یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

غلامرضا مصدق: در پی استقرار مجلس انقلابی، خوشبختانه دولت انقلابی، جوان و حزب الهی هم مستقر شده است. حداکثر تا دو ماه دیگر آخرین بقایای دولت قبلی تا رده بخشداری و ادارات شهرستان‌ها از بدنه مدیریت کشور کنار گذاشته می‌شوند. زیاد طول نمی‌کشد که دیگر انتقاد از روحانی و دولتش آبی برای کسی گرم نمی‌کند. دیگر از دولتمردان غرب‌زده و لیبرال خبری نیست که همه مشکلات کشور به وجود آن‌ها ارجاع داده شود. مجلس، دولت و نهایتاً نظام می‌ماند و کوهی از وعده‌ها که تحقق آن‌ها قبلاً به‌کرات مشروط به برآمدن دولت و مجلس انقلابی شده است.
دولتمردان جدید قبلاً در رقابت با رقیب، مواضعی مثل مخالفت با برجام، پیوستن به FATF و یا نعمت دانستن تحریم‌ها را با صدای بلند اعلام کرده‌اند که خود بهتر از هر کسی می‌دانند که مخالفت و موافقت با آن‌ها به هیچ وجه در جهت منافع ملی نبوده و كاملاً واضح است این مخالفت‌ها صرفاً ابزاری برای بردن رقیب به گوشه رینگ بوده است. بر مبنای سابقه مذکور این نگرانی جدی وجود دارد که امروز از ترس یادآوری مواضع گذشته توسط رقیب با لجاجت با مواضع اشتباه و زیان‌بار قبلی پای فشاری شود.
اگر در طول تاریخ کشوری وجود داشته که با تحریم‌های همه‌جانبه و طولانی، بی‌ارتباط با شبکه بانکی جهانی، بدون مراوده گسترده با دنیای خارج توانسته به پیشرفت و توسعه دست یابد، حتماً ایران دومین آن خواهد شد! شعار به‌ظاهر زیبای " تکیه به داخل" خام‌دستانه به بی‌نیازی ارتباط با دنیای خارج تعبیر شده است.
چین چهل سال پیش آینه تمام نمای شعار تکیه به داخل به معنای بی‌نیازی از ارتباط با دنیا بود که نتیجه آن به فقر گسترده و مرگ‌ومیر چند ده‌میلیونی ناشی از گرسنگی منجر شد. چین امروز در نتیجه تعاملات گسترده با دنیای خارج با صادرات سالانه ۶۰۰ میلیارد دلار به آمریكا در مقابل ۲۵۰ میلیارد دلار واردات از آن كشور، بدون شلیک یک گلوله در حال به زیر كشیدن و سبقت از رقیب قدر قدرت خود است. این مراودات با خارج حتی با رقیب و دشمن سرسختش آمریکا نه تنها کوچک‌ترین خدشه‌ای به استقلال آن وارد نکرده بلكه قدرت زیادی برای این كشور فراهم آورده تا سیاست‌های خود در سطح بین‌المللی را به سهولت اجرا كند. در تاریخ هیچ ملتی بدون اتکا به توانایی‌های ملت خود به پیشرفت و توسعه دست نیافته است، هیچ بیگانه‌ای پیشرفت را محض رضای خدا به ملتی دیگر هدیه نداده و نمی‌دهد. تكیه به داخل، به معنای به‌کارگیری بدون تبعیض همه توانائی‌های مردم برای حداكثر كردن منافع ملی است و لاغیر.
به خاطر خدا انقلابی گری را با لجاجت بر سر مواضع اشتباه قبلی كه خود در خلوت به زیان‌بار بودن آن باور دارید برای كم نیاوردن در مقابل رقیب عوضی نگیرید. تحریم نعمت نیست، فقط یك مورد از هزاران مورد عواقب تحریم‌ها عقب ماندن وحشتناك از واكسیناسیون كرونا حتی نسبت به كشور‌های درجه دو كه به اعتراف مسئول داروئی ستاد اجرایی فرمان امام ناشی از مشكلات تحریم است، برای ابطال نظریه" نعمت بودن تحریم‌ها" كافی است. این چه نعمتی است كه نمی‌توانی نفت (بزرگ‌ترین منبع ارزی و امتیاز بین‌المللی كشور) را بفروشی، آنچه را می‌فروشی زیر قیمت بدهی، آنچه را زیر قیمت می‌فروشی پولش را در اختیار نگیری؟!.
به‌عنوان یك شهروند عادی دست شما دولتمردان و نمایندگان مجلس را می‌بوسم و استدعا دارم هر كاری كه برای كاهش مشكلات عدیده كشور لازم است در انجام آن تردید به خود راه ندهید، حتی اگر قبلاً در رقابت با رقیب مواضع كاملاً مخالفی با آن‌ها داشته‌اید. قطعاً اگر مردم بهبودی در زندگی خود احساس كنند، مواضع قبلی شما و یادآوری رقیب در سابقه مخالفت را به‌سرعت فراموش خواهند كرد. به رقبای دولتمردان جدید هم باید یادآوری کرد که امروز روز مچ‌گیری و رو کم کنی نیست.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-07-22 07:20
درست فرمودید با دنیا باید تعامل داشت بخاطر لجبازی و کینه ورزیهای سنتی ببینید مملکت به چه روزی افتاده.
نقل قول کردن
#2 همشهری 1400-07-22 07:44
خوب بود
نقل قول کردن
#3 محمد 1400-07-22 09:29
بسیار عالی باد. سپاس فراوان اما افسوس که انها این مسائل بدیهی را نمی بینن و یا خود را به ندیدن می زنن .
نقل قول کردن
#4 شهریار 1400-07-22 17:36
تا حالا دولت قبلی را مسبب همه مشکلات می دانستند در سخنرانیها وتریبونها بارها تکرار شد ما هم باور کردیم علت مشکلات دولت قبلی است ولی حالا دیگه دولت قبلی نیست بسم الله مشکلات را رفع کنید رفاه وآسایش را برای مردم فراهم کنید
نقل قول کردن
#5 به مسکن مهر توجه کنید 1400-07-22 21:16
خیابان ورودی ترمینال خرم‌آباد فاقد پیاده رو و روشنایی است این خیابان باید تعریض شود. خیابان ورودی ترمینال خرم‌آباد بجای رستوران و مهمانسرا و بانک پُر شده از ضایعاتی و پنچرگیری و کارواش و مکانیکی!!! روزانه صدها مسافر و دانشجو و سرباز از این مسیر تردد میکنند و واقعاً تبلیغ و ویترین خوبی برای یک مرکز استان نیست!!! خرم‌آباد باید با مراکز استانها مثل اراک و اهواز و کرمانشاه و اصفهان و همدان رقابت کند
نقل قول کردن
#6 علی زاده 1400-07-27 08:44
کوچه پارسیان 5سمت خایدالوفاقد روشنایی است پیگیری نمایید خطرش ناک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا