یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روزهای گذشته شوق آمدن سرداری از دیار لرستان به دورود و زنده شدن دوباره نام گهر شب‌های‌مان را روشن نموده بود که باز سرک کشیدن در فضای مجازی و خواندن بیانات و افاضات برخي، طعم تلخی را بر دهانمان جاری ساخت. شاید بیم از تکرار تاریخ مرا بر این داشت تا دست به قلم شوم و با شما اندکی از روی دلسوزی سخن بگویم.

و اما قبل از هر سخنی بگذار کوچک بگویم جناب آقای فلاني، اگر گذشته‌ي پدر مرا نیز زیر سوال نمی‌بری، فرزند مردی هستم که تا همین امروز همه افتخارش انقلابی است که برای آن قیام کرد و در این دوران ایستادگی‌اش وام‌دار هیچ جریانی نبوده پس زحمت تحقیق برای تخریب به خودتان ندهيد که جامه‌ي من یکی پاک است از هر رنگی!

آقا فلاني! گفتم فلاني چرا که خوب می‌دانم به فوتبال نیامدی تا به کمال برسی، بلکه همه زور زدن‌تان برای این است که چند لیدر دور و برت بچرخد و تو را هم ...خان صدا بزنند تا همچون امیرخان، علی‌خان و ... در تيم‌هاي سرخابي باشي! اصلاً تفاوت عقیده تو و سردار در همین جاست که تو در پی "خان" بودنی و سردار در پی "خاك" بودن ...

آری سردار خوب می‌داند شاد كردن دل هزاران هزار هوادار لرستانی همچون حج رفتن است و طواف کعبه نمودن و همین است که با تنی آسیب دیده از دوران دفاع حق، آبروی خویش را در دست گرفته و پای در میدان پر از مین بدنامی فوتبال نهاده تا شاید بتواند این بار هم خط‌شکنی کند و معبري پيدا نمايد تا جوانان شهرش با آسودگی پای در میدان نهند، اما شما چنان با طمع پای در میدان نهادی و چنان برای در راس ماندن مین کاشته‌ای که هر بار کسی را با زیرکی روي ان مي‌فرستي و نمونه آن هم داود مهابادي است!

آری فلاني‌خان! سردار با تو بسیار تفاوت دارد و بگذار قبل از گفتن تفاوت‌هایش کمی از افاضات خودت را مورد بررسی قرار دهیم. شنیده‌ام که سردار بودن این مرد لر را زیر سؤال برده‌ای و گفته‌ای گلپایگانی سردار نیست و در ضمن اصلاً سابقه‌ي ورزشی ندارد و نمی‌داند توپ چیست؟

این که کسی که در روزگار سر به داری، سردار 8 سال دفاع مقدس، نهایت دغدغه‌هایش بازی با هم‌بازی‌هایش بوده و شاید هم به محض شنیدن آژیر قرمز فراری به زیرزمین خانه، این گونه نشان سردار گلپایگانی را به زیر سوال می‌برد چیز عجیبی نیست که مردان خدا عادت دارند به هجمه‌های این‌چنینی که روزگاری باید پاسخ "حزب بعث" را می‌داد و این روزها پاسخ "حزب باد" را!

تو راست می‌گویی فلاني‌خان! سابقه‌ي ورزشی سردار با سابقه ورزشی تو کمی فرق دارد و حتی توپ گرد تو با توپ سردار هم متفاوت است. فرقش در آن روزهایی است که تو در زمین خاکی با توپ بی‌خطر پلاستیکی سر می‌زدی تا براي چنين روزهايي سابقه بتراشي و "كام‌جويي" كني و سردار در پشت خاک‌ریزهای جنگ در برابر توپ‌های غربی سر می‌داد تا براي ايران و ايراني "نام‌جويي" كند!

فلاني‌خان شايد ادبیات من برای شما غریبه است، اما این روزها سنگ گهر و لرستان و دورود را به سینه می‌زنید، نبايد فراموش كنيد كه گهرداری‌تان بر ما ثابت شده است. ما لرها شاید ساده‌دل باشیم اما ساده‌لوح نیستیم. ما لرها یک بار بیش‌تر دست در حنای دیگری نمی‌کنیم. شما هم که خدا را شکر از اصفهان تا آبادان و شیراز و تهران و ... دست به مدیریت‌تان در لابي‌گري خوب است، امسال بروید شیر کسان دیگري را بدوشید و اين خرج‌هاي ميلياردي را كه تا كنون از جيب مبارك‌تان براي تيم گهر كرده‌ايد، براي ساير تيم‌ها و استان‌ها هزينه كنيد تا آن‌ها هم از وجود پر بركت شما كه در پي منفعت شخصي نيستيد، فيضي برده باشند!

رسول بیذری *

 * ايميل رسيده از طرف خواننده وب‌سايت

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 درودی با غیرت 1392-05-10 00:56
کاملا با نظر نویسنده موافقم
شنیدم سردار دنبال یه تیم دیگه است ببینم این حیدرپور امسال چیکار میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا