یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، سرانجام استاندار جدید لرستان انتخاب و منصوب شد.
لرستان استانی خاص و محروم است؛ «خاص» زیرا از نظر ثروت‌های طبیعی و تاریخی، جزء غنی‌ترین استان‌های ایران به شمار می‌رود و «محروم» از این نظر که با توجه به این داشته‌ها و سرمایه‌ی انسانی غنی و کارآمد، به‌واسطه‌ی ضعف عملکرد اکثر مسئولان پیشین و عدم مطالبه‌گری مردم، دچار محرومیتی عمیق شده است.


بیشتر استاندارهایی که به این دیار آمدند، دلایل محرومیت لرستان را تاریخی و مربوط به گذشته ذکر کردند اما اشاره نکردند که نتایج عملکرد مسئولان در گذشته و حال است که در آینده تاریخ را رقم می‌زند و دوران پس از آنان نیز همان‌گونه یاد شد؛ یعنی اکثراً سعی کردند با فرافکنی، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند در حالی که اصل اول مدیریت، پذیرفتن مسئولیت و تلاش مضاعف برای رفع کاستی‌ها و مشکلات است و اگر مدیری نتواند مشکلی را از استان و مردم حل کند، چه او مدیر باشد و اصطلاحا چه پاپای (پدربزرگ) من، هیچ تفاوتی ندارد و در حقیقت توانایی آن شخص زیر سؤال می‌رود!
عشق ما را پی کاری به جهان آورده است
ادب این است که مشغول تماشا نشویم
پذیرفتن و به دست آوردن مناصب مدیریتی افتخار نیست، بلکه  خدمت در این قواره است که آن را ارزشمند و تفاوت انسان‌ها را در زمان داشتن مسئولیت با همتایانش مشخص می‌کند.
این که من با حمایت حزب، جناح و یا داشتن لابی قوی، منصبی را به چنگ بیاورم و در پایان هر ماه حقوق و مزایای تُپُل به جیب بزنم، بیش از آنکه به درد مردم بخورد، به کار خودم آمده و چنان که نوشتم از هر کسی حتی پاپای من نیز برمی‌آید!
این مردم تشنه‌ی خدمت هستند و مدیر واقعی کسی است که به جای روال معمول شرکت در جلسات فاقد خروجی اجتماعی و اقتصادی، به صورت پیگیر و از هر طریق ممکن سعی در حل مشکلات مردم و استان داشته باشد، وگر نه با ادعای خدمت و فعال‌نمایی به جای فعالیت، وضع همان است که هست!
به یاد داشته باشیم: تفاوت بزرگی بین «مدیر خوب» با «آدم خوب» هست! ممکن است کسی آدم خوب، مؤدب، مؤمن، دارای تحصیلات عالیه و دیگر محاسن نیک باشد اما لزوماً این شخص نمی‌تواند مدیری خوب باشد زیرا مدیریت در استانی محروم نظیر لرستان به نوعی دانش، جَنَم و جسارت که همانا از آن به عنوان مدیریت جهادی یاد می‌شود نیاز دارد و ملاک و معیار اصلی قضاوت در خصوص موفقیت افراد دارای منصب نیز افکار اجتماعی هستند نه خود شخص، اطرافیان و هم‌جناحی‌های او!
اما جان کلام: آقای استاندار جدید لرستان، مردم ما گوش‌شان از وعده و وعیدها پُر است. آدم خوب نیز در ردای استاندار و معاونانش و مدیران کل نیز به قدر کافی دیده‌اند. به کسانی محتاج‌اند که تغییرات اساسی در زندگی و استان آن‌ها ایجاد کنند.
جناب استاندار جدید! شما و افرادی که از این پس به عنوان مدیر منصوب می‌کنید را کسی به زور وادار به پذیرفتن این مناصب نکرده و نمی‌کند. اتفاقاً باید ابراز علاقه و کِششی از طرف این قبیل افراد باشد که منصبی به آنان واگذار شود، لذا از این نظر هیچ منتی بر مردم ندارید و اتفاقاً زیر دِین آن‌ها هستید.
فرصت به دست آورده را مغتنم بشمارید و از هم‌اکنون روز تودیع خود را مجسم کنید و ببینید در آن روز، چه کارهایی برای مردم لرستان انجام داده‌اید که تا کنون استاندار و مسئولی انجام نداده و می‌خواهید با افتخار در مراسم آن روز و بعدها در تاریخ لرستان از شما یاد شود؟!
یقین بدانید بین کار کردن و کار نکردن تفاوت هست و عملکرد شما نیز روزی در دنیا و آخرت سنجیده می‌شود و چه نیک است مردم بگویند که فلانی نیز مثلاً مرحوم علی‌محمد ساکی شهردار فقید خرم‌آباد، استانداری بی‌بدیل بود و دیگر استانداری مثل او نخواهد آمد!
و سخن پایانی این که: چند سال قبل مطلبی در رسانه‌ها منتشر کردم که «لرستان بیش از ۲۲۰ سال است والی بومی ندارد» (حاصل دو دهه تحقیقات و استخراج اسامی والیان، حاکمان، فرمانداران و استانداران لرستان از عصر قاجار تا دوره معاصر)، حال انتصاب اولین استاندار بومی (فرهاد زیویار) به عنوان اولین لرستانی که زمام مسئولیت ارشد دیار خودش را بر عهده می‌گیرد، بار این مسئولیت را دوچندان می‌کند، زیرا مردم توقع دارند کارهایی که غریبه‌ها در دیار ما نکردند، توسط شما که فرزند لرستان هستید انجام شود، پس دیگر بیان این که لرستان محرومیت تاریخی دارد از زبان جناب‌عالی پذیرفته نیست و انتظار می‌رود این تابو را شکسته و لرستان از صدر جدول بیکاری و محرومیت، تکانی بخورد، به نحوی که مردم تغییرات ملموس انتصاب فرزند دیارشان را در این منصب ببینند و به واقع روزی «لرستان، گُلستان شود.»
رضا جایدری/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 اسدی 1400-07-07 16:42
دکتر فرهاد زیویار متولد خیابان علوی خرم‌آباد است و فردی ایدئولوژیک و فرا قومی است. دکتر زیویار کاندید وزارت علوم بوده و سالها در نهاد ریاست جمهوری در تهران سابقه اجرایی دارد و از نزدیک با روال کار رییس‌جمهوری آشناست و در تهران نفوذ دارد ایشان ریاست چندین پژوهشکده که در حد دانشکده‌اند را داشته‌است و بومی خود لُرستان است و درک بهتری از مشکلات دارد لذا باید مسئولان و نمایندگان و رسانه‌ها دکتر زیویار را حمایت همه‌جانبه کنند تا هرچه سریعتر قطار عمران و آبادانی لرستان شتاب بگیرد
نقل قول کردن
#2 سیاه منصور 1400-07-07 16:44
هیچوقت یکنفر به تنهایی نمیتواند کار کند اگر میخواهیم مشکلات استان حل شود باید باهم متحد و هم صدا باشیم و نمایندگان و مسئولان و رسانه‌ها پشت استاندار باشند و مردم هم مطالبه‌گر باشند. توسعه یک روند است و زمان میبرد و توسعه یک رخداد نیست که یکدفعه اتفاق بیفتد
نقل قول کردن
#3 احمد ب 1400-07-07 17:03
درود بر شما احسن با این مطلب زیبا
انشاالله که گوش شنوایی باشد
مطلبی کارشناسانه بدون تعرض و بدون تملق و منطبق با واقعیت تاریخ لرستان
نقل قول کردن
#4 افلاک 1400-07-07 17:06
بازم مثل همیشه کسی استاندار شد که هیچ کارنامه درخشانی نداره خوزستان وزاهدان استاندارشون وزیر بودن
نقل قول کردن
#5 محمد فولاد وند 1400-07-07 17:24
ان شاء الله استاندار بامدیران جدید وتوانمند ریِل خدمت به گوشه گوشه ی این استان فراهم نماید
نقل قول کردن
#6 بی تعارف 1400-07-07 17:26
فقط خوشحالم که این استاندار رفت
نقل قول کردن
#7 محمد 1400-07-07 18:23
توسعه و پیشرفت استان وابسته به تامین اعتبار است که با این وضعیت تحریم و فقدان اعتبار نباید انتظار زیادی از استاندار داشت همینکه امور جاری استان رو بگردونه هنر کرده. انتظارات ماورایی نداسته باشید.
نقل قول کردن
#8 لرستانی 1400-07-07 18:40
با سلام، از جناب دکتر زیویار تقاضا میکنم هرچه سریعتر نسبت به عزل مدیران همشهری و فامیل حناب دکتر خادمی اقدام فرماید، مثل مدیرکل....
نقل قول کردن
#9 علی محمدی پور 1400-07-07 18:42
از برنامه های آقای زیویار استاندار جدید هتل صخره ای خرم اباد را زودتر تکمیل وافتتاح نماید
نقل قول کردن
#10 شیخ حسن 1400-07-07 19:04
امروز سه تا استاندار انتخاب شدند نگاه کردم هر سه بومی هستند سابقه اجرایی ندارند و مدرک غیر مرتبط دارند خدا آخر و عاقبت این مملکت به خیر کند تخم مرغ شانه شصت هزار تومان شد این انتخاب ها ما حصلش در آینده معلوم می شود و دوستی که گفته توسعه فرصت می خواهد و یک شبه بدست نمیاد ما که عمرمان گذشت پس کی رنگ توسعه را می بینیم ؟
نقل قول کردن
#11 اکبر-ظ 1400-07-07 20:07
بهتر است فعلا انتقاد نکنیم بگذاریم این اقا کارش را شروع کند شاید هم توانایی هایی داشته باشد.حتی اگر یک نابغه را برای استانداری در نظر بگیرند اما اعتبار و پول در دسترس نباشد بازم کاری از پیش نمی رود.ایشون اگر توانست احداث راه اهن خرم اباد-سدهای استان و نیروگاههای برق استان و کارخانجات پایین دست پتروشیمی مثل لاستیک سازی را به سر انجام برساند اونوقت میشه گفت استاندار توانمندی است.
نقل قول کردن
#12 ارش 1400-07-07 21:41
روحاني رفت دلار ٢٨٥٠٠ انتصاب مسئولين بدون سابقه موثر اجرايي و قطعا مشكلات لرستان عميق تر ميشوند
نقل قول کردن
#13 شهریار 1400-07-07 22:01
مدیریت دارای ویژگی خاصی است به صرف داشتن تحصیلات کلاسیک وآکادمیک دال بر مدیر خوب بودن نیست شاید به نوعی باید گفت امری ذاتی است متاسفانه اکثر کسانی که به مدارج عالی مدیریتی ارتقا پیدا می کنند به واسطه داشتن حامی بزرگ است نه شایستگی خودشان خیلیها می توانند برای این کشور مدیران خیلی خوب وعالی باشند ولی شرایط هیچگاه برایشان جهت خدمت مهیا نبوده شرایط بکار گیری افراد برای مشاغل باید دچار بازبینی قرار گیرد مثلا"یک معلم باید دارای اطلاعات وافی وکافی باشد ، خوش پوش باشد، فن بیان داشته باشد، جذبه داشته باشد تا بتواند بر روی دانش آموز تاثیر مثبت داشته باشد آیا معلمان ما در حال حاضر این ویژگیها را دارند وخیلی از مشاغل دولتی باید گرفتن نیرو تجدید نظر شود
نقل قول کردن
#14 کشوری 1400-07-07 22:01
به نقل از افلاک:
بازم مثل همیشه کسی استاندار شد که هیچ کارنامه درخشانی نداره خوزستان وزاهدان استاندارشون وزیر بودن

چون مردم زاهدان و اهواز یکی از بهترین دانشگاههای ایران را دارند چون مردم اهواز و زاهدان سواد سیاسی دارند و متحد هستند مثل مردم لرستان بین طوایف و ایلات تکه تکه نشدند. چون مردم خوزستان و بلوچستان هم وسعت دارند و هم موقعیت استراتژیک و مجمع نمایندگانشان متحد بودند و خواست مردمشان بود ولی لرستان چی؟ هرکسی یک سازی میزند. از طرفی دکتر زیویار دکترای علوم سیاسی دارند سی سال تو تهران در نهاد ریاست جمهوری کار کردند و رییس چندین پژوهشکده بودند آدم باسواد و درستی است اما مدیران و مسئولان طایفه‌ای لرستان نمیزارن کار کنه
نقل قول کردن
#15 شیراوند 1400-07-07 22:04
به نقل از شیخ حسن:
امروز سه تا استاندار انتخاب شدند نگاه کردم هر سه بومی هستند سابقه اجرایی ندارند و مدرک غیر مرتبط دارند خدا آخر و عاقبت این مملکت به خیر کند تخم مرغ شانه شصت هزار تومان شد این انتخاب ها ما حصلش در آینده معلوم می شود و دوستی که گفته توسعه فرصت می خواهد و یک شبه بدست نمیاد ما که عمرمان گذشت پس کی رنگ توسعه را می بینیم ؟

تحصیلات غیر مرتبط؟؟؟ به نظرت یک استاندار باید مدرکش چی باشه؟؟؟ به نظرت فارغ‌التحصیلان علوم سیاسی کجا کار میکنند؟؟؟ سوادی نداری چیزی بهت گفتند برعکس متوجه شدی. فارغ‌التحصیلان علوم سیاسی بیشتر در همین پستهای استانداری و فرمانداری و بخشداری به کار گرفته میشوند پس تحصیلاتش مرتبط است و ایشان سالها در تهران در یکی از مهمترین نهادهای مملکت یعنی نهاد ریاست جمهوری کار کردند و رییس پژوهشکده های مهم تهران بودند حالا سوابق اجرایی معنیش چی میشه؟
نقل قول کردن
#16 یاری 1400-07-07 22:06
به نقل از افلاک:
بازم مثل همیشه کسی استاندار شد که هیچ کارنامه درخشانی نداره خوزستان وزاهدان استاندارشون وزیر بودن

استان پهناور بلوچستان و خوزستان را با لرستان مقایسه میکنی؟ این استانها دو برابر لرستان فقط جمعیت دارند از طرفی وزیر چی بودن؟ مجمع نمایندگان خوزستان و بلوچستان متحد بودند نزدیک 20 نماینده دارند دوبرابر ما و به حقشون رسیدن
نقل قول کردن
#17 چگنی 1400-07-07 22:09
برای توسعه و پیشرفت هر استانی سه عامل نیاز است: توجه دولت و تامین اعتبار / نیروی انسانی تحصیلکرده اون استان / و سرمایه. اگر دولت توجه کند و بودجه بدهد و نیروهای تحصیلکرده ای در لرستان باشند که کارآفرینی کنند و آنرا جذب کنند و برگشت ندهند و سرمایه‌گذاری شود و طرحها را به نتیجه برسانند این استان پیشرفت میکند. فعلا ما هیچکدام شان را نداریم. ما نیروی نخبه که سواد سیاسی و اقتصادی بالایی داشته باشد و نقش تمام کننده ایفا کند نداریم. اکثر مدیران ما خلاقیت و نوآوری ندارند
نقل قول کردن
#18 روزبهانی 1400-07-07 22:19
به نقل از شیخ حسن:
امروز سه تا استاندار انتخاب شدند نگاه کردم هر سه بومی هستند سابقه اجرایی ندارند و مدرک غیر مرتبط دارند خدا آخر و عاقبت این مملکت به خیر کند تخم مرغ شانه شصت هزار تومان شد این انتخاب ها ما حصلش در آینده معلوم می شود و دوستی که گفته توسعه فرصت می خواهد و یک شبه بدست نمیاد ما که عمرمان گذشت پس کی رنگ توسعه را می بینیم ؟

شما آرمانی فکر میکنید خیال میکنی اگر نیکزاد که مثلا وزیر بوده استاندار لرستان شود و پسوند ویژه به استانداری لرستان اضافه کنند مشکلات سریع حل میشوند؟ نه بنده خدا، یکی از مهمترین زمینهای پیشرفت هر جامعه نیروی متخصص و تحصیلکرده اون جامعه است که متاسفانه با ایلیاتی گری و خط کشی طایفه‌گرایی کاری کردیم افراد نخبه نتوانند در لرستان کار کنند. استاندار یک عامل است ولی مدیران و معاونین و نقش مهم نمایندگان و پرسنل ادارات را نباید دست کم گرفت اینها باید هماهنگ باهم کار کنند الان نمایندگان ساز مخالف میزنند یعنی ما در همون مرحله اول خوب پیش نرفتیم
نقل قول کردن
#19 سیفی 1400-07-07 22:20
به نقل از بی تعارف:
فقط خوشحالم که این استاندار رفت

خادمی هم استاندار دولت روحانی بود وقتیکه تحریم ها شروع شد و بودجه کم شد سیاست انقباضی باعث شد کارهای عمرانی تعطیل شوند شاید اگر وضع اقتصادی خوب بود خادمی هم تلاش بیشتری میکرد
نقل قول کردن
#20 منصف 1400-07-07 23:15
به نقل از ارش:
روحاني رفت دلار ٢٨٥٠٠ انتصاب مسئولين بدون سابقه موثر اجرايي و قطعا مشكلات لرستان عميق تر ميشوند

سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر فرهاد زیویار: معاون پژوهشگاه علوم انسانی / معاون دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم / معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری / مدیرکل امور سیاسی و امنیتی ریاست جمهوری / رئیس مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری / دبیر کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت / رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات / مدیرگروه پژوهشی نظریه پردازی انقلاب اسلامی و... نهاد ریاست جمهوری، نهادی دارای شخصیت حقوقی است که به منظور اداره امور نظارت رئیس‌جمهور تاسیس شده‌ و بیش از سه هزار پرسنل نخبه و تحصیلکرده دارد. برخی از زیرمجموعه‌های نهاد ریاست جمهوری: مرکز بررسی‌های استراتژیک / مناطق آزاد تجاری_صنعتی / گروه متخصصین ایران / صندوق کارآفرینی / بنیاد ایرانشناسی / فرهنگستان علوم / فرهنگستان هنر / فرهنگستان علوم پزشکی و...
نقل قول کردن
#21 مرد 1400-07-08 01:19
اینکه ایشان سابقه اجرایی ندارد (سوابق مدیریتی پژوهشی و ...با سابقه اجرایی خیلی متفاوت است)
اما حداقل اینکه بومی هستند واگر در این دیار زندگی کرده باشند(بومی بودن)کامل مشکلات وواولویت های ضروری را میشناسند.پیگیری و لابی گری برای تصویب طرح و اخذ بودجه آن و جذب کامل بودجه می تواند ایشان را به استانداری موفق مشهور کند.ارزوی حل حداقل مشکلات مردم به دست ایشان را دارم.که این خود افتخاری بس بزرگ است.
نقل قول کردن
#22 منصوری 1400-07-08 07:59
شهر خرم آباد بدون هیچ فعالیت عمرانی در جهت کاهش ترافیک و زیبا سازی،دارد به قهقرا می رود از استاندار تقاضای به حرکت وا داشتن این موتور خاموش و سرد را داریم و اگر کسانی ناتوان هستند را به کنار بزنند حتی اگر حقوق شان را داده و در منزل بمانند به نفع مردم است
نقل قول کردن
#23 والی زاده 1400-07-08 08:05
سلام اقایان بازوند وخادمی وعابدینی(استاند ار زمان خاتمی که اعل ملایربود)هم والی لر تباربودند.....و لی اقای دکتر زیویار اصل لرمیانی است ...
نقل قول کردن
#24 سیدنادرصورتیان 1400-07-08 08:10
خداراشکر که یک استاندار بومی وسالم وصالح برمسند خدمت نشست واز زیاده خواهی وهرج مرج وسهم خواهی غاصبین آرا مردم جلوگیری به عمل آمد.....
نقل قول کردن
#25 ابراهیم موسوی خارج از ایران 1400-07-08 08:21
چندمطلب در مورد استاندار جدید، پست شده است که بجز پاچه خواری، ارزش پست کردن ندارند . وجدانا شما، آقای جایدری، نظرت را رک و پوسکنده باطلاع استاندار جدید و هم تباران استانی نوشته اید. من بخاطر چندین دهه دوری از وطن، اطلاع چندانی از همشهریان خود ندارم. بنظر من، پاپای خیر شما هم، استاندار میشد، کاری از پیش نمیبرد چونکه نه بودجه کافی وجود دارد و نه اتحاد، همبستگی و از همه مهمتر دادخواهی. امیدوارم، زمانی فرا برسد که شایستگی ملاک مدیریت ها بشود نه وابستگی باین و یا آن!!!
نقل قول کردن
#26 شیخ حسن 1400-07-08 10:23
متأسفانه بعضی ها فعالیت پژوهشی را جز سوابق اجرایی می دانند ما نمی دانیم کسی سی سال در نهاد ریاست جمهوری چکار کرده ؟ بهرحال افرادی مانند کاربر منصف که از الان کاسه را دراز کرده اند برای سهم خواهی چه شاخص مهمی از شخصی که هنوز به استانداری نیامده یا در جایی دیگر استاندار نبوده دیده اند که اینقدر در همه سایت ها ایشان تعریف و تمجید می کنند و مخالفین را بیسواد تصور می کنند یا آقای ...از مدرکش دفاع می کنند که بهتر شرح وظایف یک استاندار را بخوانند بعد با مدرک تحصیلی ایشان مقایسه کنند آن شخصی که دیگران را بی سواد تلقی می کند و خود مشغول چاپلوسی است بداند در مشکلات لرستان سهیم است اگر فقر و محرومیت داریم بخاطر همین چاپلوسی ها بوده که همیشه مسیر توسعه استان را فقط به سمت خود و طایفه خود برده اند و هیچ وقت هم منصف نبوده اند
نقل قول کردن
#27 علی 1400-07-08 12:01
لطف کن به فکر این مردم بدبخت و بیکار باش یه زمانی خرم اباد از لحاظ اشتغال حرف اول میزده الان ماشالله به لطف این مسولین حرف اخره میزنه اگر واقعا برای حل مشکلات مردم امده ای که دست خدا به همراهت این تو و این هم میدان ولی اگر به خاطر اسم رسمی امدید این مردم گناه دارند از همین اول ها خودتو بکش کنار مردم لرستان دیگه خسته اند .
نقل قول کردن
#28 علیرضا رشنو 1400-07-08 13:10
از استاندار جدید لرستان میخواهیم که با توجه به اینکه خرم‌آباد رتبه اول بیکاری در بین مراکز استانها را دارد حق استخدام با بومی های این شهر باشد که تحصیلات عالیه دارند اما بیکارند همه جا حق با بومی های اون شهر است اما در خرم‌آباد کسانیکه غیربومی هستند استخدام میشوند پس جوانان بیکار خرم‌آبادی چکار کنند؟؟؟
نقل قول کردن
#29 سامان مرادی 1400-07-08 13:12
به نقل از شیخ حسن:
متأسفانه بعضی ها فعالیت پژوهشی را جز سوابق اجرایی می دانند ما نمی دانیم کسی سی سال در نهاد ریاست جمهوری چکار کرده ؟ بهرحال افرادی مانند کاربر منصف که از الان کاسه را دراز کرده اند برای سهم خواهی چه شاخص مهمی از شخصی که هنوز به استانداری نیامده یا در جایی دیگر استاندار نبوده دیده اند که اینقدر در همه سایت ها ایشان تعریف و تمجید می کنند و مخالفین را بیسواد تصور می کنند یا آقای ...از مدرکش دفاع می کنند که بهتر شرح وظایف یک استاندار را بخوانند بعد با مدرک تحصیلی ایشان مقایسه کنند آن شخصی که دیگران را بی سواد تلقی می کند و خود مشغول چاپلوسی است بداند در مشکلات لرستان سهیم است اگر فقر و محرومیت داریم بخاطر همین چاپلوسی ها بوده که همیشه مسیر توسعه استان را فقط به سمت خود و طایفه خود برده اند و هیچ وقت هم منصف نبوده اند
شما هم 50 تا کامنت گذاشتی و فقط پالس منفی میفرستی شما دلت برای این استان نمیسوزه و نمیدانی استاندار فقط عامل است و تا زمانیکه نمایندگان و مدیران هم هماهنگ با استاندار نباشند هیچ اتفاقی رخ نمیدهد
نقل قول کردن
#30 ویسی 1400-07-08 13:14
به نقل از ابراهیم موسوی خارج از ایران:
چندمطلب در مورد استاندار جدید، پست شده است که بجز پاچه خواری، ارزش پست کردن ندارند . وجدانا شما، آقای جایدری، نظرت را رک و پوسکنده باطلاع استاندار جدید و هم تباران استانی نوشته اید. من بخاطر چندین دهه دوری از وطن، اطلاع چندانی از همشهریان خود ندارم. بنظر من، پاپای خیر شما هم، استاندار میشد، کاری از پیش نمیبرد چونکه نه بودجه کافی وجود دارد و نه اتحاد، همبستگی و از همه مهمتر دادخواهی. امیدوارم، زمانی فرا برسد که شایستگی ملاک مدیریت ها بشود نه وابستگی باین و یا آن!!!
خب بنظرتون چکار کنیم؟ دولت این استاندار را انتخاب کرده و تا خود دولت توجه نکند و بودجه ندهد هیچ اتفاقی نمی افتد و به هنوز هیچی شروع نشده استاندار جدید هم بنده خدا تحصیلکرده و شاغل و دارای مدیریت بالایی است فرصت بدهید ببینم چی میشه
نقل قول کردن
#31 ویسی 1400-07-08 13:15
به نقل از مرد:
اینکه ایشان سابقه اجرایی ندارد (سوابق مدیریتی پژوهشی و ...با سابقه اجرایی خیلی متفاوت است)
اما حداقل اینکه بومی هستند واگر در این دیار زندگی کرده باشند(بومی بودن)کامل مشکلات وواولویت های ضروری را میشناسند.پیگیری و لابی گری برای تصویب طرح و اخذ بودجه آن و جذب کامل بودجه می تواند ایشان را به استانداری موفق مشهور کند.ارزوی حل حداقل مشکلات مردم به دست ایشان را دارم.که این خود افتخاری بس بزرگ است.

شما معلوم نیست از روی چی حرف میزنید ایشون دکترا دارند و سی سال در تهران سابقه کاری و پژوهشی دارند دبیر و معاون و رییس بودند کاندید وزارت بودند اگر تینها سابقه نیست پس چی هست؟؟؟
نقل قول کردن
#32 امین 1400-07-08 13:15
همین که جنااااب خادمی رفت..باید نماز شکر بخوانیم..اکثر استانداران که دارن منصوب میشن سابقه اجرایی قوی ندارن...مهم تلاش و کوشش جناب زیویار هستش...و صد البته انتصاب معاونین و مدیران کل قوی...
نقل قول کردن
#33 مریدی 1400-07-08 14:02
این مرد خوب نه استاندار خوب را خوب آمدی . حکایت همین موسی خادمی بود که هیچ خدمت بارزی از او بر جا نماند .
عقب ماندگیهای لرستان دوران او افزایش یافت . البته این نظر من است
نقل قول کردن
#34 پیری 1400-07-08 19:45
به نظر من جناب زیویار برای این پست اصلاً مناسب نیستند.وی می توانست با توجه به رزومه اش رئیس یکی از دانشگاهها شود.
سردار عباداله عبدالهی رئیس سابق قرارگاه خاتم و بومی استان برای رشد و توسعه استان بسیار شایسته تر بودند.بزرگراه خرم آباد اراک در بدترین شرایط بودجه ای یادگار ازن مرد بزرگ است.رزومه قوی ایشان در سازندگی برگ برنده ای برای استان بود.
نقل قول کردن
#35 ثمین 1400-07-09 08:56
از استاندار جدید خواهش دارم با فکر جوانان تحصیل کرده و بیکار باشه و قانون بومی گزینی رو اجرا کنه. من خودم ارشد منابع طبیعی دانشگاه دولتی دارم چندین ساله دنبال کار هستم و جواب سربالا چون پارتین ندارم. چون به جای من بومی از استان های دیگه که خود
شون معدن کار هستن نیرو آوردن یا اقوام مدیر و مسئول اونجا. بنظرتون چاره چیست؟ آیا وقت آن نرسیده که هر اداره سایت منابع انسانی داشته باشد برای جذب نخبگان و فارغ التحصیلان؟
نقل قول کردن
#36 مریدی 1400-07-09 14:53
به نقل از پیری:
به نظر من جناب زیویار برای این پست اصلاً مناسب نیستند.وی می توانست با توجه به رزومه اش رئیس یکی از دانشگاهها شود.
سردار عباداله عبدالهی رئیس سابق قرارگاه خاتم و بومی استان برای رشد و توسعه استان بسیار شایسته تر بودند.بزرگراه خرم آباد اراک در بدترین شرایط بودجه ای یادگار ازن مرد بزرگ است.رزومه قوی ایشان در سازندگی برگ برنده ای برای استان بود.

به زودی معلوم میشود و پس از چند ماه عیار استاندار جدید مشخص میشود ولی امیدوارم نظر شما درست نباشد و ایشان مدیری لایق و توانمند باشند
نقل قول کردن
#37 همشهری 1400-07-10 10:46
پس از سالها آرزوی خیلی از ما که استاندار بومی بود برآورده شد .موفقیت یک مدیر ارشد مثل استاندار داشتن تیمی سالم وهمراه هست وظیفه همه ای ماست درتمام زمینه به او کمک کنیم وانرژی مثبت به او بدهیم وافراد ناکار آمد ونان به نرخ روز خور را از کنار او دور کرده وبامشاوره های درست در راستای خارج کردن استان از محرومیت گام برداریم
نقل قول کردن
#38 زاگرس زخمی 1400-07-10 10:55
سلام خواهش میکنم از همه ظرفیت ها استفاده شود نه یک تیم خاص برایش تصمیم بگیرند
نقل قول کردن
#39 رضا-س 1400-07-10 14:43
جناب آقای زیویار ، مردم دیگر شعار زده شده اند ، امید است نسبت به عمران و آبادانی و ایجاد اشتغال پایدار در لرستان اقدامات اساسی به عمل آوردید چونکه زمان خیلی زود می گذرد و مشکلات زیاد و دوره خدمت بسیار کوتاه است.
نقل قول کردن
#40 نمازی 1400-07-10 16:04
به نقل از ثمین:
از استاندار جدید خواهش دارم با فکر جوانان تحصیل کرده و بیکار باشه و قانون بومی گزینی رو اجرا کنه. من خودم ارشد منابع طبیعی دانشگاه دولتی دارم چندین ساله دنبال کار هستم و جواب سربالا چون پارتین ندارم. چون به جای من بومی از استان های دیگه که خود
شون معدن کار هستن نیرو آوردن یا اقوام مدیر و مسئول اونجا. بنظرتون چاره چیست؟ آیا وقت آن نرسیده که هر اداره سایت منابع انسانی داشته باشد برای جذب نخبگان و فارغ التحصیلان؟

همه جا حق استخدام با بومی هاست بجز خرم‌آباد بدبخت
نقل قول کردن
#41 باقری 1400-07-10 16:06
به نقل از پیری:
به نظر من جناب زیویار برای این پست اصلاً مناسب نیستند.وی می توانست با توجه به رزومه اش رئیس یکی از دانشگاهها شود.
سردار عباداله عبدالهی رئیس سابق قرارگاه خاتم و بومی استان برای رشد و توسعه استان بسیار شایسته تر بودند.بزرگراه خرم آباد اراک در بدترین شرایط بودجه ای یادگار ازن مرد بزرگ است.رزومه قوی ایشان در سازندگی برگ برنده ای برای استان بود.

ببخش این حرفهارو از کجا میارید؟ آزادراه یک طرح ملی بود و خود حکومت اجراش کرد و زمان پروفسور دهمرده سال 89 کلنگ آن زده شد چرا الکی اطلاعات غلط میدید؟؟؟
نقل قول کردن
#42 نیازی 1400-07-10 16:08
به نقل از مریدی:
این مرد خوب نه استاندار خوب را خوب آمدی . حکایت همین موسی خادمی بود که هیچ خدمت بارزی از او بر جا نماند .
عقب ماندگیهای لرستان دوران او افزایش یافت . البته این نظر من است
دوست عزیز شما باهاش بودی؟ این حرفهارو از روی چه حسابی میزنید؟ اصلا دیدیش یا باهاش حرف زدی؟ ما باید هماهنگ باشیم استاندار و نمایندگان و مدیران و رسانه‌ها و مردم همه باهم باید تلاش کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا