یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رضا طولابی/ یافته: دوشنبه 28 بهمن‌ماه و در جریان هفته‌ی نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر خرم‌آباد در شرایطی با نتیجه‌ی دو بر دو در مقابل میلاد مهر تهران به تساوی دست یافت که تا دقیقه‌ی ۹۰ بازی را با اختلاف یک گل واگذار کرده بود و در وقت‌های اضافه یازی، ضربه‌ی پنالتی فرزاد بهاری، خیبر را از شکست خانگی فراری داد.
خیبر که هفته‌ی قبل در ورزشگاه تختی خرم‌آباد در مقابل آوالان کامیاران بازی باخته را در دقایق واپسین به تساوی کشاند، این هفته نیز در دقایق اضافه گل تساوی را به ثمر رساند تا هنوز هم روزنه‌های امید به صعود روشن باقی بماند.

خیبر و حسرت امتیازهای از دست رفته




 بازیکنان خیبر در نیمه‌ی اول کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتند، ولی مهاجمین خیبر در نواختن ضربات آخر بسیار بی‌دقت عمل کرده و چند موقعیت مطلوب برای گلزنی را از دست دادند.
 قرمزپوشان تهرانی با تجمع در زمین خود دل به ضد حملات و حرکات تکنیکی محسن تیموری و داوود سعادتی بسته بودند. بر خلاف جریان بازی و در میان ناباوری در اواخر نیمه‌ی نخست میلاد مهر به گل رسید. در ادامه و در دقیقه‌ی ۴۱ سامان مهرابی با ضربه‌ی بغل‌پا دروازه‌ی میلاد مهر را باز کرد و خیبر خیلی زود به بازی برگشت.
 با آغاز نیمه‌ی دوم استرس در حرکات و ساق‌های بازیکنان خیبر مشهود بود. اشتباهات فردی بسیار زیاد، لو دادن‌های توپ‌های ساده، عدم تمرکز و عصبی بودن بازیکنان، تأثیر منفی بر روی کیفیت فنی بازیکنان گذاشته بود.
بازیکنان میلاد مهر در یکی از ضد حملات خود به گل دوم رسیدند. بعدازاین گل بازیکنان خیبر حملات پردامنه و بی‌مهابایی را بر روی دروازه تیم تهرانی تدارک دیدند که سد محکم و مطمئنی چون مجید دانه‌چین در درون دروازه مانع از فروپاشی دروازه‌ی میلاد مهر شد.
 هر چقدر که عقربه‌های ساعت پایان بازی را نشان می‌داد. صدای اعتراض‌های نیمکت خیبر به سوت‌های داور بیشتر می‌شد. بازیکنان خیبر که کادر بیرون زمین خود را برآشفته و عصبی می‌دیدند، عملکرد فنی‌شان تحت تأثیر قرار گرفت. ترس شدید و فشار بالای تحمیل‌شده‌ی نیمکت خیبر بر دوش بازیکنان باعث شد، خیبری‌ها یک بازی احساسی را به نمایش بگذارند.
در دقایق واپسین و در شلوغی درون محوطه‌ی هجده‌قدم خطای مسلم مدافع میلاد مهر، عباس راکی را متقاعد کرد تا نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرزاد بهاری کاپیتان باتجربه‌ی خیبر پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت مجید دانه‌چین توپ را بر تور نشاند تا خیبر از یک شکست خانگی نجات یابد.
خیبر که می‌توانست با دو پیروزی در دو بازی خانگی در صدر جدول قرار بگیرد، با قدر ندانستن این موقعیت و از دست رفتن آن برای صعود سرنوشت خود را در دستان دیگر تیم‌ها و سایر نتایج قرار داد. قطعاً ظرفیت و شانس صعود خیبر دور از دسترس نیست، ولی این امر مستلزم کاستن فشار روانی بر روی بازیکنان و آرامشی است که این روزها در تیم خیبر مشاهده نمی‌شود.
 
در این هفته شهید قندی یزد حریفش کارون اروند خرمشهر را در مقابل داشت که به علت کنار گذاشتن حریف خرمشهری از مسابقات، به 3 امتیاز بادآورده دست یافت تا در صدر قرار گیرد.
خیبر هم با این تساوی 35 امتیازی شد و در جایگاه سوم ایستاد و استقلال ملاثانی هم با 37 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.


مطلب مرتبط:

خیبر بالانشینی را دوست ندارد/ تساوی خانگی برابر میلاد مهر

خیبر حریف میلاد مهر تهران نشد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا