یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شورا در لغت به معنای مشورت، رایزنی و جمعی که برای مشورت گرد هم می‌آیند تعریف شده است. در دین در صورت انتخاب گزينه نامناسب براي شهرداري: انحلال شورا؛ خواست مردم خرم‌آبادمبین اسلام هم بر مساله مشورت بسیار تاکید شده است و دو بار در قرآن مجید به عنوان عملی شایسته یاد شده است. اهمیت شورا تا آن‌جاست که نام چهل و دومین سوره قرآن مجید «شورا» است.
نمونه‌های فراوانی در زندگانی و سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه می‌توان یافت که در آن مشورت پاس داشته شده است. امام علی (علیه السلام) در نهج البلاغه می‌فرماید: «هیچ پشتیبانی چون مشاوره نیست» و «هر كه خودرأيى كند نابود شود و هر كه با بزرگان مشورت كند در خردهاي‌شان شريك گردد».
با توجه به اهمیت موضوع مشورت در زندگی جمعی انسان و همچنین با توجه به اصل حاکمیت مردم که در اصل 56 قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است، شوراها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور معرفی شده است؛ اعضای شوراها منتخب مردم هستند و در نتیجه می‌توانند مشکلات و مسائلی را که عموم مردم یک منطقه با آن مواجه هستند، بهتر درک کرده و حل کنند؛ پیشبرد سریع برنامه‌ها و سرعت بخشیدن به جریان امور، واگذاری کار مردم به خود آن‌ها، احترام به شخصیت مردم و استفاده از افکار آن‌ها، آگاه‌سازی مردم از امور، کاستن فشار از دولت و بالا بردن توان آن و نظارت بر موسسات و سازمان‌های دولتی در حدود اختیارات قانونی شوراها از مهم‌ترین اهداف تشکیل شوراها است که در اصل صدم قانون اساسی هم بر آن‌ها تاکید شده است.
مردم خرم‌آباد در ایام انتخابات دوره چهارم  شورا با وعده و وعیدهاي مختلف کاندیداها در پای صندوق‌های رای حاضر شدند به این امید که شاید در مدیریت شهری و توسعه و عمران شهر خرم‌آباد بهبودي حاصل شود و شهرشان ترقي چشم‌گيري داشته باشد. آن‌ها امیدوار بودند که اعضای منتخب شورا منافع شهر را بر منافع خود ترجیح مي‌دهند و از تجربه تلخ شورای سوم درس مي‌گیرند تا سرنوشت این شورا شبیه به شورای سوم نگردد.
شورای دور چهارم با 13 عضو به نام‌های وفایی، آذری، کوشکی، طهماسبی، اقبالی، حسین‌پور، مهرابی، بیرانوند، حاصلی، جهان‌آرا، عزیزپور، آشتیانی و سیفی تشکیل شد‌. شورایی که در همان روزهای اول ترکیب 6 و 7 و اکثریت و اقلیت در آن شکل گرفت و در اولین اقدام اکثریت 7 نفره شورا شامل آذری، طهماسبی، اقبالی، آشتیانی، بیرانوند، حسین‌پور، جهان‌آرا، نصیری شهردار محبوب مردم را برکنار کردند  و یحیی عیدی‌بیرانوند را به عنوان سرپرست انتخاب نمودند و در ادامه زمانی که برای انتخاب شهردار به بن‌بست رسیده بودند برای جلوگیری از انحلال شورا در یک اقدام نمادین دست‌های خود را به  نشانه حمایت از محمد مهرابی رییس وقت شورا بالا بردند و او را با 12 رای به عنوان شهردار انتخاب کردند. اما همین دست‌ها در گذر ایام کوتاه 9 ماهه همچون پتکی بر سر مهرابی نيز فرود آمد و مشخص شد كه برخي اعضا دنبال منافعي هستند كه اگر تأمين نشود، مدام اقدام به جابه‌جايي شهردار مي‌كنند تا گزينه‌‌ي مد نظر آن‌ها كه به زعم همگان "بله‌قربان‌گوي آن‌ها" باشد، بر اين مسند تكيه زند.
در همان بدو انتخاب مهرابی به عنوان شهردار خرم‌آباد مخالفانش در شورا به جای تعامل راه تقابل را در پیش گرفتند و نقش نظارتی خود را رها کرده با دخالت در امور اجرایی شهرداری به عنوان ترمزی برای توسعه و عمران شهر خرم‌آباد بدل شدند.
هر روز پرسنل شهرداری صبح که بر سر کار می‌آمدند از هم می‌پرسیدند: شورا چه خبره؟ چند چند هستند؟
اصحاب رسانه هم همیشه اخبار صف‌بندی‌های شورا را رصد می‌کردند. یک روز 6 به 7 روز بعد 8 به 5 و روزی دیگه 4 به 8 و ...
این اختلافات حتي باعث انتقاد حجت‌‌الاسلام میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان از رویکرد شورای شهر خرم‌آباد در برخورد با شهردار شد و طی دیداری که با اعضای شورای شهر داشتند خواستار پایان دادن به این اختلافات شدند و اظهار داشتند‌: «شورای شهر اگر یک سرباز را به میدان می‌فرستد باید از او پشتیبانی کند و فقط این که عضو شورا شویم و کار نکنیم و تنها مانع‌تراشی کنیم درست نیست و این امر خلاف جوانمردی است.»
اما اعضای مخالف شهردار به سخنان  و نصایح ایشان اعتنایی نکردند‌. حتي استاندار و رئيس كل دادگستري نيز در صورت تداوم روند ناخوشايند كاري شورا، به صورت جدي تذكر دادند و از انحلال شورا صحبت كردند.
این اختلافات و کشمکش‌ها بین مخالفان و موافقان مهرابي شهردار  9 ماه بیش‌تر به طول نیانجامید و سرانجام در 29 آبان طي یک جلسه غیرعلنی مهرابی با 9 رای برکنار شد در حالی که وي دلایل برکناری خود را، ایستادگی در برابر طایفه‌بازی، مقاومت در برابر رانت‌خواری، دوری جستن از سیاسی‌بازی در شهرداری خرم‌آباد، مقابله با زد و بندهای مالی، مخالفت با جذب غیرقانونی نیرو هاي سفارشي در شهرداری خرم‌آباد و مبارزه با سوء استفاده‌های مالی ذکر کرد و روند استیضاح و برکناری خود را غیرقانونی دانست و از شکایت به مراجع حقوقی خبر داد.
در حالی که ثبات مدیریت یکی از الزامات توسعه است شورای چهارم بعد از گذشت یک سال در حال انتخاب پنجمین فرد برای مدیریت شهرداری خرم‌آباد است ولی انگار فراموش کرده‌اند که این عزل و نصب مکرر شهرداران ضربه شدیدی به شهر خرم‌آباد وارد کرده و باعث عقب‌افتادگی شهر از قافله پر سرعت عمران و توسعه گردیده و مردم تاوان منفعت‌طلبي عده‌اي را بايد پس بدهند.
هر روز شاهد سازهای ناموزون اختلاف بین اعضای شورا هستیم‌. شورایی که از درون آن اختلاف و دعوا بیرون بیاید چگونه می‌تواند به مردم خدمت کند‌؟
صحنه شورای شهر که باید محلی برای اجماع بر روی مسائل و مشکلات شهر باشد خود باری بر دوش مردم خرم آباد شده است. در این هیاهو تنها کسانی که اهمیت ندارند مردم خرم‌آباد هستند که باید چوب زیاده‌‌خواهی‌ها و بی‌تدبیری‌های بعضی از اعضای شورا را بخورند. این عملکرد و اختلاف و عدم ثبات مدیریت در شهرداری باعث بی‌اعتمادی مردم به شورای شهر شده است و ديگر برخي ازآن‌ها را به چشم امين و خدمت‌گزار خود نگاه نمي كنند بلكه معتقدند افرادي هستند كه سعي دارند اقوام و دوستان خود را در شهرداري استخدام كنند يا براي برخي از آن‌ها كه در شهرداري هستند، پست و مقام دست و پا كنند.
امروزه توقع مردم خرم‌آباد بالارفته و آن‌ها روند پیشرفت و سرزندگی را در شهر خواستارند و مدام از طريق رسانه‌ها دنبال مي‌كنند. اما حاشیه‌ها، اختلافات و عدم ثبات مدیریت، اصرار بعضی از اعضای آن بر پی‌گیری منافع شخصی و ترجیح آن به منافع عمومی زمینه‌ساز بروز مشکلات و اسباب رنجش خاطر بخش قابل توجهی از شهروندان شده است و در صورت انتخاب شهرداري كه كارنامه‌اي روشن و قابل قبول مثل سابقه شهرداري در شهري بزرگ‌تر از خرم‌آباد را نداشته باشد، انحلال شورا به یک خواست عمومی تبدیل شده و با ادامه این روند مردم نتیجه‌ای از رای خود به دست نمی‌آورند.
به نظر می‌رسد از شورايي كه بيش‌تر افراد آن سرگرم به دست آوردن كميسيون هستند يا تقاضاي استخدام اقوام‌ و نزديكان شان در شهرداري را دارند، آبي گرم نمي‌‌شود و اگر در آخرين فرصت باقي يعني انتخاب گزينه‌اي مناسب براي شهرداري نتيجه‌اي روشن عايد مردم نشود، انحلال شورای شهر بزرگ‌ترین خدمت به شهروندان خرم‌آبادی به حساب می‌آید. مردم از هیأت حل اختلاف استان انتظار دارند که با توجه به شرایط نابه‌سامان موجود در صورت تداوم روند فعلي دسته بازي 6 به 7 و ... و انتخاب شهرداران بر اساس خواسته‌ي برخي اعضاي شورا، انحلال شورا در دستور كار قرار گيرد و حتي عده‌اي در اين زمينه اعلام آمادگي جمع‌آوري طومارهاي مردمي جهت ارسال براي مسوولان وزارت كشور را نيز جزء برنامه‌هاي مقابله با برخي از اعضاي زياده‌خواه شورا اعلام كرده‌اند.
بديهي است عواقب مسائل امنيتي پيش آمده در خصوص عملكرد شورا متوجه اعضاي آن بوده و رسانه‌ها از هم‌اكنون هشدار لازم را به مسوولان استان مي‌دهند.
 امید است مردم خرم‌آباد هم در انتخابات آتی نهایت دقت خود را در برگزیدن کاندیداهای خود به عمل آورند تا کم‌تر شاهد حضور اشخاصي مشکل‌آفرین در مناصب تصمیم‌سازي باشیم كه با سرنوشت فرد فرد من و شما در اين شهر تأثير دارد.
لازم به ذکر است در صورت انحلال شورا، از سوي هيات مرکزي حل اختلاف، تا برگزاري انتخابات شوراها، وزير کشور به‌عنوان قائم‌مقام شوراها، اختيار تعيين شهردار را به استاندار تفويض کرده و استاندار مي‌تواند شهردار را انتخاب نمايد.
نگاهي به آراي اعضاي شوراي شهر چهارم در تصميم‌گيري برای ابقا يا بركناري شهردارها:

 

عضو شورا

هرمز نصيري

محمد مهرابي

1

علي‌ جهان‌آرا

ممتنع

خواهان بركناری

2

جافر وفايي

موافق ابقا

موافق ابقا

3

فرشاد سيفي

موافق ابقا

موافق ابقا

4

محسن اقبالي

خواهان بركناری

خواهان بركناری

5

فرشته طهماسبي

خواهان بركناری

خواهان بركناری

6

حسن آذري

خواهان بركناری

خواهان بركناری

7

محمد حسين‌پور

خواهان بركناری

خواهان بركناری

8

رضا حاصلي

موافق ابقا

موافق ابقا

9

عبدالله عزيزپور

موافق ابقا

خواهان بركناری

10

رستم كوشكي

خواهان بركناري

موافق ابقا

11

سيف‌الدين آشتياني

خواهان بركناری

خواهان بركناری

12

رضا بيرانوند

خواهان بركناری

خواهان بركناری

13

محمد مهرابي

موافق ابقا

-

14

سبزخدا صفربيرانوند

-

خواهان بركناری

از گروه 7 نفره كه اكنون با اضافه شدن سبزخدا صفر بيرانوند(عضو علي‌البدل جاي‌گزين مهرابي) به 8 نفر در مقابل 5 نفر دسته‌ي مخالف رسيده‌اند، 6 نفر از گروه 8 نفره، هم با بركناري "هرمز نصيري" شهردار محبوب خرم‌آباد و هم با بركناري"محمد مهرابي" شهرداري كه خودشان با 12 رأي وي را انتخاب كردند، موافق بوده‌اند.
مردم خرم‌آباد مايلند اين 6 نفر پاسخ دهند شهردار مورد علاقه‌ي آن‌ها چه كسي است و چه تضميني هست كه نفر منصوبي بعدي را نيز به همين سادگي و به بهانه نداشتن شرايط لازم بركنار نكنند؟ آيا اين افراد نمي‌توانند شرايط لازم را قبل از انتصاب شهردار بررسي كنند و به قول معروف علاج واقعه را قبل از وقوع نمايند؟!
 
محمدرضا  گودرزی / خرم‌آباد
 
________________________

 توضيح: زمزمه‌هايي مبني بر انتخاب يكي ديگر اعضاي شورا به عنوان شهردار شنيده مي‌شود كه اگر صحت داشته باشد بايد گفت كه مردم به هيچ عنوان چنين انتخابي را قبول نمي‌كنند چرا كه علاوه بر تجربه‌هاي ناخوشايند قبلي (انتخاب مهندس خدامي در دوره سوم و مهرابي در دوره چهارم)، از نظر مردم و كارشناسان هيچ‌يك از اعضاي شوراي كنوني؛ تخصص، تجربه و توانايي لازم براي نشستن بر صندلي شهرداري خرم‌آباد را ندارند.

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1393-10-03 07:45
سلامی گرم به مدیر و خبرنگاران سایت یافته و از اینکه اینقدر دلسوزانه می نویسن کمال تشکر را داریم بله این زمزمه ها نیز به گوش همه مردم خرم آباد رسیده ولی نمیتوانن کاری از پیش ببرند و کاری از دستشان بر نمی آید وقتی آقای نصیری شهردار بود همه کار برای ابقای آن کردن تومار در تمام نقاط شهر جمع کردن تجمع در میدان استانداری و........... ولی هیچ کس صدای مظلومیت خرم آباد را نشنید وشورا کار خود را ادامه داد تا نصیری رو برکنار کرد که یکی از اینها همین آقای مهرابی بود که می گفت ما گزینه ای بهتر و قوی تر از آقای نصیری را به سمت شهردار انتخاب می کنیم و این شد که نصیری رو بر کنار کردند و خودش شهردار شد آیا گزینه بهتر و قوی تر خود او بود
نقل قول کردن
#2 برهان 1393-10-03 08:04
درود بر شفاف سازی پایگاه یافته که دست اعضای شورای شهر را برای مردم رو کرد کسانی که قسم می خوردند که موافق نصیری بودند در جدول منتشر شده مشخص شد که آن فرد خواهان برکناری شهردار موفق خرم آباد بوده دیگر نباید به هیچ کس اعتماد کرد .و انحلال شورای شهر بهترین گزینه برای کمک به توسعه عمران و زیباسازی خرم آباد است / عملکرد شورای شهر خرم آباد نه تنها کمکی به شهر نکرده بلکه به سدی بزرگ بر اثر عدم تخصص آنها در مقابل عمران شهری تبدیل شدند
نقل قول کردن
#3 کیوان 1393-10-03 08:04
اقا یانی که نصیری رو بر کنار کردن باید جواب گو باشند و ما مردم خرم اباد هم باید در در گاه خدا پاسخگو باشیم که چرا به این افراد رای دادیم اگر هم نریم رای بدهیم دشمنان نظام خوشحال میشوند ما این وسط بی کناه هستیم و نمی دانیم باید چکار کنیم اگه رای ندیم به وظیفه خودمان در مقابل نظام عمل نکرده ایم اگه رای بدیم این میشه نتیجه اش ..... اقای ..ی شما چرا شما که نزد مردم محبوبیت داشتید مردم محبت شما را فراموش نمیکنن کمر مردم را شکستید.... ولی یک گله بزرگ از کسایی که صلاحیت افراد رو تایید می کنند باید بگویمم ای کاش حداقل مدرک تحصیلی رو هم ملاک ثبت نام در شورا می گذاشتید تا هر کسی اجازه ثبت نام نداشته باشد خلاصه ما از خیر شهرداری و شهر می گذریم و انها را می سپاریم به خداوند یکتا و پناه می بریم به الله و آنهایی را که باعث ویرانی شهر شدن رو نمی بخشیم
نقل قول کردن
#4 حاتمی 1393-10-03 08:08
در تعجب هستیم استاندار لرستان اولین استانداری است که نسبت به مسائل شورای شهر خرم آباد بی تفاوت است که یک ضعف برای عملکرد او محسوب می گردد /اما در زمان دهمرده یا صابری یا سعادت اجازه این بی نظمی ها به هیچ شورایی داده نمی شد /// آن از وضعیت اتنصابات در استان / آن از وضعیت ورود غیربومی ها در استان و حمایت از مدیران غیربومی که نارضایتی از آنها به اوج رسیده ...
نقل قول کردن
#5 شهروند خرم ابادی 1393-10-03 09:26
سلام خدمت عزیزان زحمت کش یافته
تو جریان شورا و شهردار فقط حق مردم داره ضایع میشه و تنها موضوعی که بهش توجهی نمیشه خواست مردم است.
مردم نصیری را میخواستند شورا بی توجهی کرد
مردم با مهرابی کنار آمده بودند ، شورا بی توجهی کرد
و حالا هم مردم انحلال شورا را میخواهند و این بار استاندار بی توجهی میکند
ما که از دستمون کاری برنمیاد فقط این آقایانی که داعیه معرفت هم دارند بدونن که واگذارشون کردیم به عدالت الهی و در روز حساب باید به تک تک ماها جواب بدن.
نقل قول کردن
#6 مهران پیشداور 1393-10-03 10:03
من شخصا هیچ امیدی به شورای شهر ندارم.شورایی که برخی اعضاش به دنبال منافع شخصی هستن باید هرچه زودتر درشو گل بگیرن.نخواستیم شورا.بزارین مردم به درد خودشون بسوزن.خرم آباد شده مایه شرمندگی استان.آقایون تا کی میخوایین خون مردم رو تو شیشه کنید هرچی ده کوره تو استانای مجاور بود دارن پابه پای تهران جلو میان.اما تو خرم آباد یه عده انگشت شمار که مثلا شورای شهرمون هستن و از هیچ نوع صلاحیت علمی تجربی و فکری برخوردار نیستن دارن سرنوشت پونصدهزارنفر جمعیت شهر رو به تمسخر میگیرن . یکی نیست بهشون بگه تورو خدا بیدار بشین از این خواب خرگوشی.از قدیم گفتن کسی که خودشو به خواب زده هرگز بیدار نکنچون بیدار نمیشه
نقل قول کردن
#7 شهروند 1393-10-03 10:23
برای همه روشن شده شهرداری که میاد وبه این برخی اعضا باج نمی ده براش توطئه می چینن
مردم خرم آباد اینا رو حلال نمی کنن !
نقل قول کردن
#8 دلسوز 1393-10-03 10:44
من خرم آبادی نیستم اما دلم برای این مردم می سوزه که چند نفر از اعضای به اصطلاح شورا !در مهمانی های ......خود در باغ شهردار اسبق شهر
تصمیم گیر این مردم می شوند !
نقل قول کردن
#9 رامتين 1393-10-03 12:47
مهرابي به بهضي اعضاي رانت خوار شورا باج نداد و در مقابل زياده خواهي آنان ايستاد و به همين دليل بركنار شد و اين روال ادامه دارد مگر كسي بياد و باهاشون معامله كنه تا باهاش كاري نداشته باشن
نقل قول کردن
#10 سهل الدین 1393-10-03 13:38
جهت اطلاع باید عرض کنیم که هم اکنون یکی از اعضای شورای شهر خود بدنبال شهردارشدن است این یعنی تکرار سناریوی مهرابی ///// خوشبختانه 99 درصد مردم از این شورای شهر ناراضی هستند و برایشان مهم نیست چه کسی را شهردار می کنند چون همه می دانیم توانمندی شورای شهر یا در برکناری موفق ترین شهردار بوده ...
خوشبختانه مردم خرم آباد همین که واقف هستند کفایت می کند
نقل قول کردن
#11 حبیب 1393-10-03 13:47
در شورای شهر مصلحت و منفعت شهر ملاک نیست بلکه در درجه اول منفعت برخي اعضا و همچنین بحث طایفه گرایی مهم است تخصص، تجربه و عملکرد از آنجایی که خود اعضا با آن بیگانه هستند برایشان مهم نیست این شورای شهر خرم آباد در مقابل تصمیمات شوراهای شهر اصفهان، شیراز ،اهواز،همدان و.... نه تنها نباید مقایسه کرد بلکه خنده آور است
نقل قول کردن
#12 سعيد 1393-10-03 13:50
بنظرمن نه مهرابي و نه نصيري به درد اين شهر نميخورند
در وحلّه اول بايد شورا منحل بشه تا ازاين به بعد كساني كه كانديد ميشن ورأي ميارن بفهمند كه اين شهرومردمش بازيچه دست امثال اين اقايان نيستن كه نه تخصصي دارند نه سوادي مرتبط با اين حوزه وصرفا برخي از انها با طايفه بازي ووعده ووعيدهاي كذب توانستند راي مردم روجذب كنند. وبعدا يك شهردار متخصص وغيربومي انتخاب كنند كه كاراي زيربنايي براي اين شهر فلك زده انجام بده شهري با اين همه جاذبه . كه ما با تغيير چهارتا ميدون و تنديس و پل هاي زشت و كجو ماوج ذوغ زده نشيم و واسه خودمون اسطوره نسازيم ومانع پيشرفت اين شهر بشيم
نقل قول کردن
#13 Raptor 1393-10-03 14:07
با سلام ممنون از گزارش خوبتان،می خواستم بگم اعضای شورا اگر یکم دین دارن به قسمی که خوردند پایبند باشد،که با اتش خشم این مردم مظلوم خواهند سوخت،این شورا فقط به فکر این است که با جایگزین کردن برخی از اعضای شورا به سمت شهرداری نفرات گروه خود را که رای نیاورند با خروج یکی از اعضا به سمت شهردار نفر عوض البدل خود را به شورا بیاروند،تا همانند قبل برج های خود را بالاتر ببرند!به خدا خسته شدیم اینقدر مضحکه شهرهای دیگه شدیم .
نقل قول کردن
#14 گودرزی 1393-10-03 14:34
آقای گودرزی چی میخای از جون شهرداری...
نقل قول کردن
#15 علم 1393-10-03 19:01
مسولیت بدون پاسخگویی مصداق بارز اعضای شورای شهر
نقل قول کردن
#16 محمد 1393-10-03 19:29
من نمیدانم این شورا که مردم انتخاب کردن چیزی از شهر سازی میدانن ... بابام به فکر مردم باشید
نقل قول کردن
#17 همشهری 1393-10-03 20:36
سلام ببینید دوستان .یه نگاه اجمالی به ترکیب شورای شهر خرم آباد بندازید .متاسفانه این دوستان صلاحيت علمی اداره یک شهر رو ندارند.کدوم از این دوستان تخصصی شهرسازی یا مدیریت شهری دارند . متاسفم این نکته رو بگم که شاید بتوانند یه فرهنگسرا رو اداره کنند چون ترکیب بیشتر هنریه تا مدیریتی.در مورد آقای مهرابی نیز این نکته حایز اهمیت است که ایشان با همکاری همین گروه شورا اقدام به برکناری به جای نصیری کردند چون به لحاظ علمی و تخصصی که عملکرد آقای نصیری چندان قابل توجه نیست .ایشان شو های زیبا وبدون زیرساخت در شهر داشتند شبیه میدان های فلزی که با فرهنگ کهن لرستان در تضاد سنخيتي عجیبی بود.اما......شو را فرمودند فرد قوی تر خواهد آمد ....بعد از کسب تمام برنامه های کاندیدا های شهرداری .برنامه مصادره شد که آقای مهرابی به صورت شلخته به آنها می پرداخت .در هر صورت عرض کنم که چون پایه واساس تفکرات این دوستان با مسائل مدیریت شهری بیگانه است هر مسکنی تا مدت کوتاهی مثمرثمر واقع خواهد شد
نقل قول کردن
#18 لرستانی 1393-10-03 21:07
مردم خرم‌آباد مايلند اين 6 نفر(حسین پور-طهماسبی-بیر نوند-آذری-آشتیا نی-اقبالی) پاسخ دهند شهردار مورد علاقه‌ي آن‌ها چه كسي است؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#19 حاج محمد 1393-10-03 22:58
سلام:
امیرالمؤمنین صلوات الله علیه :فرمود از خداچنان بترسید که محتاج عذر خواهی نباشید{مقصرنباش ید}وبدون ریا وقصد شهرت برای خدا کارکنید زیرا هر که برای غیر خدا کار کند خداوند او را به عملش واگذارد

امام صادق (ع) فرمود: گروهی از قریش با مردم کم سازگاری کردند وازقریش رانده شدند در صورتیکه بخدا سوگند که از نظر خانوادگی عیبی نداشتند. وگروهی از غیر قریش با مردم خوش رفتاری نمودند وبه خاندان عالی وبلند پیوستند.
سپس فرمود هر که دستش را از مردم دریغ دارد او از انها یکدست دریغ داشته ولی مردم از او دستها دریغ دارند
نقل قول کردن
#20 حسین 1393-10-04 09:38
مصداق واقعی جمله زنبور بی عسل شورای شهر خرم آباده
نقل قول کردن
#21 بیران 1393-10-04 11:44
تنها راه انحلال شوراست
نقل قول کردن
#22 وحید بیرانوند 1393-10-04 14:02
:D :D :D
نقل قول کردن
#23 شهروند خرم ابادی 1393-10-04 17:39
درود بر گودرزی و جایدری که با شهامت و شجاعت دنبال مطالبات مردم از شورای شهر هستند از مسولین قضایی درخواست داریم تمامی حرکات و سکنات این شورا را زیر نظر ودر صورت دست اندازی به منابع شهرداری مدافع حق الناس باشند
نقل قول کردن
#24 معصوم 1393-10-04 18:36
باسلام. فقط کافیه یه مرور بر حرکات اعضای شورا طی یک سال و نیم گذشته داشته باشیم راحت میفهمیم چه کسانی دوست دارن تنش در شورا و ناسازگاری در آن وجود داشته باشد. بعنوان یه شهروند مقصر تمام اتفاقات گذشته شورا را (ح - آ- ط ) میدانم. کسی نیست بپرسه جناب ح باور کنید این راه شما که همش به دنبال شهردار شدن هستید به ترکستان است. از طرفی ط و آ کارکرد شما جزء تعویض پی در پی 13 شهردار در دوره گذشته و 4شهردار در دوره فعلی چه چیزی بوده؟ واقعا چی از جون شهر میخواین شما؟ ;-)
نقل قول کردن
#25 سیاوش 1393-10-05 00:29
امیدوارم هرچه زودتر استانداری این شورا را منحل اعلام کند و به بعضی از اعضاعرض میکنم که کمی به انچه ادعا ميكنيد هستيد توجه بیشتری کنید باشد که رستگار بشید.از شما برای انعکاس این مطالب سپاسگزارم
نقل قول کردن
#26 کلانشهر خرم اباد 1393-10-05 01:29
شورای شهر باید منحل بشه.
نقل قول کردن
#27 محمد 1393-10-05 17:01
انحلال شورا خواست مردم شهر
نقل قول کردن
#28 لرستاني 1393-10-06 00:35
راي بدون كارشناسي نتيجه اي بهتر از اين اعضا شورا نداره كه تقريبا هيچكدوم تخصص مربوطه رو ندارن
نقل قول کردن
#29 منطقي 1393-10-06 12:09
لطفا به ديگران افترا نزنيم . اعضاي شورا در انتخاب اقاي مهرابي اشتباه كردند ودر روز راي گيري فقط اقاي اذري مخالف بود و همه راي مثبت دادند. حالا هم دير نشده بايستي شهرداري انتخاب شود كه سابقه خدمت در شهرهاي بزرگ را داشته باشد . انحلال شورا دردي از دردهاي شهر را دوا نميكنه .اميدوارم شوراي پيام مردم را دريفت كرده باشه و انتخاب منطقي بگيره.
خواستن توانستن است ما به عنوان شهروند بايد بخواهيم تا مسئولين هم به فكر باشند از دوستان فوق كه منقد عملكرد شورا هستند يه سوال دارم تا حالا چنر بار پيشنهادات ودرخواست هاتون را به شورا داديد؟
باور بفرمائيد ما مردم نجيبي هستيم اگه مثل شهر هاي ديگر خواهان براورده شدن نياز هامون باشيم مطمئنا مسئولين استاني هم مجبور به پيگيري ميشوند. به اميد اباداني بيشتر لرستات و شهر خرم اباد
نقل قول کردن
#30 محمد 1393-10-06 19:00
با تشکر از یافته نیوز ؛شهردار فقط نصیری
نقل قول کردن
#31 بیرانوند 1393-10-06 22:36
هرچند اعضای کنونی شورای شهر از افرادقابل احترام هستند اما واقعیت این است افرادی که می توانند عملکرد بهتری داشته باشند ودر جهت حل مشکلات شهر خرم اباد اقدام موثری انجام دهند تمایلی برای شرکت در انتخابات شورای شهر نشان نمی دهندوما همچنان باید شاهد مشکلات شهرخرم اباد باشیم .واقعا این وضعیت شایسته شهر نسبتا بزرگی مانند خرم اباد نیست.اگر مدیریت شهری به دست افراد شایسته وکاردان باشد می توان با هزینه های نه چندان زیاد طرح های مناسب شهری اجرا کرد وبه حل مشکلات وزیبا سازی شهر کمک کرد چیزی که برای شهروندان خرم ابادی همچنان یک رویا خواهد بود.
نقل قول کردن
#32 حامد نصیری 1393-10-09 08:39
انشالله که آقای هرمز نصیری تشریف بیارن و روند توسعه شهری ادامه یابد
نقل قول کردن
#33 شهروند الیگودرزی 1393-10-09 19:28
با سلام من چند بار با مهندس نصیری جلسه داشته ام ایشان انسان اصیل و مدیری توانا بودند که متاسفانه شورای شهر خرم آباد در برکناری ایشان اشتباه نمود ، خرم آباد انسان فرهیخته و تحصیل کرده کم ندارد ( خرم آباد شهردار متخصص شهرسازی که مجهز به مشاوران جامعه شناس و مدیران نوگرا نیاز دارد ) با دورود به شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا