یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وحید آریافر: تغییر ساعت در دنیا با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی به امری طبیعی تبدیل شده اما در کشور ما برای همین امر طبیعی، از مجلس تا دولت و ...، همه و همه درگیر شده‌اند تا شاید برای چند دقیقه در مصرف انرژی، صرفه‌جویی کنیم.
 راهکار دولتی‌ها، عدم تغییر ساعت بود، امری که در دوران احمدی‌نژاد و یک دوره در زمان پهلوی رخ داده و بی‌نتیجه مانده بود.
 از آنجاییکه آزموده را آزمودن خطاست، ما بار دیگر راهکار شکست خورده را امتحان کرده و تغییر ساعت را برای همیشه ممنوع اعلام کردیم.
 حالا با گذشت حدود ۳ ماه از سال، در اقدامی عجیب، بعد از عدم جابجایی ساعت رسمی کشور، به تغییر ساعت کاری ادارات و کارکنان رسیدیم و عملاً باید گفت: «زمان جابجا نشد، آدم‌ها جابجا شدند».
 با این توصیف که در صورت عدم تغییر ساعت رسمی، کارکنان در همین ساعت یاد شده (از 16 خرداد ۶ صبح تا ۱۳) در محل کار حاضر می‌شدند و این یعنی هیچ!!!
 شاید تغییر ساعت رسمی کشور و یا تغییر ساعت کاری ادارات، هر کدام به تنهایی در مصرف انرژی کوثر باشد، اما تغییر هر دو در یک‌سال، قطعا بی‌نتیجه خواهد ماند.

دیدگاه‌ها  

#1 بیطرف 1402-03-16 10:36
جناب نویسنده عزیز چرا خرده میگیریی :roll: این دولت که کارمثبتی بلد نیست انجام بده حداقل باید یه حرکتی کرده باشه که نگن فعالیتی نکرده :sigh:
نقل قول کردن
#2 علی 1402-03-17 12:41
مردم کارهاشون طبق ساعت تنظیم میکنن کی الان ساعت ۱۰ شب میخوابه که ۵ صبح بلند شه آماده بشه بره سرکار بعد ارباب رجوع تو این تایم کجا بود یعنی یه کارهایی می کنن مرغ پخته هم خندش می گیره
نقل قول کردن
#3 دلفانی 1402-03-17 14:56
یعنی خداشاهده انگار تعمدا مردم آزاری میکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا