یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هر چند مردم لرستان سال‌ها کوشیده‌اند تا با جلوه دادن فرهنگ غنی و سرشار از آموزه‌های مختلف چهره‌ای دوست داشتی از مردم اصیل این سرزمین به هموطنان خود نشان دهند؛ اما سفر دیروز وزیر فرهنگ و ارشاد از آن دست رویداد‌های بود که بدون در نظر گرفتن‌شان و جایگاه و موکلین خود با اقداماتی به تخریب شخصیت و فرهنگ غنی این مردم در روبروی چشمان بالاترین مقام مسئول فرهنگی و هنری دولت" وزیر ارشاد" نمودند.
جنگ و رقابت نمایندگان لرستان بخصوص نمایندگانی که موکلین مشترک دارند به منزله تاراج دادن فرهنگ و اعتبار مردمان این سرزمین و موکلین خویش هستند؛ و این جنگ آنچنان حاشیه‌ساز شد که هواداران دو نماینده قشون کشی کرده بودند تا وزیر با ناراحتی لرستان را ترک کنند.
متأسفانه ما با این دست نمایندگان روبه رو هستیم و حقیقتاً در کشور ما خصوص در لرستان " فرهنگ " تحت تأثیر مسائل اقتصادی و خودنمایی ازبین رفته است.
شکی نیست همه ما مشکلات اقتصادی داریم و دستمان بسته است اما بالاخره باید یک شأنیت و ارزش برای خود وخانواده قائل باشیم و قطعاً مطالبه‌گری با رعایت اخلاق و دانش جامعه را به سمت اصلاح هدایت می‌کند.
به هر حال سهم لرستان از این سفر در راستای خدمات فرهنگی برای آحاد مردم و بالا بردن سطح فرهنگی جامعه و ایجاد نشاط و‌امید در بین جوانان؛ همچنین معرفی فرهنگ غنی، و آداب و رسوم لرستان در سایر استان‌ها و برنامه برای پاسداشت مفاخر لرستان؛ " در بازی تام و جری بین نمایندگان در یکی از شهر‌های استان گم شد. "
بعنوان خبرنگار می‌دانی اعتقاد راسخ داریم ضرر این سفر از فایده‌اش بیشتر بود؛ و ما باختیم و برنده این سفر نبودیم.
در پایان‌امیدواریم در سفر‌های بعدی وزرا؛ یک بزرگی در قامت نماینده دولت در این هرج مرج سیاسی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی.. برای این سرزمین آبروداری کنند.
 
لیلا سلیمانی / فریاد لر

دیدگاه‌ها  

#1 بینا 1402-03-05 20:55
کاش شورای نگهیان این رفتاارها را ببیند و بر اساس انها عمل کند
نقل قول کردن
#2 عابر 1402-03-05 21:34
سال انتخابات است دنبال تبلیغات و پر کردن کم کاری های خودشون هستن بهر قیمتی باشه. فقط موندم این همه هوادار چطور به این نماینده ها دوباره اعتماد می کنن!!؟ و اسمشو فریاد می زنن.... مسوول بالا دست فقط برا .... بگذریم
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1402-03-06 00:18
چی شده بود مگه؟
نقل قول کردن
#4 علی 1402-03-06 07:38
با اطمینان می گویم برخی نمایندگان فقط به منافع خودشان هستند و قدمی برنمی دارند مگر اینکه با منافع خودشان منافات نداشته باشه.
نقل قول کردن
#5 بی‌طرف 1402-03-06 16:15
سال آخر مجلس است و انتخابات نزدیک است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا