یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد حسین‌پور عضو شواری شهر خرم‌‌آباد، صبح روز دوشنبه در جمع مدیران واحدهاي مختلف شهرداری و چند تن از اعضای شوراي شهر خرم‌آباد در مراسم معارفه سرپرست شهرداري، اظهار داشت: «با توجه به هجمه‌ای که دشمنان علیه نظام مقدس‌مان به راه انداخته‌اند می‌بایست مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را امسال بسیار باشکوه‌تر از سال قبل برگزار کنیم.»
با توجه به اظهارات این عضو شورا باید گفت مشخص است که برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی از وظایف هر شهروند ایرانی وانقلابی است و شهرداری‌ها هم باید تا می‌توانند در ایام‌الله دهه فجر، سنگ تمام بگذارند. اما آیا برای دشمن‌شاد نشدن همین کار کافی است؟ یعنی با برگزاری باشکوه جشن‌ پیروزی انقلاب اسلامی مقابل دشمن ایستاده‌ایم؟
بدیهی است که برگزاری باشکوه مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی فقط یکی از کارهایی است که باید در مقابل هجمه دشمن انجام بدهیم. مهم‌‌تر از آن عملکرد هر کدام از ما برای شاد نشدن دشمن است. مطمئناً دشمن با دیدن خرم‌آبادی پاک و سبز و پیشرفته بیشتر مأیوس خواهد شد. برای مبارزه با هجمه دشمن باید دست در دست هم بگذاریم. مثلاً در آغاز به کار شورا یک شهردار اصلح انتخاب کنیم و تا پایان کار شورا از او  برای خدمت به مردم حمایت کنیم. یقیناً دشمن وقتی بفهمد شهر خرم‌آباد بعد از گذشت 14 ماه از آغاز به کار شورا، به صورت سرپرستی اداره می‌شود خوشحال خواهد شد.
برای شکست دشمن شعار دادن کافی نیست. 14 ماه برای ساختن یک شهر فرصت کمی نیست. دشمنان انقلاب روی همین فرصت‌سوزی‌ها حساب کرده‌اند و می‌کنند. در 14 ماه می‌شد برای تفریح جوانان خرم‌آبادی کارهای بسیاری کرد. می‌شد چهره شهر را بهتر کرد.
 14 ماه یک عمر است. در طول 14 ماه یک نطفه تبدیل به کودکی پنج ماهه می‌شود که می‌خندد. دشمن از همین تودیع و معارفه‌هاست که دل شاد است!
زمان از دست می‌رود و دشمن از کاری‌‌هایی که مسوولان و منتخبان ما نمی‌کنند خوشحال است.
اگر توانستیم خرم‌آبادی مدرن را بسازیم، آن وقت هر روز در این شهر جشن پیروزی انقلاب اسلامی برپاست.

رضا  ساکی / تهران

متن صحبت‌های حسین‌پور را این جا بخوانید (کلیک کنید)

 

دیدگاه‌ها  

#1 کلانشهر خرم اباد 1393-09-04 09:51
بخدا حرف دل ما خرم ابادیارو زدی.خداپدرتو بیامرزه.یه مرکز استان داریم فقط یزرگ شده اما نه از مبلمان شهری ازش خبری هست نه امکانات فرهنگی هنری!
خداییش حق ما خرم ابادیا چیه اسیر طایفه بازیا شدیم!!
نقل قول کردن
#2 بهاروند 1393-09-04 10:00
ممنون.اصلا وجود بعضیها به عنوان نماینده،دشمن شادکن است
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1393-09-04 12:24
فعلا که دشمن شاد کن شدید!
نقل قول کردن
#4 شهروند بصیر 1393-09-04 12:46
جانا سخن از زبان ما میگویی
انتخاب مدیر اصلح و حمایت از مدیرا ن مجرب و پاکدست یکی از وظایف شوراست. می شناسم مدیری که در زمان مدیریت مهرابی(شهردار اسبق) به خاطر گفتن نه قانونی به شورا برکنار و مدیر سفارشی جایگزین شد، تا هم مسند مهرابی مستحکم و هم دل آقایان شورا شاد شود. غافل از اینکه العاقبه للمتقین. به قول آیت الله بهجت گرفتاریم چون از خدا دوریم
نقل قول کردن
#5 شهروند 1393-09-04 13:02
جناب آقاي ساكي ضمن تشكر به اعضاي محترم بفرماييد كه مخاطبين سخنراني هاي شما فقط كاركنان شهرداري نيست ، پس در سخنراني هايتان دقت نماييد ، اي كاش جلسات استيضاح يا تبادل افكار شما در صدا و سيماپخش شود تا تخصص و تعهد ...... شود
نقل قول کردن
#6 کیوان 1393-09-04 13:20
آقای حسین پور ما انسانها یه چیز رو خوب می دونیم : حرف زدن رو نه عمل کردن رو. شما هم به قول رسانه ها در تلاشیت میزی که به کسی وفا نکرده برید و مدتی هر چند کوتاه ریاست کنید. بابا چند هزار بار بگویيم مردم باور این حرفها برایشان دشوار است . شهردار بودن شما رو هم خواهیم دید. بله این میز به کسی وفا نمی کنه ولی همون مدت کوتاه با اون میز کارای زیادی میشه کرد. برید نگاه کنیید شهرسازی خیابان بندی و باغ کشاورزی که می خواست بشه فضای سبز و الان اپارتمان و مدرسه شده و...... پس از کلمه مردم استفاده ابزاری نکنیید حق مردم ببشتر از این نیست چون خوشون به خودشون کردن باید پشت دست خودمون رو داغ کنیمم
نقل قول کردن
#7 کیوان 1393-09-04 13:24
چه جالب دم از حقوق مردم میزنید و از پشت به کمر شهرتون خنجر میزنید . وای بر ما که با انتخاب برخي از شماها برای شورای شهر چه خیانتی در حق خودمون و فرزندانمون در آینده کردیم.
خداوند ما را ببخشاید انسان باید شهامت داشته باشد و وقتی اشتباهی انجام میده اعتراف کنه من و خانواده ام به چند نفر از اعضای حال حاضر شورا رای دادیم و خودمونو در گناهشون شریک کردیم.
ما ناخواسته این کار رو انجام دادیم و بنده به از این گناه هر روز استغفار میکنم و از درگاه خداوند منان طلب مغفرت میکنم و اون کسانی که به رای من و خانواده ام خیانت کردند و به خدا میسپارم و به هیچ وجه از حقم نخواهم گذشت.
نقل قول کردن
#8 میلاد ولی زاده 1393-09-04 14:57
درود بر شما
مشکل ساز بودن این دوره شورای شهر از جایی معلوم شد که آقای نصیری رو با این همه خدمت که به شهر کردن اونطور کنار گذاشتن الانم که آقای مهرابی رو با بی مهری کنار زدن
کاش اعضای شورا شهر میفمیدند که نارضایتی مردم از شهر و عملکرد شورای شهرشون خیلی بیشتر دشمن شاد کن میتونه باشه.
نقل قول کردن
#9 نیک بیان 1393-09-04 15:07
با سلام خدمت ساکی حرف ما شهروندان رازدید به اقای حسین پور و دوستانش در شورا باید گفت دشمن با چند چراغ و پرچم توسط شهرداری در ایام الله 22 بهمن نه گرمش می شود نه سردش ولی وقتی با شعور 500 هزار نفر بازی کردید و همین مردم رصد کردند دیدند که اعضای شورا و یا هر مسولی دنبال منافع شخصی و طایفه ای خود است و به جای اباد کردن شهر هر روز وضعیت بدتر می شود و نتیحه ان نارضایتی شهروندان را پدید اورد ان وقت دشمن مجازی خوشحال می شود عزیز. احتمالا شما ان زمان نبودید که در پیروزی انقلاب نقش داشته باشید بیایید به خاطر نعماتی که این نظام برای ورود جنبعالی و دیگران فراهم اورده تا در عرصه تصمییم گیری یک کلان شهر قرار گیرید با اعمال نسنجیده و ميل شخصي به این نظام خیانت نکنیم .
نقل قول کردن
#10 ابوالفضل 1393-09-04 15:33
جناب اقای حسین پور قطعا حرف شما با عملکردتان هیچ گونه همخوتانی ندارند. اگه داشت که الا این وضع شهر نبود. شما که گفتید دنبال شهرداری قویتر از آقای نصیری هستید ولی از نصیری به کی رسیدید. اما کاری کردید که مردم شهر بیدار شوند که دیگه از این انتخابها نکنند. به نظر بنده الان دیگه نمیشه کاری برای شهر خرم اباد انجام داد مگه انشاله دور بعد شورا
نقل قول کردن
#11 رضا 1393-09-04 15:44
مگه شما با دوازده رای موافق مهرابی رو انتخاب نکردید پس چرا یکماه بعد خود شخص شما بعنوان مخالف شهردار شروع به فرافکنی کردید حال خواهشا فقط به شعور مردم توهین نکنید
نقل قول کردن
#12 شهدا 1393-09-04 18:55
اقای حسین پور گرام ما وظیفه خودمان را در رابطه با حفظ ونگهداری از انقلاب شکوهمند اسلامی ورهبر عزیزمان را به خوبی وشایستگی میدانیم لطفا شما دیگه بابت عملکرد اشتباه وضد ابادانی و کوتاهی هایتان در خدمت وشایسته سالاری به مردم شهیدپرور خرم اباد سواستفاده نفرمایید. جالبه هر جا کم میارن 22 بهمن ...رو سپر کم کاریهایشان میکنند ما قوم لر هیچوقت اجازه اینچنین سودجویی ها رو نمیدهیم. یعنی اگر حناب عالی در جلسه شهر داری فرمایش نمیکردی ما 22 بهمن رو نمی بایست جشن بگیریم؟ لطفا به شعور قوم غیور وانقلابی لر توهین نکنید . کمی احساس مسولیت در برابر خون شهدا کنیم بد نیست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا