یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتسال شاهين كوهدشت - يافتهباز هم داستان پر شر و شور ورزش لرستان و باز هم پایانی غم‌انگیز و حزن‌آلود برای داستانی دیگر! این بار قصه‌، قصه‌ي شاهین است، شاهین‌جوان و جوانان چشم‌انتظار کوهدشتي.

شاهینی که خیلی زود و در عنفوان جوانی غزل خداحافظی از مسابقات ليگ دسته دوم فوتسال كشور سر داد و در اوج عزت و افتخار از میان ورزش لرستان پر کشید و اهالی فوتسال این دیار را در غم و اندوهی ستبر فرو برد.

همین سال گذشته بود که تیم شن‌ساي لرستان پس از قهرمانی در مسابقات فوتسال امیدهای ایران و حضور در لیگ برتر امید ایران برای اولین بار در تاریخ استان لرستان به دلیل عدم حمایت مالی از طرف مسوولان استان و بخش خصوصی، امیدش نا امید شد و برای همیشه از دایره فعالیت ورزشی کناره گرفت و باشگاهي که به صورت اختصاصی به رده‌های سنی پايه می‌پرداخت، برای همیشه منحل شد.

حالا یک بار دیگر داستان تکراری انصراف، انحلال و خداحافظی یک تیم دیگر از ورزش استان ... نوبت شاهين‌جوان كوهدشت رسيد، تیمی که شاید امید و آینده خیلی از جوانان یک شهر و حتی یک استان باشد.

از اوضاع کادر فنی و بازیکنان تیم شاهین به خوبی خبر دارم زیرا سالیان سال همچون برادر، دوست صمیمی و حتی در بعضی از مواقع به عنوان رقیب در کنار هم فعالیت داشته‌ایم.

شاید مسوولانی که این تیم را فقط به عنوان یک تیم در یک برهه زمانی نگاه می‌کنند خبر نداشته باشند که بازیکنان این تیم قریب به 10 سال است که از رده پایه و نونهالی با مربی دلسوزشان همچون اعضاي یک خانواده در کنار هم بوده‌اند. شاید کسی نداند که حضور این تیم در لیگ دسته دوم کشور حاصل تلاش چند ساله در فوتسال بوده که بازيکنان غیرتمند این تیم در خیلی از مواقع با دست خالی و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشت مالی، تیم‌های متمول و صنعتی را پشت سر نهاده و نام لرستان را در مسابقات مختلف با اقتدار مطرح نموده و نمایندگانی شایسته برای ورزش لرستان بوده‌اند.

امیدواریم مسوولین استان با درایت و تامل به مسأله ورزش نگاه کرده و با حمایت مادی و معنوی به موقع خود، اجازه ندهند جوانان ورزشکار بیش از این در حسرت روزهایی که برای ورزش و رسیدن به قهرمانی سپری کرده‌اند باقي بمانند چرا که انسان با امید زنده است و هرگاه فعالیت عده‌ای در برهه‌ای از زمان به هدر می‌رود، یاس و نا امیدی به سراغ فعالان آن مجموعه می‌آید و افسوس به روزی که این نا امیدی در ورزش و در میان پرشورترین قشر جامعه یعنی جوانان باشد، چرا كه با بسته شدن درب هر ورزشگاه و تعطيلي هر باشگاه، خطر افزايش مصرف كنندگان مواد مخدر و بزه‌كاران افزايش مي‌يابد و بابي در اين زمينه باز مي‌شود.

ارسال: امین سپهوند/ خرم‌آباد

 

 


 

 

دیدگاه‌ها  

#1 شاهین 1392-11-26 22:17
با سلام شاهین با کوهی از مشکلات به عشق مردم خون گرم کوهدشت در مسابقات حضور خواهد داشت
نقل قول کردن
#2 دولتشاهی 1392-11-27 21:53
آقا امین عزیز غروب ورزش لرستان چیز تازه ای نیست جوانان لرستان نیاز به ورزش ندارن که . :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا