یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام شرفی/ یافته:
نشست مشترک انجمن تخصصی جامعه‌شناسی استان لرستان و انجمن تخصصی جامعه‌شناسی استان ایلام با همکاری و همیاری فرمانداری شهرستان دره‌شهر برگزار شد.
این نشست گفت‌وگومحور در دو نوبت صبح و عصر در تاریخ 30 مردادماه سال جاری به میزبانی فرمانداری شهرستان دره‌شهر ایلام برگزار شد.
تحلیل مبتنی بر ارائه راهکار‌های راهبردی اجرایی برای رفع یا کاستن از آسیب‌های اجتماعی منطقه از اهداف برگزاری این نشست مشترک است.
جامعه‌شناسان در این نشست درباره آسیب‌های اجتماعی گوناگون موجود در منطقه، دیدگاه‌های خود از منظر علم جامعه‌شناسی را بیان کردند و  به اشتراک گذاشتند.
حمایت فرمانداری شهرستان دره‌شهر از این نشست با این هدف صورت گرفت که ارتباط بین بخش‌های اجرایی با بخش‌های علمی و تخصصی گسترش یابد و راهکارها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با تکیه بر اصل پیشگیری، از نوع علمی و جامعه‌شناختی باشند.
همچنین تلاش شده است ارتباط برون‌استانی انجمن تخصصی جامعه‌شناسی استان لرستان گسترش یابد؛ به‌ویژه آنکه استان‌هایی که از لحاظ اقلیم فرهنگی، نقاط اشتراک فراوان با یکدیگر دارند بتوانند هم‌اندیشی‌های گفت‌وگور تخصصی خویش را درباره آسیب‌های اجتماعی زیست‌بوم‌ها، گسترش دهند و راهکارهای علمی و عملیاتی را در اختیار نهادهای اجرایی بالادستی شهرستان‌ها همچون فرمانداری‌ها، قرار دهند.


دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-06-01 13:05
دانشگاه لرستان از سال ۱۳۵۶ تاسیس شده ولی بعد از گذشت ۵ دهه هنوز گروه جامعه شناسی ندارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا