یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به قلم: عبدالرضا شهبازی/ دکتر«پرستو بخشی» دیگر در میان ما نیست، حالا به هر دلیلی، مرگ او را در آغوش گرفت و در کنار پدر و مادرش آرام گرفت، پدر و مادری که آرزو‌های بلند و زیبایی برای دختر جوان‌شان داشتند.
آن‌ها پیش از پرستو پر کشیدن و رفتن و پرستو طاقت دوری آنان را نداشت، مرگی خودخواسته یا شرایطی که مرگ را برایش فراهم کرده بود. میان این دو تفاوت فاحشی وجود دارد.
چقدر دیگران در این مرگ مقصر هستند و باید در مقابل وجدان خود پاسخ‌گو باشند بماند برای آن‌ها و خلوت تنهایی‌شان.
نمی‌دانم در کجای این جهان بی‌رحم و کج‌اندیش‌ایستاده‌ایم که جوانمردی و مروت کمترین نقش را دارد در زندگی ما بازی می‌کند.
دکتر پرستو بخشی می‌تواند دختر من باشد، خواهر تو و یا فرزند مادری داغ‌دیده که زمینه مرگش را فراهم کرده‌اند تا دیگر نباشد.
این سؤال مطرح هست که اگر یک نفر تنها یک نفر در میان خیل عظیم آدم‌ها یک روز، یک ساعت و یا حتی چند دقیقه قبل از این اتفاق در کنار پرستو قرار می‌گرفت و حرف‌های او را گوش می‌داد، آیا این اتفاق ناگوار برای یکی از مؤثرترین فرزندان این آب و خاک می‌افتاد؟
قطعاً دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق از ما بیشتر معنی مرگ و جدال با آن را می‌فهمید و زندگی را شاید از همه ما بیشتر دوست داشت، اما به آن پایان داد.
ای کاش متولیان سلامت کشور بدون توجه به حاشیه‌ها و شانتاژ‌های رسانه‌ای با دقت بیشتری این مرگ‌های ناگهانی را در میان کادر سلامت کشور بررسی کند، به‌دنبال راه‌حل‌های منطقی برای رفع مشکلات باشد تا دیگر شاهد چنین مرگ‌های دلخراشی نباشیم.
و نکته آخر اینکه‌ای‌کاش افرادی که زمینه این مرگ را به هر شیوه ممکن فراهم نموده‌اند در مقابل وجدان خود و وجدان بیدار و آگاه جامعه پاسخی منطقی داشته باشند و گرنه سال‌ها باید عذاب این مرگ هولناک را به دوش خود بکشند.
روح دختر جوان سرزمین‌مان دکتر پرستو بخشی در آرامش ابدی باد.
 
*توضیح: دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق پزشک طرحی بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان مرگ را در آغوش گرفت.
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضاسوری 1403-01-06 19:44
قلمت مانا باد
نقل قول کردن
#2 عابر 1403-01-07 00:03
چند وقتیست حال جامعه خوش نیست
بقول شاعر دل خوش سیری چند!!!

واقعا چرا!؟
نقل قول کردن
#3 خرم آبادی 1403-01-07 00:21
متن بالا دل هر آزادمردی را لرزاند من جز کادر درمانی نیستم ولی حرف و حدیث های زیادی در سطح شهر دهن به دهن می‌شود.
نقل قول کردن
#4 علی 1403-01-07 02:15
شاید این خانوم دکتر دلایل شخصی داشته برای خودکشی نه دلایل کاری....
خداوند از همه آگاه تر است. خدا رحمت کند.
نقل قول کردن
#5 نقی 1403-01-07 06:03
وقتی علت واقعی مرگ ایشان هنوز مشخص نشده چگونه می توان قضاوت درستی داشت؟
نقل قول کردن
#6 لرستانی 1403-01-07 09:33
اگر مدیران دستگاه علوم پزشکی لرستان اجحاف و کم‌کاری کردند نباید این به پای مردم لرستان نوشته شود و باید مسئولیت متوجه افرادی در علوم پزشکی لرستان باشد که نتوانستند شرایط را بخوبی مدیریت کردند و به نظرم وزارت بهداشت و درمان باید با خاطیان برخورد کند
نقل قول کردن
#7 دانشجو 1403-01-07 09:35
خرم‌آباد فرودگاه داشته و مرحومه دکتر پرستو بخشی از تهران با هواپیما در تردد بوده ولی مسئولان علوم‌پزشکی به یک باره ایشان را به دلفان می‌فرستند و و شاید همین جابجایی‌ها و از دست دادن والدین مرحومه دکتر بخشی، در این ناراحتی ایشان سهیم بوده، معذلک مسئولان بالامرتبه درمان کشور باید با افراد دخیل در این جابجایی برخورد کنند
نقل قول کردن
#8 اکبر-ظ 1403-01-07 11:48
خداوند رحمتش کند.این خانم پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و به همین علت ناراحتی های روحی فراوانی داشته دوست داشته در مرکز استان خدمت کند{همه واقفیم خرم اباد کمبود پزشک قلب و عروق دارد} . اما علوم پزشکی بدون در نظر گرفتن شرایط روحی این دکتر فرستادنش شهر نوراباد .]چرا شرایط این خانم را درک نکرده اند؟
نقل قول کردن
#9 Ali 1403-01-07 19:38
اگر وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی شرایط روحی و مشکلات این خانم را درک می کردند و در حد توان و امکان نسبت به رفع آن کوشش می کردند بعید بود چنین حادثه ای برای پزشکان متخصص کشور پیش آید بی شک بایا با افراد دخیل در این وضعیت برخورد نمود.
نقل قول کردن
#10 رسول 1403-01-07 22:27
تو کانال اخباری خوندم که نوشته مرحوم دکتر بخشی را جزء لیست سیاه گذاشته بودند و حقوقش را نصف کرده بودند شاید بخاطر این بوده که ناراحت شده، امیدوارم دستگاه قضایی ورود کند و با خاطیان برخورد کند که این بلا سر پزشک دیگه‌ای نیاد و تکرار نشه
نقل قول کردن
#11 موسوی 1403-01-08 01:03
اون چیزی که منو خیلی بیشتر ناراحت کرد
این بود که اولا اون مرحومه غریب بود و مهمان ما بود باید همه‌جوره کمکش میکردن دوماً یتیم بودند و والدینی نداشتند و خدا گواهه که مردم لرستان خیلی متاسف شدن و قلب همه به درد آمد. پیامبر ما و امامان ما خیلی سفارش کردن در باب صله‌رحم و کمک و احترام به نساء و قشر بانوان. و واقعا تیم علوم‌پزشکی لرستان امانت دار خوبی نبود همچنان که در تیتر خبر هم آمده :cry:
نقل قول کردن
#12 فریاد 1403-01-08 06:45
درکشورهای از مابهترون هروقت برای فردی که در هر ارگانی شاغله مشکلی پیش میاد و یا یکی از افراد خانوادشو از دست میده .روانشناس مربوط به اون سازمان چه طرف بخواد یا نخواد به طرف مشاوره میده و سعی می کنن تا مدتی شخص رو در شرایط کاری مساعد تر قرار بدن تا وقتی طرف به حالت عادی برگرده .سربازان آمریکایی بعد از بازگشت به کشورشون هم همین روانکاوی ها روشون انجام میشه.اونوقت ما کجاییم .هرروز اخبار از این دست می بینیم فلان سرباز چند نفر از هم خدمتیاشو بخاطر شرایط روحی به گلوله بست و کشت و ...............
علت هرچه بوده مشکل شخصی یا کاری و اداری علوم پزشکی لرستان مقصره ............... .....جای دفاع هم نداره دفاع کردن یعنی بی وجدانی......... .........
نقل قول کردن
#13 هم استانی 1403-01-14 10:11
این اولین اتفاق ناگوار برای تحصیل کردگان و پزشکان شاغل در مناطق محروم کشور و از جمله لرستان نیست. چند سال گذشته نیز یکی دیگر از پزشکان ماموراز خرم آباد به شبکه بهداشت پلدختر شب هنگام دچار حمله قلبی شده و فوت می نماید. موارد دیگری مشابه از این دست فراوان داریم . این چالش نیاز به کند و کاو و بررسی همه جانبه دارد تا از تکرار اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا