یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فردا پنجشنبه ۱۹ خردادماه هفتمین روز از فرمان استاندار دولت سیزدهم در استان لرستان مبنی بر عدم هرگونه اقدام و عملیات اجرایی در پادگان ۰۷ است ؛ فرمانی که به وقت سیزده خردادماه رخ در رخ خبرنگاران صادرشد و بعد از آن استاندار در کنار همه ایستاد و در زمین ۰۷ عکس یادگاری گرفت و رفت!
هنوز هفتم این فرمان نرسیده، اما فیلم تخریب دیوار کناری پادگان ۰۷ در فضای مجازی منتشر شد تا آب سردی باشد ریخته بر پیکر تمام آنان که فکر می‌کردند آن دستور استاندار از سر اطلاع دقیق از مشت و پُشتِ پر دولت و ریشه در رایزنی و توافق میان دولت و ارتش دارد.
دیوار ۰۷ طبق قانون تخریب شد و احتمالاً در اقدامی کاملاً قانونی‌تر ، قطعات از پیش معامله شده زمین نیز به زودی توسط پیمانکاری که جای طلب خویش زمین ۰۷ را خریداری نموده است به فروش خواهد رسید.
در ایامی نچندان دور نیز شهرداری قطعاً به دلیل عدم توانایی مالی بخش‌هایی از سهم خود در ۰۷ را برای تعریض برخی خیابان‌های شهری به فروش خواهد گذاشت.
اساساً از ابتدا هم می‌دانستیم برگشت نقطه به سر خط با حرف و شعار امکان‌پذیر نیست و این میان اما چند سوال مهم باید پاسخ داده شود!؟
اینکه چه فرقی است میان مقام ارشد دولت با مردم عادی اگر قرار باشد حرف نامبرده نیز جدی گرفته نشود!؟
مهم‌تر اینکه واکنش فرهاد زیویار اهل لرستان به شناسنامه‌ی احتمالاً صادره از خرم‌آباد برای دفاع از این مطالبه‌ی مردمی و البته بی‌توجهی طرف مقابل به فرمان او به عنوان استاندارلرستان چه خواهد بود!؟
آیا کوتاه خواهد آمد و به امید حافظه‌ی کوتاه‌مدت مردم، رنج ایستادگی و تلاش برای گرفتن یک حق مردمی را به تن نمی‌خرد و یا به هر قیمتی پای حرفش می‌ماند و تا ته خط ، هرجایی که باشد می‌رود!



🔻خاستگاه‌نیوز/ابوذربابایی‌زاده

دیدگاه‌ها  

#1 ماسوری 1401-03-18 17:35
ارتش گرامی رفته برای پرسنلش در بیرجند مسکن ساخته بعد اومده زمین پادگان خرم‌آباد را بجای بدهی به پیمانکار بیرجندی داده خب خداوکیلی بین بیرجند تا خرم‌آباد گویا 1300 کیلومتر فاصله است چرا از زمینهای بیرجند به اون پیمانکار نمیدهند؟
نقل قول کردن
#2 مرادی 1401-03-18 17:36
زمین پادگان 07 را تکه تکه نکنند یک بنای یکدست و زیبا با معماری ایرانی مثل نقش جهان در پادگان 07 بسازند. پس چرا میراث فرهنگی و شهرداری و نمایندگان خرم‌آباد به دولت و ارتش نامه نگاری نمی کنند؟
نقل قول کردن
#3 چگنی 1401-03-19 00:20
تا حالا در کارزار نت بیش از 4080 نفر امضا کردند خواهش میکنم همه مردم شرکت کنند کاری نداره وارد سایت کارزار بشید و نام خانوادگی و شماره تلفن را ثبت کنید و تمام. نگذارید این زمین در قلب خرم‌آباد تکه تکه و قطعه قطعه شود
نقل قول کردن
#4 دوستدار طبیعت 1401-03-19 07:58
حیف از این بی تدبیری
نقل قول کردن
#5 رضا 1401-03-19 08:28
وقتی یک مسئول بلند پایه استان بدون اطلاع به مردم قول می دهد و به دیگران دستور می دهد ،میشود این!!!! حالا چطور میخوان این آبروی رفته را برگردانند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا