یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

📝عباس دارایی:
 
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از معاونین وزارت خانه‌ای به پلدختر سفر کرد. سفر به کوهدشت و رومشکان به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این دو شهرستان نیز بخش دیگری از سفر یک روزه نیکزاد به لرستان بود.
 
پرواز نیکزاد و هیأت همراه بامداد روز چهارشنبه از طریق فرودگاه دزفول انجام شد، او ساعت ۲ بامداد در پاعلم ابتدا از واحد صنعتی در دست ساخت آهک هیدراته پلدختر بازدید و پس از آن نیز ساعت ۳ بامداد با حضور در مینی‌پالایشگاه سراب حمام در جریان آخرین وضعیت این واحد صنعتی قرار گرفت.
 
حضور در فرمانداری پلدختر و بازدید صبحگاهی از آخرین وضعیت دیوار ساحلی پلدختر، فاز در دست احداث تونل چهارخطه پلدختر – خرم‌آباد و بازدید از اراضی تخریب شده کشاورزی بابازید و بالاخره  حضور در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی پلدختر بخش دیگر این سفر چند ساعته بود که در فضای کاملاً بسته انجام گرفت.
 
اینکه چرا نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خود را از دسترس مردم خارج کرده و یا او را به نوعی با چنین طراحی از پیش تعیین شده از دسترس خارج کرده بودند خود جای تامل دارد اما واقعیت این است که این سبک رفتاری پیش از این در سفر قالیباف رئیس مجلس به پلدختر و حتی برخی دیگر از مقامات رسمی دولتی به این شهرستان نیز صورت گرفته بود، مقامات که عمدتاً نفس حضورشان در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق باید حضور در میان مردم و شنیدن نکته نظرات و دیدگاه‌ها و مطالبات مردمی باشد در این شهرستان بر اساس یک سنت تکراری در سال‌های اخیر این چنین شکل می‌گیرد تا از تبعات احتمالی پیشگیری شود زیرا پیش از این در سفر وزیر کشور به پلدختر انتقادات یک شهروند به وحیدی به مذاق برخی‌ها خوش نیامده و از آن واقعه احتمالاً درس گرفته شده  و بنا بر برخی توصیه‌ها باید مقامات از دسترس خارج شوند!
 
نیکزاد بامداد به پاعلم پلدختر آمد، در تاریکی هوا به مینی پالایشگاه سراب حمام رفت، خروس‌خوان به جای اینکه به سطح شهر بیاد و با مردم گفتگو کند و یا در جلوی فرمانداری شنونده دیدگاه‌های مردمی باشد و یا وقتی را در حد نیم ساعت برای شنیدن صدای مردم تعیین کند و یا نهایتاً در روزِ روشن به بازدید از پروژه‌های عمرانیِ نداشته این شهر بپردازد  به بازدید از دیوار ساحلی و تونلِ اول شهر پرداخت و اینگونه پس از پایان نشست دربسته‌اش در فرمانداری، پلدختر را به مقصد رومشکان ترک کرد.
 
رسانه‌ها نیز از این قایم موشک بازی در سفر نایب رئیس مجلس بی‌نصیب نمانده و اغلب بی‌اطلاع از برنامه‌های این سفر بودند تا در یکی از عجیب‌ترین سفر‌های رسمی یک مقام بلندپایه به این شهر، با طیب خاطر برنامه‌ریزان سفر سحریِ نیکزاد که به سیاق روزهِ کله گنجشکی در همان ساعات اولیه صبح این سفر بی‌اطلاع رسانه‌ها و بدون حضور مردم سرو تهش جمع شده بود به پایان برسد.
گرچه اساساً سفر‌ها بی‌نتیجه‌اند و وعده‌ها روی زمین می‌مانند اما نکته قابل تامل رسیدن به پاسخ این سؤال است : \"چرا مقامات رسمی که به پلدختر سفر می‌کنند از دسترس خارج می‌شوند\"؟   مسئولی که از حضور در میانِ مردم و پاسخ به مطالبات و انتقادات مردمی گریزان است هدفش از طراحی این سفر‌ها چیست؟ آیا غیر از این است که این سفر‌ها نمایشی، تبلیغی و کاغذی هستند / بلوطستان

دیدگاه‌ها  

#1 گودرزی 1402-02-21 21:54
سفر و کلنگ زنی خوبه همراه با بودجه و اعتبار باشه وگرنه بازدید ساده که دردی را دوا نمیکنه و بیشتر باعث دلگرمی و امیدواری است
نقل قول کردن
#2 محسن 1402-02-22 09:03
ظاهرا خواسته نماینده محترم پلدختر بوده !!!!
نقل قول کردن
#3 سید ناصر 1402-02-22 11:39
سلام
اینقدر بد بین و بی انصاف نباشیم
کاش ۲۰درصد مسئولان مثل مهندس نیکزاد بودند
ایشان در طول ۱۳ ماه مسیولیتشان در لرستان بعنوان معاون امور عمرانی استانداری کلی منشا خیر و برکت بودند هنوز هم مدیر یا مسئولی نیامد که از نظر خدمت به مردم از ایشان پیشی بگیره
به هر حال ما مردم لرستان همیشه قدر دان ایشان هستیم
هر وقت شب از مسیر خرم‌آباد به تهران می‌گذرم و گردنه های روشن را می‌بینم می‌گوییم رحمت بر پدر و مادرت مهندس نیکزاد که سبب روشن شدن گردنه های مخوف جاده شده ای
یا حق
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا