یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در فوتبال نتیجه گرای این روزهای لیگ یک ایران که اکثر مربیان شهامت استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام را ندارند، عبداله ویسی سرمربی خیبر در بازی‌های گذشته ثابت کرده است، از بازی دادن به جوان‌ها ترسی ندارد.
اوج جسارت و ریسک عبداله ویسی، قرار دادن احمد زارعی بیست‌ویک ساله در آخرین نقطه دفاعی و مرکز ثقل خیبر در مصاف با استقلال اهواز بود.
احمد زارعی که پس از آمدن ویسی به مرور در چند بازی، به عنوان یار تعویضی و به عنوان، یکی از دو هافبک دفاعی، جلوتر از خط دفاع خیبر به بازی گرفته شده بود، پس از چهار اخطاره شدن جواد نصیر مدافع ثابت خیبر و محرومیت از بازی مقابل نماینده فوتبال خوزستان، سرمربی خیبر که شناخت کاملی از بازیکنانش دارد، احمد زارعی بلندقد و آینده دار را در کنار محمود یگانه در ترکیب اولیه و در قلب دفاع خیبر در مصاف با استقلال اهواز روانه زمین کرد.



زارعی که پیش از این در تب و تاب بازی کردن می‌سوخت، از این فرصت به‌خوبی استفاده کرد و با انجام یک بازی بدون اشتباه، پاسخ مثبتی به اعتماد عبداله ویسی داد.
در کنار زارعی، مهران احمدی ۲۳ ساله که سال گذشته فرصت کمی برای بازی کردن در خیبر داشت، این روزها به یک بازیکن کلیدی برای خیبر تبدیل شده است، جنگندگی، دریبل‌زن، باهوش و بازی‌ساز از مهران یک بازیکن تأثیرگذار ساخته است.
رضا شکری ۲۱ ساله که با آمدن عبداله ویسی بیشتر به بازی گرفته می‌شود، با قدرت بدنی خوب، حفظ توپ بالا، قدرت سر زنی در نقش سازنده‌ی گل برای خیبر مفید واقع شده است. رضا که سابقه آقای گلی امیدهای تهران را در کارنامه دارد، در صورت به ثمر رساندن اولین گلش، بی‌تردید با اعتمادبه‌نفس و خودباوری بیشتری، بازی‌های به‌مراتب بهتری به نمایش خواهد گذاشت.
عارف رستمی ۲۴ ساله که با ۳ گل زده و ۳ پاس گل، از بازیکنان ارزشمند و کلیدی خیبر محسوب می‌شود، بی‌گمان آینده‌ای درخشان در فوتبال ایران خواهد داشت. عارف در فصل گذشته لیگ یک همراه با نیروی زمینی ضمن به ثمر رساندن ۶ گل، سازنده ۶ گل نیز بوده است.
محمد مهدی سرداری مهاجم ۲۱ ساله اسبق تیم ملی نوجوانان ایران که سابقه حضور در جام جهانی را در رزومه دارد، با آمدن ویسی و طی چند بازی گذشته، دقایقی فرصت بازی به او داده شد، قطعاً در آینده از محمد مهدی سرداری بیشتر خواهید شنید
مهدی ممی زاده ۲۱ ساله، با تکنیک ناب و حرکات انفجاری، چندهفته‌ای هست که با مصدومیت خفیف مواجه شده است، مهدی در صورتی که از نظر بدنی با مصدومیت مواجه نباشد، می‌تواند نقش تأثیرگذاری در اجرای تاکتیک‌های عبداله ویسی در فاز هجومی به نمایش بگذارد.
هادی اکرمی ۲۳ ساله نیز که در بازی با ملوان اولین بازی خود را تجربه کرد، کم‌کم در حال آماده شدن و کسب تجربه برای حضور در میادین به سر می‌برد.
ساسان زمانه ۲۲ ساله و علی زاهدی ۲۲ ساله مترصد فرصت برای اثبات شایستگی‌هایشان هستند.
اعتقاد عبداله ویسی به استفاده از بازیکنان جوان، موج مثبت و مشهودی در وجود بازیکنان خیبر ایجاد کرده است. آن‌ها می‌دانند، حضور پرقدرت و باکیفیت در تمرین، می‌تواند مجوز بازی در مسابقات را از جانب عبداله ویسی صادر نماید.
 
رضا طولابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 رضا-س 1399-11-01 12:41
آقای ویسی مربی با تجربه ای است که در صورت حمایت انشاالله موفق خواهد بود.
نقل قول کردن
#2 امیری 1399-11-02 07:38
یپپبه دانش آقای ویسی اعتقاد دارم. انشالله با موفقیت خیبر به لیگ برتر صعود کنه و با ویسی در لیگ برتر حضور درخشانی داشته باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا