یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيد محسن انوري مدير شركت گاز اليگودرزروشی غلط و ناپسند که چندسالی است در شهرستان الیگودرز به عنوان فرهنگ و سنت درآمده تغییر مدیران در سکوت و بی‌خبری می‌باشد.

مدیرانی که پس از چند سال تلاش و خدمات ارزنده، بدون برگزاری مراسمی ساده و در‌خور، از سمت خود کناره‌گیری می‌نمایند، بدون آن که مجالی برای وداع پیدا نمایند و ...

آب و فاضلاب شهری‌، بنیاد شهید، جهاد و ... در آخرین تغییرات که نارضایتی شهروندان و دیگر مدیران را در پی داشت تغییر و تحول در شرکت گاز الیگودرز بود.

مهندس سید‌محسن انوری یکی از مدیران توانمند استان لرستان جای خود را به داریوش ابراهیمی از نیروهای بومی داد.

انوری که با اصرار مهندس گودرزی مدیرعامل سابق شركت گاز لرستان مسوولیت شركت گاز ناحیه الیگودرز را پذیرفت، از همان ابتدا دل‌سوزانه و صادقانه جهت خدمت به مردم الیگودرز از هیچ کوششی دریغ نورزید و پی‌گیری‌های شبانه‌روزی وی برای گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تقدیرهای ده‌یاران و بخش‌داران گواهی بر این ادعاست.

انوري، مدیری غیر‌بومی به شمار مي‌رفت اما با مشاهده تلاش و جدیتش برای الیگودرز تشخیص این نکته بسیار سخت بود‌.

برخورد آرام و شایسته و تعامل با مشترکین ناحیه گاز الیگودرز و خدمات ارزنده او شایسته تقدیری در‌‌خور زحمات و تلاش‌های این مدیر توانمند بود که متاسفانه از سوی مدیران استان و حتی شهرستان نادیده گرفته شد.

انوری از سال گذشته بدلیل مشکلات شخصی پیگیر انتقال به مرکز استان بود و تلاش‌های نماینده‌، فرماندار و مردم برای ماندن وی در الیگودرز بی‌نتیجه ماند.

آری! سید‌محسن انوری خدمت‌گزاری توانمند بود که خدمات و تلاش‌های ارزنده وی در ذهن‌ها و قلب‌های مردم قدرشناس الیگودرز باقی می‌ماند.

به رسم ادب و احترام، قدردان این تلاش‌ها هستیم و برای ابراهیمی سرپرست جدید این ناحیه نیز آرزوی توفیق و سربلندی داریم.
عباس شاه‌علی
نیوز اليگودرز

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 غلامرضا 1393-05-03 22:05
بازهم گلى به جمال شما اين کار شما باعث دلگرمي مديران زحمت کش ميشود
نقل قول کردن
#2 غلامرضا 1393-05-03 22:19
بازهم گلی به جمال شما این کارشما باعث دلگرمی مدیران زحمت کش میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا