یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوشنبه شب قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور انجام شد.


بین ۳۲ باقی‌مانده در جدول جام حذفی، تیم خیبر خرم‌آباد روز هفتم یا هشتم مهرماه در تک‌بازی این مرحله میزبان سپاهان اصفهان - پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران- است.
خیلی‌ها ممکن است پیش‌داوری کرده و از هم‌اکنون زردپوشان اصفهانی را برنده این بازی بدانند، کاری که سایت پربیننده ورزش ۳ انجام داده و صعود سپاهان به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی دانسته است.
اما نباید فراموش کرد که ۳۱ تیر ۱۳۶۵ تیم پرسپولیس تهران نیز در همین ورزشگاه تختی پس از شکست یک بر صفر مقابل خیبر خرم‌آباد، وداع تلخی در مرحله یک‌چهارم نهایی با جام حذفی آن سال داشت.
به دور از تعصب، امسال خیبر به دلیل آغاز آماده‌سازی در فرصت زمانی مناسب با حمایت‌های مالی و معنوی صورت گرفته از طرف هیأت فوتبال، حامیان مالی و علاقه‌مندان فوتبال استان، تیم خوبی را برای شرکت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ساخته و پرداخته کرده است. این تیم در بازی‌های دوستانه یقه‌ی برخی تیم‌های لیگ برتری مثل نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان را گرفت و بازنده از میدان خارج نشد.
دست کم گرفتن خیبر توسط سپاهان، امتیازی دیگر برای سبزپوشان لرستانی است تا بار دیگر پس از ۳۳ سال تاریخ‌ساز شوند و در ورزشگاه پیر تختی خرم‌آباد، شکاری بزرگ به نام سپاهان اصفهان داشته باشند.
در این میان، روی سخن ما با هواداران لرستانی است. این که در رویارویی با سپاهان، فارغ از برد یا باخت تیم محبوب خود، آن‌ها تحت هیچ شرایطی «بازنده نباشند» بخصوص در زمینه‌ی اخلاق! زیرا به دلایل مختلف از جمله مشکلاتی که سال‌های قبل به خاطر رفتار نامناسب معدود هواداران، گریبان باشگاه خیبر را گرفت، برخی محرومیت‌های این تیم حالت تعلیقی دارد و در صورت بروز حرکات ناشایست از طرف این قبیل هواداران، بدون شک محرومیت‌های سنگین در انتظار خیبری‌ها طی فصل پیش روی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد بود.
نکته مهم این که امسال دیگر چیزی به عنوان محرومیت تماشاگران از حضور در بازی‌های خانگی وجود ندارد و در صورت محرومیت یک تیم به دلیل رفتار نامتعارف هواداران، بازی‌های خانگی آن تیم به استان‌های دیگر منتقل و هزینه‌های برگزاری مسابقه و نیز تمامی هزینه‌های تیم میهمان نیز بر عهده باشگاه خاطی خواهد بود!
لذا هواداران واقعی خیبر باید مراقب رفتار و کردار این قبیل هوادارنماها باشند که سال‌های قبل مانند حکایت «دوستی خاله خرسه» مشکلات متعدد برای نماینده‌ی لرستان ایجاد کردند.
امیدواریم این قبیل افراد به جای بازوی رقبای خیبر بودن، بازوی خیبر شوند و زمینه‌ی محرومیت این تیم را فراهم نیاورند.

رضا جایدری



توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1398-06-26 07:26
ماهواداران و بازیکنان کادرفنی تیم خیبرلرستان دست در دست هم برای سربلندی نام خیبرلرستان‌_سپا هان ولخرج و پرمهره رو شکست خواهیم داد..به امید خدای بزرگ
نقل قول کردن
#2 دوست 1398-06-26 11:38
جام حذفی جام شگفتی هاست فصل قبل
داماش از دسته دو تا فینال رفت،سپاهان
خیلی قویه ولی خیبر هم ریشه داره باید
بازیکنان باغیرت خیبر جواب سایت ورزش3 که خیبر رو حریف ساده ای برای سپاهان یاد کرده بود محکم بدن
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1398-06-26 13:51
خیبر با حمایت هواداران و بازی منطقی می تواند سپاهان را حذف کند اگر هم نتوانست هواداران نباید اخلاق را نادیده بگیرند.
نقل قول کردن
#4 #غیوران 1398-06-27 20:40
همشهری های خرم آباد و کلا لرستانی ها نتیجه مهم است ولی جو ورزشگاه پیر و قدیمی که نماد یک ملت و یک فرهنگ در ایران است خیلی مهمتر است.همه بیایید و یک فرهنگ جدید به نام تماشاگران غیور در ایران راه بندازید و تبلیغ کنید.
نقل قول کردن
#5 امیر 1398-07-02 22:17
سپاهان فصل قبل تیم های لیگ یک و دو را تو وقت اضافه و حتی مس را تو پنالتی برد ما میتونیم ببریمش و تو۱۶تا حرف شاهین بوشهر بشیم
نقل قول کردن
#6 محمد خادمی 1398-07-07 18:19
به امید خدا فردا خیبر سپاهان رو شکست میده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا