یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوره چهارساله ریاست هیات کُشتی استان ۱۷ دی‌ماه ۹۸ به پایان رسید و کُشتی لُرستان خود را برای برگزاری یک مجمع جدید و کورسی به نام سکان‌داری هیات کشتی مهیا ساخت.
در این میان همه‌چیز به همین خوبی که اهالی کشتی لُرستان و علاقه‌مندان به ورزش اول انتظار داشتند؛ پیش نرفت.
فدراسیون کشتی تمایلی به تائید هیچ‌یک از سه گزینه‌‌یِ معرفی‌شده از سوی اداره ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست را نداشت تا کِش و قوس پذیرش و معرفی سرپرست هیات کشتی لرستان بین فدراسیون کشتی و اداره ورزش استان ۶۷ روز به‌طول بیانجامد تا در نهایت ۲۴ اسفندماه ۹۸ سرپرست جدید هیات کشتی استان معرفی شد.
۷۶ روز بعد و در هشتم خردادماه طی فراخوانی ده روزه که از سوی اداره ورزش و جوانان استان لرستان اعلام شد؛ کاندیدایِ هیات کشتی استان فرید بهرامی، کامران تیموری، محسن اقبالی، مهدی یاری و داریوش نظری مشخص شدند.
از ۲۱ خردادماه آخرین روز از مهلت ده‌روزه برای ثبت‌نام کاندیدا هیات کشتی لرستان تا به امروز ۲۶ مرادماه ۶۸ روز می‌گذرد و همچنان کُشتی لُرستان در برزخی بنام بلاتکلیفی سیر می‌کند و خبری از تاریخ دقیق برگزاری مجمع هیات کشتی استان نیست!
 
طرح چند سوال؛
آیا ۲۲۲ روز زمان کافی برای اعلام سرپرست، ثبت‌نام کاندیدا و برگزاری مجمع یک هیات کشتی نیست؟!
چرا تا به حال _ ۲۶ مردادماه_ اعضای مجمع هیات کُشتی لُرستان از سوی اداره ورزش و جوانان استان به فدراسیون کُشتی معرفی و اعلام نشده است؟!
چه کسی یا کسانی از این دودِ برزخ بلاتکلیفی که به چشم کُشتی لُرستان می‌رود؛ سود می‌برند؟
باید توجه داشت؛ در ۲۲۲ روزی که بدون هیچ‌ دستاوردی برایِ کشتی استان سپری شد و کِشتی کُشتی لُرستان بدون سکان‌دار در اقیانوس پُر تلاطم بلاتکلیفی در مقصدی بنام حاشیه لنگر انداخت، مجمع هیات‌های کشتی اردبیل، مازندران، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان و آذربایجان‌های شرقی و غربی برگزار شد و روسای جدید این هیات‌ها برای یک دوره چهارساله مشخص شدند.
دلیل یا دلایل تعلل اداره ورزش و جوانان استان در عدم برگزاری مجمع هیات کشتی هر چه هست؛ قطعاً به ضرر کُشتی لرستان خواهد بود.
با این حال؛ رییس آینده هیات کُشتی استان نیز نمی‌تواند معجزه کند و یک شبه کِشتی به گِل نشسته کُشتی لُرستان را به ساحلِ موفقیت هدایت کند؛ اما حداقل با تفکرات نو می‌توان زمینه ساز تغییر این رکود چندساله کُشتی در لُرستان شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم. 1399-05-26 08:44
بهترین گزینه سید عسکر موسوی است که سالها، مدیر فنی تیم ملی بوده و الان باز نشست شده اند، البته اگر قبول کنن. ایشان مردی سختکوش، قهرمان کشتی. آموزشگاها و کاملا در این رشته متخصص و شایسته هستند و مورد احترام اهالی ورزشکار و مردم اصیل شهرمان می‌باشد.
نقل قول کردن
#2 سامان نیک کردار 1399-05-26 08:44
آقای بهمن فیضی کاندیدا نبودن?
نقل قول کردن
#3 علیرضا 1399-05-26 09:47
با احترام فراوان به همه کاندیداهای محترم به نظر شخصی بنده با شناختی که از اکثر این عزیزان دارم هیچکدام گزینه مناسبی برای سکانداری این هیات نیستند
کشتی لرستان علی رغم اینکه هیچگونه سنخیت و ارتباطی با آن اشخاص ندارم اما نیاز به دیسیپلین دهه 60 دارد تا بتواند در ایران عرض اندام کند
متاسفانه چون کشتی مخاطب فراوانی دارد اکثر کاندیداها برای کسب رزومه به این وادی پا گذاشته اند
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1399-05-27 08:33
به نقل از ابراهیم.:
بهترین گزینه سید عسکر موسوی است که سالها، مدیر فنی تیم ملی بوده و الان باز نشست شده اند، البته اگر قبول کنن. ایشان مردی سختکوش، قهرمان کشتی. آموزشگاها و کاملا در این رشته متخصص و شایسته هستند و مورد احترام اهالی ورزشکار و مردم اصیل شهرمان می‌باشد.
جناب ابراهیم واقعا پیشنهادتان در مورد جناب موسوی عالیه ولی میبایست قبلا ایشان در مرحله قبلی برای کاندیداتوری هیات کشتی ثبت نام مینمودند، البته هنوز هم دیر نشده تعدادی از بزرگان کشتی با مدیرکل صحبت کنند و انتخابات را به زمانی دیگر موکول کنند و این پروسه ثبت نام دوباره اجرا خواهد شد ، متاسفانه همه صاحب نظران ، پیشکسوتان و قهرمانان واقعی کنار کشیده اند و فقط حسرت گذشته کشتی را میخورند و عرصه برای جولان چند مبتدی و ناشناس به خودی خود هموار میشود و نتیجه این میشود که حتی کاندید از شهرستانهای کوهدشت و بروجرد هم برای تصدی این پست ادعا دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا