یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نگارشی که پیش کش شما علاقه‌مندان ارجمند ورزش می‌شود، با هدف بهره‌گیری از برخی سرفصل‌های نظام آموزشی کتاب «اصول علمی – کاربردی آنالیز در ورزش‌های قهرمانی، آنالیز چیست ...؟ آنالیزور کیست ...؟» که در تکاپوی چاپ و انتشار آن هستم، تهیه و تدوین شده است.


 این نوشتار که گونه‌ای گزیده از برخی طرح درس‌های راه بردهای آنالیز و عوامل اثرگذار بر آن با انطباق بر نتایج فرآیندهای پشتیبانی و آماده‌سازی و شرکت تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو 2020 (2021) است در 8 عنوان و موضوع هم پیکر و در یکدیگر اثرگذار در 10 بخش، به ترتیب و با فاصله‌ی زمانی هر 48 ساعت یک عنوان و یا بخش و موضوع مشخص، پیش کش بهره‌وران ارجمند پایگاه خبری یافته و دوست داران سرفرازی فزون‌تر ورزش ملی و پرافتخار کشورمان یعنی کشتی می‌شود. امیدواریم مورد توجه شما بزرگواران قرار گرفته و در اندازه‌های خود اثر مفید برجا می‌گذارد.
 
 
1 – پیش گفتار
در هنگامه‌ای که یورش‌های دمادم و هم‌زمان و هم‌سوی بلاهای پلشت سیاسی – اقتصادی و اجتماعی و طبیعی ناشی از بی‌کفایتی‌ها و دشمنی برخی باندهای فراگیر مافیایی نیرنگ‌بازان و دغل‌کاران نفوذی اثرگذار در سرنوشت مردم مظلوم کشورمان، دمار از روزگار همه درآورده است، در هنگامه‌ای که بیماری مرموز بیولوژیکی کرونایی شکل و ماهیتی سیاسی و مافیایی اقتصادی و کالایی سرشار از سود بادآورده و ظالمانه تصاعدی ماندگاری به خود گرفته است، در هنگامه‌ای که جمعیت گرفتاران و بیماران کشورمان از چهار میلیون و قربانیان و کشته‌شدگان آمارهای رسمی از یک صد هزار تن فزون‌تر گشته است، در هنگامه‌ی روزگار غریبی که مردم بی‌پناه در اوج سوگواری غریبانه‌ی ماتم عزیزان خود، خون به دل در بیم و امید غم آب‌ونان و سرپناه و حتا هوای پاک و زنده ماندن، روزگار سیاه را غمگین‌تر و پژمرده‌تر از روزهای پیش سپری می‌کنند، در این کارزار سخت و روزگار غریبی و بی‌کسی و بی‌پناهی و به‌تنهایی و آهسته گریستن‌های بیشینه‌ی مردم ستم دیده ایران، سخن گفتن از ورزش و المپیک و دیگر پدیده‌های حاشیه‌ی زندگی کنونی، دل‌خوش می‌خواهد!
 در چنین روزگار پلشتی که برخی نامسوولان بیش از یک سال و نیم است نه شریک دزد، بلکه رییس دزدان و نه رفیق بلکه کاروان‌سالار قافله، برای کسب سود فوق تصور از کالاهای بیماری و جان مردم، در برابر ویروسی که مقهور اندیشه و خردورزی مدیران دیگر کشورهای جهان شده، خود را مفلوک و ذلیل و خوار نشان می‌دهند و با فرار به جلو، بسیار راحت، برابر متن نمایش‌نامه‌های خود، به همگان دروغ می‌گویند و بی‌راه نشان می‌دهند، شایسته است که تمام انرژی و تدبیر و هدف اصلی مردم، هزینه چاره‌جویی و مبارزه و ریشه‌کن کردن این بیماری سهمگین و جان‌سوز و دشمن بشریت شود.
 اگر مردم و آن گروه از مسوولان دل سوز مردم دیرتر بجنبند، بی‌کفایت‌ها و دشمنان مردم ایران، رکورد 98 – 94 سال گذشته‌ی سیاه زمان احمدشاه قاجار مفلوک که تنها در تهران روزی 1500 تن از قحطی و وبا و آنفلوانزای ره‌آورد جنایت‌کاران انگلیسی – تزاری و عثمانی مانند برگ‌های پاییزی بر زمین می‌افتادند را خواهند شکست...!
 برطرف سازی مشکلات دیگر پدیده‌های اجتماعی باید در حاشیه و در سایه‌ی مبارزه با ویروس‌های در حال جهش‌های پی‌درپی کرونایی – سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در گستره‌ی ملی و جهانی انجام شوند. در نتیجه، در حوزه‌ی ورزش، با تمرکز بر این هدف اصلی، ضروری است کوشش شود تهدیدهای هم سوی کرونایی و ویروسی سیاسی – اقتصادی را به فرصت تبدیل کنیم. با نگرش از این دریچه و دیدگاه انسانی است که خود را راضی کرده‌ایم در این آوردگاه و نبرد سترگ میان زندگی و مرگ اهریمن‌خو، در باره‌ی بازی‌های المپیک 2020(2021) توکیو، با شما دل سوزان فرهیخته، سخن بگوییم و برای سرافرازی فزون‌تر ورزش کشورمان چاره‌اندیشی کنیم ...





عسکر موسوی/ کارشناس ورزش

توضیح: این مجموعه در 11 قسمت منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین هیربد 1400-07-08 12:01
سلام
دست مریزاد از همدلی همیشگی با مردم وضعیت اسفباری مردم و علاقمندی به ورزش جوانان در سخت ترین شرایط تاریخی امیدوارم هر آنچه شایستگی این مردم را در ذهن شما برانگیخته به روی کاغذ بیاید روحیه خوشی را برای علاقمندان به ورزش جوانان ببخشید
نقل قول کردن
#2 شهاب الدین کردی 1400-07-08 13:51
درود بر استاد ارزشمند و گرامی موفق و پیروز باشید ⁦❤️⁩
نقل قول کردن
#3 مریدی 1400-07-08 14:34
آفرین بر استاد موسوی . دقیقا اشاره درستی بر لزوم هر چه سریعتر مقابله با کرونا داشتید تا فاجعه یک قرن پیش تکرار نشود
نقل قول کردن
#4 احمدرضا عبدالهی فرد 1400-07-08 17:57
باسپاس ودرود:انسانهاهر چه درک بیشتری داشته باشندرنج بیشتری می کشند.پاینده وسرافرازباشید
نقل قول کردن
#5 مرتضی کردعلیوند 1400-07-13 08:51
دورود بر استاد موسوی که با دانش وروح بزرگ درتمام زمانها در کنار مردم و جوانان این کشورهستیدوراهنم ا ومعلم می‌باشید.ارزودا رم در سلامت و پایدار باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا