یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

لوگو نشريه نويد لرستانمطلب زير پاسخ شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد به انتشار مطلبي با عنوان "انحلال شورا‌، خواست مردم خرم‌آباد" كه در شماره 22 هفته نامه "نويد لرستان" مورخ 9 دي‌ماه 93 منتشر شده است. اين مطلب در پايگاه خبري يافته نيز منتشر شده است و برخي اعضاي شوراي اسلامي شهر جوابيه‌ي آن را در براي نشريه "نويد لرستان" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي رضا رحيمي‌نسب (نماينده مردم خرم‌آباد در هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي) ارسال كرده‌اند كه در زير، متن آن را ملاحظه مي‌كنيد:
 
انحلال شورا‌، خواست بازندگان دموکراسی است
در ابتدای سخن جای هیچ شک و تردیدی نیست که اتفاقات رخ داده در نشریه‌ی محترم یاد شده(نويد لرستان)، نه بابِ میل جناب آقای مدیر مسوول(رضا رحيمي‌نسب)، که ساخته‌ی ذهن افرادی است که صبح به صبح با هر «طلوع» در پی پرکردن خورجین خویش به این و آن زخم می‌زنند تا شاید در پی این تخطئه‌ی خویش، آبی گرم شود و از این آب گل‌آلود ماهی باب میل‌شان صید شود.
این که به جرأت آقای سردار رحیمی‌نسب را غافل از این «اتهام‌نامه» می‌دانیم نه به دلیل دوری ایشان از استان که اولاً  به حکم شناخت خویش از شخصیت وارسته‌ی ایشان است که خوب می‌دانیم ناحق سخن نمی‌گوید و دوماً به دلیل دُم خروسی است که هر از گاهی از وایبر تا سایت و خبرگزاری و نشریات مکتوب بیرون می‌زند.
خوب می‌دانیم‌، همان‌ها که در «داوری میان جمع کوچکی کاربلد نبودند» و به هیچ جایی نرسیدند‌، حال هم نمی‌توانند داوران خوبی باشند برای شناخت حق از باطل در میان فضایی که الحق و الانصاف چه متبحرانه غبارآلودش کرده‌اند.
9 دی‌ماه که روز بصیرت است و مرگ فتنه‌، گویی فتنه‌ای دیگر در راه بوده است که یک صفحه تمام حمله می‌کنند به رأی مردم و این بار فتنه نه در فضای ملی که در شهری کوچک که مردان و زنانش هرگز اجازه نداده‌اند هیچ کج‌دلی از آنان برای رسیدن به اهداف‌شان سوءاستفاده کنند، خودی نشان داده است.
 این کج‌دلانی که گویی عادت کرده‌اند به «دلالی میان این و آن»‌، حال این زمین، زمین سبز فوتبال باشد یا زمین زرد نفاق در عالم سیاست‌، تنها سود را می‌شناسند و در این راه هر حرفی را به زبان می‌آورند و امیدوارند تا در میان مشغله‌ی ذهنی مردم شهر‌، حرفی به دل بنشیند و آنان در میان عدم وجود اطلاعات واقعی به خواسته شوم خویش برسند.
از خواست مردم برای انحلال شورا می‌گویند‌، حال آن که اساساً این سوال پیش می‌آید که آیا این دوستان موسسه نظرسنجی دارند یا این که مردمِ منظورشان همان جمع کوچکی است که شب‌ها در این خانه و آن خانه‌، این دفتر و آن دکان‌، جمع می‌شوند برای دفاع از کسانی که توجیبی‌شان را چقدر خوب و به موقع به آن‌ها می‌رسانده است‌، به بهانه تشکری‌، بنری‌، مُهری‌، رپورتاژی‌، آگهی و ...
آیا این مردم شبیه به همان مردمی هستند که به دروغ از زبان‌شان فرمودید درخواست انحلال شورا را داشته‌اند و حال آن که ایشان به استناد دست‌خط خودشان (منتشر شده در پیوست همین یادداشت) این سخنان را کذب می‌خوانند و این حرکت را خیانت می‌دانند به یکی از اصول قانون اساسی که همانا "رای مردم است"؟!
قباحت و بی‌شرمی به جایی می‌رسد که از سخنان عالم شهر، پدر معنوی این استان، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی برای پیشبرد اهداف شوم خویش استفاده می‌کنند و حال بی‌خبر از آنند که ایشان لطف و مشورت و پندهای حکیمانه‌شان همواره راه‌گشای شورای شهر بوده و گویی این مظلومیت رهبری و نماینده ایشان حالا دیگر عیان است که هر کسی با استفاده از نام این بزرگان‌، سعی در بیمه نمودن افکار خویش دارند، حال آن که بصیرت کاربردش همین جاست، همین جایی که تشخیص دهیم فرق میان منتقد واقعی و منافق سودجو را.
می‌گویید چرا آرای شما با هم فرق دارد و 6 به 7 می‌شود و ... گویی در مکتب شما که همواره از روی دست یک نفر دیکته‌وار سخن می‌نویسید و بله قربان‌گویی را سرلوحه‌ي کار خویش قرار داده‌اید، یاد نگرفته‌اید که اعضای شورا هر کدام نظراتی دارند و بی‌شک در دل این اختلاف نظرات است که به یک جمع‌بندی درست می‌رسند و اگر حال بخواهید در پاسخ بگویید چگونه به انتخاب خویش وفادار نمی‌مانیم و خود بعد از 9 ماه دست رد بر سینه منتخب خویش می‌زنیم، باید بگوییم اتفاقاً این نیز از نشانه‌های درستی کار شورا است که شورا با هیچ کس صیغه دائم برادری نمی‌خواند و در این راه اگر هر انحرافی دیده شود‌، عیان و برای مردم‌، فریاد می‌زنیم و در برابرش می‌ایستیم که مگر علی(ع) بلاتشبیه این بحث‌، خود به فرمانداران و حاکمان منصوب خویش تلنگر نمی‌زد و اشتباهات‌شان را به رخشان نمی‌کشید و گاه عزل‌شان نمی‌کرد؟ آیا این معاذالله از بی‌تدبیری ایشان بوده است؟! ما که چون شما و همه مردم انسانیم و در ابتدا شرط را به صداقت سخن می‌گذاریم و اگر گذر زمان تفاوت میان سخن و عمل را بر ما عریان می‌سازد این دلیلی بر سکوت ما نمی‌شود.
 از سوالات هر روز صبح کارکنان شهرداری گفته‌اید، که هر روز سرکار می‌روند می‌گویند شورا چه خبر است؟ چند چند است؟
دوست خوب ما و عالم به غیب که در دکان خویش نشسته از فضای شهرداری خبر دارد، بهتر است یکی از این روزها سری به شهرداری بزند و به حرف دل همان کارکنان گوش دهد.
برای اطلاع شما عرض می‌شود که همین ایام بود که برخی از کارکنان شهرداری منطقه 2 خرم‌آباد اتفاقاً به شورا آمده بودند نه برای این که بدانند شورا چه خبر است که غم‌شان از بی‌خبری همان‌هایی بود که در شهرداری، بار 9 ماهه را بی‌هیچ خیری  بر زمین نهادند و از تیم‌داری در لیگ برتر تا ساخت فلان پروژه شعار سر می‌دادند، حال آن که هنوز فکری به حال حقوق این مردان زحمتکش حوزه شهرداری نکرده‌اند!
لابد برخی فکر می‌کنند همه جا، شهرداری همان‌قدر خوش‌حساب بوده است که برای رپورتاژها و آگهی‌های برخی (البته تنها برخی به قد انگشتان یک دست) از آقایان خوش‌حسابی می‌کرده است!
خیر برادر مومن من، این روزها شهرداری هوا بس ناجوانمردانه سرد است و همان شبی که شما شب یلدایت را به گرمی سپری نمودی‌، فرزند کارگر شهرداری این منطقه و آن منطقه با آهِ حسرت، دستانش را گرم می‌نمود!
از این سخنان بگذریم که اگر بخواهیم شرح دهیم این بازی ناجوانمردانه‌ای که برای حمله به نشانه‌ی دموکراسی یک ملت‌ ترتیب داده شده، صفحه به صفحه حرف در دل داریم‌، لیک تنها برای نشان دادن شیوه‌ی زشت برخی از مثلاً منتقدین دلسوز این مردم، نامه‌ی "آقای فریدون مردانی" شورا‌یار محله‌ی کوی فلسطین در تکذیب خبری که در سایت بُرنا (صفحه استان لرستان) به نام ایشان درج شده بود، برای آگاهی مردم شریف خرم‌آباد‌، در ادامه سخن منتشر می‌کنیم، باشد که درآینده‌ای نزدیک‌، برخی دیگر از اسناد شیطنت‌های صورت گرفته بر علیه شورای شهرتان را با شما در میان بگذاریم و با این جمله به سخن پایان می‌دهیم که:
«تهمت و دروغ را دشمن سفارش می‌دهد، منافق می‌سازد، عوام فریب آن را شایع می‌کند و عامی می‌پذیرد.»
شورای اسلامی شهر خرم‌آباد
 
پاسخ نشريه نويد لرستان بر جوابيه اخير شورا:
 
مردم خرم‌آباد بازنده‌ دموكراسي
برخي اعضاي شوراي شهر خرم‌آباد به درستي پي به اين مطلب برده‌اند كه انحلال شورا‌، خواست بازندگان دموكراسي است و به راستي كه در اين ميان، مردم خرم‌آباد بازندگان دموكراسي هستند.
 كاش شورايي كه دم از دموكراسي مي‌زند روند انتخاب برخي نفرات خود را در انتخابات شوراي چهارم(خرداد و تير 1392) را به ياد آورد‌، انتخاباتي كه با هزاران اما و اگر و تخلفات انتخاباتي بي‌شمار و اعتراض كانديداها برگزار شد.
 انتخاباتي كه طي آن ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي و رييس هيأت نظارت بر انتخابات استان، به دليل وجود تخلفات گسترده از سمت خود استعفا داد و اين انتخابات تا مرز ابطال نيز پيش رفت‌.
شوراي شهر به جاي اين جوابيه‌ي بدون منطق چرا پاسخي به سؤالات مهم مطرح شده در مطلب فوق‌الذكر نداده است؟
مردم خرم‌آباد بسيار مايل بودند بدانند كه چرا در اولين اقدام، هرمز نصيري شهردار وقت را كه بين مردم مقبوليتي خاص داشت بركنار كرديد‌؟
شورا لازم بود پاسخ دهد كه بعد از عزل نصيري وقتي كه آقاي يحيي عيدي‌بيرانوند را به عنوان سرپرست انتخاب كرد، چرا ايشان را بعد از 3 ماه بركنار نمود؟! اگر جناب عيدي‌بيرانوند آن موقع صلاحيت شهردار شدن را نداشت، چطور حالا بعد از 9 ماه وي را به عنوان شهردار انتخاب كرده‌‌اند‌؟
اعضا لازم است توضيح دهند آن موقع كه شورا به خاطر تعلل و اختلافات شديد در انتخاب شهردار تا مرز انحلال پيش رفت، چرا به فكر منافع شهروندان نبودند؟
شورا بايد پاسخ مي‌داد كه چرا  6 نفر از اعضاي شورا شامل ‌سيف‌الدين آشتياني‌، محمد حسين‌پور‌، رضا بيرانوند‌، حسن آذري‌، فرشته طهماسبي و محسن اقبالي همواره خواهان بركناري و عزل شهرداران خرم‌آباد هستند؟! آيا معني اين عمل اين نيست كه هر كس گوش به فرمان ما نباشد، و خواسته‌هاي ما را اجرا نكند، عاقبتش "عزل" خواهد بود؟
شورا لازم است تخصص تك‌تك اعضايش را براي مردم منتشر كند تا شهروندان متوجه شوند كه چند نفر از آن‌ها تخصص و رشته‌ي ‌تحصيلي مرتبط با امور شهري را دارند كه حالا هر كسي از شورا انتقاد مي‌كند، از نظر آنان بايد رشته‌ي تحصيلي مرتبط با امور شهري داشته باشد!
اين كه در 15 ماه فعاليت خود 5 سرپرست و شهردار براي شهرداري خرم‌آباد انتخاب كرده‌ايد، سخن بيهوده‌اي است‌؟ آيا مي‌دانيد همين عزل و نصب پياپي شهردار، لطمات بسياري به شهر و شهروندان وارد كرده است؟
چگونه دسته‌بندي و اختلافات خود را به دموكراسي ربط مي‌دهيد‌؟ كجاي دموكراسي گفته اختلاف و دعوا در شورا و عدم ثبات مديريت شهري به نفع مردم است؟ آيا به نظر شما مردم خرم‌آباد از اين وضعيت راضي هستند‌؟
فراموش كرده‌ايد كه همين اختلافات در شوراي سوم هم وجود داشت و نتيجه‌ي آن عدم رضايت شهروندان و پاسخ منفي به آن‌ها بود به طوري كه در انتخابات دور بعد فقط 2 نفرشان موفق به راه‌يابي در جمع اعضاي شوراي دور چهارم شدند.
كاش شرايطي براي راي‌گيري و نظرسنجي وجود داشت تا برخي از شما به طور شفاف به مقبوليت خود نزد افكار عمومي پي ببريد، ولي در انتخابات دور بعد شورا حتماً به جواب خود خواهيد رسيد هر چند اكنون هم از جايگاه خود نزد افكار عمومي اطلاع كافي داريد‌.
شورايي شهري كه قرار بوده نهاد مستقلي باشد چرا از بيرون شورا هدايت مي‌شود؟! "بله قربان‌گو" كساني هستند كه تمام تصميمات مهم در شورا و شهرداري را با اجازه‌ي يكي از نمايندگان مجلس و بعضي از مديران استان مي‌گيرند‌. 
اين كه نويسنده‌ي مطلب "انحلال شورا خواست مردم خرم‌آباد" را به صرف اين كه از قشر بازاريان بوده، لذا حق انتقادي براي ايشان قائل نيستيد كاملاً سخني بيهوده و نشان از عدم شناخت درست شما از جايگاه شورا در مقابل پاسخ‌گويي به شهروندان كه بازاريان هم جزو آن هستند دارد.
بر خلاف اكثر اعضاي شورا كه بچه‌‌ي اين شهر و ديار نيستند‌، نويسنده مطلب مذكور(محمدرضا گودرزي) زاده و باليده‌ي شهر خرم‌آباد، از دلسوزان شهر و از بازاريان خوش‌نام هستند كه به واسطه‌ي همين حضور در بين مردم، از افكار عمومي شهروندان باخبر مي‌باشد. برخي اعضاي شورا براي اطلاع از گوشه‌اي از نظرات شهروندان بهتر است به كامنت‌هاي مطلب ياد شده در پايگاه خبري يافته مراجعه كنند‌ تا حساب كار دست‌شان بيايد.
شما اعضاي شورا كه حق جلسات و مزاياي خود را به طور كامل دريافت نموده‌ايد، حال خودتان را دلسوز كارگران زحمت‌كش شهرداري مي‌دانيد و از حقوق چند ماهه‌اي كه به آن‌ها پرداخت نشده با دلسوزي سخن مي‌گوييد؟!
 بله! در شهرداري هوا بس ناجوانمردانه سرد است! خداوند متعال كساني را كه باعث و باني اين مشكلات براي كاركنان شهرداري شده‌اند، به سزاي عمل‌شان برساند. خودتان را دلسوز كاركنان شهرداري نشان مي‌دهيد در صورتي كه بعضي از شما كه مهمان ناخوانده در مديريت شهري هستيد با دخالت‌هاي بي‌جا باعث اخلال در روند كار شهرداري شده‌ايد و به جاي اين كه دنبال ثبات و آرامش در شهرداري باشيد هر روز تخم نفاق و چنددستگي در آن مي‌كاريد‌.
قباحت و بي‌شرمي از آن كساني است كه سخنان حجت‌الاسلام ميرعمادي نماينده‌ي محترم ولي فقيه در لرستان را كه اواسط تيرماه سال جاري در ديدار با كاركنان شهرداري و شورا را كه به صراحت از رويكرد شوراي شهر انتقاد كرد را شنيده و به نصايح ايشان توجهي نكردند‌. اين‌جاست كه سره از ناسره مشخص مي‌شود و با حرف زدن نمي‌توان كردار ناپسند را توجيه كرد.
به راستي خود را در چه جايگاهي مي‌بينيد كه عملكرد خويش را در برخورد با شهردار با عملكرد حضرت علي‌(ع) در برخورد با حكام و فرمانداران مقايسه مي‌كنيد‌؟ شما را چه به اين حرف‌ها؟!
شورايي كه منتقدان را به دلالي متهم مي‌كند در حالي كه اذعان دارد كه نويسنده‌ي مطلب(محمدرضا گودرزي) يك "بازاري" است و خارج از شورا و شهرداري مشغول است، لازم است توضيح دهد ايشان چه دلالي مي‌تواند انجام بدهد كه نفعي برايش داشته باشد؟ حال كه تهمت زده‌ايد بايد مدارك و مستنداتي اگر داريد ارائه دهيد. شورايي كه دنبال تهمت زدن به ديگران است چه جوابي براي اعمال بعضي از اعضاي خود دارد؟!
دلال نه منتقدان شورا، بلكه كساني هستند كه دنبال استخدام فرزندان خود در شهرداري خرم‌آباد به واسطه‌ي رانت‌هاي محتلف مي‌باشند.
دلال كساني هستند كه دنبال گرفتن پيمان‌كاري در شهرداري براي بستگان خود هستند‌.
دلال كساني هستند كه دنبال زمين‌خواري و حصاركشي 700 متر زمين در جنب پل 9 دي براي همسر خود هستند‌.
دلال كساني هستند كه منافع‌شان از طريق حضور در كميسيون ماده 100 و ماده 5 با اصرار زياد براي عضويت دنبال مي‌شود.
دلال كساني هستند كه منافع‌شان در سفارش براي دادن مجوز به ساخت و سازهاي غيرقانوني در شهر است.
دلال كساني هستند كه براي پست و مقام دادن به برخي اقوام خويش در شهرداري، اين نهاد را بازيچه‌ي افكار و خواسته‌هاي  خود قرار داده‌اند تا اقوامشان در شهرداری پست و مقام بگيرند.
دلال ...
اعضاي شوراي شهر خرم‌آباد بدانند ما دنبال نقد منصفانه هستيم و از اين تهمت‌ها هراسي نداريم و به وظيفه‌ي خود در قبال حراست از حقوق شهروندان خرم‌آباد براي داشتن شهري توسعه‌يافته و آباد عمل كرده و از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد‌.
لازم است نيروهاي امنيتي و مراجع قضايي هم به طور دقيق و مستمر نظارت بيش‌تري بر عملكرد برخي اعضاي شورا و برخي كاركنان شهرداري داشته باشند تا از دست‌درازي به بيت‌المال توسط عده‌اي كه نه به دنبال منافع عموم مردم بلكه فقط به دنبال منافع و اميال شخصي خود هستند جلوگيري به عمل آيد. يقين بدانيد كوتاهي در اين امر باعث بدبيني مردم نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌شود‌.
در پايان، شوراي شهر خرم‌آباد را به وفاق و همدلي براي شهري خرم و آباد و تلاش براي توسعه و آباداني خرم‌آباد دعوت مي‌كنيم.
 هفته‌نامه "نويد لرستان" به عنوان چشم بينا و گوش شنواي مردم عملكرد شوراي شهر و شهرداري خرم‌آباد را زير ذره‌بين خود دارد. به وقت مقتضي خدمات و تلاش‌هاي اين آن‌ها را ارج مي‌نهد و قصورها را نيز همچنان نقد خواهد كرد.
هفته‌نامه نويد لرستان- لرستان 2 بهمن 1393
 

دیدگاه‌ها  

#1 مسعودي 1393-11-11 02:09
خدا پدر و مادر برخي از شما خبرنگاران را بيامرزد كه اگر نبوديد اب ولات را ميبرد
نقل قول کردن
#2 reza.sh 1393-11-11 09:01
درود و سلام به قلم بدستی که قلم خود را نمی فروشد و حق مینویسد...
این سوالهای بی جواب که در جوابیه ی نوید لرستان آمده سوالهای تمام شهروندان لرستانیست که تشنه ی دانستن حق و حقیقت هستند.
نقل قول کردن
#3 صالحی 1393-11-11 10:11
با سلام .جناب آقای گودرزی تشکر از اینکه حرف دل همه مردم رو زدی .ما اگه بگیم شورای شهر نمیخوایم باید چه کسی رو ببینیم.با عملکرد برخی اعضای این شورا باید وضع شهرمون همین باشه واقعا متاسفم
نقل قول کردن
#4 Raptor 1393-11-11 14:46
درود بر هفته نامه نوید لرستان،بله مردم خواستار انحلال شوری بودند،حالا شوری از چه مردمی سخن می گویند،نمی دانم!
نقل قول کردن
#5 خادم 1393-11-11 15:35
حقیقت مطلب این است مردم باید تاوان انتخاب خودشان راپس بدهند. مطالب منتشرشده در سایت یافته که اقدامات شورازیرسوال رفته انتقادی بجابوده ومردم خواستار روشنگری هستندوبنظرمیرسد این شورا ازجمله شورای شهر باشدکه نسبت به وظایفش سهل انگار ودارای اقدامات زيادي برخلاف میل مردم می باشد
نقل قول کردن
#6 کیوان 1393-11-11 15:47
بسیار زیبا ممنون اقای گودرزی حرف دل مردم رو زدید خوب می خواستم بگمممممم شورای شهر چیزییییییی به نام سامانه پیامک داره اگه راست میگن تو شبکه افلاک اعلام کنند و بنویسند ایا از عملکرد شورای شهر راضی هستید و دو گزینه بله و خیر بزارن تو شبکه افلاک امارشو ببیننن ایااااا جنین همتي دارند ... تو رو خدا اسم حضرت علی رو نیارین و با کارای خودتون مقایسه نکنید حضرت علی بالاتر ایناستتتت که براي فاميلاش تقاضاي استخدام يا پست ومقام كنه ...ه بابا کسی نیست به داد مردم خرم اباد برسههههههه ؟
نقل قول کردن
#7 رفیع 1393-11-11 16:02
بخدا هر کس دیگری بجای استاندار و ریسس دادگستری بود این شورای شهر خرم آباد را منحل می کرد چون اكثرشون بجز مانع تراشی و سدی برای توسعه خرم آباد کاری نکردند البته این این بندگان خدا تخصص این کار را ندارند و نمی توانند کاری را برای شهر پیش ببرند هر جلسه ای به هر بهانه ای برگزار می کنند و حق جلسه خود را می گیرند شما فکر می کنید نصیری را چرا عزل کردند چون ایشان اولا بچه این شهر بود دوما شخص توانمندی بود که باج به هیچکدام نمی داد بنابراین از آنجایی که آقای نصیری یک سر و گردن از شورا سرتر بود آنها اجازه ادامه کار را به او ندادند و نتیجه اش همین است که شهر فلج شد. ضرورتی هم ندارد جوابیه یا پاسخ این شورای شهر را بدهیم این شورا اولین شورایی است که به هیچ وجه در بین مردم شهر مقبولیت ندارند
نقل قول کردن
#8 امین 1393-11-11 16:27
واقعانگارنده جناب آقای گودرزی به درستی نوشته وواقعیت را برای همه نمایان کرد ای کاش تواین شهرچندتامثل گودرزی پیدابشه
نقل قول کردن
#9 Raptor 1393-11-11 17:17
شورای شهر اگه راس ميگن سه راه گلدشت را درسش کنند!
نقل قول کردن
#10 Raptor 1393-11-11 19:05
از روزنامه نوید لرستان می خواهم دیگه جوابیه ندهند،همین جواب ها رو برای شورا بفرستید
نقل قول کردن
#11 سمیرا 1393-11-11 20:02
درودبرنویدلرستا ن بااین چنین نویسندگانی که واقعیت رانگارش میکنند
نقل قول کردن
#12 تشنه صداقت 1393-11-11 23:02
خط به خط و نکته های گفته شده در نامه هفته نامه نوید لرستان خصوصا موارد گفته شده در سطوح اخر نامه که دلال کیست و منتقد کيست حرف دل شهروندان خرم اباد است نه انان که در زمان انتخابات شوراها برخی از همین اعضا از اطراف و اکناف با مینی بوس برای رای دادن به شهر اوردند و بعد از صرف نهار و دادن رای به موطن خود برگشتند وهمچنین با تشکر از جناب گودرزی که ایشان نیز مردانه حرف ما شهروندان را زدند.
نقل قول کردن
#13 سهیلی 1393-11-12 00:16
چرا شورا بجای پاسخ دادن به انتقادها به دیگران تهمت میزند
چرا از جواب دادن فرار میکند . عملکرد اكثر اعضاي شورای چهارم چیه؟
فقط دنبال رانت و جابجایی مدیران و استخدام اقوام توی شهرداری هستند و ...
نقل قول کردن
#14 شاهينفر 1393-11-12 11:16
در تعجبم از عملكرد برخي اعضاي شورا ...
نقل قول کردن
#15 رضا نژاد 1393-11-12 11:27
برخي اعضای شورای شهر باید واسه بسیاری از موارد بزودی پاسخگو باشند وگرنه هلهله شون تو نشریات و بین مردم خواهد افتاد.
با کدوم مدرک؟
با کدوم سابقه؟
با کدوم قابلیت؟
با کدوم حرکت مفید؟

حالا به مطبوعاتی بپردازیم. بسیاری از همین خبرنگاران تا دیروز با هرمز نصیری بودند و بعد افتادند با مهرابی. چند میلیون پول آگهی گرفتند و الان موندن نفر بعدی کی باشه که برن برای شیرین کاری باهاش همکاری کنن. اسمشون رو نمیگم تا سر فرصت مناسب.
نقل قول کردن
#16 عباس 1393-11-13 12:27
چرا فقط از منفعت طایفه حسنوند دفاع میکنید شما هنوز نتونستید با برکناری مهرابی کنار بیایید؟اینجور خبرهاتون ادم رو به شک میندازه که با برکناری مهرابی دست شما هم از یه جاهایی کوتاه شده.اگه مردی بچاپ.
_____________________
يافته: طايفه‌بازي در خون و قاموس شماست عزيز كه اين شهر را با سنت‌هاي بدوي‌تان به گند كشيده‌ايد! شما "فكر كنيد" ما منفعتي داشتيم، اما به اين هم فكر كنيد كه مردم همه مي‌دانند كه برخي از شما چه منافعي داريد و "كار آن از فكر گذشته است"...
نقل قول کردن
#17 شهروند 1393-11-13 15:27
اتفاقا همین شورا طایفه بازی میکنند و در عزل و نصبها هر طایفه ای زور خودش رو میزنه . ۳نفر از دهیاران سابق چغلوندی به واسطه حمایت طایفه ای توی شهرداری خرم آباد پست گرفته اند
یکی [...] که شهردار منطقه ۳بود
یکی [...] که شهردار منطقه ۲بود ...
یکی هم شد رییس [...]
اگر این اعضای طایفه [...] نبودند که این دهیاران توی خرم آباد پست نمی گرفتند
نقل قول کردن
#18 محبوب 1393-11-13 17:08
سلام برآقای نویسنده جناب گودرزی آفرین که واقعیت رانوشتی دورود برتومختار خرم آباد
نقل قول کردن
#19 عباس 1393-11-13 21:33
من به شعاع یک کیلومتری از اقوام ودوستان کسی را در شهرداری ندارم و هیچ منفعتی از هیچ ارگان دولتی بهم نمیرسه که مثل بعضیا جیره خوار باشم و نون رو ب نرخ روز بخورم.ولی شما چشمتون رو به روی حقیقت بستید فقط تهمت میزنید اگر مدرکی از شورا دارید رو کنید تاهمه بدونن بهترین داور مسایل شهری شهروندانند نه شما که از [...] اومدیید وفقط بفکر منافع خودتون هستید وبقول خودت شهر رو به گند کشیدید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا