یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یازدهم خرداد 92 را خوب به یاد دارم‌. روزی که چند تن از میهمانان بسیار عزیز خانوادگی ساکن استان‌های شرقی کشور برای مسافرت، چند روزی به مرکز لرستان آمدند و روز بازگشت، در مسیري 230 کیلومتری آن‌ها را بدرقه کردم، چرا که مجبور بودم برای رساندن به فرودگاه تا استان کرمانشاه آنها را همراهی کنم!
بگذریم که در طول مسیر چقدر متلک بابت نداشتن فرودگاه در تمام استان لرستان  شنیدم. البته باید بگویم که آن زمان هم 2 سال از عمر حضور نمایندگان محترم مردم استان در مجلس نهم شورای اسلامی می‌گذشت.
وحدت؛ همیشه کلمه‌ي مهمی بوده و هست که بسیار دلنشین و کار‌آمد برای هر موضوعی است. بهتریت وحدت وحدتی است که بتواند یک جامعه را حول محور زیبایی‌ها  و محبت‌ها گرد آورد. دین مبین اسلام  به عنوان کامل‌ترین دین هماره مبادی وحدت میان انسان‌ها بوده و به پاس این دین مبین‌، ما مسلمانان هر ساله هفته وحدت را گرامی می‌داریم، شاید که در این ایام، تمامی کدورت‌ها و نخواستن‌ها جای خود را به همدلی بدهد.
متاسفانه همواره بوده‌اند افرادی که در هر حالت، مخالف خوبی‌ها و هم‌گرایی‌ها بوده و هستند و برای دامن زدن به اختلافات از هر روزنه‌ای وارد می‌شوند.
طی چند روز گذشته بحثی مطرح شد که از آن بوی تفرقه‌افکنی و جدایی‌طلبی میان استاندار پرتلاش با نمایندگان محترم استان در مجلس نهم شورای اسلامی به میان کشیده شد. در این رابطه به نظر می‌رسد جهت تنویر افکار عمومی روشن استان و بیش‌تر برای روشن شدن عاملین تفرقه و وحدت‌پراکنی باید مطالبی درج گردد.
بدون شک طی تمام دوران پس از انقلاب اسلامی، استان لرستان هیچ دوره‌ای را به یاد ندارد که یک استاندار به اندازه مهندس بازوند طی کم‌تر از یک سال و نیم حجم زیادی سرمایه به استان وارد کند که رقم 3 هزار میلیارد تومان سرمایه جذب شده بخش خصوصی مؤيد این موضوع است.
در این که  هر پدیده اجتماعی اقتصادی و سیاسی معلول عوامل مختلفی است، هیچ شکی وجود ندارد و در این سرمایه‌گذاری مطلوب‌، نقش نمایندگان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی را نمی‌توان نادیده گرفت، اما موضوعی که مهم است این است که این اتفاق در زمان مدیریت مهندس بازوند و با درایت وي صورت گرفته است.
 در مورد بحث افزایش پروازها و توسعه فرودگاه خرم‌آباد به عنوان اصلی‌ترین زیربنای سرمایه‌گذاری باید اذعان داشت که به محض ورود دولت یازدهم و مدیریت آن به استان، توسعه  فرودگاه به طور جدی و عملیاتی در دستور کار قرار گرفت و 5 پرواز نامنظم به 30 پرواز منظم در طول هفته رسید، اما در دو سال قبل که استاندار بازوند در لرستان نبود و نمایندگان محترم در مجلس نهم حضور داشتند این اتفاق مبارک روی نداد و پی‌گیری نشده بود.
بحث کشت و صنعت لرستان به عنوان پروژه‌ای که بیش از 12 سال از تعطیلی آن می‌گذشت را بدون شک می‌توان از هنرمندی‌های مدیریتی استاندار بازوند دانست و اذعان سرمایه‌گذار عربستانی به این مسأله بهترین شاهد برای این مدعاست.
 اگر یادمان باشد در زمان نمایندگان محترم استان طی سال‌های 90 تا 91 سد معشوره توسط رئیس دولت سابق عملیات اجرایی‌اش کلنگ‌زنی شد و نمایندگان و رئیس جمهور وقت هم عکس‌های یادگاری زیادی در کنار آن انداختند. گر چه بعدها مشخص شد که این پروژه مانند 622 مصوبه‌ای که دولت‌های نهم و دهم برای توسعه استان به تصویب رسانده، کم‌ترین پایه و مصوبه دولتی نداشته است و هیچ ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده بود. حال چه کسی می‌تواند دوندگی‌های بی‌امان بازوند برای قانونی کردن پروژه معشوره و 215 کردن این طرح را فراموش کند، به گونه‌ای که اهالی یک منطقه و استان را شاد کرد.
البته فراموش نشود بلایی که بر سر پروژه سد معشوره آورده بودند‌، دقیقاً برای طرح راه‌آهن "دورود- خرم‌آباد– اندیمشک" هم تکرار شده بود که باز هم از چشمان  تیزبین نمایندگان محترم  مردم در مجلس شورای اسلامی دور مانده بود.
این‌جا بود که مجدداً پای استاندار بازوند به موضوع باز شد و پروژه راه‌آهن را قانونی و به صورت مرحله به مرحله  با مطالعات دقیق  روی ریل انداخت.
البته یادمان باشد که هیچ جایی شنیده نشده است که استاندار خدمات صورت گرفته را به نام خود سند زده باشد و یا همیشه از آن به عنوان گزارش عملکرد شخصی یاد کند، بلکه  همواره مهندس بازوند در صحبت‌هایش خود را عضوی از بدنه‌ی مدیریتی استان می‌داند که برای خدمت‌رسانی به مردم قدم بر می‌دارد.
اگر هدف به چالش کشیدن و سوال از مدیران و نمایندگان باشد باید بگوییم افکار عمومی سوالات بسیاری از نمایندگان‌شان در مجلس شورای اسلامی دارند که بارها در محافل مختلف جویا شده‌اند و پاسخ می‌خواهند. سوالاتی از قبیل این که:
- چرا نمایندگان محترم تا روزی که مبارزات انتخاباتی است، می‌توانند تمام حرف‌ها و درد‌های مردم کوچه خیابان و حتی روستاها را با لبخند بشنوند، اما به محض رای آوردن و ورود به مجلس دیگر هیچ خبری و گذری به آن مردم ندارند و امان از تلفن‌هایی که بر روی مردم خاموش یا بی‌جواب می‌گذارند.
-چرا در سال 90 یعنی زمانی که نمایندگان محترم پای به مجلس گذاشتند نرخ بیکاری در استان 17.5 درصد بود و امروز به مرور تا 22 درصد رسیده است (گر چه خیلی‌ها معتقدند بسیار بیش‌تر از 22 درصد است)
-چرا نمایندگان محترم مردم به جای این که رویای مردم را برآورده کنند و برای پنجره‌های باز شده‌شان بهار و رؤیا را به ارمغان بیاورند، امروزه خزان اعتیاد و سیل مهاجرت روزانه و بیکاری سرسام آور نصیب شده است.
 همان طور که گفته شد دردها بسیار و درد دل‌ها‌ی مردم از نمایندگان‌شان بسیار بیش‌تر است که در این سطور نخواهد گنجید.
موضوع مهمی که اختتام این نوشتار است را به همه مدیران استان مان می‌گوییم، به قول یکی از دوستان فرهیخته که می‌گوید: دولت یازدهم را همچو طفلی می‌دانم که دایه او را بزرگ کرده، اما شناس‌نامه‌اش به نام پدر و مادر دیگری است.
حال درست است که دولت اعتدال با رای سنگین اصلاح‌طلبان روی کار آمد، اما ماهیت رئیس دولت آن، اصول‌گرای معتدل و منطقی است که برای همه افکار جامعه حرمت و کرامت قائل است.
حال که شناسنامه همه شما به یک مسلک مهمور است لااقل هم چون او برای ملت ارزش قائل باشیم و در رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم تا ملت رنگ آرامش به خود ببیند. مهم‌ترین اصل، رضایت مردم از حاکمیت و ارتقا مشروعیت و محبوبیت نظام است‌.
پس دست در دست دولت و نمایندگان دولت دهید و این مهم را شما رقم زنید.
امید است هفته وحدت سرآغازی برای وحدت پایدار میان مدیران و مردم و نزدیکی دل‌های آن‌ها به هم گردد. 

چه کسی از ايجاد تنش بين استاندار و نمایندگان سود می‌برد؟!
ارسال کننده: مهدي  رضاپور / خرم‌آباد



 

دیدگاه‌ها  

#1 علم 1393-10-25 09:56
نمایندگان محترم لطف کنند گزارشی از عملکردشون ارائه بدن ؟اقایان نماینده به جای پاسخگویی طلب کار هم هستند . ببینم این رویا چند در صد به واقعیت پیوسته
نقل قول کردن
#2 sh 1393-10-25 10:04
با سلام
صحبت از یک طرح بی دلیل و بدون هیچگونه کاربردی در فیروزآباد شد.
خواهش دارم این مسئله را به گوش مسئولین استان برسانید.
زیر گذر در یک سه راهی چه معنایی دارد. سه راهی که هیچوقت ترافیک به خود ندیده و هرگز نیازی به این اقدام بی پایه و اساس ندارد.
_____________________
يافته: سلام و سپاس. در اين سه‌راهي چون باعث تصادف‌هاي بسياري شده، زيرگذر ايجاد مي‌شود نه به خاطر ترافيك.
نقل قول کردن
#3 رهام 1393-10-25 10:10
این متن چه ارتباطی با تیتر داشت آقای رضایی؟
منکه متوجه نشدم!!
بالاخره چه کسانی از اختلاف استاندار و نمایندگان سود می برند؟؟!!!!
نقل قول کردن
#4 حقگو 1393-10-25 10:21
به این نکته توجه کنید:( ابراهیم آقامحمدی با انتقاد از وضعیت پروازهای خرم آباد اظهار داشت: راه اندازی پروازها در فرودگاه خرم آباد جزو مصوبات سفرهای هیئت دولت به لرستان بوده است.وی بیان داشت: در این مصوبه ذکر شده که در صورت استقبال از پروازهای فرودگاه خرم آباد روزانه 2 پرواز در این فرودگاه برگزار شود.نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اعلام مسئولان در این زمینه استقبال مردم از این پروازها 112 درصد رشد داشته است.
آقامحمدی تصریح کرد: متاسفانه با وجود استقبال خوب مردم در حرکتی قابل تامل تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد از 7 پرواز به 3 پرواز در هفته کاهش یافت.وی با تاکید بر اینکه متاسفانه به استان لرستان در این زمینه توجه حداقلی هم نشده است افزود: در این راستا همه نمایندگان استان لرستان امضا کرده ایم تا وزیر راه و شهرسازی را برای پاسخگویی در این رابطه به مجلس احضار کنیم.
شناسهٔ خبر: 1761267 یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - حالابرقراری منظم پروازها کارکی بود؟ سوال نمایندگان یااستانداری که درآن موقع معاون عمرانی استاندار مركزي بودند؟
نقل قول کردن
#5 حامد 1393-10-25 10:35
مرسی از شما آقای رضایی و مرسی از استاندار خوب جناب آقای بازوند.
نقل قول کردن
#6 لرستاني 1393-10-25 10:40
حقيقتش رو بخواهيد فكر كنم اولين نفري كه از تنش بين استاندار و نمايدگان سود ميبرد نويسنده همين مطلب باشد كه با ناشي گري سعي كرده در مقام دفاع از عملكرد استاندار و كوبيدن برخي نمايندگان بخصوص نمايندگان خرم اباد بر ايد . در حالي كه مهندس بازوند نيازي به چنين دفاعي ندارد و كارنامه وي بخصوص در امور عمراني مشخص و پربار است اما نويسنده اين مطلب سعي كرده به صورت كاملا سفارشي البته نه از طرف استاندار بلكه احتمالا از طرف يكي از هواخواهان وي پاسخي به مطلب يكي از منتقدان با انتشار يك مطلب كددار ( به اصطلاح روزنامه نگار ها) داده باشد . نكن اين كار را جانم چون به جاي كمك به استاندار نتيجه عكس ميگيري
نقل قول کردن
#7 از نزديكان نمايندگان 1393-10-25 11:49
این نغمه از همان سازمان ناموزون و شکسته تیم تملق گوي استاندار محترم بلند است که به نظر من استاندار نيازي به انها ندارد و دارند از روي ناشيگري به استاندار محرتم ضربه ميزنند. انها تمام تلاشهای نمايندگان و مسوولان گذشته را به پای استاندار فعلی گذاشته و لاکن افزایش بیکاری را که خود در زمان مسئولين كنوني گذاشته جز عملکرد نمايندگان جا داده است. اگر آقای استاندار سه هزار میلیارد تومان به استان آورده بفرمایید آنها را کجا سرمایه گذاری نموده و پس چرا به اعتراف خود مسئولين بیکاری افزایش پیدا کرده است ؟
ما پيشنهاد مى کنیم که در یک میزگرد تلویزیونی با حضور نمایندگان و استاندار لرستان عملکردها بر اساس اسناد و مدارک به بحث گذاشته شود تا همه چيز روشن شود مثل همان روز که در سالن بانک صادرات یکی از نمایندگان خرم آباد ادعای استانداری را که نوشته بودند و به یکی از مهمانان داده بودند تا قرائت کند در خصوص کشت و صنعت تکذیب کرد و گفت بحت پیگیری و راه اندازي کشت و صنعت زمانی که استاندار محترم در اراک بود انجام شده است و آقای بازوند هم خودش حضور داشت
نقل قول کردن
#8 Raptor 1393-10-25 12:36
فقط مدیران ناتوان و از زیر بار مسعولیت شونه خالی میکنند، به خاطر فعالیت شبانه روزی اقای استاندار متشكريم
نقل قول کردن
#9 محمد 1393-10-25 13:08
نويسنده مطلب از نیروهای آقاي [...] از سياسيون يكي از شهرهاي است که اخیرا توسط وي به جای [...] در روزنامه [...] خرم آباد انتخاب شده است . با توجه به اینکه آقای [...] در تلاش است که به جای آقای بازوند به عنوان استادار به لرستان بیاید معلوم شد که اختلاف انداختن بین نمایندگان و استاندار، توسط آقای نويسنده به نفع چه کسی هست
----------
يافته: براي ذكر نام افراد و نسبت دادن موراد خاص نياز به سند و مدرك هست به همين دليل [...] جاي‌گزين نام‌ها شد
نقل قول کردن
#10 امیری 1393-10-25 13:25
زند باد آقای بازوند.مرسی از استاندار خوب جناب آقای بازوند.. خواهش می کنم به تلاشتان برای توسعه لرستان با قدرت ادامه دهید ما مردم حامی آقای استاندار هستیم
نقل قول کردن
#11 امین 1393-10-25 13:33
سلام بر همگان
چند نکته ای راجع به مطلب فوق عرض می نمایم تا سیه روي شود هر که در او غش باشد.
1. برای اینکه شفاف سازی شود نمایندگان خرم آباد با استاندار در یک برنامه تلویزیونی زنده به تحلیل عملکرد بپردازند تا افکار عمومی متوجه به سامان رساندن کارها شوند.
2. پشت این مطلب قضیه ای نهفته است که حکایت از آن دارد عده ای برآنند که بین استاندار و نمایندگان تنش ایجاد کنند و به مطامع خود یعنی آوردن استاندار مورد نظر خود، برسند.
3. کسی به خوب کار کردن استاندار ایراد نگرفته، برخي بوقچیان نان به نرخ روز خور که در صدد غوغا سالاری برای رسیدن به منافع خود هستند اظهار نگرانی می کنند.
نقل قول کردن
#12 علی 1393-10-25 13:43
متاسفانه نوشته‌های این اقا را که در چند سایت دیدم به تفرقه دامن میزند. دوست گرامی من بنا را بر این می‌ گذارم اگاهانه نیست لطف کن از نویسندگی کناره بگیر که لرستان به همبستگی نیاز دارد. یک نمونه ش مطلب شما درباره گزینه‌ های احتمالی شهرداری بود.
استاندار لرستان عمکردش خیلی خوب است و در سی سال اخیر کسی چنین برای پیشرفت لرستان عمل نکرده بدور از سیاسی کاری و با میانه روی عاقلانه‌ کار میوند. خدا توفیق دهد بازوند را
نقل قول کردن
#13 علم 1393-10-25 13:44
جناب آقای حقگو کاش اشاره ای به صد ها مصوبه اجرایی نشده هم می کردید چرا راجع به سایر مصوبات هییت دولت سکوت فرمودید . از سایت یافته تقاضا دارم که لیست مصوبات سفر های استانی رو ارائه بدن تا ببینیم آقایون نماینده واسه تحقق اونها چه کاری انجام دادن
نقل قول کردن
#14 reza.sh 1393-10-25 14:11
تصادفی هم اتفاق نیفتاده؟
یه آمار بگیرید
____________________
يافته: منظور شما را متوجه نشديم. در مورد كدام خبر مي‌فرماييد؟!
نقل قول کردن
#15 احمد مریدی بیکار 1393-10-25 14:32
جناب علم ظاهرا شما آب و نانت رو به راه است انجام آن پروژه ها کار دستگاه مجریه است ولی ما هم گرسنگان سالهاست که گول چنین حرفهایی را خوردیم و حی با خودی از نمایندگان کار اجرایی به جای دستگاه اجرایی خواستیم البته کار نمایندگان نظارت بر عملکرد استاندران بوده و هست که در این بعد به نظر من تا کنون مماشات شده که امیدواریم نمایندگان بیش از این مماشات نکنند و با سوال از وزیر کشور درخصوص چرایی عقب ماندن پروژه های مورد نظر شما از گذشته تا حال مشخص شود تا تکلیف ما بیکارانی که جز گزارش کاری نیافته ایم هم شاید روشن شود
نقل قول کردن
#16 شیخی 1393-10-25 14:42
نباید لقمه را دور سر بچرخانیم حقیقت اینست که عملکرد مهندس بازوند در این مدت بسیار قابل دفاع بوده و بجای اینکه او را تقویت کنیم این چنین بر طبل نقدهای غیرکارشناسی می زنیم در همه زمینه ها آقای استاندار موفق عمل کرده و بی انصافی است که زحمات او را زیر سوال ببریم تنها انتقاد وارد به استاندار شاید که نه، حتما بحث توقف انتصابات یا حمایت از کسانی است که سالهای سال است همچنان بر صندلی خود تکیه زدند و علی رغم اینکه درخواست های مردمی از آقای بازوند به جهت تغییر این مدیران به اوج خود رسیده اما ایشان بی تفاوت به خواست مردم از بعضی آقایان مدیر که عمدتا غیربومی هستند حمایت می کند این رویه طبیعی است که از محبوبیت بازوند و تیم همراهش کم کرده و اصلا قابل توجیه نیست و اعتراضات به این روش همچنان ادامه خواهد داشت. اما در دیگر حوزه های کارنامه خوبی دارد والبته از زحمات نمایندگان در پیگیری مصوبات نباید براحتی گذشت
نقل قول کردن
#17 نماينده مطلع 1393-10-25 14:49
استاندار محترم لرستان خبرازچهارخطه های استان نداشت خرم آباد-پلدختراصلا باتوجه به آزادراه توجیه نداشت اماردیف ملی گرفت،ایوشان ومروک هم که حاصل دولتهای گذشته است،فرودگاه که اظهرمن اشمس است باسوال نمایندگان وانصرافشان ازسوال درقبال برقراری منظم پروازها شکل گرفت،راه اهن رااولین بار فتح الله حسنوند کلید زد و بعدهادولت قبل اجرایی کرد ما به استاندار باید زمان بدهیم امابوقچی هاوهواخواهان شتاب زده اش آب درهاون خواهندکوبیدباای ن حرفهای صدمن یک غاز
نقل قول کردن
#18 فرجی 1393-10-25 15:03
دکتر عبدی در بحث احیای کشت و صنعت تلاشهای زیادی کرده و انصافا در حد توانش هم برای کشت و صنعت و هم برای فرودگاه سنگ تمام گذاشت اما ظاهرا به چشم نمیان .. استاندار استان آقای بازوند هم در جذب سرمایه گذار و استفاده از توان پیمانکاران بومی که سالها در استان کار نمی کردن یک موفقیت برایش محسوب می گردد یعنی هم آقای دکتر عبدی و هم شخص بازوند در تلاش هستند تا به مردم خدمت کنند اما اختلاف سلیقه همیشه بوده و هست نمی بایست با تفسیر شخصی از مطالب آنها را روبروی هم قرار داد اما به نظر بنده چالش حال حاضر عملکرد بازوند انتصاب غلط و توقف انتصابات است مدیرانی در استان هستند که از هفت سال در حال عبورند و خواست مردمی برای تغییرشان به یک مطالبه تبدیل شده اما به نظر من آقایان مدیر از آنجایی که لابی قوی دارند دستاستاندار را بسته اند و اعتراضات و انتقادات به قوت خود باقی هستند شاید استاندار و نمایندگان این تحلیل را نداشته باشند اما واقعیت متن جامعه همین است انشااله که به واقعیت برسیم
نقل قول کردن
#19 وجدان 1393-10-25 15:51
اقای رضاپور حیف نیست ... به فکر اخرتت باش ... باید از امسال دکتر عبدی تشکر کرد نه از ديگران
نقل قول کردن
#20 ذره بین 1393-10-25 16:27
با تشکر از اقای رضاپور به خاظر مظلب تاثیر گذارشان از همشریانی که از عملکرد نمایندگان دفاع و بعضی هم که هی مدیر بومی و غیر بومی می کنند عرض کنم عزیزان مهم بومی و غیر بومی بودن یک مدیر نیست مهم وجدان کاری ، جسارت ، شهامت و عدالت و عملکرد یک مدیر است ضمنا من خودم به این نتیجه رسیده ام که علت عدم تعویض برخی از مدیران ضعیف که در دولت گذشته منصوب و متاسفانه هنوز در مصدر کارند دخالت برخي نمایندگان است كه باانتصاب عوامل خود در زیر مجموعه این مدیران و عنان کار ان سازمان یا ادره کل را در دست گرفتن مانع از تعویض انان هستند نمونه ان انتصابات اخیری که در اداره کل [...] در سطح معاونین و روسا شاهد بودیم که پستها بین نمایندگن محترم چند شهر تقسیم شد یا انتصابات اخیر ادره کل [...] و سایر ادارت کل که مدیرانشان دربست در اختیار نمایند گان هستند . خداوند شمار انسانهاي ازاده را بيش از اين دراستان ما افزايش دهد كه به خاطر پست و مقام دنيوي حاضر نيستند خود را زير منت كسي ببرند
نقل قول کردن
#21 دبیر 1393-10-25 16:55
شماروزنامه دولتي ها چی میخواین بگین؟ استاندارولاغیر؟ اگه يك روز رفت بازهم حاضرین اینطور بگین آقایان همیشه همراه؟
نقل قول کردن
#22 حیدری 1393-10-25 17:09
فکر میکنم بهترین میزان رای ملت به نمایندگان عزیز و گرامی هست انشاالله این رضایت و عدم رضایت در انتخابات بعدی مشخص می شود
نقل قول کردن
#23 مهرنوش 1393-10-25 19:15
الان که دارم این مطلب رو میخونم با چندتا از دوستام در حال خوندن امتحانات ترم هستیم. باور کنید کمترین انگیزه ای برای درس خوندن نداریم چونکه آخرش اضافه میشیم به جمعیت بیکاری که محصول هنرمندی مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس هستند. :sad:
نقل قول کردن
#24 سمیرا 1393-10-25 19:18
من بعنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد که تقریبا پیگیر مسایل استان هستم میخوام ی دست مریزاد به نویسنده مقاله بگم. واقعا نقش نمایندگان در توسعه و رفع بیکاری چی بوده؟ خواهشا یک بار هم شده بیام با مردم حرف بزنیم و بگیم که نتونستیم و یا اگه خدمتی هم انجام دادید با ادرس و نشانه دقیق بیاید بگید چند تا شغل ايجاد شده و چه كساني سر كار ر رفته اند.
نقل قول کردن
#25 ... 1393-10-25 19:22
من معتقدم که استاندار و نمایندگان خیلی خیلی به مردم این استان بدهکار هستند
نقل قول کردن
#26 سعيد 1393-10-25 19:24
بنظر من نمایندگان و استاندار و مدیران این استان زمانی می توانند بگویند که برای مردم خدمتی واقعی انجام داده اند که رقم بیکاری در لرستان به زیر 10 درصد برسد. فرقی هم نمیکند از جناح اصلاح طلب باشد یا اصولگرا، آن زمان محبوب دل های همه ما هستند.
نقل قول کردن
#27 احمدی 1393-10-25 19:25
این اختلاف افکنی ها به نفع جریان ساختار شکنی است که در جریان فتنه 88 ترد شدند. چون مى خواهند با این دروغ بافی ها نمایندگان و استاندار را رو در روي هم قرار دهند وگرنه اتفاقاً موفقیت بزرگ استاندار عزل و نصب های در خور بوده است ...
نقل قول کردن
#28 تهمینه 1393-10-25 19:26
جناب آقای استاندار عزیز و نمایندگان محترم، باور میکنید ما چند نفر که داریم خودمون رو برای شب امتحان اماده می کنیم کمترین امیدی به استخدام و بهره بری از درس خواندنمان داریم؟؟ لطفا بگید مقصر این وضعیت چه کس یا کسانی هستند
نقل قول کردن
#29 الهه رمضانی 1393-10-25 19:30
اسفند ماه سال بعد معلوم میشه چقد از عملکرد نمایندگان فعلی رضایت داریم. اقای استاندار شما هم اگه تونستید وضعیت راه آهن دورود -خرم آباد و اجرای آزادراه خرم اباد -اراک را روی ریل واقعی بیندازید قطعا معلوم میشود گفته های نویسنده این مطلب درباره شما صحت دارد و شما توانمند هستید، در غیر این صورت نمره شما منفی ميشود
نقل قول کردن
#30 بیرانوند 1393-10-25 21:38
عملکرد آقای استاندار در مدت مدیریت خود بسیار پربرکت و قابل دفاع است.میزان عقب ماندگی در لرستان به شکلی است که ده ها بازوند نیاز دارد تا انقلابی در این منطقه رخ دهد. اكثر نمایندگان خرم آباد بیش از آنکه به فکر عمران و توسعه خرم آباد باشند به فکر سیاسی بازی بوده اند...
نقل قول کردن
#31 حیاتی 1393-10-26 02:01
در هیچ دوره ای نمایندگان لرستان اینقدر در مجلس جایگاه نداشته اند و اثر گذار نبوده اند اگر کسی بخواهد به استاندار هم بنازد این از ناز شصت نمایندگان است که استاندار را انتخاب كردند. اینکه به نظر من نمایندگان بیش از حد حیا دارند چون نقش اصلی در راه آهن و بزرگ راه و سدها را دکتر دهمرده و نمايندگان داشتند ...
دیگر اینکه نقش موثر نمایندگان در افزایش دو برابری بودجه عمراني استان و زنده کردن ماده 180 که بی سابقه در تاریخ استان است صرفاً دست آورد نمایندگان است. مورد دیگر نقش بی نظیر نمایندگان در قضایای کشوری و جهانی است که بالاخره اسم لرستان را هم الآن دنیا شنیده و مى دانند که لرستانی هم هستیم ...
نقل قول کردن
#32 محسن از دورود 1393-10-26 04:56
بعضی ها اصلا صبر و حوصله ندارند و انتظار دارند راه صد ساله ی توسعه رو که اصفهان و تبریز و مشهد و ...طی سالیان متمادی کردند یک شبه طی کنند. اونم راهی که ما لرستانی ها طی 20-30 سال گذشته خیلی ازش منحرف شدیم و به بیراهه رفتیم و حالا باید تازه به جاده اصلی برگردیم و این مسیر طولانی رو طی کنیم. عملکرد آقای بازوند رو ده دوازده سال آینده مشاهده خواهید کرد که چه خدمت بی بدیل و بی منتی به مردم لرستان کردند. ما مردم لرستان همه تقصیرها رو گردن دیگران میندازیم و یه ذره فکر نمیکنیم که آیا ما مردم هم در این عقب افتادگی نقشی نداشتیم؟ ما مردم نبودیم که با طایفه گرایی نماینده های مجلس و همچنین شوراهای شهرمون رو انتخاب کردیم و سر خودمون رو به باد دادیم؟ ما مردم لر نبودیم که به علت عدم اتحاد و همدلیمون کارخونه هامون رو غارت کردند و به استان های همجوار بردند و آبمون رو به یغما بردند و تو صداوسیما هم با افتخار اعلام کردند سرشاخه های دز(!!!!) رو به قم انتقال دادیم نه آب لرستان رو! به خاطر اینکه حق آبه رو به لرستان پرداخت نکنن! اگر متحد می بودیم و مسالمت آمیز حقمون رو میگرفتیم این بلاها سرمون نمیومد!
نقل قول کردن
#33 محسن از دورود 1393-10-26 05:02
... ادامه دیدگاه قبل: ما تا خودمون نخواهیم پیشرفت کنیم و این باور رو در خودمون به وجود نیاریم مطمئن باشید شک نکنید اگر بهترین نماینده های مجلس و بهترین استاندار و بهترین اعضای شورای شهر رو داشته باشیم باز هم رنگ پیشرفت و توسعه رو نخواهیم دید... باید باور کنیم مردم سرنوشت یک جامعه رو رقم میزنن
نقل قول کردن
#34 محسن از دورود 1393-10-26 05:19
در ضمن آقای حیاتی محترم منظورتون چیه از نفوذ و اثرگذاری نمایندگان در مجلس؟ ...استیضاح کردن و سوال پرسیدن خیلی افتخار نداره که هی بهش بنازیم... در ضمن صحبت بعضی دوستان مبنی بر اینکه برخی نماینده ها تا حدودی تلاش هایی رو مبنی بر افزایش بودجه و یا به ثمر رسیدن طرح هایی مثل کشت و صنعت و راه آهن و ... انجام دادند.... درست. اما یه سوال پیش میاد چرا این همه سال نماینده ها تلاش کردند ولی ما یک درصد پیشرفتی در این طرح ها ندیدیم ولی تا قدم مبارک مهندس بازوند به این استان باز شد به عنوان مثال شاهد پیشرفت 25 درصدی راه آهن دورود - خرم آباد بودیم؟!!! واقعا چرا؟!! ... مرد اونه سرشو بندازه پایین و بی منت خدمت کنه(در ضمن من اصلا با آقای بازوند نسبت خویشاوندی ای ندارم که هر کس فکر میکنه اگه یکی از یکی حمایت کنه حتما از اقوام و آشنایان و دوستانش هست!!)
نقل قول کردن
#35 ... 1393-10-26 09:06
خواهشمندم مطلب مرا بدون سانسور منتشر كنيد تا پاسخهاي قانع كننده در مورد اين مطلب دريافت كنم:
1. آقای نویسنده محترم در زمان انتخابات به فکر رویای یکی از نمایندگان نبود؟ حالا هم بر اساس شنیده ها بشدت پیگیر نماینده دوره قبل خرم آباد هستن چون هر دو از یک دیار و تبار هستند.
2.بنده به جرات به گردن میگیرم که کشت و صنعت نتیجه زحمات آقای آقامحمدی است اینو جناب آقای بازوند استاندار محترم هم واقفند و مطمينا بزودی به نوعی اعلام می کنند.
3. بالاخره معلوم نشد چه کسانی از اختلاف نمایندگان منفعتی حاصل میکنند؟ ...
4. به شخصه از یافته به عنوان يكي از تاثیرگذارترین رسانه خبری استان انتظار میره در انتخاب و ویرایش و خروجی اینگونه مقالات تفرقه انگیز دقت بیشتری به عمل آورند.
___________________________
يافته: قبلاً هم در پاسخ برخي نظرات متذكر شديم كه هر مطلبي از ديدگاه شخصي خواننده سنجيده و برداشت مي‌‌شود، لذا مطلبي كه به قول مشا تفرقه‌انگيز جلوه مي كند، ازد ديدگاه ديگري فرصتي براي طرح خخواسته‌هاي مردم يا مسوولان براي توسعه لرستان است.
پس لطفاً نظر شخصي خود را به ديگران پيوند و جمع نزنيد.
درثانيف يافته براي هر كس كه مي نويسد و قلم به دست مي‌گيرد به شرط رعايت حركنت ديگران و خطوط قرمز رسانه‌ها و كشورمان ارزش قائل است و مطلب وي را حتي اگر عليه خود ما (يافته) يا ديدگاه ما باشد نيز منتشر مي‌كنيم.
ار قرار باشد اين‌جا فقط خبر بگذاريم و تحليل‌هاي افكار عمومي را كه بهترين كمك به مردم و مسوولان است را حذف كنيم، اولين نفري كه رغبت نمي‌كند به يك سايت صرفاً خبري كه بلندگوي خبري مسوولان است سر بزند، خود شما مخاطب محترم هستيد.
پس بگذاريد هر كس با هر ديدگاه، در چارچوب قوانين مطبوعات بنويسد، بلكه يك خط از نوشته‌هاي وي روزي باعث شود براي لرستان و لرستاني و نيز كشور عزيزمان يك قدم برداشته شود.
نقل قول کردن
#36 نظری 1393-10-26 12:20
سایت یافته نباید بخاطر خوشحال شدن چند نفر که چند روزی اجاره نشین چند میز شده اند هر مطلب و حرف مفتی مثل همین مطلبی که نفاق و دو رویی در تیتر و متن آن نمایان است را بزند....
_______________________
يافته: چطور 2 هفته قبل عكس همين مطلب به نفع نمايندگان در يافته منتشر و سهم آنان در توسعه استان ناديده انگاشته شد، شما چيزي ننوشتيد و اعتراضي نداشتيد؟
رسانه بايد بي‌طرف باشد و حرف طرفين يك قضيه را با عدالت منتشر نمايد.
شما متعصب هستيدزيرا از يك طرف خاص حمايت كرديد و اشاره‌اي به مطلب 2 هفته پيش يافته با عنوان "چند سؤال از تیم تبلیغاتی استاندار لرستان/ سهم بقيه كجاست؟!" ننموديد.
لذا مشخص است است منفعت‌طلب و فتنه‌گر هستيد و چيزي هم از عدالت و حق پاسخ‌گويي نمي‌دانيد. دوره‌ي شعبان بي‌مخ‌ها سال‌هاست است به سر آمده ...
نقل قول کردن
#37 علی موحدی 1393-10-26 12:52
از آقای استاندار بپرسید
دلیل عزل اقای کیانپور معاون عمرانی که یکی از بهترین سرمایه های استان در زمینه ابادانی طبق سوابق درخشان ایشون چه بود؟
___________________________
يافته: پاسخ اين سؤال را خبرگزاري مهر در مراسم معارفه معاون جديد عمراني استاندار منتشر كرد. جستجو كرده و مطالعه نماييد.
نقل قول کردن
#38 حیاتی 1393-10-26 14:57
... راه آهن دورود خرم آباد را زمانی که دهمرده و نمایندگان شروع کردند جناب بازوند در اراک تشریف داشتند راستی آن همه تمجید از دهمرده چرا با رفتن او رفتند؟ کاش تملق گویی در همه زمانها با یک جو صداقت جابجا مى شد
نقل قول کردن
#39 محمدرضا 1393-10-26 18:13
سلام به سایت خوب یافته و سلام و دورود به هر نویسنده ای که در راه روشنگری برای مردم این استان قلم می زنند. دوستان عزیز بنظر بنده یکی از ضعف های اساسی عدم توسعه در استان وجود برخی نمایندگان ناکارامد مردم در مجلس است که خودمان هم انها را بعد از یک دوره با بدگویی بدرقه میکنیم. خداوکیلی این روزها از معدود مدیران تاثیر گذار استان که خدمت به لرستان سرلوحه کارش قرار دارد مهندس بازوند استاندارمان است ، گر چه انتقاداتی به برخی از عملکرد ایشان وجود دارد اما در مجموع نمره مثبتی در عملکرد دارند... این استان امروزه فقط تشنه توسعه است
نقل قول کردن
#40 ملا غلطگیر 1393-10-27 12:00
خواهشمندم مطلب مرا بدون سانسور منتشر كنيد تا پاسخهاي قانع كننده در مورد اين مطلب دريافت كنم:
1. آقای نویسنده محترم در زمان انتخابات به فکر رویای یکی از نمایندگان نبود؟ حالا هم بر اساس شنیده ها بشدت پیگیر نماینده دوره قبل خرم آباد هستن چون هر دو از یک دیار و تبار هستند.
2.بنده به جرات به گردن میگیرم ...........
___________________________
يافته: قبلاً هم در پاسخ به برخي نظرات متذكر شديم كه ...



سایت محترم یافته لطفا با دقت تایپ کنید خودتون بشمارید ببینید چند تا غلط تو این متن هست که فقط میشه با توجه به موضوع متن کلمه درست رو حدس زد
نقل قول کردن
#41 امیر 1393-10-27 12:40
سلام به شما

بنده مدير سايت لرصدا هستم و تنها هدفم از ايجاد اين سايت ترويج موسيقي لري هست !
البته اين سايت را تازه راه انداختم و ب کمک شما نياز دارم!

گفتم اگه زحمتي براتون نداره بنر و لينک ما رو تو سايتتون قرار بديد تا اين سايت در فضاي مجازي شناخته بشه!

اگه امکان داره لطفا موافقت يا مخالفت خودتون رو حتما بهم بگيد!
در ضمن من هم لينک و بنر شما رو قرار خواهم داد !
ممنون ميشم اگه موافقت بفرماييد!
درضمن سايتتون بسيار زيباست و ارزوي موفقيت شما رو دارم!
لطفا با ايميل من
يا ايميل سايت:
َ
يا بخش ديدگاه سايت با من در ارتباط باشيد!
مرسي
يا علي!
@};-
___________________________
يافته: سلام و سپاس
در حال حاضر به دليل فضاي محدود ستون سمت چپ سايت اين امكان وجود ندارد.
نقل قول کردن
#42 سعید منصوری 1393-10-27 13:42
با سلام
ضمن احترام به همه نظرات و تشکر از نویسنده محترم و یافته.
هیچ کار ی مطلق و عاری از نقص نیست
هم عملکرد نمایندگان و هم استاندار محترم
نکته اینجاست که با مقایسه رویکرد ها و نتایج میشود نتیجه نزدیک به واقعیتی را دریافت
برای استاندار از بالانس نیروهای توانمند دو تفکر اصولگرا و اصلاح طلب گرفته تا همایش تجار و پروژه های مختلف
و برای نمایندگان ....
گذر زمان و افکار مردم قاضی خوبی هستند...
نقل قول کردن
#43 همشهری 1393-10-28 15:50
من تشکر می کنم از نویسنده بابت مطلب خوبشون تشکر ویژه هم دارم بخاطر نگاه خوب سایت یافته به مسایل استان. باور بفرمایید تا در مسیر خدمات مسئولان قرار نگیریم نمیتوان معنای دقیق کم کاری و خدمت رسانی را درک کنیم. متاسفانه بعلت قرار گرفتن حقیر در مسیر این موضوع، می توانم به ضرس قاطع اطمینان بدهم که برخي نمایندگان از نمادهای بد کم کاری و ضعف عملکرد و مدیریت هستند. دوستان قسم میخورم بدون حب و بغض میگویم که برخي نمایندگان فوق العاده ضعبف عمل ميكنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا