی ها خیبر خرم آباد آمد واز نزدیک بازی ها رو دید و به تیم خیبر سر زد مسولان استان چه کمکی به تیم خیبر کردند شک نکنید بعد رفتن دکتر عبدی هیچ کسی اینطوری پول خرج تیم‌نمیکنه .اداره برق از اداره تربیت بدنی طلب داره ۱۸ میلیون نداد برقو قطع کردن واین سوال هست چرا روز بازی خیبر مشکل با خیبر یا کسی دیگه نباید اگه با شخص مشکل دارند به تیم اسیب برسونند سرمربی حق داره ناراحت بشه
نقل قول کردن
#7 غمخوار خیبر 1401-05-25 00:51
هوادران فوتبال لرستان نیک می‌دانند که جناب کمالوند در پایان فصل گذشته گفت که من برا فصل آینده بازیکنان رو خودم چهره به چهره انتخاب می‌کنم و تیمی میبندم برا صعود حالا جناب کمالوند وقتی دیده که تیمی که ساخته در بازی دوستانه با شمس آذر نمیتونن ۴ تا پاس به هم بدن دنبال بهانه تراشی برای عدم صعود است .... تو اینکاره نبوده ای و نیستی فراز خان برو پی کارت برادر
نقل قول کردن
#8 همشهری 1401-05-25 00:56
سلطان استعفا بازم دنبال بهانه است
نقل قول کردن
#9 nnn 1401-05-25 20:21
آقای قاسمی میشه ... و حاشیه درست نکنی. به کجای شما بر میخوره که زیر ساختهای ورزش در این استان فراهم نیستن. راست میگه اصلن رفتی لیگ برتر میخوای کدوم ورزشگاه رو به رخ کشور بکشی. خجالت بکشید . چرا یک بار نمیاد به این مسولین استان گیر بدبد. که تبدیل به به روستا شدیم. البته میدانم که همه جیره خوار هستید و با راند و نفوذ رفتید اونجا نشستید. واسم خودتون رو کذاشتید خبرنگار. لطفا حاشیه درست نکن برای خیبر و کمالوند.
نقل قول کردن
#10 طولابی 1401-05-25 21:47
آقای کمالوند از حالا دنبال بهانه است.ر
نقل قول کردن
#11 دیناروند 1401-05-31 08:52
والا راست میگه. سال ۱۳۴۶ این ورزشگاه را ساختند و قدیمی است حداقل به خود باشگاه واگذار شود تا درستش کنند چرا از اول فصل روحیه تیم را میگیرند اگر حمایت نمیکنید حداقل سنگ اندازی نکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا