یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گهر دورود - يافتهتیم گهر دورود که در حرکتی آسانسوری پس از اولین فصل حضورش در لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، کمافی‎سابق حال و روز خوشی ندارد.

در اول فصل این تیم چند متقاضی داشت و پس از کش و قوس‎های و فرصت‎سوزی‎های فراوان به عده‎ای واگذار شد که بعدها احمدزاده سرمربی گهر اعلام کرد آنها دلال هستند و سرانجام بعد از چند هفته ابتدایی تیم را به‎حال خودش رها کردند و بار دیگر حیدرپور با سمت مدیرعاملی به این تیم برگشت. از آن زمان تا به‎حال مدام شنیده می‎شود که مشکل‎های مالی و مالکیتی گهر در هفته‎ بعد حل می‎شود که هنوز آن هفته فرا نرسیده است.

در حین برگزاری کشتی سنگین‎ وزن‎های پهلوانی جهان که در خرم‎آباد برگزار شد، حسین هدایتی عابربانک فوتبال ایران چک 500 میلیون تومانی برای خرید امتیاز گهر به استانداری لرستان داد که هنوز تکلیف آن پول نامشخص است، هرچند مدیران گهر می‎گویند پول در حساب یکی از ادارات استان است! بازوند استاندار لرستان هم با این که چند مورد اعلام کرده که تمام و کمال از گهر حمایت می‎کند و حتی کیان‎پور معاون عمرانی استانداری را هم مأمور پیگیری مشکل‎های مالکیتی گهر کرد اما فعلاً آن صحبت‎ها در حد شعار مانده است و کسی هم علت این همه تعلل را نمی‎داند.

این تعلل در حالی است که بازوند فردی ورزشی است و در دیدار با اعضای تیم فوتبال دسته سومی خیبر خرم‎آباد، تأکید کرده: «هزینه در رشته‎های ورزشی مختلف از جمله فوتبال که محبوبیت خاصی بین مردم دارد، نوعی سرمایه‎گذاری برای جوان‎ها و آیندگان محسوب می‎شود.» با این حال هم گهر خیری از آن پول نبرده است یا برده و ما نمی‎دانیم.

گهر در ادامه سریال‎های تعطیلی تمرین‎هایش در دیدار قبلی با صنعت‎نفت یکی دو ساعت قبل از بازی به آبادان رسید و در یک بازی ضعیف نتیجه را وگذار کرد و پس از آن دیدار نیز تمرین‎ها تعطیل و بازیکن‎ها رهسپار خانه‎هایشان شدند. بعد از آن خوش‎شانسی به گهر رو کرد و با لغو بازی تیم زیر 22 سال ایران برابر کره‎جنوبی، قرعه به‎نام تیم‎ دورودی افتاد تا راهی جزیره کیش شود که هر بازیکنی از شهر خودش به فرودگاه مهرآباد آمد و از آنجا به جزیره رفتند.

طبق گفته‎ی مسوولان گهر فدراسیون تمام هزینه‎های ایاب و ذهاب را تقبل کرده بود. گهر آن بازی را هم با یک گل واگذار کرد و چند روز بعد از آن دیدار نیز اعضای تیم در کیش ماندند و بار دیگر در فرودگاه مهرآباد تمرین‎ها تعطیل شد.

با این شرایط بازی هفته‎ی پانزدهم گهر در تاریخ یکشنبه 22 دی‎ماه برابر گل‎گهر لغو شد و گهری‎ها رنج سفر تا سیرجان را به‎سبب آنچه مشکل مالی عنوان شده به خودشان ندادند تا لکه‎ی ننگ دیگری در تاریخ گهر و فوتبال این دیار ثبت شود.

کس نمی‎داند تا کی وضعیت اسفبار این تیم ادامه خواهد داشت اما چیزی که مبرهن است، فریاد گهر به گوش شنوایی نمی‎رسد و خودش که دریاچه زیبایی در دل اشترانکوه است را آب می‎برد و برخی مسوولان که پنبه در گوش گذاشته‎اند را خواب که این خواب هم عمیق و زمستانی است!

به‎هر حال حیف است یکی از پرطرفدارترین تیم‎های لیگ یک با این همه مشکل دست و پنجه نرم کند و قطره‎قطره خشک شود و نیاز است که برخی از خواب زمستانه بیدار شوند.

مهران مريدي
سردبير نشريه طلوع‌ورزش
(مطلب منتشر شده در این نشریه در یافته بازنشر شده است)

دیدگاه‌ها  

#1 8 1392-10-24 07:36
اقاي مريدي خدا خيري وت بيه گهر سي چنمونه ورزشا اصليمو ده بي پيلي دارن زجر ميكشن و تعطيل موان! پيل اعزام وه مسابقاتم نارن
اوسه شما ميفرماييد گهر كه ..
نقل قول کردن
#2 عليرضا 1392-10-24 08:23
مسئولين براي ورزش لرستان فقط براي فوتبال بيدارند و براي ديگر رشته ها در خوابند و خود را به كوچه علي چپ زده اند. با يك دهم اين هزينه ها كه در اين چند ساله براي تيم هاي گهر .داتيس.كوثر و.. ديگر تيمها شده ورزش اين ديار دگرگون ميشد و سالها از ثمره ان استفاده ميكرديم. تيم گهر در بهترين شرايط بدترين نتيجه رو گرفت در حالي كه همه انها مربوط به شهر دورود و استان لرستان هم نبودند. متاسفانه تمام ورزشي نويسان فقط فوتبال رو علم كرده اند !!! هزينه كردن براي فوتبال اين استان ريختن پول در جوي اب است اما متاسفانه گوش شنوايي نيست
نقل قول کردن
#3 كيانوش 1392-10-24 08:34
شما دايه دلسوز تر از مادر شده ايد. گهر را چه به ما اقاي نويسنده؟
گويا يادتان رفته براي اينكه تيم در پيت گهر بازيهايش را در خرم اباد انجام ندهند چه بلوايي برپا كردند ؟ اين هزينه بايد براي كشتي . بوكس. وزنه برداري . و.. مصرف گردد تا نتيجه ان را در مسابقات اسيايي. جهاني و المپيك به عينه شاهد باشيم
نقل قول کردن
#4 حامد نصيري 1392-10-24 11:40
سلام . در ليست مديران كل لرستان .محمدتقي كائيدي مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان لرستان و ناصر سپهوند مديركل پدافندغيرعامل استان لرستان وارد نشده است .
با تشكر موفق و سلامت باشيد .
___________________________
يافته: با سلام. از برخي از مئيران، تصاوير خبري با كيفيت در دسترس نيست. چنانچه تصوير باكيفيتي از آن‌ها يافت شود در فهرست قرار مي‌گيرند
نقل قول کردن
#5 مهران مریدی 1392-10-25 10:22
به نقل از 8:
اقاي مريدي خدا خيري وت بيه گهر سي چنمونه ورزشا اصليمو ده بي پيلي دارن زجر ميكشن و تعطيل موان! پيل اعزام وه مسابقاتم نارن
اوسه شما ميفرماييد گهر كه ..


دوست عزیز هر ورزشی مشکل‎های خاص خودش را دارد و قرار نیست چون برخی رشته‎ها مشکل دارن از مسایل سایر رشته ها غافل باشیم.
در پاسخ جناب علیرضا! هم باید بگویم بارها در مورد مشکل‎های سایر رشته‎های ورزش استان مطلب نوشته‎ایم و آرشیو رسانه‎ها ما گواه این ادعاست دوست عزیز.
برای ما فوتبال و بقیه رشته‎ها هیچ فرقی ندارند و چیزی که مشخص است این است "ورزش استان ما به شدت بیمار است".
نقل قول کردن
#6 صابر 1392-10-27 01:56
عشق است گهر دورود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا