یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شايد به جرأت بتوان گفت خرم‌آباد و برخي از شهرهاي استان لرستان جزء معدود شهرهای ایران هستند که در انتخابات شورای شهر، شهروندان آن‌ها معيارهاي خاصي براي گزينش اكثر اعضاي شوراي شهر دارند!
نياز به واكاوي بيش‌تر اين مسأله هم نيست و تقريباً همه مي‌دانند كه عوامل مختلفي باعث شده تا افراد نخبه و تحصيل‌كرده كم‌تر راغب ورود به عرصه انتخابات شوراي شهر و خدمت به همشهريان‌شان باشند باشند.
سال‌هاست که مردم این دیار همچنان در حال کسب تجربه در انتخابات مختلف هستند و جالب این‌جاست که هیچ‌گاه هم از این تجریبات پند نمی‌گیرند و در نهایت هم معمولاً نتیجه انتخابات ورود افرادی غیر‌متخصص به بدنه شورا است.
 این موضوع در شورای شهر کنونی بسیار نمود پیدا کرده و ملاحظه مي‌كنيم كه از هر صنفی نماينده‌اي وارد شورا شده و در عوض تنها بخشي كه نماينده‌اي در شوراي اين دوره ندارد متخصص مدیریت شهری است!
معمولاً برخي از اعضاي شورا طي 4 دوره اخير، س از رأي آوردن به جهت برآورده ساختن تمایلات و خواسته‌های شخصی مدام در حال نزاع و گروه‌بندی هستند به گونه‌ای که با انتخاب شهردارهايي که اصلاً نه سابقه اجرایی داشته‌اند و نه تخصص کافی، موجب شده‌اند ترمز توسعه شهر کشیده شود. در آخر هم مثل مورد اخير بدون هیچ حمایتی و با کم‌تر از يك سال از انتخاب شهردار منتخب خودشان، به بهانه‌های مختلف شهرداری را، که با حداکثر آرا انتخاب نموده‌اند را عزل می‌کنند! يعني اين كه هر شهرداري بله‌قربان‌گوي عده‌اي از اعضاي شورا نباشد، بايد پي كارش برود و اعضاي شورا كسي را مي‌خواهند كه پس از آزمايش و خطا احساس كنند مي‌توانند او را از هر نظر داشته تحت اختيار كامل باشند.
اعضاي محترم دوره چهارم اگر با اکثریت آرا شخصی را برای سکان لرزان شهرداری خرم‌آباد به میدان فرستادند و به زعم خودشان گزینه‌ي خوبی انتخاب كرده‌اند، پس چرا به یک سال نکشیده با همان اکثریت آرا و باز هم با قاطعیت عزل می‌شود؟! اينان شهر و مردم اين شهر را چه فرض كرده اند كه هر روز يك تصميم براي شهرداري مي‌گيرند؟!
به سال گذشته بر می‌گردیم  جايي كه شخصی به نام نصيري سکان شهرداری خرم‌آباد را در دست داشت و با کارهای خوبی (هر چند به زعم عده‌اي کوچک) در دل مردم شهر جایی گرفته بود و توانسته بود کشتی طوفان‌زده شهرداری مرکز لرستان را به ساحل امن آرام هدایت کند. با وجود تذكرات متعدد رسانه‌ها به اعضاي شورا كه مدعي هستند با أي همين مردم به شورا راه يافته‌اند، تصميم به بركناري وي گرفتند و استارت بي‌ثباتي مجدد در مجموعه‌ي شهرداري خرم‌آباد را زدند و چنان ظلمي به اين شهر و مردمش كردند كه در تاريخ اين شهر ثبت مي‌شود.
حضرت علي(ع) چه خوش فرمود كه «بدترين ظلم، ظلمي است كه انجام دهنده آن را عين عدالت پندارد» و آن‌ها كه به شوراي چهارم راه يافتند، به اتفاق آرا چنين ظلمي كردند؛ چه اگر خودشان هم اين موضوع را قبول نداشته باشند نظر اكثر مردم در اين مورد شرط است نه آن‌ها!
برخي اعضاي شوراي چهارم با سياستي خاص و با بهانه این که شهر خرم‌آباد نیازمند شهرداری پرتوان‌تر از شهردار کنونی(هرمز نصیری) است تا مسیر ترقی را به سرعت طی کند طرح عزل شهردار را روی میز شورا بردند و اتفاقاً يكي از كساني كه در آن برهه مدام از نیاز شهرداری به سکان‌داری توانا‌تر سخن به میان می‌آورد و سعی در مجاب نمودن اذهان عمومی داشت، خود، با رای حداکثری همكارانش در شورا بر صندلی مدیریتی شهرداری مرکز لرستان تکیه زد.
 با این انتخاب به علت این که شخص منتخب سابقه مدیریتی اجرایی و همچنین تخصص کافی و تجربه وافی را در این عرصه نداشت و بيش‌تر بر موضوع 2 دوره حضور ايشان در شورا و تجربه‌ي آن تكيه شده بود، از همان آغاز چندان مورد استقبال مردم قرار نگرفت، چرا که مردم معتقد بودند که آن شخص توانا و مجربی که مدام از آن برای کرسی شهرداری و جای‌گزین نصیری از زبان رئیس شورای شهر(مهرابی) سخن به میان می‌آمد در واقع از دید ایشان خودشان بوده‌اند‌!
به هر روی رئیس وقت شورای اسلامي شهر خرم‌آباد سکان هدايت شهرداری را به دست گرفت و در این میان، با تعامل خوب استانداری استارت کارهای خوبی در سطح شهر زده شد. پروژه بزرگ برج‌های دوقلوی کیو، پل جهادگران، پل 9 دی و ... که از حق نگذریم باید گفت که علاوه بر مهرابي و مجموعه شهرداري، سهم استانداری در استارت و پی‌گیری این پروژه‌ها به مراتب پررنگ‌تر بود.
اگر چه پروژه ساماندهی و زیباسازی سراب و دریاچه کیو که در زمان شهردار نصیری استارت خورد و به خوبی و با قدرت هرچه تمام‌تر توسط شهردار مهرابی پی‌گیري و اجرا شد، اما بايد اين موضوع را به پاي همه مسوولان شهر و استان نوشت چرا كه هر يك سهمي عمده در آن ايفا كردند و مهرابي نيز در بخش زيباسازي حريم درياچه انصافاً سنگ تمام گذاشت.
عدم استخدام نیروهایی جدید به بدنه شهرداری از نقاط درخشان دوره‌ي مدیریتی مهرابی بود ولی باید این نکته را فراموش نکرد که شهر بزرگ، مشکلات بزرگ‌تری دارد و نیازمند کارهای عظیمی است تا روي ریل پیشرفت قرار گیرد. کارهایی در حد، قواره و در تراز برج‌های بزرگ دوقلوی کیو طبیعتاً در حد و شأن خرم‌آبادی است که تنها سابقه سكونت بشر در اين نقطه از كشورمان به بيش از 30 هزار سال قبل برمی‌گردد.
البته در دوره مدیریتی مهرابی در کنار نکات مثبت، نکات منفی هم به چشم می‌خورد که از آن جمله می‌توان به فراهم نکردن زیرساخت‌های لازم از جانب شهرداری برای شروع به کار پروژه تقاطع بهارستان علی‌رغم آمادگی 100 درصدی پیمانکار این پروژه و یا قضیه فراری دادن یک هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری که قرار بود هتل 5 ستاره مجهزی با اعتبار 120 ميليارد تومان در شهر خرّم‌آباد احداث کند را نام برد. جالب اين‌جاست فقط میزان سرمایه‌گذاری در ساخت این هتل 109 ميليارد تعيين شد كه به تنهایی از کل بودجه شهرداری خرّم‌آباد در سال 93 بیش‌تر بود. این حجم سرمایه‌گذاری نشان از فرصتی بود که مدیریت ارشد استان آن را با تلاش بسيار فراهم کرده بود که در نهایت شهرداری خرّم‌آباد با پیشنهاد غیر‌معقول 80 میلیاردی بابت فروش زمین پروژه، سرمایه‌گذار را از حضور در خرّم‌آباد منصرف کرد.
 همچنین موضوع دیگر، انتصاباتی بود که در مناطق سه‌گانه شهرداری‌هاي خرم‌آباد به وقوع پیوست و بعضاً افرادی با سابقه و اهل فن از بدنه‌ي مدیریتی عزل و به جای آن‌ها افرادی از شهرهای كوچك‌تر مجاور خرم‌آباد به جاي آن‌ها منصوب شدند در حالي كه بعضاً سابقه و تجربه لازم را نداشتند.
به هر روی، در این مدت اهالی خرم‌آباد نه شاهد عملكردي آن‌چناني و درست از جانب اعضای شورای شهر بوده‌اند و نه شاهد حمایت اعضای شورای شهر از شخص منتخب خودشان‌! اگر چه با این روند عزل و نصب‌های پی در پی و سیاست‌های در پیش گرفته توسط اعضای شورای چهارم، احتمال ورود مدیران ارشد استان برای حل چنين مشكلاتي و یا حتی انحلال شورا توسط  رئیس کل دادگستری لرستان دور از انتظار نیست.
حال به اصل موضوع‌ برسیم و آن هم این که چرا اعضای محترم شورای شهر در انتخاب شهرداران مرکز لرستان و بزرگ‌‌ترین شهر استان اين‌قدر  تصميمات پراشتباه مي‌گيرند و در انتخاب شهردار اصلاً به معیارهایی همچون تعهد، تخصص، سابقه و تجربه در كنار هم، توجه چنداني ندارند؟!
تجربه نشان داده به خاطر ترکیب اعضای شورا شهر و مد نظر قدر گرفتن تصميمات طايفه‌اي يا جناحي، برای سانتخاب شهردار خرم‌آباد شخص بومی چندان مفید به نظر نمی‌رسد چرا که به محض روی کار آمدن، در زیر فشار بسیاری از جبهه‌های طایفه‌ای براي استخدام اقوام و دوستان و يا تقسيم پست و مقام واحدهاي مختلف شهرداري بين آن‌ها مي‌شود قرار می گیرد و چنان‌چه شهردار برابر خواسته‌هاي اعضاي با قدرت لابي بالا بايستد، اگر به سرنوشت محمد مهرابي دچار نشود، خودش عطاي حضور به لقايش مي‌بخشد!
اکنون شهرداری خرم‌آباد نیازمند شخصی دلسوز، متعهد، کار‌بلد، با تجربه‌، اهل فن است. گزینه‌اي كه ترجیحاً غیر‌بومی و فارغ از مسائل طایفه‌ای باشد تا در اداره و انتصاب مدیران در زیر فشارهای قومی و طایفه‌ای قرار نگیرد. همچنين شخصي باشد كه كارنامه‌ي روشني در خصوص مسائل شهر و شهرداري داشته باشد.
مهندس محمد‌علی دوایی‌فر نام مهندس محمد‌علی دوایی‌فر براي بسياري از فعالان امور عمراني لرستان به خصوص در بروجرد آشناست چرا كه مدتي شهردار اين شهر بوده است.
مديري آشنا به سیستم شهرداری با کوله‌باری از تجربه و تخصص که توانسته تا کنون منشا خیر و برکت فراوانی برای کلان‌شهر‌هایی همچون مشهد و اهواز و شهرهایی همچون دزفول و بروجرد باشد به طوری که در دوران 6 ساله مدیریتی ایشان در شهرداری دزفول، چنان با مدیریت برنامه‌ریزی شده بر توسعه و پیشرفت این شهر تاثیر داشت  كه دزفول از لحاظ زیرساخت‌های عمرانی و گردشگری دگرگون شد.
اكنون دزفول جزء معدود شهرهای ایران است که مشکلات زیرساختی چنداني ندارد و اطمینان 6 ساله شورای شهر دزفول به دوایی‌فر و متعاقب آن جذب وي در شهرداری اهواز به عنوان قائم‌مقام شهردار و معاون فنی و عمرانی شهرداری سندی دال بر این ادعاست.
دوایی‌فر مدت‌ها شهردار بروجرد بود. این فرد به حدی خلاق و مبتکر است که در زمان شهردار بودنش در بروجرد هر روز، مردم بروجرد شاهد تغییر و تحول در شهرشان بودند و اکنون هم اهالی بروجرد از وي به عنوان شهرداري خدوم و تلاشگر یاد می‌کنند.
 از پروژهایی که از وي در بروجرد به یادگار مانده است می‌توان به پروژه پارک سماور(بزرگ‌ترین سماور ایران) و همچنین پروژه بزرگ پارک و آبشار و دریاچه مصنوعی تپه چغا بروجرد اشاره کرد. اين نقاط اکنون به عنوان مركز ثقلی برای انجام اکثر پروژه‌های شهری و عمرانی بروجرد مطرح هستندو از مکان‌های گردشگری ویژه و پرطرفدار بروجرد به شمار می‌روند.
دوايي‌فر همچنين در زمان تصدی شهرداری دزفول استارت پروژه عظیم مرکز تجاری و تفریحی و هتل 5 ستاره 22 طبقه‌ای در زمینی با مساحت 35 هزار متر مربع و ۲۱۳هزار متر مربع زیر‌بنا را در شهر دزفول آغاز نمود که برای درک عظمت آن می‌توان به صورت تقریبی گفت این پروژه چیزی حدود 2 برابر پروژه عظیم در حال ساخت برج‌های دوقلو کیوي خرم‌آباد است. این حجم از سرمایه‌گذاری آن هم با جذب يك سرمایه‌گذار شیعه لبنانی و همچنین انجام کارهای زیرساختی بزرگ مانند تقاطع‌های غیرهمسطح احداث شده در این شهر آن هم با بودجه جاری شهرداری دزفول، نشان از قدرت بالای مدیریتی وي می‌دهد.
 و در آخر بايد ذكر كرد هدف از نگارش این مطلب تنها این بود که اعضای محترم شورای شهر در انتخاب و حمایت شهردار منتخب خود کمی عقلانی‌تر تصمیم گرفته و منافع شهر را بر خواسته‌های شخصی خود ترجیح داده(اگر پرده‌ي تعصب را از جلوي ديدگان خود كنار بزنند و از ديد مردم به تصميمات خودشان بنگرند) و از وجود امثال دوایی‌فر‌ها که كم نيستند برای توسعه شهر تاریخی خرم‌آباد استفاده کنند، چرا که با قرار گرفتن شخص خلاق و مبتکری همچون مهندس دوایی‌فر در کنار استانداری از جنس عمران همچون مهندس بازوند و در نهایت تعامل این دو مجموعه، شاهد توسعه و عقب‌افتادگی‌های تاریخی مرکز لرستان باشیم.
احمد  ساكي
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-09-01 10:57
سلام ، دوست عزيز ضمن تشكر از زحمات شما اگر قرار بود كه افراد متخصص و شايسته در راس خدمت گذاري به مردم قرار بگيرد چرا در عرض يك سال 2 شهردار عوض شود مگر رزومه كاري شخص مورد نظر قبل از واگذاري مسئوليت بررسي نمس شود ، پس مشخصص است شهردار شدن نه تخصص مي خواهد نه تجربه بلكه از كدام طايفه ، وابستگي به اعضاي شورا شهر ، در خدمت اقدامات مغاير با قانون اعضاي شوراي شهر و...
نقل قول کردن
#2 مصطفی 1393-09-01 12:01
اقای ساکی شورایی شهردار مثل اقاي دوايي فر روي كار مي اورد كه فكر شهر و زادگاهش باشد نه جیبش،باید خجالت بکشند که شهر ما شده مضحکه شهرهای دیگه،از نفرین مردم صادق و مظلوم شهر خرم اباد باید ترسید!
نقل قول کردن
#3 شهروند 1393-09-01 13:10
که را کشتی که چنین کشته شدی زار
برکناری نصیری و نیز برکناری مدیران پاکدست و مجرب و جایگزینی مدیران سفارشی به دلیل امتیاز دهی مکافات عمل دارد.
از مکافات عمل غافل مشو
گندم از گندم بروید جو ز جو
نقل قول کردن
#4 ناصر 1393-09-01 13:28
با سلام ؛ مطلب جالب بود و آن معرفی شخصی که معلوم نشد الان در کجا و مشغول به چه کاری است و میتواند قدم رنجه نموده و به شهرمان بیاید یا نه ؟ اما مهم تر داشته های خودمان است و استفاده از آنان مانند آقای نصیری که الان در شهرمان است و تجربه مدیریتی شهرداری را داشته و میتواند گزینه مناسب باشد ؛ بیاییم به خودمان بیشتر بها داده و ببالیم که مرغ همسایه غاز است .
_______________________
يافته: قيد شده كه ايشان معاون شهرداري اهواز هستند. آقاي نصيري اكنون يكي از مديران رده بالا در استانداري لرستان است و بعيد است اين منصب را بپذيرد.
نقل قول کردن
#5 منصور حلاج 1393-09-01 14:27
"همچنین موضوع دیگر، انتصاباتی بود که در مناطق سه‌گانه شهرداری‌هاي خرم‌آباد به وقوع پیوست و بعضاً افرادی با سابقه و اهل فن از بدنه‌ي مدیریتی عزل و به جای آن‌ها افرادی از شهرهای كوچك‌تر مجاور خرم‌آباد به جاي آن‌ها منصوب شدند در حالي كه بعضاً سابقه و تجربه لازم را نداشتند."
اتفاقا یکی از نقاط بسیار مثبت ایشون برداشتن مدیرایی بود که نصف شهر رو بنام بعضیها می زدند . آقای ن علنا دیگه کار رو از حد گذرونده بود و ...
نقل قول کردن
#6 علی 1393-09-01 16:20
اقای ساکی می دونی ایشان را در مشهد بازداشت ودر استان لرستان به جرم تخلف از کار برکنار نمودند بیخودی قضاوت نکن
_____________________
يافته: سندي و مدركي داريد؟
نقل قول کردن
#7 علی 1393-09-01 16:25
متاسفم از اظهار نظر شما که سابقه اقای دوایی فر را نمی دونی خیلی زود قضاوت عجولانه نمودی مگه لرستان خودش نیروی تخصصی ندارد نظر شما توهین به نیرو های بومی است
نقل قول کردن
#8 ساکی 1393-09-01 16:42
به نقل از علی:
متاسفم از اظهار نظر شما که سابقه اقای دوایی فر را نمی دونی خیلی زود قضاوت عجولانه نمودی مگه لرستان خودش نیروی تخصصی ندارد نظر شما توهین به نیرو های بومی است

سابقه ایشان را بروید از مردم منطقه 2 شهر مشهد بپرسد که چگونه با شهروندان این منطقه از خدمات ارزنده ایشان به خوبی یاد می کنند، سابقه ایشان را بروید از مردم بروجرد و دزفول بپرسید که چه کارهایی در این دوشهر انجام داد
ای کاش فقط اندکی حس حسادت را از خودمان دور می نمودیم ! اکنون این وضع و حال زارمان نبود !
نقل قول کردن
#9 ساکی 1393-09-01 16:57
به نقل از علی:
اقای ساکی می دونی ایشان را در مشهد بازداشت ودر استان لرستان به جرم تخلف از کار برکنار نمودند بیخودی قضاوت نکن
_____________________
يافته: سندي و مدركي داريد؟

هم فکران و تنگ نظرانی همچون شما، در شورای شهر بروجرد که اتفاقا آن ها هم از مهاجران انحصارطلبی که تازه پا به بروجرد نهاده بودند و با خودخواهی دوایی فر را فراری دادند
ضمنا شمایی که به راحتی تهمت می زنین بروید فقط رزومه کاری ایشان را مطالعه فرمایید هیچ مدیر پاکی و فعالی سال به سال رشد نمی کند و پله های ترقی را نمی پیماید
نقل قول کردن
#10 امید 1393-09-01 18:02
علی حرف درستی گفته ظاهرا اقای ساکی جوان می باشد در جریان سوابق افراد نیست واگر هم نمی داند حتما وابستگی به ایشان دارد
___________________________
يافته: مانده‌ايم شماها با اين همه شناخت از افراد غريبه، چطور برخي از طايفه بازهاي ديار خودمان را نمي‌شناسيد و به چه دليل از آن‌ها حمايت‌هاي ناروا مي‌كنيد! (لابد حساب طايفه، قبيه و منفعت و... شما در ميان است)
نقل قول کردن
#11 کارمند 1393-09-01 19:10
اولا از کجا اینقدر مطمئن هستید که آقای مهرابی هیچ کسی را استخدام نکرده است؟ تا جایی که من میدانم در این مدت کوتاه بیش از 10 نفر را استخدام کرده( سند موجود است)
دوما: ما لرها همیشه زود جوگیر میشویم و همیشه مرغ همسایه برای ما غاز است. آقای ساکی از عکس شما معلومه خیلی جوانی و قطعا از جایی به شما سفارش شده برای آقای دوایی فر تبلیغ کنی.
شورای اول خرم آباد مدتی دنبال آوردن ایشان بود ولی با بررسی کارنامه ایشان و بررسی هایی که آن موقع به عمل آمد ایشان را لایق پست شهرداری خرم آباد ندانستند.
فراموش نکنید خرم آباد با بروجرد و شهرهای دیگه استان فرق دارد. اینجا مرکز استان است و مسائل خاص خود را دارد.
نقل قول کردن
#12 امین 1393-09-01 20:22
بهترین گزینه برای شهرداری خرم اباد هم مهندس دوایی فر هست، ضمننا جناب کارمند شما از کجا میدانید ایشان در بروجرد خوب کار نکرد ؟ شما بهتر میدانید یا 240 هزار نفر شهروند بروجردی که ایشان را ستایش می کنند !! شهروند دلسوز با دیدن چنین خدماتی از چنین شخصی هیچ گاه بر علیه او نظر نمی دهند،شک ندارم نظر دهندگان مخالف از جیره خواران طایفه باز هستند که با ورود شخصی مثه دوایی فر موقعيتشون متزلزل میشه و نمیتونن باز بخور بخور داشته باشند، بس اقا کم سفسطه کنید
نقل قول کردن
#13 خرم ابادی دور از دیار 1393-09-01 20:49
با سلام من در عجبم چطور یک عده بدون هیچ \روایی انواع و اقسام تهمتها را در مورد فردی که شاید این بنده خدا اصلا روحش از نوشتن نامش به عنوان یک \ست ان هم شهرداری خبر ندارد بر زبان می رانند در صورتیکه اگر بر فرض اینکه ایشان مورد استقبال شورای شر خرم اباد قرار گیرد می بایست از چنین فیلتر نظارتی تایید گردد برادر و خواهر مسلمان بیایید وبل لکله همزه لمزه به تعیبر قرا ن نباشیم وای بر هر عیب جوی هرزه زبان هر جند من خود به شخصه اعتقاد دارم که نیروهای متخصص و کاربلد و متعهد به مردم دیارمان کم ندارد ولی بعید می دانم با این وضعی که بر شورای شهر حاکم است کسی بیایید و ابروی خود را در گرو این \ست بگذارد اگر شورا منحل شد قطعا ادمهای فرهیخته زیادی هستند که می شود روی انان حساب باز کرد .
نقل قول کردن
#14 یب 1393-09-01 20:56
خرم آباد با بروجرد هیچ فرقی ندارد آنجا هم مثل اینجا طایفه بازی است. داوایی فر انصافاً مدیر لایقی است اما با این شورای شهر هرگز نمی آید خودش را خراب کند.
ولی اگر بیاید و شورای شهر چوب لای چرخش نگذارد خرم آباد خرم و آباد خواهد شد
نقل قول کردن
#15 امیر 1393-09-01 22:08
اقای ساکی به جای شورای شهر تصمیم می گیره هنوز سیر مراحل انتخاب شهردار برای ایشان جا نیفتاده لطفا اینقدر دایه دلسوز تر از مادر نشو دوایی فر قصد داشت منت بر مردم بروجرد بگذاره کاندیدای مجلس شد ولی با شکست مواجه گردید باغات بروجرد را نابود ماکت حضرت امام را ناجور در میدان شهر نصب وبا اعتراضات مردم برداشته شد وتمام طرحهای کارشناسی نشده وی با شکست مواجه گردید
نقل قول کردن
#16 امیر 1393-09-01 22:20
به این شورا امیدی نیست اکثرا فاقد تخصص شهری بوده وتعیین انها بر اساس قومگرایی صورت گرفته تنها راه انحلال تا استاندار خود مستقیم شهردار تعیین نماید به عنوان قایم مقام شورای شهر
نقل قول کردن
#17 همکار 1393-09-02 08:14
از کجا به صراحت می گویید دوای درد چرا رسانه ها طرفداری وجانبداری می کنند؟ به کجا وابسته اید
نقل قول کردن
#18 ساكي 1393-09-02 08:32
مهندس پازوکی و همچنین مهندس دوایی فر گزینه های مناسبی برای کشتی طوفان زده شهرداری خرم آباد بودند و هستند...
پازوکی هم فعاله، هم از جنس عمران، و هم معتدله و فارغ از سیاست کار می کنه
به نظرم پازوکی : بازوند کوچکه
کسی مثه جناب پازوکی در کنار مهندس بازوند میتونست خرم آباد رو طی چند سال به اندازه 10 سال جلو بندازه
نقل قول کردن
#19 یب 1393-09-02 08:55
آقای امیر شما درباره دوایی فر چه می دانید.
ماکت میدان امام بروجرد معنایش این بود " در بهار آزادی جای امام خالی" اتفاقاً خیلی هم زیبا بود ولی عده ای کاری کردند که این طرح زیبا خراب شود. بله ایشان می خواست کاندیدا شود ولی نشد ضمن اینکه در دزفول چی آنجا هم می خواست کاندیدا شود؟ ما یادمان نمی آید کسی به ایشان اعتراض کند اتفاقاً همه به مرحوم نظام الاسلامی و عابدینی نماینده و استاندار وقت اعتراض داشتند که چرا با ایشان این کار را کردند... ضمن اینکه من مطمئنم ایشان به خرم آباد نمی آید چرا که شورا ثبات تصمیم گیری ندارد یعنی وقتی رییس شورای شهر را می کنند شهردار بعد 9 ماهه برکنارش می کنند یعنی پشت این قضیه دسیسه اخراج بوده یا دست کم من این گونه می فهمم . آقای مهرابی را با خدعه و نیرنگ شهردار می کنند بعد از چند ماه برکنارش می کنند شما غیر از این برداشت ميكنيد؟ یعنی بدانید با چه شورایی سر و کار داریم! که برای اخراج یک نفر چه سناریویی می پیچند با رأی 12 نفر (یعنی قاطع) می شود شهردار تا از شورا بیرون رود بعد همان ها بیرونش می کنند جل الخالق!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#20 امین جعفری 1393-09-02 15:28
امیدوارم که استاندار محترم،جناب مهندس بازوند شخصا به مسله ورود پیدا کنند و نظر جناب مهندس دوایی فر رو برای قبول این سمت متقاعد کند چرا که گویا اعضای شورا هم بر انتخاب این شخص به نظر اجماع رسیده اند
نقل قول کردن
#21 امین جعفری 1393-09-02 15:41
به نقل از همکار:
از کجا به صراحت می گویید دوای درد چرا رسانه ها طرفداری وجانبداری می کنند؟ به کجا وابسته اید

این رسانه ها بر هر کجا وابسته باشند به آنجایی که امثال شماها که گند به خرم اباد زدید و حق خوری و طایفه بازی می کنین وابسته نیستند
نقل قول کردن
#22 محمد رضا 1393-09-03 12:15
سلام خدمت دوستان خرم آبادی
اگر دوائی فر شهردار خرم آباد بشه شهر آباد ميکنه
توی بروجرد که خوب کار کرد من یادمه بخاطر نمایندگی مجلس استعفا داد که دیگه شهردار نشد
حرف حدیث زیاده زیاد بود به گردن خودشان
ولی مگر توی خرم آباد به این بزرگی کسی نیست
نقل قول کردن
#23 jahan 1393-09-03 17:18
کی ما طایفه گری را کنار می گذاریم خدا میداند! ما تمدنی دیرینه داریم ولی در همان سطح "دیرینه" مانده ایم.اگر به دنبال پیشرفت هستیم به نظر میرسد باید نیروهای کارامد فرار کرده از جو استان را از سطح کشور گرداوریم تا هر الف نیرویی مثل این سالهای اخیر قد علم نکند.
نقل قول کردن
#24 سید عباس 1393-09-05 08:35
رعایت ادب در مباحثه از الزامات ورود به فضای گفتمان است. آقای ساکی (خبرنگاران عزیز) لطفا به مخاطبین توهین نکنید حتی اگر مطمئن باشید نظرشان درست نیست.
نقل قول کردن
#25 وروگرد 1393-10-23 23:33
١.در زمانى كه آقاى مهندس دوايى فر كانديداى نمايندگى مجلس بروجرد شد،طبق نظر سنجى ها حائز ٩٠% آرا بود.در آن زمان بروجرد فقط ١ نماينده داشت و اين يعنى شكست ّبرخي در انتخابات كه به دليل رعايت اخلاق، ايشان انصراف داد.
٢.در زمان شهردارى مشهد ايشان بازداشت شد و دليل آن جلوگيرى از زمين خوارى ارگانى نظامى بوده كه گويا با حكم حكومتى رهبرى ايشان سربلند ميشود.
٣.كليه شهرهايي كه وى در آنجا كار كرده و از آنجا رفته در حال حاضر مشكل دارند، چون فردى در حد و اندازه وى نيست و ديگر مردم راضى نميشوند. شاهد اين ادعا مردم دزفول و بروجردند.
٤.در نهايت مسئولين استان خوزستان وى را به هيچ وجه از دست نميدهند، پس بهتر است ما هم به جاى خيال پردازى به دنبال گزينه هاى در دسترس باشيم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا